Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Léteznek vámpírok

Hát, hol is kezdjem... kezdem talán a legelején: pár hónapja történt egy meleg őszi estén, hogy rászántam magam, és elmentem egy jót bulizni. Fél 9-re értem abba a mulatóba. De kb. fél 11-kor odajött hozzám egy sápadt kb. 21 éves fószer, és leült mellém, és csak bámult engem. Addig csak ittam a pultnál, szóval kicsit már be voltam csípve. aztán csak arra emlékszem, hogy valahogy ott voltam az ölébe, a vállán a fejem, és mesélt valamit... ezek után felkért táncolni. Végig tomboltuk az éjszakát. mikor negyed 4 körül járt az idő, meguntam magam, és elindultam hazafele. Ő elkísért.

Kéz a kézben sétáltunk, amikor egy sikátoron kellett átmennünk, hogy végleg haza érjek. Akkor megkérdeztem, hogy ki is ő. Erre megtorpant, én meg indultam volna tovább, de ő szorosan tartotta a kezem, és visszarántott maga mellé. Mondtam neki, hogy ez fájt, mire ő csak mereven nézett maga elé továbbra is. Megpróbáltam kiszabadítani a kezem, a szorításából, de nem ment. Erre sem jött semmi reakció. Megkérdeztem, hogy miért csinálja ezt. Nem jött válasz. Egyszer csak valahogy előttem termett, és megkérdezte, hogy szeretem-e.

Mivel nem voltam teljesen magamnál, rögtön rávágtam, hogy persze. Nem kellett volna mondanom, mert ekkor rátapadt a nyakamra, és belémvágott valami éleset, ami a szájában lehetett... megint kérdezni akartam, hogy mit művel, de nem jöttek ki szavak a számon. Fura volt, mert nem ios éreztem, hogy elkezdi szívni a kis réseken keresztül a véremet. Jó kortyonként beleköpte egy pohárba azt, amit kiszívott belőlem. Kb az 5. ilyen kiköpés után már nem csinálta, hanem csak szívott és nyelt, szívott, és nyelt. amikor éreztem, hogy az utolsó csepp vér is kiment az ereimből, és mindjárt megáll a szívem, ő a számhoz emelte azt a poharat, amiben a kiköpött vérem volt, és elkezdte megdönteni.

Már nem szívott... kérte halkan, hogy igyak. Nem tehettem mást, hát belekortyoltam. Nagyon meleg, kicsit vasas íz töltötte be a számat. Mikor az egészet kiitatta velem, három-három éles körmét végighúzta az arcomon, kis vágást ejtve. Már nem jött vér onnan. Miután végighúzta az ujjait az arcomon, végig is nyalta, mind két oldalon. Éreztem, hogy összehúzódik a bőröm, ahol megnyalt. Ezek után belesúgta a fülembe, hogy mostmár lehetünk "szerelmes pár", és hogy most már én is olyan vagyok mint ő, vagyis vámpírrá lettem.

Azóta hiszek a vámpírokban (mivel én is az lettem), és az óta az ágyasa vagyok Tom-nak, a vámpírhercegemnek. A vámpírok sokban különböznek azoktól a szörnyektől, akiket ti elképzeltek.
Hasonló történetek
7250
A reggeli Nap bevilágította dzsungelt. Szeptember volt, de itt semmi jelét nem látták az ősznek. A nappali virágok lassan kinyíltak. Állatok lepték el az erdőt. A sziget erdejében egy kisebb sziklás területen a különítmény tagjai ébredeztek...
8465
Az erdő csendes volt. A kannibálok falujában is véget ért a reggeli „szertartás”. A felfalt angyalok és amazonok maradványait lassan eltakarították. A vadászok az erdő felé indultak amikor dübörgés rázta meg a falut. A két helikopter tűnt fel az égen és véget nem érő golyózáporral támadta a „védtelen” kannibálokat. Az erdőből géppuskás katonák rohantak ki. Az angyalok is fegyvert kaptak és lőtték a néger szörnyetegeket ahogy csak tudták...
Hozzászólások
További hozzászólások »
angel0227 ·
Helo!
Elöször is Vámpirhölgyhöz intézném mondandomat. A történet nem lenne rossz sőt.. szerintem van benne valami.:) De nagyoy rövid .. hogy ugy mondjam csak a csont és nincs rajta hús. Próbáld jobban kidolgozni a részleteket. :) Tényleg teccik;)
Másodsorban pedig Baszós nevű kritikusodnak szólnék... Én megprobáltam beleolvasni az irásaidba és kb 5 mondat után abbahagytam mert annyira észveszejtöen unalmas volt, és a fogalmazásod is nulla. Szóval szerintem egyáltalán nem kéne a "müveidet" reklámozni...hogy ugy mondjam.. ha neked ez kell hogy többen olvassanak, az már régen rossz. Vámpirhölgy eme kis szösszenete nyomdába mehetne a tiédhez képest...
Vámpirhölgy:) én drukkolok neked;) jo lesz ez:)

Sookey ·
csatlakozom angel hozzászólásához!Sztem jó az alaptörténet,de ki kéne dolgozni.Próbálj meg terjedelmesebben írni.amúgy nagyon tuti!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: