Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Lelki teher

Éjjel volt. Feküdt a sötét szobában lévő bársonyos kanapén és hallgatta a szél süvítő hangját. Megpróbált elaludni, de nem tudott másra koncentrálni, mint a fészerből jövő furcsa hangra. Aztán megunta és úgy döntött kimegy. Odakint halvány köd borította a Kiort utcát. Csend volt csak a kutyák halk vonyítása hallatszott a tomboló szélben. Felkapcsolta a villanyt és elindult az udvar vége fele. Amint közelebb lépett a korhadt fákból összeszegelt fészerhez a furcsa hang elnémult, mintha a közben szemerkélni kezdő eső és az eltűnő köd figyelme elgondolkoztatta volna Brad-et, azon hogy nem e csak az ő agyszüleménye volt ez a hang, hogy ezzel próbálja feledni, azt hogy a barátnője nemrég szakított vele a születésnapján.
Aztán visszabattyogott a házba befeküdt az addigra kihűlt ágyába és meredten hallgatta az ereszről lecsöpögő esőcseppeket.

Ahogy teltek a percek Brad szeme egyre csak csukódott le és a kintről jövő hangok is kezdtek halkulni. Elaludt. Még alig telt el negyed nyolc Brad már a forró gőzölgő kávét kortyolgatta és meredten bámult a konyhában lévő kiscicájára, amit még a barátnőjének adott ajándékba. Visszagondolt arra a pillanatra mikor a barátnője közölte vele, hogy már mást szeret és akkor elborult az agya. Félrelökte a csésze kávét és a konyhapulthoz lépett. A fiókból elővette a húsbárdot. Felemelte a nyávogó állatot és az asztalra helyezte azt. A szemeiben látszott a hidegség mintha megszállta volna valami démoni lény, és arra késztetné, hogy öljön. Így is tett. Egy lesújtó mozdulattal már is különválasztotta az állat fejét a nyakától. A bordó színű vér csepegett le az asztal széléről miközben Brad már az autójához igyekezett. Be akart ülni az autójába, de a szemére ismét kiült a hideg és az irányt a fészer fele vette. A fészerből kivett egy metszőollót és most már mehetett a kocsihoz. Elindult a volt barátnőjéhez Bridget-hez.

Az út nem volt valami hosszú, mert ebben a kisvárosban nem laktak valami sokan. Bridget otthona a város túlsó végén volt. Brad a háztól kb. 100 m-re parkolt le, és onnan gyalog folytatta az útját. Amikor odaérkezett a kitűzött céljához megállt és nézett meredten a bejárati ajtó irányába. Lepillantott a földre és elindult az ajtó felé. Szemei csak úgy égtek a vágytól, hogy megforgassa a metszőollót Bridget szemeiben. Odaért. Szép illemtudóan bekopogott az ajtón. Várta hogy Bridget kinyissa az ajtót, de nem ő nyitotta ki, hanem egy férfi. Abban a pillanatban, mint egy kiképzett bérgyilkos egy villámgyors kézmozdulattal átvágta a férfi torkában lévő ereket. A magas, számára idegen barna hajú férfi a földre zuhant és nyakát fogva rángatta a kihűlő testét. Brad félrerúgta a földön szenvedő embert és a házon végighúzódó kis keskeny folyosón elindult a konyhához. Nem volt ott a szerelme, akiért még mindig megdobban a szíve. Benézett a többi zugba is de ott sem talált senkit.

Nézte a kezében lévő metszőollót és elgondolkozott, hogy mit tett és mit akart tenni majd az erőtől duzzadó kezével belevágta a szíve közé a megrozsdásodott metszőollót és elterült a folyosón, elhelyezkedő szőnyegen. A szeméből eltűnt a bánat, a düh és még egy utolsó mosolyt ejtett mielőtt mély álomba merült volna.
Hasonló történetek
25030
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
20873
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Zazie ·
NAgyon JÓ!

Szegény cica!
De a történet nagyon jó! Szerintem lehetett volna kicsit részletezni a gyilkolászást... :rage: :angry: :rage: :angry:

Puszi!
ZAzie

Arsenal 17 ·
Kössz mindenkinek!!!!
Hát igen kissé gyorsan folytak az események...de ezen majd korrigálok a jövőben :innocent: az angyalok legyenek veletek, miközben a pokoljáratban ültök :yum: :yum: :yum: :yum: :yum:
HI :hushed: :hushed:
Akiszólt ·
A műről.

Először is rövid, ezzel nem mondok újat. Emellett a leírások rövidek, kevésbé hatásosak. Valmint iszonyú hosszú mondatok, amibe bele is kavarodtál. Első bekezdés utolsó mondata, ha jól emlékszem.

Kevésbé érthető a férfi reakciója, nincs megmagyarázva igazán ( az, hogy valami erő szállta meg, így spontán nem elég. Legalább valami folyamata lenne ennek a megszálottságnak ).

Remélem írsz ennél jobbat is.

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: