Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Laura kalandjai - 141. fejezet

GRUPPEN
Laura kalandjai - 141. fejezet
16:32 2004.03.02. Írta: Miranda Mars
Fordította: Pavlov, (pavlov.urasag@gmail.com)

Szigorúan 21 éven felülieknek!
Az itt olvasható trükköket ki ne próbáld otthon! Ha mégis, dobj egy e-mail-t :)

Laurának nem nagyon maradt ideje Shavon féltékeny férje miatt aggódni, mert Sholandra aznap este megint felhívta.
- Na? Felhívtad őket?
- Miért izgultál ennyire rájuk? - kérdezte Laura idegesen. - Ha úgy be vagy indulva, szívesen segítek rajtad. Csak gyere át. Félórán belül elfelejted majd, hogy valaha is említettem őket.
- Nem is rossz ötlet, Laura. Mi lenne, ha átmennék, és együtt hívnánk fel őket? Hátha ráérnek...
- Talán holnap, kicsim. Fáj a fejem.
- Ha megnyalom a rózsaszínű kis puncidat, egész biztos elmúlik... - ajánlkozott Sholandra.
- Holnap.
- Rendben... Már alig várom.

Így hát Lura felhívta Eric-et, aki rögtön át is akart jönni.
- Már azt hittem, nem is akarsz látni többé - mondta komoly hangon. - Azt hittem, gyűlölsz azután, hogy... amit tettünk.
- Viccelsz? Szinte csak az jár a fejemben! - válaszolta a lány. És ez alapjában véve igaz is volt. Gyakran gondolt arra a két alkalomra, mikor a férfi eljött hozzá, s arra is, amikor Danny is beszállt, hogy mennyire kitöltötték hatalmas, fiatal farkukkal, s mikor Eric Laura keze fölött spriccelt a levegőbe, Danny pedig mindent a lány melleire eresztett. Azt sem tudta elfelejteni, milyen érzés volt, mikor egyszerre kefélték, mikor hallhatta veszekedni őket, hogy ki mit csináljon, és hogy a végén milyen hihetetlenül hatalmasat élvezett.
- Akkor talán kipróbálhatnánk újra - mondta a férfi.
- Csináltad már valaha fekete lánnyal, Eric? - kérdezte Laura. Kis csönd volt, míg Eric gondolkozott.
- Rob felesége számít?
- Camille? - Ó, Istenem, gondolta Laura, róla elfeledkeztem!

Sajnos tényleg megfeledkezett a gyönyörű Camille-ről, akivel oly sok szép percet élt már át.
- Ő fekete - mondta Eric. - Vagyis valami hasonló.
- Bocs, elfeledkeztem róla. De ismerek egy gyönyörű fiatal hölgyet, aki nagyon érdeklődött, amikor rólad és Danny - ről meséltem neki. És arról, amit csináltunk. Ugye tudod, mire gondolok?
- Úgy érted, őt is érdekli a dolog? - kérdezte a férfi izgatottan.
- Szerintem ő is szeretné kipróbálni a duplacsövűt, ha érted, mire célzok.
- Ejha, azt hiszem, értem. Mikor?

Nem mondhatom el neki, mennyire be van gerjedve Sholandra, gondolta Laura. Ez a fickó annyira forróvérű, lehet, hogy a végén még a nadrágjába élvez. És Sholandra, a kis kurva szabad utat kap.
- Hát, nem is tudom - töprengett. - Arra gondoltunk, hogy talán... holnap este?
- Ráérek. Danny is.
- Meg se kérdezed tőle?
- Azt mondtad, hogy a barátnőd gyönyörű, ugye?
- Bizony!
- Akkor ráér. Garantáltan.
- Akkor nálam találkozunk? Mondjuk nyolckor?
- Ott leszünk.

Sholandra máris telefonált.
- Jobb lesz, ha ma éjjel pihensz - mondta neki Laura. Sholandra hangja izgatott volt:
- Jönnek?
- Még nem. Csak rád várnak.
- Annyira izgatott vagyok! Azt hiszem, most magamhoz kell nyúlnom!
- Próbáld ki a csapot! - ajánlotta Laura. - Mutattam már neked azt a trükköt? Eszébe jutott, hogy tanította őt Karen, még évekkel ezelőtt, hogy a meleg vizet egyenesen a puncijába irányítsa, és mekkorát élvezett. Ma este én is megcsinálom, gondolta. Elmagyarázta Sholandrának.
- Laura, te egy istennő vagy!
- Nehogy felsértsd magad! Vigyázz, hogy a víz meleg legyen, ne forró. Jól felkészít majd a fiúkhoz.
- Én már most is kész vagyok! Túl sokat lógtam veled és Rhonda-val. Nem is volt bennem igazi fasz úgy hat hónapja!

Garantálom, hogy holnap este megkapod a következő hat hónapra is, gondolta Laura anélkül, hogy kimondta volna. Miután letette, rájött, hogy a beszélgetés őt is felizgatta. Követte a saját tanácsát, befeküdt a kád csapja alá, a lábait felemelte. Így mindig nagyon gyorsan elélvezett, úgyhogy szabadjára engedte a képzeletét, és Randi - ra gondolt, ahogy a lány ott feküdt kikötözve az ágyán, kerek, pompás mellei éles kontrasztban a fehér lepedővel, a bimbói mint hatalmas barackmagok. Alig egy percen belül nagyot élvezett, pedig még csak meg sem érintette a csiklóját, csak a fenkét simogatta, és hagyta, hogy a meleg víz a csiklójára folyjon.

Az orgazmus nyugtató volt és kielégítő, úgyhogy aznap éjjel nagyszerűen aludt. Másnap este Sholandra fekete miniszoknyában jelent meg, magassarkú cipőben, és egy szűk blúzban ami, ami pompásan mutatta gusztusos hasát és hátát. Laura azt kívánta, bárcsak ne is hívták volna a fiúkat, mert a legszívesebben ledöntötte volna és megerőszakolta volna a lányt.
- Mi ütött beléd? Mi ez rajtad? - kérdezte. - Azt akarod, hogy ezek a vadállatok darabokra szaggassanak? Így is éppen eléggé ve lesznek indulva, fölösleges még tovább tüzelni őket.
- Szóval nem tetszik- szomorkodott Sholandra. - Pedig azt hittem, szexi vagyok.
- A legszívesebben felfalnálak.
- Szeretnél egy kis kóstolót, mi? - kérdezte a lány. - Nagy kár. Ezt a fekete puncit ma szét fogják kúrni! Ha még tudnád, mennyire, gondolta Laura.

A fiúk meglepően pontosak voltak. Végül is a város két legjobb csajával készültek eltölteni az éjszakát, miért is késtek volna? Mindkettő jóképű volt, felülmúlták Sholandra várakozásait. Udvariana csevegtek, és ittak valamit. Laura jól látta, milyen éhesen néz Eric és Danny Sholandrára. Kissé féltékeny is volt, de hát Sholandra tényleg remek darab. És megérte. Sholandra maga volt az eleven szikra. Miért is szerveztem ezt meg, tűnődött. Most épp egyedül lehetnék vele az ágyban, ezek nélkül a kanok nélkül. Hallhatnám a nyögéseit, válaszul meg én érinthetném, nem ők.

Az ital mindannyiukat feloldotta. Sholandra szexibbé és bátrabbá vált. Eric mellett ült a díványon, a keze a férfi térdén, és a brutális bassz-meg-nézéssel meredt a férfire, amit már Laura is látott.
- Nem bánnám, ha megcsókolnál - suttogta. Eric Danny-re és Laurára nézett, egy kissé idegesen, de azért határozottan. - Én se - válaszolta, majdnem hivatalosan. Csókolózni kezdtek, kemény nyelvmunkával, és Eric simogatni kezdte Sholandra meztelen hátát. A lány ujjai kalandoztak, és Laura láta a szemében a meglepetést, ahogy Sholandra a férfi farmerén keresztül megérintette a kőkemény botot.
- Laura nem mondta, hogy ilyen gyönyörű vagy - mondta Eric.
- Nekem se mondta, hogy ti ketten ilyen jól néztek ki - mormolta Sholandra. - Muszáj megnéznem a farkatokat.

S egy mozdulattal ki is zipzározta a férfi sliccét és letolta a nadrágját. Eric hatalmas szörnye előugrott. Úgy 18-19 centi lehetett, Laura már jól ismerte, hogy feszülnek benne az izmok, és hogyan száguld benne a vér. Sholandra szemei még nagyobbra nyíltak. Megfogta a péniszt.
- Nagyon nagy... - suttogta. - Szabad... Tudod...? A férfi bólintott, és figyelte, hogyan hajol le a lány, és hogyan kezdi nyalogatni a nedves makkot. Aztán hangosan felnyögött, és Laurának eszébe jutott, mekkorát spriccelt a férfi pár másodperccel azután, hogy ő elkezdte ezt csinálni neki. Eric, mintha csak a maga szórakozására csinálná, Sholandra mögé nyúlt, és levette róla a blúzt. A melltartót is ki akarta kapcsolni.
- Ezt a részt majd megteszem én - mondta lágyan a nő, és elengedte a nedves, kőkemény falloszt amíg levette magáról a melltartót.

Tökéletes kis mellei rögtön felszabadultak. Eric mindkettőt megragadta, és Sholandra kemény mellbimbóit az ujjai közé csippentette. Mindketten eléggé bevadultak, ahogy Laura és Danny a látványtól, és Laura tudta, Eric bármelyik pillanatban elsülhet, mielőtt kefélni kezdenének. Sholandra mindét kezével a hatalmast faszt fogta, a végét pedig jó mélyen a szájába engedte. A férfi felnyögött, az arcát eltorzította a kéj, aztán a farka megrándult, és a lány szájába lőtt. Sholandra meglepődött, de azért nem panaszkodott, keményen szopott tovább, igaz, pr csepp kifolyt a szájából, és a melleire csöppent. Laura még sosem látott ennyi spermát, kivéve, mikor ő szopta le Eric-et. Valószínűleg Sholandra is így volt ezzel.
- Eric, ebben a csodálatos dákóból nagyon finom sperma folyik! - mondta a lány elragadtatva, miközben a mellein lévő foltokra nézett, és letörölte, a bőréről.
- Hozok pár törölközőt - mondta Laura, és csak a fürdőszobába menet jött rá, hogy "párat" mondott, nem egyet, ami azt mutatja, hogy ez egy elég kemény este lesz.

De a többiek sokkal gyorsabban haladtak. Mire visszatért a nappaliba, Danny már Sholandra mögött volt, aki még mindig Eric előtt térdelt. Dannyről már lekerült a nadrág, hatalmas, kőkemény farka ott meredezett és pulzált teljesen szabadon. Egy pillanat alatt letépte Sholandra kis miniszoknyáját, aztán lehúzta róla a bugyit is, egészen a combjáig.
- Ohhh... Mit csinálsz? - suttogta a lány, és meglepetten nézett vissza pucér fenekére. Laura mintha odafagyott volna, csak figyelt. Sholandra puncija nedves volt és rózsaszínű, a fekete ajkak már szétnyíltak, fekete, kemény kis segge valósággal hívogatta a látogatókat. Danny nem vesztegette az időt. A lány puncijához illesztette a farkát, és benyomta az egészet.
-Ungghhh! - nyögött fel Sholandra, az arcán az ijedtség és a gyönyör keverékével.

Danny nem volt valami nagy szexművész, máris tömni kezdte a csajt. Sholandra csak annyit tehetett, hogy próbálta felvenni a ritmust. Nyögött, összeszorította a fogait, és folyton nekiütődött a dívány oldalának, ahogy Danny újra meg újra mélyen a pinájába hatolt.
- Unghh! Oh! Unhh! Olyan nagy! Unghh! A francba! - sikoltotta.
- Mássz alá, Eric, és akkor ketten nyomhatjuk - mondta Danny a haverjának. Gyorsan, mielőtt elélvezek! Nagyon szűk a puncija!
- Csupa geci a melle - vágott pofákat Eric, noha tudta, hogy erről csak ő tehet.
- Tessék - nyújtott át Laura egy törölközőt.
Sholandra Laurára bámult, szemében vad szexuális energia és ijedtség keverékével.
- Ó, Laura! - suttogta, de aztán felnyögött izgalmában, mert Danny hatalmas lökése majdnem a levegőbe emelte. - Awwonngg! A franc! Ungghhh!

Laura tudta, hogy a lány nem pont erre számított, de azt is, hogy Sholandra pont úgy élvezi, mint amennyire ő felizgult a látványon. Eric gyorsan letörölte Sholandra melleit, aztán becsúszott a lány alá, bár nem volt túl könnyű dolga, úgy dugta a lányt Danny hátulról. Aztán Danny kihúzta nedves, hatalmas farkát, és Eric máris becsúsztatta a helyére a sajátját, ami már megint kőkemény volt. Sholandra felsikoltott.
-Ongghhh! - nyögte, és lehajolt a mostmár száraz melleihez, és éhesen szopni kezdte nagy, fekete mellbimbóit. Aztán behunyta a szemét, és előre-hátra mozgott, ahogy Eric baszta. Laura lenyűgözve figyelte, hogy Danny elkezdte gigantikus szerszámát a fekete lány fenekébe préselni. Már épp eléggé csúszós volt Sholandra nedveitől, úgyhogy már csak kicsit szét kellett húznia a farpofákat a hüvelykujjaival, hogy benyomhassa a makkját. Innen már ment minden a maga útján, s Laura már csak azért aggódott, nehogy a szomszédok felriadjanak Sholandra egyre hangosabb sikolyai miatt.

A meglepődése hamar elmúlt, úgyhogy gyorsan a hálószobába rohant egy kis olajért, kinyitotta, és Danny - nek adta.
- Tessék... különben felsérted - mondta.
- Rendben. A férfi kihúzta masszív, lüktető farkát, bekente, aztán visszadugta Sholandra seggébe, végig benyomta, Laura könnyen el tudta képzelni, milyen érzés lehetett, mert egyszer az övében is volt már. Sholandrát lenyűgözte a fájdalom, gyönyörű arca eltorzult az élvezettől, és az egész teste remegett a benne áramló energiától. Laura az öklébe harapott. Szóval én is így nézek ki, amikor velem csinálják! - tűnődött. Nehezen bírta ki, hogy félbe ne szakítsa, de tudta, hogy Sholandra ezt akarta, és hogy ez az egész csak ideiglenes, hogy a hihetetlen, fehér-vörös fájdalom hamarosan hihetetlenül forró szenvedéllyé változik. Sholandrán a szeme előtt történt a változás, miközben nagyon keményen kezdte baszni.

Végül is nem teázni hívtuk őket, gondolta Laura. A legnagyobb fájdalom, amit a végbelébe hatoló farok okozott Sholandrának, már elmúlt, úgyhogy mostmár csak nyögött és hörgött, és hátra - hátranyomta az ágyékát, egyenesen a lökésekbe. Laura tudta, hogy így egyikük sem fogja harminc másodpercnél tovább bírni, és nézte, hogyan vesztik el a fejüket mind a hárman. A hatalmas, kemény fegyverek vadul döngették Sholandra szenvedő punciját és fenekét, a lány pedig csak hangosan felsikoltott, ahogy mélyen a testébe hatoltak. Danny Sholandra melleit markolta, Eric pedig szenvedélyesen szopta a mellbimbókat. Úgy tűnt, Sholandra végképp elvesztette a fejét, viharos orgazmust élt át pár másodperccel utána pedig Danny is elélvezett.
- AUUNGGHHH! OHIIIIGGGGGGHHHEEEEEEEEENNN! - üvöltötte a lány, és Laura megint megijedt, nehogy a szomszédok meghallják.

Danny is nyögött, miközben elélvezett, még erőszakosabban nyomta a fekete lány segébbe a farkát, aztán kihúzta, miközben még mindig spriccelt belőle a folyadék, beterítve a lány fenekét és hátát. Ez volt a legizgatóbb orgazmus, amit Laura valaha is látott, ahogy Sholandra elélvezett, aztán ahogy Danny hatalmas, lüktető dorongja behintette fehér magjával a fekete bőrt. Hogy nehogy kimaradjon, Eric is elsült, olyan mélyre nyomta a farkát Sholandrába, hogy a lány térdei ezúttal tényleg felemelkedtek a padlóról. A férfi csak nyögött és sóhajtozott, az ujjai a lány gyönyörű fenekébe mélyedtek, ahogy a farka megadta a szűk puncinak azt, amiért idejött. Laura annyira felizgult látva az alkalmi triót, hogy alig tudta elhinni.

Sholandra harmadjára is elélvezett, olyan erősen baszta Eric, és sikolyaik lassan elhaltak, ahogy a fáradt testek a padlóra zuhantak. Laura égett a vágytól. Azt akarta, hogy megbasszák, olyan forrón, keményen és kíméletlenül, mint Sholandrát. De még mindhárman kimerülten lihegtek előtte. Azt is észrevette, hogy egyedül rajta volt még ruha. Ezt Sholandra is észrevette, miközben lemászott Ericről és letisztogatta magát egy törölközővel. Gyöngéden megfogta a férfi farkát, aztán odaadta neki a törölközőt.
- Szivi, te aztán tudsz bánni a szerszámoddal - mormolta. - Még mindig érzem itt magamban - mutatott a torkára.

Aztán Laurához fordult, aki lassan gombolgatta a blúzát, nehogy kimaradjon a következő eseményekből. Sholandra odament hozzá.
- Engedd, hadd csináljam ezt én - mondta Laurának. Megcsókolta a lány nyakát, és kigombolta a maradék gombot. - Hogy is lehetsz még felöltözve? Csókolózni kezdtek, és Laura Sholandra csodálatos, meztelen melleit simogatta, megszorította a tökéletesen kerek gömböket, és ujjai között sodorgatta a mellbimbókat. Sholandra nyelve Laura fülébe csusszant, forró lehelet és forró szavak kíséretében.
- Szeretkezni akarok veled, Laura.
- Én is - nyögte Laura, az eltelt élmények hatására.

Sholandra megsimogatta Laura combját, aztán tökéletes melleit Laura arcába nyomta, és csak élvezte, ahogy a lány nyalogatja és szopogatja csillogó, fekete mellbimbóit.
- Jaj, kicsim, mindjárt megint elélvezek. Sosem volt még részem ilyen élményben. Előbb ők, aztán te... Sietve lehúzta Laura szoknyáját és bugyiját. Mostmár a barna lány is meztelen volt. Sholandra letérdelt, miközben Laura melleit szopogatta, aztán lejjebb hajolt, Laura combjai közé. A lány nedves puncija már szétnyílva várta Sholandra éhes támadását.
- Ohh! Unhhhh! Oh... igen! - nyögött Laura, a teste lassan a díványra csúszott, miközben Sholandra éhes szája tovább kényeztette.
- Oh... unngghh oh a francba... oh, igen!

Sholandra és Laura már sokszor szeretkeztek, mielőtt Rhonda mindent összezavart volna, és Sholandra pontosan tudta, hogyan bánjon Laurával. Néha gyöngédségre volt szüksége, de az ilyen percekben, amikor majd’ elpusztult a vágytól, agresszív dugás kellett neki, és Sholandra pont ezt nyújtotta. Laura kisajkait szopogatta, és mélyen bedugta a nyelvét a lüktető punciba, és a csiklón mozgatta előre-hátra, amitől Laura majdnem elájult. A lány annyira fel volt izgulva, hogy nem kellett már sok, hogy elélvezzen, de Sholandra figyelmét elvonta valami más. Danny varázslatos szerszáma újra életre kelt, s a férfi Sholandra mögé térdelt, és hátulról mélyen a pinájába nyomta a farkát. Sholandra feje hátrafordult, a szemei kikerekedtek.
- Ungghh - nyögött halkan, és az ajkába harapott, ahogy a hatalmas fasz szűk kis puncijába hatolt. - Unh! Unh! - nyögött, ahogy az erős szerszám újra és újra belérobbant. - Igen!

Laura már tudta, milyen szép a lány, mikor basszák. És most, ahogy az arcát nézte, miközben Danny hatalmas farka újra meg újra kitöltötte a lányt, csak még jobban felizgult. Két keze közé fogta barátnője fejét, és megint a puncijához fordította.
- Unh! Unhhh... igen, ez az, nyalj ki, nyalj ki! - nyögte.
- Unh! Unh! Unh! - nyögött fel Sholandra, ahányszor Danny masszív farka belényomult. A férfi mostmár vadul baszta, s a lány ettől még jobban bevadult, még erősebben nyomta hátra a punciját, egyenesen a lökésekbe, amitől viharos táncot járt a két csípő. De a lány már hozzá is idomult a mozgáshoz, tovább nyalta-falta Laura punciját hatalmas nyögések között, ahogy Danny egyre vadabb és vadabb lett. Laurának csak ez kellett, és elkezdett élvezni, nem is törődve a másik kettővel.

Forró, lüktető barlangja mintha kiöntött és felrobbant volna, hihetetlenül erős orgazmussal. Az egyik kezével sikerült Sholandra fejét megtartani, s így a fekete lány nyögő, lihegő ajka továbbra is Laura kitárulkozó punciját harapdálta. A másik kezével meztelen, izzadt melleit gyúrta, és vinnyogva simgatta a bimbóit. - Auuoongghghh! Oh oh igen, oh iggggeeeeeennnnn! - sikoltotta, s a combjai vadul remegtek.

Sholandra közvetelenül utána élvezett el, valósággal Laurába zuhant, ahogy Danny lökései már-már kibírhatatlanná váltak. Laura tudta, hogy mindkét srác mániákus kefélőbajnok, az aktus végén teljesen kegyetlenek, és saját lüktető orgazmusa ellenére is érezte, milyen erővel bassza a férfi szegény Sholandrát még mindig. Végül Danny is felnyögött és elévezett. Aznap ez még csak a második volt, úgyhogy elég sok anyagot tudott kidobni. Mélyen Sholandrába lökte a farkát, erős, szenvedélyes lökésekkel, teljesen beléürítve a golyóit. S mikor már teljesen kimerült, kihúzta nedves szerszámát, és csak lihegett, miközben Sholandra fekete kisajkait figyelte, ahogy a farka hegyéhez ért, és lassan simgatta.

Sholandra még mindig négykézláb állt, a feje még mindig Laura lábai között volt, és most felnézett a lány szemébe, az előbbi őrült keféléstől kimerülten.
- Laura... - nyögte elhaló hangon -, nem mondtad, hogy ilyen jó lesz! Laura mosolygott, miközben felültek, és Danny-t figyelte, aki éppen lófaszméretű szerszámát tisztogatta egy törölközővel. - Úgysem hitted volna el - mondta végül. Sholandra csak megrázta a fejét.
- Hát nem is.

Mindketten Ericre néztek, aki egy székben ült, és hatalmas farkát simogatta. mindhárman tudták, hogy Laurában aznap még nem járt fallosz, és Eric elmosolyodott.
- Kész vagy? - kérdezte.
- Menjünk a hálószobába - ajánlotta fel a lány. Ő ment elöl, Sholandra követte, és Danny ment leghátul. Laura és Eric lefeküdt a hatalmas ágyra, és szeretkezni kezdtek a kemény baszás helyett. A lány mindig is érzett valamit Eric iránt, és most gyöngéden csókolóztak. Laura izgatottan felnyögött, miközben a férfi ajkai megtalálták a melleit, és beszívták a mellbimbókat. válaszul játszani kezdett Eric kőkemény farkával.
- Le akarom szopni - suttogta. - Menjünk, mossuk meg, hogy szopogathassam.

Laura érezte, hogy egy kis pihenésre van szükségük, egy kis időre, hogy visszanyerhessék energiájukat. Kiment a konyhába, majd visszatért egy üveg meleg vízzel és egy törlőkendővel, és hozzálátott, hogy gyöngéden lemossa Eric farkát. Kissé el volt puhulva, mikor elkezdte, de gyorsan visszatért belé az élet. Egy perc alatt telement vérrel, és büszkén meredezett a lány kezében.
Laura eltette az üveget és a kendőt. Mindkét kezét Eric farkára szorította, és nekilátott, hogy a legjobb szopást bemutassa, amit a jelenlévők valaha is láttak. Mivel a férfi aznap már kétszer is elment, Laura minden tudását bevetette, mert tudta, hogy ezúttal nem kell törődnie ilyesmivel, és addig játszott rajta a nyelvével, míg olyan kemény nem lett, mint a vas.

A férfi csak nyögött, és Laurának eszébe villant, hogy talán mégis el fog élvezni.
- Gyere és bassz meg, Eric - suttogta neki, miközben hanyattfeküdt, és széttárta a combjait. - Azt akarom, hogy megkefélj. Dugd belém azt a nagy szerszámot, és bassz meg nagyon keményen. Ericnek nem kellett bátorítás. Sholandra és Danny ámulva figyelte, mi történik. Danny egyre nagyobb farka egyenesen állt, és vadul lüktetett. Eric hatalmas fegyverét Laura szétnyílt, illatos puncijához illesztette, és mélyen benyomta. A lány arcán átrohant az élvezet első jele. Már rég nem érzett a testében ilyen nagy szörnyet, és az érzés teljesen elkábította.
- Ohhnnn... - nyögte lágyan. - Olyan nagy! Eric így kúrta pár percig, és Laurának lassan az egész testét elöntötte a gyönyör, ráfonódott a forró, lüktető faszra, a pinája lassan de biztosan haladt az orgazmus felé. Eric felemelte a lány hosszú lábait, és a vállának támasztotta, aztán még mélyebbre lökte a farkát.

Laura felsikoltott a fájdalomtól és vadul reszketni kezdett.
- Hé, Eric, fordítsd meg, hogy beszállhassak hátulról - mondta Danny. Így hát egy pillanata alatt már a térdein találta magát, miközben Eric farka még mindig a puncijában mozgott. Nem mintha nem tudta volna, hogy ez történik majd. Mikor látta, hogy a fiúk hogy látják el Sholandra baját, tudta, hogy ő lesz a következő. De ez nem tette könnyebbé.
- Az éjjeliszekrényen! - kiáltott Sholandrára. - Az olajat! Gyrosan! Kérlek! Sholandra sietve megkereste a kis műanyag üveget, és Dannynek adta, aki gyorsan kinyitotta, és egy vékony csíkot öntött belőle a farkára. Közben egy kicsit a középső ujjára is engedett, és Laura máris érezte, hogy a fenekét piszkálja, hogy felkészítse a behatolásra. Mi lesz így?, gondolta. Ki fogom bírni? Egyszer már kibírtam. Vajon milyen lesz másodjára?

Nem volt túl sok választása. Danny ujja kicsúszott, aztán már csak annyit érzett, hogy a férfi széthúzza a popsiját. Aztán a hatalmas makk... aztán... hihetetlen, kibírhatatlan fájdalom!
- Ohhgngnmmmfff! - üvöltötte, de az arcát a lepedőre nyomta, és érezte, hogy forró könnyek patakzanak a szeméből.

Az egész kolbász a seggében volt. Fel volt szegezve a két masszív faszra, beszorítva két őrült férfi közé, akik kegyelem és sajnálat nélkül kefélték. Egyikük sem törődött semmivel, keményen baszták a lányt, a farkukat mélyen a testébe küldték, míg el nem kezdett sírni és nyöszörögni, hogy lassítsanak az iramon. De a férfiakat már csak a hormonjaik irányították. Semmi sem állíthatta volna meg őket. És miközben kegyetlenül dugták, Laura kezdte érezni, ahogy ő is egyre jobban bevadul, és hogy különös remegés járja át a testét. Úgy egy perc múlva élvezni kezdett. Talán a Karennel történtek miatt nem volt hozzászokva a fájdalommal kevert orgazmushoz, és minél keményebben baszták, annál jobban élvezett, úgy öntötte le az egyik fehér-forró lázhullám a másik után.

Mivel mát mindkét férfi elélvezett aznap, ráadásul többször, ezúttal több időre volt szükségük, és mire a farkukból áramlani kezdett volna a sperma, Laurára megint rátört az orgazmus, a teste újabb és újabb gyönyörhullámokkal reagált a lyukaiba spriccelő farkakra. Mindhármójuk teste üvöltve-nyögve ernyedt el, az agyuk el se hitte, mi ment itt végbe. Végül elengedték Laurát, aki majdnem összeesett az iménti fájdalmas baszástól. Sholandra segített egy tiszta törölközővel, hogy a lány kissé magához térjen.
- És én még azt hittem, hogy durvák voltak velem - mondta lágyan Laurának.
- Be kéne zárasd őket azért, amit tettek veled. Laura csak fáradtan mosolygott:
- Csak féltékeny vagy, szívem. Sholandra is mosolygott:
- Az bizony. - Aztán ránézett a fiúkra. - Engem hogyhogy nem keféltetek így szét?

Danny vigyorogni kezdett:
- Szerintem megtettük.
- Szerintem meg féltetek, hogy fájdalmat okoztok - kötekedett a fekete lány.
- Ha fájdalmat akartunk volna okozni, meg is tettük volna.
- Persze, persze. Nézz csak magadra, kis puhapöcsű.

Hát igen. A fiúk farka tényleg leeresztett a nagy melótól, szinte élettelenül lógott. Laura és Sholandra hátradőltek az ágyon, és szenvedélyesen szeretkezni kezdtek. A következő húsz percben mindketten kétszer élveztek el, olyan produkciót mutatva, hogy mire befejezték, Eric és Danny farka megint kőkeményen állt. Ezúttal tényleg szét akarták kúrni Sholandra agyát, úgy, ahogy az előbb Lauráét. A fekete lány a hátán feküdt, még mindig lihegve Laura kényeztetése miatt, aztán felnézett, és meglátta a két közeledő férfit.
- Jaj, ne! - nyögte. - Kérlek... csak finoman, kérlek... ungghhh! Kérlek!
Úgy tűnt, a fiúk valamilyen előre megbeszélt terv szerint mozognak, ezúttal Ericnek jutott a popsi. Előkészítette a terepet, és pár másodpercen belül Sholandra már két kőkemény faszra volt szegezve, Dannyé volt a puncijában, Ericé pedig mélyen a seggében.
- Ohhnnn... ne! - nyögte, félig ájultan a fájdalomtól és a gyönyörtől.

Eric keze megtalálta a lány melleit, durván gyúrta őket és a pompás bimbókat, miközben jó mélyre dugta a farkát. Sholandra arca eltorzult, aztán a vegytiszta, őszinte gyönyör alakult ki rajta.
- Ungghhh! - nyögte, miközben Danny fasza felcsúszott a pinájába.
- Kemény kúrást akartál, szivi, ugye? - suttogta a férfi, és megcsókolta a lányt, aztán tovább baszta.
- Oooooo! A franc! - sikoltotta Sholandra, ahogy a fiúk felvették az ütemet, és könyörület nélkül belévágták a dákójukat.
Igaz, hogy Laurát az imént dugta meg ugyanez a két pasas, de megint teljesen felizgult a látványon, ahogy ez a két fiatalember brutálisan szendvicset csinál a barátnőjéből. Széttárták a combjait, és megint beléhatoltak, újra és újra. Sholandra nyögött és remegett köztük, sikoltott, mikor túl mélyre nyomták belé, össze - összeszorította a száját, és tehetetlenül vinnyogott az tudattól, hogy nemsokára hatalmasat fog élvezni.

Laura ágya látott már egyet s mást, de most veszélyesen nyikorgott a négy ember súlya alatt, akik közül hárman úgy basztak, mint a vadállatok. Laura valahogy nem akart kimaradni a csodás pillanatból, úgyhogy sikerült becsúsztatnia előbb a kezét, aztán a fejét is Danny és Sholandra teste közé, a lány mellét a kezébe fogta, és szopni kezdte fekete, lucskos mellbimbóit, miközben Eric és Danny vadul dolgozott tovább. Sholandra bevadult. Fiatal, kívánatos testét egyszerre hárman gyötörték, ő meg csak nyögött és sikoltott, remegett és rángatózott, a fenekét és a punciját teljesen kitöltötte a két hatalmas fasz, szinte hisztérikusan kiáltott a két férfire.
- Ungghh... hát ez lenne az a... kemény dugás? - sikoltotta, s közben a dákók tovább döngették. - Ungghh! Oh! Oh! Kis fehér srácok, hát jobban már nem bírjátok? He? Oh!

Laura észrevette, hogy a srácok jobban bírják, mint amikor őt kefélték. De nem számolt négyük összeadódó vágyával és energiájával. Minden másodperccel egyre vadabbak lettek, míg mind a négyen egy hatalmas nyögő, üvöltő és vonagló hústömeggé nem váltak. Danny az egyik kezével Laurába nyúlt, és miközben még mindig Sholandrát dugta, a barna lányt is megujjazta. Laura Sholandra mellét szopta, aztán harapdálta, és örömmel hallgatta, hogy nög barátnője, és érezte, hogy az egész alatta lévő testet megfeszíti az orgazmus. Sholandra felsikoltott, a fájdalommal kevert gyönyör talán túl sok volt neki, de sikolyai eltompultak, mert három másik nyomuló és mozgó test vette körül. És Eric és Danny még mindig kefélték, forrón és keményen, ahogy egyre közelebb kerültek saját orgazmusukhoz. Pár másodperc múlva Eric spriccelni kezdett, magját Sholandra seggébe engedte, aztán kihúzta a farkát, s a maradék a gyönyörű félgömbökre csöpögött.

Laura hátrahúzódott, onnan figyelte a krémcseppeket Sholandra fenekén. A fekete lányt mostmár csak Danny dugta, aki kitartóan döfködte a kitágult puncit, és megpróbálta Sholandrából az utaolsó sikolyokat is kicsalni.
- Ez az... keményebben, keményebben! - kiabálta a lány, aki már beszélni is alig tudott, és újabb orgazmus felé közeledett. - Auungghhhh! Végül Danny is elévezett, a lány egyik mellét a szájába gyömöszölte, így csak elfojtott nyögések hallatszottak, ahogy a farka telepumpálta Sholandra szűk kis barlangját. Ezúttal csak Laura nem élvezett el, de ezen Eric hamar segített, az arcát a lány pinájához nyomta, és olyan keményen nyelvelte a pináját, hogy a lány alig harminc másodperc múlva már készen volt. Már eddig is a mennyekben érezte magát, de a férfi nyelve a csiklóján ezúttal egyszerűen megőrjítette. A punciját a szájához nyomta, és nagyon erőset élvezett.

Aztán vége volt. A négy ember egymásra esett. A két férfi lassan kimászott az ágyból, és elkezdtek felöltözni. Laura kihozta a női ruhákat a vécéből. Nem egészen tudta, miért, de azt akarta, hogy Sholandra még maradjon egy kicsit, miután a srácok elmennek. Ők már az ajtónál álltak, Sholandra pedig búcsúzásképp megcsókolta őket, és játékosan megpaskolta a farkukat.
- Nem volt rossz, srácok - mosolygott. - Ilyen élményben még sosem volt részem.
- Találkozhatnánk kettesben valamikor, Sholandra - vetette fel Eric, miközben megsimogatta a lány csípőjét. - Olyan gyönyörű vagy.
- Nem is rossz ötlet - flörtölt Sholandra.
- Na és velem mi lesz? - szólt közbe Danny féltékenyen. A lány megint megpaskolta a fiú farkát. - Majd hívj - suttogta izgatóan.

Mikor végre elmentek, Laura azon tűnődött, mi lenne, ha megint belekezdenének. Tudta, hogy ha nem ürítették volna ki a srácok farkát többször is, azok egész éjjel rajtuk lógnának.
- Na megvolt, mi? - mosolygott a barátnőjére, mikor a férfiak mögött becsukódott az ajtó. De Sholandra csak fintorgott:
- Fáj a popsim. Meg a puncim is. Nem mondtad, hogy ezek ilyen vadak. A farkuk meg egyenesen óóóriási.
- Biztos szeretik beléd dugni. Sholandra fürkészve nézte Laura arcát.
- Féltékeny vagy? A lány lehajtotta a fejét.
- Egy kicsit.
- De te is ugyanazt kaptad!
- Azért vagyok féltékeny, mert láttam, mennyire élvezted. Pont úgy, amikor én...

Sholandra Laurához lépett, és átölelte. Odahajolt, és gyöngéden megcsókolta.
- Figyelj rám! Menjünk, fürödjünk egyet, és mossuk le egymásról ezt az undorító férfiszagot. Aztán összebújunk, és megnézzük, maradt-e még valami bennünk...
- Megteszem - suttogta Laura. - Máris. Már nedves is vagyok. Miattad.
- Én is az vagyok - mosolygott a fekete szépség.
- Rosszak voltunk, kislány. Bünti lesz. De előbb fürödjünk.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pavlov ·
Kedves Olvasók!

Mivel úgy tapasztaltam, hogy a primposta nem nagyon működik egy ideje, létrehoztam egy új e-mail-címet:

pavlov.urasag@gmail.com

Továbbra is örömmel várom leveleiteket, hozzászólásaitokat!

Pavlov ·
Pavlov Uraság néven mostmár a Facebookon és a Google +-on is elérhettek!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: