Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Lesz még folytatás is...

Legelső közgáz órán láttam először. Őszintén szólva akkor még nem fogott meg benne semmi. Annál inkább abban a pasiban, akivel együtt volt. (Félreértések elkerülése végett én lány vagyok, ő pasi. )A főszereplő fiút Rolinak, a másik pasit Lacinak hívják.
Laciban volt valami nagyképűség, ami nagyon megtetszett. A megjelenése, a stílusa, maga volt egy jelenség. A többi ember akkor nem volt fontos. Az előadó tetején álltam, és ismerős arcok után kutattam. Elsőéves lévén ez eltarthatott egy ideig, és ezalatt ő kiszúrt engem, és kérte üljek le melléjük. Eléggé központi ember, Roli hangját eleinte nem is nagyon hallottam. Laci tetszett mint pasi-körülbelül két napig. Utána Roli mutatott egy csajt, hogy ő az aki Tetszik Lacinak. Egy világ nem omlott össze bennem, de azért rosszul esett. Innentől már csak azért is Rolival beszélgettem többet, aztán közben rájöttem, hogy nincs értelme a viselkedésemnek, csupán egy, mégpedig hogy így Rolit is megismerhettem. Sokat veszítettem volna, ha nem ismerem meg őt. Bár tudom, hogy mindez csak három hete történt, és több időre van szükség ahhoz, hogy valakiben megbízzak, valami mégis arra késztet, hogy őszinte legyek vele. Még a történeteimet is olvassa, pedig azokról senki sem tud az ismeretségi körömben.
A barátságon kívül még más is köt hozzá. Eleinte puszta szexuális vonzódás, aztán kicsit több is lett belőle. Nem szerelem, mert mindkettőnknek van kapcsolata. Csak jól érzem magam, ha vele vagyok, és az sem zavar, ha „úgy” ér hozzám, bár tudom, hogy nem lehet semmi, mert egyikőnk sem olyan beállítottságú, hogy félrelépjen. Ő ezt nem nagyon hiszi el rólam, de be fogom bizonyítani. Tulajdonképpen félek is kicsit tőle, mert már megfogadtam, hogy nem bízom meg emberekben, csak mint szokásosan, ezt is megszegem. Nem értem mindig a viselkedését. És még az igazi énjét sem ismerem. Egyszer azt mutatja, hogy ő az a tipikus jó kisfiú, aztán máskor meg olyan dolgokat csinál, ami teljesen nem illik a képbe, mint például, hogy testrészem intimebb részein foglalatoskodik, pedig tudja, hogy nem szabad. Arra kíváncsi lennék, hogy ha engedném, akkor meddig menne el. Hogy vajon megcsalná-e a barátnőjét? Eddig ezt nem tette, bár nálam már ez az enyhe fokozatú petting is annak számít. Ha belegondolok, hogy az első három hétben mi minden csináltunk, és milyen úton haladunk, akkor azt hiszem, lesz ebből még kerek történet is, nemcsak ilyen monológszerűség. Meglátjuk, milyen lesz a folytatás…
Hasonló történetek
5399
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
4134
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

moon-sun ·
Remélem tényleg lesz folytatás....Kiváncsi vagyok rá!Sok sikert a srácokhoz...:)
Amúgy a Lacival azóta sem történt semmi? :blush:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: