Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Legfőbb az egészség!

Ezt a történetet a tavalyi nyár egyik legkellemesebb emlékeként tartom számon.

Szóval az egész ott kezdődött, hogy esténként lejárok futni a helyi sportpályára és tavaly nyáron sem volt ez másképp. 10-12 kör és újjászületsz. Eléggé divatos dolog ez a kocogás főleg a hölgyek körében, hiszen nem árt a téli pluszokat elégetni így nyár felé. Én is szorgalmasan róttam a köröket és persze beszélgetésbe elegyedtem a többi kocogóval. Nem volt nehéz, hiszen elég jól ismertem mindenkit. Június közepe táján találkoztam a helyi posta vezetőjével Gabival. A hölgy 38 éves és piszok jól tartja magát. Mindene a helyén volt elhihetitek! Jómagam 27 éves voltam és ő ajánlotta fel a tegeződést. Gabi fantasztikus testét többször volt szerencsém a városban látni, de a sportszerelése alól kidomborodó látvány önmagáért beszélt.

Futkároztunk minden nap és először csak köszöntünk egymásnak, majd néhány mondatot váltottunk egymással. Július végére már egymás mellett futottunk és végigdumáltuk ezeket a 40 perceket. Nem volt elég, hogy nagyon csini, de emelet még rendkívül intelligens asszony is. Szinte minden témában otthon volt. Megtudtam, hogy a férje javasolta neki a kocogást, mert szerinte volt rajta felesleg! Az eszem megállt. Ahogy teltek a napok egyre jobban izgatta a fantáziámat Gabi, de nem akartam ajtóstól a házba rontani. Azt észre vettem, hogy ő sem közömbös irántam, de fogalmam nem volt, hogyan kellene „becserkésznem”. Augusztus elején aztán eljött a nagy nap. Gabi izgató volt, mint mindig és a beszélgetésünk a fittnessre terelődött. Megkérdezte, hogy én milyen testedző gyakorlatokat végzek még pluszban a futás mellett. Szó szót követett, végül felajánlottam, hogy van néhány ilyen témájú magazinom, amit szívesen kölcsön adok átolvasásra. Beleegyezett. Megígértem, hogy másnapra leviszem neki a pályára. Erre megkérdezte, hogy nagy baj lenne, ha most futás után ő eljönne értük? Persze, hogy nem ellenkeztem az ötlet ellen, de azért rákérdeztem, hogy a férje nem fogja-e hiányolni? Megnyugtatott, hogy nem, mert nincs otthon! Így elindultunk a lakásomra.

A lakásomon megkínáltam ásványvízzel, majd én bementem az újságokért. Közben hangosan kérdezte, hogy miért lakok egyedül, stb. Kezemben az újságokkal kiléptem a konyhába, ahol Gabi várt. Köszönöm - mondta és a farkamra tette a kezét. A lélegzetem is elakadt, mert mindenre mertem gondolni, de erre nem. Lezuhanyozhatnánk! - mondta és keze már a rövidnacim alatt kutatott. A szívem a torkomban dobogott, és ilyen izgató élményt nem is lehet szavakkal leírni. Persze! - habogtam és összeszedtem erőmet ezután a meglepetés után. Az újságokat a földre ejtettem és kezeimmel birtokba vettem Gabi fantasztikusan formás fenekét, amelyet hetek óta csodálhattam. Szenvedélyes és vad csókolózásba kezdtünk. A ruhadarabokat szinte téptük egymásról. Közben az irányt a zuhanykabin felé vettük. A ruhadarabok alól előbukkantak Gabi formás mellei, amit nyelvemmel azonnal kezelésbe vettem. Halkan felnyögött és egy sóhaj hagyta el a száját. A kis sport tanga már átnedvesedett mire oda értem. Ujjaimmal izgattam és cirógattam a gondosan borotvált és fazonra vágott punciját. Közben altestét szorosan a meredező farkamhoz nyomta, majd hirtelen lerántotta rólam a rövidnacit. Ekkor már a zuhanyzóban álltunk és folyt ránk a meleg víz. A tusfürdő habja beborította a testünket, amit mindketten alaposan átfürdettünk. Gabi folyamatosan halkan nyögdécselt, miközben testét simogattam; ő pedig vadul csókolt és húzott magához.

Annyira szenvedélyesen csinálta, mintha hónapok óta ki lenne éhezve egy szeretkezésre. Ekkor elindult isteni nyelve lefelé a testemen. A nyakam, a mellkasom, a hasam. Eszméletlen izgatóan és gyakorlottan csinálta. Lassan elért az igazi célpontjához. Annyira érzékien kezdte el nyelvével izgatni a farkamat, hogy már én sem bírtam nyögés nélkül. Nagyon óvatosan húzgálta rajta a bőrt, nyelve hol a golyóimon, hol a makkomon táncolt; másik kezével pedig izzó puncikáját izgatta. Tudtam, hogy ezt a gyönyört nem fogom sokáig bírni, amit jeleztem is neki. Csak mosolygott édesen és szinte teljesen elnyelte a lüktető farkamat. Nem bírtam tovább. Ekkor teljesen spontán módon a két gyönyörű melle közé vette a farkamat és úgy izgatta. Testem megfeszült és egy hatalmasat élveztem Gabi csodás melleire. Én csillagokat láttam és szinte elszédültem, de ő csak tovább sóhajtozott és dolgozott a farkamon kézzel és nyelvvel. Amikor magamhoz tértem felállítottam Gabit és megcsókoltam. Te jössz! - mondta és egyik lábát feltette a zuhanytárca szélére. Én is lassan és alaposan térképeztem fel teste minden egyes porcikáját. Melleivel hosszasan játszadoztam, amit nagyon-nagyon élvezett. Egyre sűrűbben nyögött fel. A puncimat! - sóhajtotta és fejemet ellenkezést nem tűrő módon nyomta lefelé. Csodás cunusa volt. Szinte minden egyes nyalintásra egész teste megrándult. Egyre vadabbul nyaltam és ujjaztam Gabit. Fejemet szinte odapréselte izzó altestéhez. Sóhajai egyre csak szaporodtak majd kéjes sikítás hagyta el száját. Teste megfeszült és görcsbe rántotta az orgazmus. A zuhanykabin kapaszkodóját szinte kitépte a helyéről.

Nem tudtunk szólni, csak hosszasan csókolóztunk e fantasztikus aktus után. Mennem kell! - mondta és megtörölközött. Ezután én is kimásztam a zuhany alól. Gabi megcsókolt és távozott. Köszi az újságokat! - mondta búcsúzóul. Még jó pár percig nem akartam elhinni ezt a röpke háromnegyed órát, amit ezzel a csodálatos asszonnyal töltöttem. Másnap persze összetalálkoztunk a sportpályán és csak mosolyogtunk egymásra. Azóta is jóban vagyunk és ahányszor csak lehetséges, mindig szakítunk egy kis időt a testedzésre.
Hasonló történetek
20907
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
25058
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Athos ·
Na ezt jól megmondtam... az "és utána" részt nem kell figyelmbe venni.

Hedon ·
Sajnos, kicsit lapos és valóban, kicsit sablonos történet. Ellenben nem rossz! ;-) (bár jónak sem jó)

ciko ·
Marvin:

dugtak? Arrol en nem olvastam!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: