Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Lolita és Kate tragikus & vicces élete

1.rész

Danny belépett Lolita szobájába.
- Lol, mit csinálsz?
- Csak ne strapáld magad, Danny! Semmi különöset...Inkább főzzetek valamit anyával!
- Mondd, Lol, miért van az, hogy engem Dannynek hívsz, pedig az apád vagyok, anyádat meg "anyának"?
- Jaj, ez most nem a megfelelő pillanat erre!
- Oké, látom, rossz hangulatban vagy....Elmegyek Sandraval motorozni...
- Danny...izé, apa...a felnőttek nem mennek motorozni!
- Semmi baj nem lesz.
- Megígéred?
- Megígérem, Lol.

2. rész

Lolita agyában sokadszorra játszódott le ez kis párbeszéd.
- Megígéred?
- Megígérem.
- Tessék, ennyit az ígéretekről -gondolta Lolita.
- Mindketten szörnyethaltak.
- És most itt kell laknom Mr. és Mrs. Albanynél. Ami jó, mert kivettek az árvaházból. De szörnyű természetük van.
Lolita arra a filmre gondolt, amit nemrég nézett meg titokban Conorral, a fiúval, aki a suliban mindig olyan kedves hozzá.
- Mr. és Mrs. Smith. Két bérgyilkos, akik házaspárok, és felbérelik őket egymás ellen.
Kopogtattak Lolita szobájának ajtaján.
- Ki az?
- Csak én, Lolita drágám - szólt Mrs.Albany - Gyere, bemutatom neked Kate-et.
- Öh.. .szia... - köszönt bátortalanul Kate.
- Szia - Lolita alaposan végigmustrálta Kate-et.
- Örökbe fogjuk fogadni Kate-et, ahogy téged is, Lolita.
- H..h...ho..hogy mi?
.Örökbe fogjuk fogadni Kate-et, ahogy téged is! - ismételte el egy kicsit türelmetlenebbül Mrs. Albany.
- A..aha.
- Meg fogod vele osztani a szobádat.
- Te..természetesen.
- Akkor jó-mondta Mrs. Albany, és sarkon fordult.
- Há.. hát szia - lépett be Kate.
- Mondd, hogy kerültél te ide?- vetette neki a kérdést Lolita.
- Ugyanúgy, ahogy te-árvaházból.
- Miért, mi történt a szüleiddel?
- Ezt inkább nem szeretném elmondani.
De Lolitát már a kíváncsiság gyötörte.
- Ha elmondod, én is megmondom, mit lett az én szüleimmel.
- Miért, mi történt?
- Szörnyethaltak. Motorbalesetben.
- A.. az én anyám és apám drogtúladagolásban haltak meg.
- Mondd, hogy is hívnak? Lola?
- Lolita - mosolyodott el Lolita - de hívj Lol-nak. A szüleim is úgy hívtak.

- Kate! Lolita!
- Mi van? -kérdezték egyszerre, amin aztán nevettek is.
- Meg kell vennünk Kate könyveit és tanfelszerelését!Remélem, ma mindent meg tudunk venni.A második félévtől Kate már a te iskoládba fog járni, Lolita.
- Megyünk! - mondták egyszerre.
Lolita és Kate felkapták a télikabátjukat, felhúzták a csizmájukat és beszálltak a kocsiba. Mrs. Albany hamar odaért. Kint kis pelyhekben szállingózott a hó.

Robogtak a városközpont felé, útközben néma csönd volt. Kate kifelé bámult az ablakon. Minden fehéren ragyogott, és Kate szüleire, Adamra és Bettynára gondolt. Az ő sírjukat is belepte már biztos a hó.
Vajon mi lehet Skyl-lal, Robbal és Colorral, szülei testvéreivel? Kate nem tudta. Fájt rájuk gondolni, ahogy a szüleire is. Hiszen felnevelhették volna. De sem Skyl, sem Rob, sem Color nem jöttek el érte.
Minden olyan villámgyorsan történt. Kate, míg a szülei éltek, mindent megkapott, amit csak kért. Csak Colorra emlékezett, mert ővele bővebben megismerkedett. De ő sem jött.
-Hát akkor biztosan nem is szeretett-gondolta magában Kate.
De a jelenre kell gondolni, itt van Mr. és Mrs. Albanyval, meg Lolitával, akivel biztosan hamar összebarátkoznak. De a múltat nehezen tudta feledni, hiszen nem is értett belőle semmit. Kábítószer-túladagolás. Mi az, hogy kábítószer? Kate semmit sem tudott róla. Soha senki nem beszélt erről vele, hiszen a szülei.....
De Kate félt tőle. Megmagyarázhatatlan, ösztönös félelemmel.

- Don’t phunk With my Heart, don’t phunk With my Heart.... szólt a hangszórókban. Kate megijedt. Hol van?
Aztán lassan rájött, hogy ez egy buli.
-Gyere, cicám, táncoljunk.....
Kate-et kézen fogta egy ismeretlen, és húzni kezdte a táncparkett felé. Kate nem tudta, ki az, de elkezdett táncolni vele. Az ismeretlen férfi vagy fiú-ezt Kate felismerte. De az illetőnek lejebb vándorolt a keze Kate fenekére. Kate kiszakadt az őt ölelő karokból és visszafutott...
A az ismeretlen újra ott volt előtte.
- Hé, itt egy ital, baby....
Kate szomjasnak érezte magát, és ivott.
Hirtelen szédülni kezdett, éd furcsa fények táncoltak a szeme előtt. Aztán feketeség. Annyit még érzett, hogy valaki a mellénél kotorászik, de aztán eltűnt minden a szeme elől...
Hasonló történetek
4470
Most zuhanyozzál le, aztán irány a szülői ház. Utólagos engedelmeddel haza telefonáltam, hogy előkészítsem a terepet. Csak azt mondtam, hogy összevesztetek Adammal és te, ott hagytad...
4382
- Nem, sőt legyen szíves a feleségemnek se szóljon, hogy itt jártam. Meg akarom lepni.
Elővette a legcsábosabb mosolyát és egy húszdollárost csúsztatott a pultra, majd távozott. Beült egy gondolába, és a főtérre vitette magát. Beült a vendéglőbe, és szép komótosan megebédelt. A mosdóba kimenés ürügyén alaposan körülnézet...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Falatka ·
ah ezt én se vágom, de lehet tetszene, ha megérteném :D

rollscroll ·
Variációm erre a témára, ami szerintem egyáltalán nem bonyolult.
Lolita (vagy ki), aki nem hívta apunak az apját, viszont nem szerette ha az anyuval motorozik. Meg is haltak.
Nevelőszülőkhöz került, ahol lett egy testvérkéje Kati. Kati is árva volt. Kati szülei kábítószereztek. Meg is haltak. Kati tudta, hogy túladagolásban, de hogy ez mit jelent azt nem tudta. Szegény. Szegény Kati aztán egy buliban kapott egy jó adag italt és benne volt a jó öreg kábítószer. Szinte biztos, hogy nemi életet éltek vele, ami bizonytalan, hogy életben maradt, vagy meg is halt.
Hogy melyik része volt a vicces azt én sem értem.

Függetlenül az ökörködésemtől:
Jó próbálkozás a képváltásokkal, nem egyszerű leírása valaminek, ha a szerző gyakorol még akármi is lehet!
lököttyúk ·
:) teee kritikuus. Igaz.
rollscroll ·
Há mé? Nem? A hortobágyi húsos palacsintára esküszöm, amit húsos lazzanyának kell hívni!
:)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: