Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Londoni szülinap

Tizenhét voltam, mikor megismertem. Ő két évvel idősebb nálam. Az első beszélgetésnél éreztem, hogy más, mint a többi srác. Romantikus, humoros, helyes, szenvedélyes. Nem akart siettetni semmit. Persze, azért volt pár lopott, kissé perverz pillanatunk, de a szüzességem elvesztését egy különleges időre és helyre tartogattuk. Őszintén szólva féltem. Több barátnője is volt már előttem, ebből kifolyólag tapasztalt volt szexuális téren. Nagyon jól megvoltunk, szerelmesen, boldogan. Aztán éreztem pár hónappal később, hogy Ő már nagyon vágyik a szexre. Mivel egy hét volt a szülinapjáig, úgy gondoltam jó ajándék lennék neki. Azon a héten Ő is készült valamivel. Kisebb sokkot kaptam mikor kijelentette, hogy a születésnapját Londonban fogja ünnepelni, persze nem egyedül, és elővett két repülőjegyet. Nem is értettem mit akar, hisz olyan hirtelen történt minden. Átölelt és a fülembe súgta: -Az egyik a Tiéd! Hatalmas szemekkel bámultam rá és csak annyit bírtam kinyögni, hogy úgysem engednek el a szüleim. Megsimogatta az arcom és halkan megjegyezte, hogy már mindent megbeszélt anyukámékkal. Tudniillik, bár már majdnem 19 éves voltam anyukámék nagyon féltettek mindentől, de a szerelmem nagy hatással volt rájuk és nagyon szerették a barátomat. Csak álltam a szoba közepén örömkönnyekkel az arcomon, amiket Ő gondosan letörölt, megcsókolt majd elindult dolgozni. Még visszaszólt az ajtóból, hogy „szeretlek kicsim, csomagolj! Holnap indulunk!” Összepakoltam. Nagyjából az Ő cuccait is. Utána elmentem a városba, és megvettem a születésnapi ajándékait, amit az eladó egy dobozba tett és egy selyemkendővel takart le. Hazasiettem, még mielőtt Ő hazaért. Tíz perccel hazaérkezésem után betoppant. Meglepődött, hogy összepakoltam neki. Gyorsan körbenézett, hogy mindent eltettem-e neki, majd megjegyezte, hogy alapos munkát végeztem. Lefeküdtünk aludni, mivel másnap nagyon korán keltünk.
Megszólalt az ébresztő. Meglepetten láttam mikor kinyitottam a szemem, hogy az ágy szélén ül kávéval a kezében, indulásra késze. Megcsókol és odasúgta, hogy jó reggelt cicám. Viszonoztam a köszöntést, felültem, megittam a kávét és nekiálltam készülődni. Türelmes volt, nem siettetett, bár láttam rajta hogy izgatott. Elkészültünk és elindultunk a reptérre. Időben odaértünk, becsekkoltunk és nem sokkal később már szó szerint a felhők fölött jártunk. Feszülten ült mellettem. Megfogtam a kezét és hozzábújtam. Éreztem ahogy pici lassul a szívverése. Nyugodtabb lett. Megkezdte gépünk a leszállást. Londonba érve teljesen tátva maradt a szám. Csináltunk egy rögtönzött város nézést, majd egy magas ház előtt mögém állt és eltakarta a szemem. Óvatosan vezetgetett. Éreztem, hogy egy liftben állunk és minimum 10 emeletet mentünk fölfelé, mire végre levette a kendőt a szememről. Egy nagy hotel szoba volt, mint kiderült a 12. emeleten. Az egyik fal, ami a városra nézett üvegből volt. Odaszaladtam elé és gyönyörködtem a kilátásban. Mögém lépett. Átölelt és vagy millió csókot nyomott a nyakamra. Imádtam érezni a forró leheletét a bőrömön. Apró nyögésekkel tudattam vele mennyire élvezem amit csinál. Visszazökkentem és elkezdtem kipakolni a bőröndömből. Kivettem a kis dobozkát is úgy, hogy Ő ne lássa majd elmentem zuhanyozni. Azt mondta leugrik valamiért a hallba, de siet vissza. Adott egy puszit és kiment a szobaajtón. Kiléptem a zuhanykabinból, megtörölköztem és felvettem az Ő kis meglepetését, ami egy csipkés franciabugyi és egy melltartó volt, egy kis hálós köntössel. Tettem fel egy pici sminket, és begöndörítettem a hajam, mert tudtam, hogy imádja. Kiléptem a fürdőből. Ott állt fehér ingben két pohár borral a kezében. A padló tele volt rózsaszirmokkal, úgy, ahogy az ágy is. Meglátott és láttam rajta hogy meg sem tud szólalni. Lassan odasétáltam hozzá a kínzóeszközként is használható magassarkúmban, ami nagyon szexi volt, de rémesen kényelmetlen. Gyertyák voltak mindenhol, de csak Rá tudtam koncentrálni. Hangosan felsóhajtott. Imádtam nézni mennyire kíván. Elvettem tőle az egyik bort. Koccintottunk, belekortyoltam, majd letettem egy asztalra a poharat és szép lassan elkezdtem kigombolni az ingjét. Ő is letette a bort és belemarkolt a fenekembe, majd szívogatni kezdte a nyakam. Lekerült róla az ing. Ezután leguggoltam és kicsatoltam az övét, aztán nyelvem hegyével körbejártam ajkaimat lassan. Felpillantottam rá, utána lehúztam róla a nadrágját. Beindított alsónadrágjának látványa, melyből akkor már kőkemény farka próbált kiszabadulni. Lassan elkezdtem lehámozni róla a maradék textilt, közben nagyokat nyelt, én pedig nyögdécseltem. Nyelvemmel elkezdtem körkörös mozdulatokat végezni a makkján. Utána számba vettem egész férfiasságát. Szinte már morgott, mikor ütemesen elkezdtem szopni felszisszent, majd felhúzott magához, felkapott és az ágyra dobott. Megcsókolt és haladt egyre lentebb. A nyakam a melleim, amik akkor még a melltartóban voltak. Egy pillanatra nem figyeltem és már ki is szabadította őket. Nyalogatta, szopogatta a mellbimbóim. Éreztem, hogy egyre nedvesebb leszek. Puszilgatta a hasam és odaért a vénuszdombomhoz. Össze vissza vert a szívem. Bugyin keresztül puszilgatta és nyalogatta a puncim. Aztán a combomat is elhalmozta apró csókokkal. Nagyokat sóhajtottam. Kapkodtam a levegőt. Lehúzta rólam a bugyit és elkezdett nyalni. Szívogatta a csiklómat, bedugta nyelve hegyét a lyukamba. Olyan volt mintha kikapcsolt volna az agyam. Beletúrtam a hajába és egyszerűen csak élveztem, amit csinál. Eltoltam magamtól és helyet cseréltünk. Most ő volt alul. Végig nyaltam ágaskodó férfiasságán, majd lovaglóülésbe helyezkedtem. Rémnézett és megkérdezte biztosan akarom-e. Bólintottam. Szép lassan ráereszkedtem. Először nagyon fájt. Láttam rajta, hogy kellemetlenül érzi magát Ő is. Picit bennem maradt, aztán elkezdtem ütemesen fel le mozogni. Megfogta a csípőm és lassan de biztosan irányított. Végül belejöttem és már magamtól lovagoltam rajta. Belemarkolt a fenekembe, én pedig hátravetettem a hajam és azt markolásztam. Hamarosan egyszerre mentünk el hangos nyögésekkel. Éreztem ahogy forró nedve kitölti mindenem, megremegett az alhasam és azt kívántam bárcsak újra és újra átélhetném ezt. Bennem maradt még picit, aztán mellé feküdtem, odahajolt és nagyon hosszú csókcsatába kezdtek nyelveink. Mindkettőnk teste nagyon érzékeny volt még, ezért hosszú órákig puszilgattuk és simogattuk a másikat még el nem aludtunk. Reggel az ingjében és egy bugyiban vártam hogy felébredjen. Amint kinyitotta a szemét visszahúzott maga mellé az ágyba és csak ennyit mondtam neki: -Boldog születésnapot, Szerelmem!
Hozzászólások
További hozzászólások »
Marokfegyver ·
Ha nem elmesélnéd, hanem történnének a dolgok, akkor kevésbé emlékeztetne szappanoperák dramatizálatlan nyersanyagára. A monotonitás ellenére kicsillan némi érzelem, amiből arra következtettem, hogy sokkal jobban is meg tudtad volna írni.

Lilcsó ·
Köszönöm szépen a hosszú és építő jellegű kritikát:) pár hónappal később visszaolvasva én is változtatnék:)
Azoknak akik a durva , perverz történeteket szeretik, valóban nem ajánlom:)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: