Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Leslie és Brandon

2. fejezet

Másnap reggel rohantam a munkába. Nem akartam ma találkozni Brandonnal. Olyan kelle-metlen volt, hogy a főnökömmel kavarok. Ahogy a helyemre értem, rögtön munkának láttam. Jules gondoskodott róla, hogy ma se unatkozzak. Ezért hálás is voltam neki. Bár elfelejthet-nénk a randit. Láttam, hogy kinyílt az ajtó, Jules és Brandon jöttek be rajta. Az akta halomra koncentráltam, beletemettem a fejem. Aztán valaki elém állt.
─ Helló Leslie. ─ hallottam meg Brandon hangját.
─ Uram. ─ nem néztem fel rá. Az arcom égett, biztosan vörös voltam.
Kuncogott rajtam.
─ Ma egyenesen innen megyünk randira. Haza sem kell menned, mert hozattam neked ruhát.
Felálltam, majd könnyes szemmel rohantam be a mosdóba. Ahogy beértem magamra zártam az ajtót. Miért mentem ebbe bele? Mi van, ha újra megtörténik velem az a dolog. Nem aka-rom, hiszem még nem is ismerem. Odaálltam a tükör elé, majd a láttam, ahogy a szemem, csupa vörös volt. Megmostam az arcom.
─ Nyisd ki Leslie! ─ szólt Brandon lágy hangon.
A szívem hevesen kezdett verni. Lassan az ajtó felé mentem, majd kinyitottam. Bejött, majd bezárta maga mögött az ajtót.
─ Gond van? Ugye nem bántottalak meg valamivel? ─ tette fel a kérdéseket, amitől elszorult a torkom.
Zokogás tört ki belőlem, nem tudom miért, de a fejem a nyakába tettem. Zokogtam. Annyira félek ettől. Hogy mondjam meg neki?
─ Nem bántottál meg. ─ néztem rá már nyugodtabban. ─ Nem erről van szó.
─ Akkor? ─ kérdezte meg. Az arca olyan volt, mint egy gyereké.
─ Szóval mi lesz a mai randi terve? ─ kérdeztem, hogy tereljek.
Be is vált a dolog.
─ Jössz velem a Colins Record’s megnyitójára. Te és én leszünk a házigazdák. ─ felelte.
─ Hú. ─ fújtam nagyot. ─ Nem sok ez egy kicsit? Azt akarod, hogy veled legyek, egy ilyen fontos eseményen is?
─ Azt. ─ felelte. ─ Tényleg nincs semmi baj?
─ Tényleg. Sajnálom az előzőt. Én csak…
─ Majd elmondod. ─ azzal átölelt.
Olyan finom volt az illata. Olyan erős és domináns. A farkam újra kemény lett. Próbáltam tőle elhúzódni, de magához húzott és nem eresztett. Éreztem a hasam alján, ahogy ő is kemény lett.
─ Most megyek Brandon. ─ azzal elsétáltam mellőle.

Ahogy megláttam az öltönyt, amit Brandon vett nekem, elállta a lélegzetem. Armani volt.
─ Ez gyönyörű. Köszönöm. ─ mosolyodtam el hálásan.
Odajött hozzám, majd halántékon csókolt. Olyan jól esett az puszi. Mikor felvettem, megle-pődtem, hogy milyen jól áll rajtam.
─ Hogy találtad el a méretem? ─ kérdeztem.
─ Az legyen az én titkom. ─ felelte, majd elindultunk a limóhoz.
Gyönyörű volta az autó, a belseje fekete kasmír volt. Desinges bőrülések.
─ És mit ünnepelünk ma? ─ kérdeztem, egy kicsit felpezsdülve.
─ Adam Brian  ötödik platinalemezét.
─ Imádom Briant. ─ vallottam be. ─ A hangja gyönyörű.
Odahajolt hozzám, majd megcsókolt. Remegtem. Brandon levette az öltönyömet, majd ki-gombolta az ingemet.
─ Ne ezt most ne. ─ kapkodtam levegő után.
─ De igen.
Faltam szó szerint, annyira édes volt. A szája maga volt a tökély. Haraptam szívtam. Leszed-tem róla mindent. Végül csak a boxer volt rajtunk. Brandon odanyúlt a kis mikrofonhoz.
─ Armin. Tegyen kerülőt. ─ szólt a sofőrnek.
Annyira akartam. Azt akartam, hogy bennem legyen. Rendelkezzen felettem. Leszedte rólam az alsóneműt. A farkam keménye volt. Szinte már fájt. Nagy nehezen lehámoztam róla az alsóját. Csodálatos farka a kezemben volt. Nagyon forró volt. A lábaimat a derekára kulcsol-tam.
─ Tégy magadévá. Kérlek! ─ nyögtem nagyokat, mikor majdnem a csúcsra értem. De Brandon valamilyen módszerrel elszorított.
─ Ezt akarod? ─ kérdezte.
Nyögtem. ─ Igen. Kérlek. Rendelkezz felettem.
Éreztem, ahogy egyre lentebb kúszik rajtam, majd a szája a gátamhoz ért. Megdermedtem. Azután a nyelve a lukamat vette célba. A körmeim belemélyedtek az ülésbe, ahogy szívta és nyalta. A testem megfeszült. Nem bírtam. Hangosan nyögtem. Mikor abba hagyta teljesen ellazultam. Megcsókolt, majd érzetem, ahogy a farkát belém tolja. Felsikoltottam, mikor a harmadik döfésre teljesen tövig belém nyomult. Hevesen dugott. Közben csókoltam, szívtam a száját. Muszáj volt, mert különben olyan sikolyok hallattam volna, amit még a limuzin sofőr is hallott volna.
Hamarosan verni kezdte a farkam. Pár húzogatás volt az egész. A testemen végigsöpört az orgazmus. Szinte sikoltottam, remegtem. De Brandon nem állt le, tovább dugott. Újabb hul-lám sörpört rajtam végig. De ő is velem tartott. Egyszerre élveztünk el. Egész este csináltam volna. Hagytam volna, hogy dugja rongyosra a seggemet. D az idő is szűkös volt
Ahogy odaértünk az ünnepélyre Brandon a kezét tartva segített ki a limuzinból. Kattogtak a fényképező gépek, aztán hirtelen négy fekete ruhás állt körénk.
─ Ne ijedj meg, ezek csak a testőreim. ─ mondta Brandon lágy hangon, majd beléptünk a hatalmas terembe.
Az emberek mind bennünket néztek, majd tapsolni kezdtek, ahogy egyből a színpadra men-tünk föl, ahol Adam Brian is fel fog lépni. Mikor Brandon elmondta a beszédét, meghatód-tam. A szemem könnyel teltek meg. A mai este nem csak a lemezről szólt, hanem a szegény-ségről is. Adományokat gyűjtöttek a rászoruló gyerekeknek. Hogy ne nélkülözhessenek. Én magam is jó tudom, hogy mi a nélkülözés. Ebben nőttem fel.
─ Leültem az első sorba, Brandon mellé, majd nézem, ahogyan Brain énekel. Brandon a ke-zével átfogta a kézfejemet.
─ Veled akarok lenni. ─ nézett rám olyan tekintettel amitől, olyan volt, mint egy gyerek.
─ Én is Brandon, veled szeretnék lenni. ─ dőltem a vállára, majd magához ölelt.

Brandon lakásán kötöttem ki. A ház gyönyörű volt. Hatalmas üvegablak nyílt a városi kilátás-ra. New York éjszaka is gyönyörű.
─ Leslie! ─ nyújtotta oda Brandon a pohár pezsgőt.
Koccintottunk, majd belekortyoltam.
Miután megittam Brandon letámadott. Mohón csókolt, majd a következő pillanatban már bennem volt. Olyan élvezetett okozva ezzel, amit még soha sem éreztem.

Megint kezdődik. A számat befogták. A szememből ömlöttek a könnyek.
─ Anya! ─ jutottam levegőhöz. Kiabáltam, féltem. ─ Ne kérlek! Segítség!
Vergődtem, zokogtam. ─ Kérlek Nicolas! Eressz el! ─ könyörögtem.
─ Leslie! ─ hallottam meg az ismerős hangot.
A szemem kipattant. Levegő után kapkodtam. Brandon riadtan nézett rám. Mint aki fél tőlem.
Zokogás tört rám. Nem bírtam visszatartani a könnyeimet.
─ Itt vagyok. ─ ölelt magához.
Az arcomat a mellkasába temettem. Szégyeltem magam, amiért sírni lát. Tudtam, hogy lesz mit magyarázkodni előtte holnap. De ha kiderül rólam az igazság, az végzetes lehet. El kell neki mondanom, mielőtt magától rájön, vagy leközlik valamelyik napilapban.
Előző részek
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: