Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Laura különös kívánsága

A galéria üvegajtajában Laura még egy gyors pillantással végigméri tükörképét. Láthatóan elégedett az eredménnyel: frizura rendben, smink a tökéletesnél alig egy árnyalattal feltűnőbb, decens kosztüme az illendőnél csak két centivel enged többet látni a cicikből, a szoknya feszül a fenekén és a harisnya csipkéje kivillan, mikor lép. Egy cinkos mosoly rám, és belépünk…
Már elég sokan téblábolnak a képek előtt, vagy csevegnek kis csoportokba verődve. A fotók alapján azonnal felismerem Philipet: egy oszlopnak támaszkodva, pohárral a kezében egyedül álldogál, és a bejáratot figyeli. Széles mosollyal örül Laurának. A barátinál alig bizalmasabb öleléssel és puszival üdvözlik egymást – de akinek van hozzá szeme, érezhet valami szokatlant a szokványos jelenetben …

Laura tavaly egy madridi fesztiválon barátkozott össze Philippel, és a záróbuli után a szobájában kötött ki. Azóta, ha itt járt – 3-4 havonta hozták ide ügyei – a feleségem „elkéredzkedett” egy éjszakára vagy legalább egy délutánra. A jóképű negyvenest Laura ideális „alkalmazásfrissítésnek” találta: derűs, könnyed, figyelmes barát, férfiasan határozott szerető, távol él, de nem is akar semmi többet, mint néhány izgalmas órát. Philip sem győzött örvendezni: végre egy nő, akivel nem kell játszmázni, akivel a kaland örömét sem árnyékolja be egy házassági dráma fenyegetése.

Mindketten sokat tudtunk már egymásról Laurától, mikor a következő látogatás előtt felvetettem neki: miért nem ismertet végre össze minket? A világlátott Philip csak picit lepődött meg a találka ötletén. Izgalomtól – meg azért némi szorongástól – kissé rekedten ismételte a telefonban Laura után a galéria címét.
Most titokban élvezem egy kicsit, hogy a helyzet kulcsa a kezemben van, de eszem ágában sincs visszaélni vele, elrontani az izgalmasnak ígérkező játékot. Semmi zavar, semmi feszültség – mindketten érzékelhető megkönnyebbüléssel nyugtázzák, hogy azonnal könnyed baráti csevegésbe kezdek feleségem szeretőjével. Laura feldobódva hagy kettesben minket, indul megkeresni a barátnőjét, akinek a kiállítása nyílik ma. – Te telhetetlen! – olvasom ki Dóra cinkos pillantásából az évődést, miközben megpuszilják egymást. – Irigykedsz? –ezt a visszavágást meg Laura csibészes mosolyából veszem le. Csevegés közben oda-odapislantanak ránk: Laura szemmel láthatóan büszke rá, hogy két olyan férfi falja a szemével, akikkel külön-külön is elégedett lenne ezen az estén…

A megnyitóbeszéd után nem sietünk –hadd élvezze ki kedvesem az este minden percét… Pohárral a kezünkben vonulunk hármasban a képek előtt: látszatra illedelmes csoportkép, de pontosan érzem, hogy triónk rejtély a közönségnek, körülvesz minket valami nyugtalanító titok. Laura frivolan rá is játszik: mintha csak a beszélgetés hevébe tenném, hol Philipét, hol az én kezemet érinti meg, vagy simul valamelyikünkhöz egy futó pillanatra…
Elköszönünk Dórától – cinkos hangsúllyal kíván jó éjszakát. Laura az utcán kislányként viháncolva karol a két magas, feltűnően hasonló alkatú pasiba – tudom, hogy nem a két pohár pezsgőtől van megrészegülve. Kiérve a körútra leintünk egy taxit. Hátra ülünk mindhárman – a védett térben a kis boszorkány egyáltalán nem fogja vissza tovább magát: szenvedélyesen szájon csókolja hónapok óta nem látott szeretőjét.

Érzem, Philip picit zavarban van a helyzettől, amin Laura a maga módján segíti át: az én számra is rátapad mohó, sötétvörösre rúzsozott ajkaival. Aggódom egy kicsit, mert látom, hogy a sofőr nem igen tud elszakadni a tükörtől,– de szerencsére közel lakunk, gyorsan és baj nélkül hazaérünk.

Laura a nappaliba kormányoz minket . Konyakot töltök mindhármunknak, az éjszaka hangulatához illő lounge-zenét teszek be… Ő meggyújtja a szobában mindenfelé elhelyezett teamécseseket. Az ital, a zene, az imbolygó meleg fények lassan teljesen eloldják a valóság kötelékeit. Laura feláll és csukott szemmel átadja karcsú testét a zene ringató ütemének. A kér férfi öntudatlanul kényelembe helyezi, magát, élvezi a készülődő privát sztriptízt: Philip végigdől a kanapén, én elnyújtózom a fotelemben. Laura lassan, a ritmusra ringatózva csúsztatja le kígyószerűen hullámzó testéről a blézert. Testhez tapadó vékony fekete garbója kiemeli karcsúságát és a két kerek almát. Az érzéki ringatózás közben tenyerével fel-felcsúsztatja néhány centiméterrel a szűk mini szélét, harisnyája csipkeszegélye fölött kivillantva a tenyérnyi meztelenséget. Nem siet a vetkőzéssel, lubickol a szinte tapintható férfivágyakban. A zene üteméből pillanatra sem esik ki, miközben kigombolja ingem felső gombjait, tenyerét végigsiklatja mellkasomon, majd – útban lefelé – a hasamon. A nadrágon keresztül megmarkol, szemérmetlen örömmel nyugtázza tánca hatását. Tudom, hogy még sokáig fogja csigázni a vágyamat: most Philip előtt ringatja a csípőjét hastáncos mozdulatokkal. A férfi feje a kanapé végén: Laura magassarkúját kecsesen átemeli fölötte és még mindig a zenére hullámozva kínálja fel magát szájának. Philip először a harisnya és a bugyi közötti tenyérnyi meztelenséget simogatja, csókolgatja, majd lassan, ellentmondást nem tűrően félrehúzza a fekete tanga keskeny selyempántját. A rutinos szerető biztonságával halad a jól ismert tájakon, végignyalogatja a bársonyos-csupasz nagyajkakat, nyelve előtt rózsaként nyílnak ki a kisajkak. Az órák óta tartó visszafojtott izgalom után Laura testén átfut az első, felszínes kis orgazmus remegése, amikor Philip finoman ajkai közé veszi keményen ágaskodó gyöngyöcskéjét.

Visszatér a „pódiumra”, csukott szemmel újra átadja magát a zenének. A következő, kissé gyorsabb számnál visszatér a jelenbe, kacéran, csábítóan szemez velünk felváltva. Tudom, hogy most először a hónapok óta nem érintett szeretőjére vágyik, és ő tudja, hogy én ezt természetesnek találom. Mindig nagyvonalúak vagyunk egymással, és előzékenyek játszótársainkkal…
Amúgy is szívesen gyönyörködöm a látványban. Testének kígyóhullámzása most először a garbótól, majd a fekete tangától szabadítja meg. Utóbbi ruhadarabtól már szorosan Philipp előtt ringatózva válik meg. Bimbóit épphogy eltakaró melltartójából szinte kibukkannak az arányos cicik. Tapasztalt nő, tudja, mennyire megőrjíti a férfiakat, ha félig-meddig rejtve marad a teste – miniszoknyáját csak feljebb húzza, amikor harisnyás lábát újra átemeli a fekvő Philipen . Combjára ül, felkínálja magát a férfi kezének, aki ujjongó örömmel veszi birtokba tarkójától lassan lefelé kalandozva a karcsú, izmos, mégis sok gömbölyűséget kínáló női testet. Ő meg elkezdi kigombolni a férfiinget. - Nagy medvém – sóhajtja izgalomtól remegő hanggal, amikor beletúr az izmos mellkas bozontjába. A férfi keze már a gömbölyű popsit markolja, Laura keze pedig az öv csatját bontogatja, láthatóan türelmetlenné gyorsulva. Kis segítséggel lecibálja a nadrágot – majd egy mély sóhajjal kiveszi a boxerból az átlagosnál látványosan nagyobb, már majdnem merev szerszámot. Szex közbeni meséiből ismertem már Philip testi tulajdonságait is, de a látvány most, ahogy feleségem kislányos keze markolja a vaskos rudat, amit át sem ér teljesen, arcán az erotikus bódulat fátyla – végtelenül felizgat.

Aztán hátrébb csúszik és ráhajol, mohón a szájába veszi, hogy célratörő egyértelműséggel kőkeményre szopja a méretes farkat. Ha volt is még tartózkodás a férfiban a jelenlétem miatt, most már elfelejtkezik minden szokványos birtokviszonyról, nem tud már más lenni, mint felgerjedt hím. Felemelkedik és vigyázva, de játszi könnyedséggel fekteti hanyatt a kezei közt törékenynek ható lányt. Fölé hajol és Laura – aki nem adja ki egészen a kezéből az események irányítását - széttárt combjai közt megmarkolja és a bejárathoz irányítja a hatalmas hímtagot. A fotelemből pont oldalnézetből látom őket: Philip nagyon lassan hullámzik, látom, ahogy feleségem pinája mozdulatról mozdulatra apránként elnyeli az egész rudat. Szinte ott érzem magam a férfi helyében, tudom, de le is olvasom az arcáról, hogy most óriási önfegyelemre van szüksége, nehogy azonnal belezuhanjon az örvénybe. Bezzeg az asszonyom nem tartóztatja magát: csípője vonaglik, az előbbi tánc lassú mozdulatait ismétli, de mivel most a teste középpontja feszülésig kitöltve, folyamatosan az orgazmus szélén egyensúlyozik. Sőt, nem is egyensúlyozik: azok közé a szerencsés nők közé tartozik, akik meg vannak áldva a tűzijáték képességével. Nem fogja hát vissza magát – teljesen átadja magát a gyönyör zuhanásának, hangosan élvez, csak olyankor merevedik mozdulatlanná, ha szeretője – hogy megelőzze a robbanást – az ágyhoz szorítja csípőjét.

A harmadik robbanásveszély elhárítása után Philip visszahúzódik, felemelkedik, int nekem – én még mindig a fotelből nézem az élő pornót, de már nadrág nélkül, nehogy feszélyezzem az önkívületben szeretkező párt – vegyem át a helyét. Laura, ahogy megszűnik leigázott helyzete, hirtelen visszanyeri élénkségét, felpattan, folytatja a táncot, de ezúttal engem is húz magával. Hátulról ölelem, meztelen fenekét hozzám dörgöli, én a mellét markolászom, harapdálom a nyakát, vállát. Hátranyúl, az alsónadrágomban megmarkolja a live-pornótól robbanásig feszülő farkamat, előveszi és úgy, állva, a zene ütemére ringatózva felnyársalja magát. Azonnal tövig merülök az enyémnél valamivel nagyobb farok által bejáratott, lucskosra izgatott lyukban. A vágytól lüktető punci pillanatok alatt reagál az új helyzetre, most az én farkamat szorítja vasmarokként. Örömmel veszem észre, hogy Philip pont ugyanúgy élvezi a voyeur szerepet is, ahogy én az előbb: teljesen felajzva gyönyörködik Laura folytatódó tűzijátékában.

Még mindig hátulról felnyársalva tartom, miközben a kanapéhoz kormányozom őt. A szeretőjével szavak nélkül is értjük egymást: a négy kéz, két száj, két farok minden gyönyörét akarjuk adni ennek a mohó kis boszorkánynak, akiért mindketten megőrülünk most. Mint jó fivérek egy különlegesen drága játékszert, úgy adogatjuk egymásnak az orgazmusról orgazmusra röppenő, szemmel láthatóan minden tudattól megszabadult, légiesen könnyűnek érzett testet. Többnyire hátulról hatolunk belé: állva, ölünkbe ültetve, oldalt fektetve, négykézláb – hogy a másik kezével, szájával szabadon bejárhassa a gyönyörtől újra és újra ívbe feszülő női testet. Ketten teljesen birtokba vesszük mindenét: száját, melleit, hasát, fenekét, combját. Megőrjít, amikor oldalt fekszem Laurával szemben, és a tenyeremmel támasztom feszes hasát, szopogatom ágaskodó bimbóit, miközben Philip hátulról döngeti…. Négykézláb hágom meg hátulról, miközben az előtte térdelő szeretője farkát szopja mohón...

Háttal ül bele a hanyatt fekvő Philip meredező oszlopába, aki csípőjénél megtámasztva a levegőbe emeli az ívben hátrafeszülő testet és alulról diktálja az ütemet. Én a széttárt combok közé térdelek és nyelvem hegyével ostromolom a meredező csiklót, miközben közelről látom a rózsaszín résbe merülni újra és újra a kőkemény faszt…

Pontosan érzékelem, mikor kezd lassan telítődni a gyönyörrel. A kisebb-nagyobb robbanások sorozata után teste már várja a kegyelemdöfést. Tökéletes összhangban használjuk és szolgáljuk őt Philippel - persze, mondta is már nekem, milyen sok hasonlóság van köztünk szeretőként - , biztos vagyok benne, ő alkalmas cinkos lesz, Laura egyik különös vágyálmát megvalósítani…
Most én ültetem magamra az asszonyomat. Játszótársam szemvillanásból megérti – de Laura mondja is neki,mert izgatják a mocskos szavak - mire készülök. Legalábbis az első lépést tudja. Mögé térdel, és a rengeteg gyönyörtől lucskos és teljesen ellazult punci bejáratához illeszti makkját. Laura hátranyúl, megmarkolja, és centiméterről centiméterre bevezeti magába, az én farkam mellé. Önkívületben biztat minket, hogy basszuk keményen, basszuk szét, vadállatoknak nevez minket, hangjában kéjes fájdalom és észbontó gyönyör keveredik. Felváltva mozgunk – amelyikünk éppen passzív, csípőjénél fogva tartja mozdulatlanul a két dárdára szögezett női testet. Élvezzetek belém, spricceljetek tele lihegi, és érzem, hogy hüvelyizmai ellenállhatatlanul zárulnak egyre szorosabban és szorosabban a dugattyúként mozgó farkakra. Mi sem vagyunk már urai magunknak, mindketten megvadultunk, egyszerre, azonos ritmusban, de váltott lökésekkel ostromoljuk. Amikor egy hatalmas sikoly kíséretében végérvényesen és totálisan elélvez, úgy szorít és szív minket, hogy ha akarnánk se tudnánk tovább visszatartani magunkat: szinte teljesen egyszerre lövelljük bele a forró spermát a megtermékenyítésre sóvárgó nősténybe.

Benne maradunk, amíg elülnek testében a földrengés hullámai. Pár perc múlva ernyedten csusszanunk ki a meleg barlangból. A félig magához térő Laura hálás kis csókokkal köszöni meg a különleges élményt, majd összekapkodja szétszórt fehérneműit és egy kacér pillantással eltűnik a fürdőszoba irányába… Konyakot töltök kettőnknek, koccintunk Laurára és régi jó barátokként merülünk bele a meghitt éjszakai beszélgetésbe.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Marokfegyver ·
A dicsérőkhöz csatlakozom, de...
Ha bátrabban alkalmazol párbeszédeket, eltűnt volna a novella leíró jelege. Így, ebben a formában - mintha webkamera segítségével nézted volna az eseményeket - az olvasó egy további lépéssel távolabb került. Ha a szerző idegenként szemlélődik, az olvasó még inkább! Kívülről nehezebb átélni a cselekményt, azaz nem annyira élvezetes, mintha benne lennénk... Szerintem mindez a párbeszédek hiányának tudható be, amin lehet segíteni.
traumnovelle ·
Köszi az építő kritikát, fogok gondolni rá (még csak kóstolgatom a műfajt).

KitKatVarázs ·
hmm...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: