Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Levél

Kedves,

már jó pár napja szeretem volna írni, de eddig nem volt rá időm. Nagyon hiányoztál, örülök, hogy most végre itthon vagy. Meg hogy találkozhatunk. Nem győztem elgondolni, milyen lesz, ha megint ott leszek nálad... iszogatva egy teát, talán pár csepp alkohollal is megédesítve.

Minden nap vágyom rád. Amikor meghallom a csembalót, vagy ha csak a metró ráz, de folyton te jársz az eszembe. Azt gondolom végig, milyen lesz, ha megint együtt leszünk, annyira bizsereg bele a testem! Érzem a remegést, amely a nyáron átjárt engem teljesen. A kezemmel végigsimítom magam, hogy pótoljam a hiányod, de nem győzöm kivárni, amíg tényleg újra veled leszek!

Érzem megint, ahogyan megcsókolsz, miközben csak szállok vele, elvarázsol a gyöngédséged. Ahogy magadhoz vonsz, átkarolsz, majd elindítasz a szobád, az ágyad felé. És megállítasz, mögém lépsz, hogy tekintetünk nem találkozik, de karoddal ölelsz szorosan. Hátra húzod az altestem, egyik kezed a csípőmön, másik pedig a combom belsőn felét simogatja. A nyakam csókolod, szívogatod, néha belefújsz a fülembe, s a testem enyhén hullámzik közeledve hozzád és ellenedben. hmm. Lassan levetkőztetsz, lehúzod a felsőt, végigsimítasz mindkét mellemen, majd a hasamon átsiklasz, nadrág alányúlva lehúzod azt is. Te is ugyanígy elhagyod a ruhákat. Ahogy bőrünk egymáshoz feszül, már érzem, miközben hullámzik a csípőm, vágyad mint testesül meg. ohh.

Ráfektetsz az ágyra, hátamat kezded csókolgatni, aztán végighaladsz a gerinc vonalán, végsimítód a fenekem, s a mozdulatot elnyújtod egészen a combközépig, belül húzod vissza a kezed. A nyakam csókolod, és hajamba túrsz, kissé megtartva a fejem. Hátra fordulok, és szájunk találkozik - közben megmarkollak, s lejjebb hajolok. Mielőtt még számba venném, csak a nyelvemmel nyalogatom férfiasságod, körbe, aztán oldalt is, csapdosva a nyelvemmel, rá-rá vándorolva a herékre is. Hirtelen ajkaim közé veszem a tetejét, aztán egyre inkább nyelem be. Pár lökésed után azonban abbahagyom, kezemmel folytatom. Te pedig közben hasonlóan, simogatni kezded a puncim, finoman, csak halvány nyomatékkal, aztán kissé ingerled a csiklót, végül egy ujjaddal más a hüvely bejáratát is becélzod. Kissé mozgatod az ujjad, apró kis húzások, kiszámítatlan ritmusban. ahh. Hirtelen abbahagyod, s egy kimért
mozdulattal belémhatolsz. ohhh. A hátamon fekszem, terajtad áll a tempó, és úgy élvezem a dinamika váltakozásait. Kezdd lassan, vagy
szabálytalan ritmussal, csak élvezem, mint hatolsz egyre mélyebbre, egyre gyorsabban.

Aztán fordítunk, te fekszel a hátadra, s én rádülök. Mindenképp lassan, kimérten kezdem, kissé mozdulok lefelé, s aztán épphogy teljesen leszállok, aztán még egy kicsit lejjebb, alig gyorsabban egy másodpercnél. Már aztán kevéssé hagyom el a tested, az ütem folyamatosan gyorsul, hullámzik a testem, mikor már igazán gyors, önkénytelenül is nyögdécselek, ahhhhh, de szeretném ezt...
(Ez a gondolat folyton úgy felizgat.)

És várom, hogy eljöjjön. S ha idő nem korlátoz, újból hátamra fektetnél... de már egész közel fekve hozzám hátam mögött, miközben hajamba túrsz, így is szorítanál, hogy kerüljek
hozzád minél közelebb, legyél bennem minél mélyebben. ohhh


Annyira vágyom rád!
Hozzászólások
További hozzászólások »
Kéjnyaló ·
Hülye vagy bot. Fogalmad sincs, hogy mi fán terem a vágy. Képzeld, el, hogy a munkahelyeden kapsz egy ilyen levelett a csajodtól, akivel aznap este találkozni fogsz. Na érted már?
bot ·
Hogyne érteném! Kapásból felteszem a melleslegre!

Whym ·
Nekem nagyon tetszik. Pont az egyszerűsége és az őszintesége miatt, ha túlfogalmazott, árnyaltácsavart, képekkel teli lenne, kiábrándulnék.
Ha én a munkahelyemen kpnék egy ilyet megmásznám a fél irodát. (Helyesírási hibák ide, vagy oda)

:flushed:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: