Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

lepődj meg

...sötét éjszaka volt. Sokáig nem tudtam elaludni. Olyan éjfél körül azért mégis sikerült. De pár perc múlva zajt hallottam és felébredtem. Elindultam lefelé. Úgy éreztem mintha valaki a nyakamba lehelne. A 3. lépcsőfokon megálltam. Nem mertem tovább menni. De most már a hátam mögül jött a zaj. Viszont ahogy újra elindultam, lentről is jött a hang. Megálltam. Nem tudtam mihez kezdjek, merre menjek, minek indultam el? Remegni kezdtem, kiabálni akartam, de egy hang se jött ki a torkomon. Egyszer csak elsuhant mellettem egy fekete árnyék. Mozdulni se tudtam, a lábam gyökeret vetett, már csak a remegés mozgatott. Sziszegést hallottam , ismét a hátam mögül. A nyakamon még mindig éreztem a forró leheletet. Egyszer csak megfogta valaki a vállam. Meg akartam nézni ki vagy mi az, de egyszerűen nem bírtam megfordulni. A kéz azóta a vállamról, a kezemre csúszott. Egy sötét alak jelent meg előttem. Akkor végre sikerült megmozdulnom. Gyorsan megfordultam és berohantam a szobámba. Felkapcsoltam a villanyt és bezártam az ajtót. Amikor megfordultam, láttam, hogy nyitva van az ablakom. Amikor odamentem, hogy bezárjam, észrevettem, hogy egy kötél lóg le egészen a kertig. Végig vezettem a szememmel a kötelet. A végénél egy embert láttam, vagy valamit ami mozgott. Hirtelen koppanást hallottam az ajtó felől. A kulcs már nem volt az ajtóban. Hirtelen kinyílt az ajtó. Egy szellemnek látszó dolog jött be rajta. De nem az volt. Valami más. Az ablakhoz húzódtam, leakartam mászni a kötélen, de egy másik, az előzőhöz hasonló lénnyel találtam szembe magam. Bekerítettek. Az ablakban lévő elkezdett húzni lefelé, a másik segített neki. Amikor fél úton jártunk, hirtelen eleresztettek és elkezdtem zuhanni. A földhöz vágódtam. És akkor... akkor... FELÉBREDTEM.
Hasonló történetek
5801
Egy ideig csodálattal bámulta a lány természetesen gyönyörű arcát, majd közelhajolt és megcsókolta. Az éjszakai félhomályban a férfi felmászott az ágyra és a lány fölé térdelt. Lassan levette róla a párducbőr melltartót és a melleit kezdte csókolgatni...
7473
A Halál-sziget egy erdei tavánál egy húsz éves fekete hajú amazon lány és egy huszonöt éves magyar fiú fürdött. Bár ezt inkább nevezhetném „hancúrozásnak” mint fürdésnek. A fiú átölelte a nála húsz centivel alacsonyabb amazon lányt és megcsókolta...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: