Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Le nem mondott zongoraóra

Aznap pénteken, Bálintnak, a páromnak túlóráznia kellett a munkahelyén, mondta, hogy kb 22 órakor ér haza. Azt mondta, hogy lemondja az aznap esti tanítványát, Áront. Rendben, semmi baj, gondoltam.


 


De egyszer csak csengettek. Kimentem, Áron volt az. Áron, most is, mint mindig, baromi jól nézett ki. 2 méter magas, izmos, barna hajú, barna szemű srác, olyan hanggal, amitől mindig izgalomba jövök. Koptatott farmert és egy laza kék inget viselt. A vállán hanyagul ott volt a sporttáska amiben a füzetét szokta hozni.


 


- Szia, Bálint nincs itthon, nem szólt neked? -mondtam


- Helló, nem szólt. Tudnád adni egy pohár üdítőt, nagyon megszomjaztam mire ideértem a megállóból.


- Gyere beljebb, persze.


 


Bementünk, Áron levetette a cipőjét, lerakta a táskáját, majd követett a konyhába. Amíg kiöntöttem neki a narancslevet, folyton engem nézett, és szexin mosolygott.


 


- Tessék, itt van.


- Köszi- mondta, s egy húzásra megitta azt.


- Kérhetek még egyet?


- Persze!


 


Majd öntöttem neki még egyet és a hűtőhöz léptem mert kevés volt az üvegben. Aztán visszamentem az asztalhoz, és egy váratlan pillanatban mögém lépett Áron és megcsókolta a nyakamat. Ettől teljesen kirázott a hideg, de nagyon izgatott.


Szembe fordutam vele, és későn néztem rá.


 


- Nagyon tetszel nekem - mondta Áron és megsimogatta az arcomat, majd szájon csókolt és magához ölelt. Vadul elkezdtük csókolózni, éreztem amint Áron a combomnak majd a puncimnak nyomta kemény farkát. Nagyon felizgultam tőle.


 


Csókolózás közben levette a felsőmet és a melltartómat majd a szoba felé kezdett vezetni. Lelökött az ágyra és levette a nadrágomat és a bugyimat is.


 


- Úristen, de szép frissen borotvált puncid van.... hm, és hogy csillog- sóhajtotta ő, majd elkezdte simogatni és kicsit bele is simított. Aztán csókolt tovább, miközben simogatta a csurom nedves puncimat. Közben levettem a pólóját ő pedig a nadrágját. Elém tárult csodálatos farka, mely legalább duplája volt a pároménak. Kezembe vettem majd elkezdtem húzogatni. Aztán lehajoltam hozzá és körbecsókoltam. Amikor nem maradt rajta olyan terület, amit ne csókoltam volna, bevettem a számba és nagyon lassan elkezdtem szopni.


- Áhhhhh, ezaz - tette a kezét a fejemre Áron, és kicsit lejjebb nyomta a farkát.


 


Erre felbátorodva gyorsabban kezdtem el mozogni rajta, majd Áron felhúzta a fejem és megcsókolt, lefektetett az ágyra. Szétnyitotta a lábamat majd a puncimat is és mélyen belém nyalt.


- Hmmmm, de finom vagy - mormolta Áron a puncimba temetkezve.


 


Érzékien nyalt, majd belém nyomta egyik hosszú zongorista ujját is. Szívogatta a csiklómat,, miközben keményen ujjazott. Nem kellett neki sok és


sikítva elélveztem.


 


Aztán fölém térdelt a lábaimat feltette a nyakába és tövig belém nyomta hatalmas farkát.


- ÁÁÁÁ, kiáltottam, óriási vagy.


 


Erre kicsit lasított, kivette, majd csak félig tette vissza és szép lassan elkezdett vele dugni. A kezeivel a melleimet simogatta, majd amikor még nedvesebb lettem és kéjesen nyögtem újra belém nyomta duzzadó faszát. Gyorsított a tempón, majd kivette és utasított hogy forduljak meg. Kutyapózba fordultam és megint érezhettem hatalmas péniszét.


 


-Teljesen kitöltesz - nyögtem neki.


- Igen, érzem ahogy rámfeszül az isteni puncid.


 


Vadul kezdett el dugni, mindig tövig nyomta belém. Közben afenekemet hol simogatta, hol ráütött, amitől nagyon beindultam. Egyik ütés után pedig nyögve elélveztem és nemsokkal utánam ő is elment. Forró spermája kitöltötte  az egész puncimat.


 


Majd kicsit még csókolóztunk, megitta a narancslevét és kikísértem a kapuhoz.


 


- Remélem máskor is túlórázik Bálint- mondta Áron.


- Biztosan fog- kacsintottam rá.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Papa1942 ·
Csak úgy? Semmi indoklás, hogy miért? :confounded:

Andreas69 ·
Mint olyan sokan, te is hadilábon állsz a nyelvtannal. A nagyobb baj az, hogy szerintem nincs hangulata, unalmas.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: