Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Leszbi lányok első szeretkezése

Nagyon fáradtan értem haza a suliból mert egyre többet kell tanulni az éttségire. De ahogy beléptem a lakásunk ajtaján elfogott egy nagyon jó, nyugodt érzés. Konyhába mentem, készítettem egy forró teát és ahogy megfordultam észre vettem,hogy egy idegen lány alszik a kanapémon egy szál bőszabású, gombos ingben. Nagyon szexisen nézett ki ahogy a felső két gomb kinyílt a két gyönyörű melle fölött. Leraktam a teámat a konyhapultra és oda mentem hozzá, hogy menézzem, alszik-e. Hát nagyon is aludt! Letérdeltdem mellé, hogy közelebbről is lássam azokat a gyönyörű melleket ha már így a nappaliba küldte az ég. Óvatosan benyúltam az ingébe és megérintettem a mellét. Nagyon puha és forró volt. Megemeltem és rögtön megkeményedtek a mellbimbói. Ott tartottam a kezemben egy alvó lány melleit a kezeben! Mit tudtam volta csinálni?! Csókokkal borítottam el a mellei közét. Megrázkódott és hanyadt fordult, így mind a ket melle égnek merededt. Már teljesen benedvesedtem amikor mgszólalt:
-Te még is mint csiálsz?- kérdezte rekedtes hangon.
- Hát.. hát... Én csak..- hebegtem habogtam össze vissza.
-Semmi baj!- válaszolta, teljesen nyugodt hangon és erre belecsókolt a nyakamba és kezeit pedíg az én melleimre tapasztotta és maszírozni kezdte.
-Ne légy már ennyire meglepődve!-szólt.
-Hát tudod én még ilyet nem csináltam... soha.. és nem tudom,hogy mit is kellene gondodlom.
-Akkor ne gondolj semmire és csak az után mond meg, hogy mit gondolsz miután elélveztél!-mondta nyugodt és magabiztos hangon. Erre maga alá fordított és elkezdte gyengéden lehúzni rólam a ruháimat.
Szerencsére csak egy ujjatlan es egy forró nadrág volt rajtam, hamar végzett is.
Ott feküdtem teljesen mesztelenul egy gyönyörű lány alatt aki lovaglóulésben helyezkedett el rajtam . Isteni ézés volt ahogy a kis puncija hozzá myomódott az enyémhez!
-Olyan gyönyörű vagy ahogy itt fekszel védtelenül alattam!- mondta.
Elprirultam. És már teljesen be voltam nedvesedve és felizgulva!
Elkezdte körkörösen mozgatni a csípőjét ezáltal a puncink még jobban össze myomódott, majd előre hajolt és a melleink is össze értek! Nagyon finom érzés volt.
-Ohh...ah! Ez isteni érzés!-lihegtem a nyakába.
-Tudom!- egyre gyorsabban mozgatta magát fölöttem, egyre közelebb érve a csúcshoz. Ekkor elkezdte simogatni a kezével a combom belső részét egyre közelebb érve a puncim nyílásához, majd óvatosan belém nyomta egy ujját és ekkor hirtelen  megállt, és kihúzta a csodákat művelő ujját és felpattant,és elszakadtak a puncijaink amint nagyon bántam. Kirohant a nappaliból egyenesen a háló szobámba. Nagyon meg voltam lepőve és fogalmam sem volt, hoGy most mit kellene csinálnom.. Ott fekúdtem a kanapén totál felizgulva! Óvatosan felálltam és utána menetem a szobámba.
Hozzászólások
mozgi ·
Helyesírási hibákat kivéve, egész jó kis sztori lett.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: