Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Lelki teher ( RM )

Lelki teher
(Remastered 2005. október)

Éjjel volt. Feküdt a szobában lévő bársonyos kanapén és hallgatta a szél süvítő hangját. Megpróbált aludni, de nem tudott másra koncentrálni, mint a fészerből jövő furcsa hangra. Agyában ott motoszkált a kíváncsiság. Megunta. Felvett egy kabátot és kiment megnézni mitől nem tud aludni.
Odakint halvány köd borította a Kiort utcát. Rémisztő csend honolt, csak a kutyák halk vonyítását lehetett olykor hallani a tomboló szélben. Ott állt a bejárati ajtó előtt. Kérdően tekintett a nagy homályba, majd felkapcsolva a villanyt elindult az udvar vége felé. Amint közelebb lépett a korhadt fákból összeszegelt fészerhez a furcsa hang elnémult, mintha a közben szemerkélni kezdő eső és az eltűnő köd elgondolkoztatta volna Brad-et.
Lehet hogy csak az ő agyszüleménye ez az egész, ezzel próbálva elterelni gondolatait, arról hogy barátnője nemrég szakított vele a születésnapján. Lassacskán belehúzott az eső is, így úgy döntött visszamegy a házba. Lehajtott fejjel battyogott a szobájába, s visszabújt a kihűlt ágyba. Lecsukott szemmel hallgatta az ereszről lecsöpögő esőcseppeket… a kintről beszűrődő hangok egyre csak halkultak, s Brad elaludt.

- Szia… már végeztél is-fordult hátra látva Brad-et. Azt hittem bent maradsz még
- Úgy lett volna de, már kiadták a helyet-dünnyögete miközben a nyakát fájlalta. A Telefon. Felveszed, vagy vegyem fel én?- kérdezte barátnőjét ki éppen valami ebédet ütött össze.
- Vedd fel, mert látod, most nem érek rá-mosolygott Bridget.
- Igen, tessék Brad Polster.
- Hello Brad itt Mike - szólt bele egy mély férfihang. Akkor holnap találkozunk a Spindif kávézóban?- érdeklődött
- Á Mike! Persze úgy tűnik nem lesz programom, tehát megbeszélhetjük a dolgot...
Még csak alig telt el negyed nyolc, de már a forró, gőzölgő kávét kortyolgatta és meredten bámult a konyhában lévő kiscicájára. Előre hátra dülöngélve, fejét jobbra hajtva elmélkedett.
- Ébredj Bridget! Kész a reggelid
- Hány óra van?- fejét a párnába temetve kérdezte
- Már 7 óra múlt, kelj fel...
- Brad de hát hétvége van, miért?- látszott rajta hogy ideges...
- Van egy meglepetésem számodra... Úgyhogy siess, mert lemaradsz róla- kíváncsivá téve ezzel Bridgetet
Nagy nehezen felkelt az ágyból, s hálóingbe kisétált a konyhába. Egy csókot nyomott Brad szájára majd megkóstolta a reggelit.
- Mi a meg...
- Várj, mindjárt jövök... –szült közbe s ujjával barátnőjére mutatott... Itt is vagyok…
- Óh de aranyos...

Ez a kiscica maradt emlékbe, ezt még ő vette barátnőjének, de az új fiúja nem szereti az állatokat ezért nála maradt. Visszagondolt azokra a pillanatokra mikor barátnője közölte vele, hogy vége. Ő már mást szeret… s ekkor elborult az agya.
A nyugodt emberből hirtelen dühöngő vadállat kerekedett. Félrelökte a csésze kávét és a konyhapulthoz lépett. A fiókból előhúzta a húsbárdot… Felemelte a nyávogó macskát és leszorította az asztalra. Brad szemeiben látszott az elfojtott düh, a megalázottság és féltékenység kegyetlen jelképe. Egy utolsót nézett az állatra majd lesújtott. A nagy csendben hallatszott, ahogy a csontok eltörtek, s a hús szétnyílott, majd a fej leesett. A vér csepegett le az asztalról miközben már Brad az autóhoz igyekezett, de útközben egy hasító fájdalom nyilallt a halántékába… szemei elkezdtek remegni, csuklóit ökölbe szorítva élte át a kínokat. Hirtelen jött és hirtelen elmúlt, de valahogy mintha megváltozott volna… Szemét lehunyta… maga előtt látta barátnőjét miközben az új fiújával ölelkezik… Haját félretűrte, nagyot sóhajtott és megfordult.

- Brad beszélnünk kell!- nézett fel az asztal mögül Bridget.
- Mi az, baj van?- érdeklődött, majd leült az előtte lévő székre.
- Nagyon fontos - törölte le könnyeit. Sajnálom... De vége. A kapcsolatunknak vége Brad! - emelte fel hangját
- Mi?
- Igen! Sajnálom, de már nem szeretlek- nem is nézett a szemébe, úgy mondta.
Brad csak bámult... Gondolataiban az elmúlt hat év járt. - Hat év szerelem semmit sem számít?
- Brad! Mondj valamit!
- Nincs mit mondanom-felállt a kopott, régi fa székről és kiment a házból.

Hátrasietett a fészerhez, leakasztott egy metszőollót és visszaindult a kocsihoz. Lehelyezte a hátsó ülésre, s egy kis takaróval borította be. Elindult a volt barátnőjéhez. Az út nem volt túl hosszú, mivel kisvárosról révén szó nem éltek itt sokan. Bridget otthona a város másik végén volt. Brad a háztól olyan száz méterre parkolt le és onnan gyalog folytatta az utat. Miközben odaért nem találkozott senkivel így nyugodtan elővette a metszőollót… Már látszott a bejárati ajtó.
Megállt. Bámulta az ablakokat… a földre pillantott és elindult az ajtó felé. Szemei csak úgy égtek a vágytól, hogy megforgassa a metszőollót Bridget szemeiben. Mikor ott állt a bejárat előtt egy nagyot nyelt, s illemtudóan bekopogott. Várta hogy Bridget nyisson neki, de meghökkenésére a férfi tárta ki az ajtót.

- Már el is mész? - kérdezte Brad.
- Igen. Tom mindjárt itt lesz értem - nézett vissza az ajtóból
- Tom... szóval így hívják? És hova mész ezzel a Tommal?
-A város másik végében van egy kis háza, odaköltözök. Nem fogok visszamenni a szüleimhez…
- És honnan ismered ezt a Tomot? - közeledett a lány felé.
- Sajnálom de, mennem kell. Megérkezett - majd az ajtón kilépve egy kék, régi évjáratú Fordba ült be.

Abban a pillanatban semmivel nem törődve belevágta a férfi nyakába a metszőollót. Olyan erővel tette, hogy átszakította a nyak túlsó felén a bőrt. Hirtelen mozdulattal kis is kirántotta a „fegyvert” s vele együtt egy kisebb húscafatot is. A számára idegen, barna hajú férfi a földre zuhant, s pár pillanatig tartó rángatózás után megpróbálta magát elvonszolni a telefonig. Brad nem hagyhatta ezt így, még egyet beleszúrt a férfiba. Most nem hibázott. A metszőolló a szív mellet fúródott bele a testbe, de így is olyan sérülést okozván, hogy azt nem élhette túl… Ezután átlépte a vérben úszó holttestet és elindult a házban lévő folyosón. Elsőként a konyhához ért de nem talált senkit. Végignézte a többi helyiséget, de senki…
Üres volt a ház, még Bridget képeit sem lehetett látni sehol, és azt nagyon furcsállta. Szerette fotóival díszíteni a falakat és sok növénnyel, de semmi. Agyában megfordult: Lehet, hogy már nincsenek is együtt?...
Állt és nézte a kezében lévő véres metszőollót. Fejében gyerek nevetgélések és Bridget hangja keveredett. Szorította a „fegyvert” majd hangosan felkiáltott:
- MIT TETTEM!
A következő mozdulattal belevágta a mellkasába a rozsdás metszőollót, majd térdre ereszkedve elterült a szőnyegen...
Szeméből eltűnt a bánat, a düh és még egy utolsó mosolyt ejtett mielőtt meghalt volna…
Hasonló történetek
10158
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
4439
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Paradicsom ·
Érdekes dolog is ez a szerelem...
Tetszett, csak mintha egy kicsit rövid lett volna. Íííírj méééég!!!!!! :grinning:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: