Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Laura kalandjai - 104. fejezet

Laura kalandjai - 104. fejezet

’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’
Írta: Miranda Mars
Fordította: Pavlov (pavlov.urasag@gmail.com)
Az itt leírtakat otthoni kipróbálásra egyáltalán nem javasoljuk, de ha mégis megtennéd, dobj róla egy e-mail-t... :>

’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’


Laura éppen bevásárolt a Macy’s-ben, mikor meglátta Rinát. A meglepetéstől majdnem elejtette a ruhát, amit a kezében tartott. Istenem! Lehetséges?
Tudta, hogy az emberek néha hasolítanak egymásra, de ez valami más volt. Ez a nő biztosan Rina. Mintha felszedett volna két-három kilót, de az angyali arc, a gyönyörű test...

Laura tudta, hogy illetlenül bámulja, de nem bírta abbahagyni. Úgy tűnt, a nő nem veszi észre. A ruhákat válogatta, akárcsak Laura, pár méterre tőle. Laurát közelebb vitték a lábai. Ez ő! De hát ez nem lehet!
Végül a nő észrevette, hogy Laura bámulja, és elindult. De még mindig nem nézett Laura szemébe.
Beszélnem kell vele, nem számít, mibe kerül, gondolta Laura. Mikor a nő kiment a liftek felé, Laura diszkrét távolságból követte. Egy emelettel lejjebb a nő megállt, és pár bőröndöt vizsgálgatott. Laura a parfümös pulthoz ment, és csak óvatosan pillantgatott a nőre.
Végül összeszedte minden bátorságát és odament hozzá. Nem engedhetem el, gondolta. Lehet, hogy ez az utolsó esélyem.

Minél közelebb ment, a nő annál jobban hasonlított Rinára. Laura szíve a torkában dobogott, mint mindig, mikor Rinát, a gyönyörű Rinát látta.
- Elnézést - köszörülte meg a torkát, miközben a feje búbjáig végigfutott rajta a hideg.
A nő felnézett, egy kicsit talán bosszúsan. De olyan csinos volt, szívszorítóan csinos, hogy Laura alig tudta folytatni.
- Igen?
- Ismer... ismert valaha egy Rina Washington nevű lányt? - kérdezte remegve.
A nő arcán ekkor kíváncsiság futott végig.
- Miért akarja tudni?
Laura megint megremegett. Tudta, hogy tűzpiros lehet az arca.
- Én... én ismertem őt, a... barátja voltam.

A nő nem mosolygott. Pókerarccal tárta szét a kezét.
- Az ikertestvére vagyok, Trina. Rina és Trina, hát nem aranyos? De már nem vagyok Washington. Férjhez mentem. A nevem Townsend. Trina Towsend.
- Laura. Laura Robbins - szorította meg Laura gyöngéden a kezét.
- Rina barátja? Ugye tudja, hogy ő már meghalt?
- Igen, tudom - felelte Laura, részvéttel a hangjában. - Maga... pont úgy néz ki, mint ő. Ez megrázott kissé.
A nő mosolygott. Laura is megpróbálkozott valami mosolyfélével.
- Igen, hasonlítottunk egymásra. Mint két tojás.
- Meghívhatnám... tudja, egy kávéra, vagy ilyesmire? - bármire, csak ne sétálj ki az életemből?
- Sajnálom, nincs időm. El kell mennem a kislányomért.
- Valamikor máskor? Én.. szóval nagyon hiányzik Rina. Jó lenne beszélgetni önnel. Ő és én... nagyon közel álltunk egymáshoz.
Ajjaj. Laura érezte, hogy ezekkel a szavakkal egy kissé messzire ment.
- Igazán? - kérdezte Trina színtelen, kifejezéstelen hangon.
- Igen.
- Talán majd egyszer - mondta a nő mindenféle lelkesedés nélkül.
- Megadhatom a számom? Ha lesz egy szabad perce, szívesen meghívom egy kávéra vagy bármire. Beszélgethetnénk.
- Jó. Rendben.

Laura felírta a számát a névjegye hátára, és Trinának adta, aki gyorsan a retiküljébe dugta. Mi van, ha elveszíti? ijedt meg Laura.
- Ön is megadja az önét? - kérdezte, és igyekezett, hogy a hangja ne tűnjön kétségbeesettnek. Trina úgy nézett rá, mintha nem venné komolyan.
- Ne aggódjon. Majd hívom - mondta. - Amikor ráérek. Ne aggódjon.
- Ó. Persze.

Ott maradt, az érzelmek viharában, miközben Trina elment, valószínűleg örökre. De aztán eszébe jutott: Townsend. Talán benne van a telefonkönyvben!
Manapság már szinte senki sincs benne. Laura majdnem kitörte a lábát, úgy rohant a telefonfülke felé. De megtalálta: Trina Townsend. Laura gyorsan lefirkantotta a számot. Aztán gondosan a melltartójába rejtette, nehogy elveszítse.

A nap többi része álomszerűen telt. Még akkor is ábrándozott, mikor munka után összefutott Barbarával. A nő áthívta hozzá, és Laura beleegyezett. El akarta terelni a gondolatait Trináról, és Barbara tökéletes volt a célra. Tökéletes szexgép volt, akárcsak Laura, szinte kielégíthetetlen vággyal. Ezenkívül hosszú ideje nem szeretkezett már Barbarával, hetek, talán hónapok óta, és már kezdett hiányozni.

Az álomhangulat rögtön elszállt, mikor Barbara lakásába lépett. A nőn rövid szoknya volt, ami gyönyörűen kiemelte a lábait.
Laura bezárta az ajtót, aztán megfordult.
- Mostmár kimodhatom - mosolygott a nőre. - Micsoda gyönyörű lábak! Végig akarom csókolni őket!
Barbara mosolygott, és egy piruettet csinált.
- Tetszenek? Vicces, más is mondta már.
- Ki? - féltékenykedett Laura. - Csak nem Rhonda, az a boszorkány?
- Hát nem. Lisa Cartwright. Ismered? Bob Fultonnak dolgozik, nem? Rajtakaptam, hogy engem bámul. Aztán azt mondta, hogy ezek a leggyönöyrűbb lábak, amiket valaha is látott. El tudod hinni? Gondolod, hogy meg akar... tudod?
- Lisa Cartwright?
Laura ismerte, igaz, csak futólag. Csinos fehér nő volt, barna hajjal, karcsú alakkal, és majdnem mindig kosztümben járt. Nem hinném, hogy bárki is elkaphatná egy kis hetyegésre az irodai mosdóban, gobdolta Laura, de aztán arra gondolt, remélem, engem sem. Vagy Rhondát. Sosem lehet tudni.
- Az a kérdés, te akarod-e - mondta.
- Lehet róla szó - mosolygott a nő. Meg aztán tudod, milyen ritkán találkozunk. Túlságosan lefoglal az az aranyos Sholandra Mason. Men untad még meg?
- Téged meg túlságosan lefoglal Rhonda - válaszolta Laura.
Barbara közelebb jött, a szemében furcsa, meleg fény égett, ha ez egyáltalán lehetséges.
- Inkább téged foglalnálak le - suttogta.

Aztán ölelkeztek és csókolóztak, hosszú, lágy csókokkal, ami egy percen belül tűzbe hozta őket. Laura Barbara szoknyája alá csúsztatta a kezét, felhúzta, és simogatni kezdte a kemény, vékony, meztelen combokat. Barbara kigombolta Laura blúzát, aztán kikapcsolta a melltartóját.
A papír, amin Trina telefonszáma volt, a padlóra esett.
- Várj... Hadd vegyem fel! - Laura már majdnem pánikba esett. Letérdelt,felvette a papírt, miközben a melltartó a nyakában lógott, a mellei pedig szabadon himbálóztak. A papírt szorongatta, de közben végigcsókolta Barbara gyönyörű fekete lábait a sarkától kezdve, ujjaival pedig a lábszárát cirógatta, és finoman haladt a bugyija felé.
Laura meztelen mellei Barbara combjához simultak, miközben lehúzta a nő bugyiját. Mindketten felizgultak. Kibújtak a ruháikból, olyan gyorsan, amilyen gyorsan csak bírtak. Barbara letérdelt, miközben Laura levette magáról a bugyiját is.

- Szivi, ma éjjel nagyon beindultál - suttogta Laurának.
- Előbb talán vacsorázni akarsz?
- Tudom, mi a vacsora.
- Előbb én.
Barbara csak most dobta le a blúzát, de a melttartó még mindig rajta volt, amin át pompásan látszottak a nagy, sötét mellbimbók.
- Ez csak azért van rajtad, hogy felzgass, ugye? - mormolta Laura, miközben a lány nyakát csókolgatta, aztán étvágygerjesztő vállait.
- Mmmmm téged, vagy valaki mást - mosolygott Barbara.
Laura kikapcsolta és levette, miközben minden centit kiélvezett Barbara előbukkanó bőréből. Megcsókolta a pántok nyomát, aztán Barbara elé fordult, hogy a szája a nő melleihez férjen. Megfogta és nyalogatta őket, aztán szopogatta a kerek bimbókat, míg Laura sóhajtozni nem kezdett.
- Menjünk a hálószobába? - suttogta Laura.
- Hagyjuk a hálószobát - sóhajtotta Barbara behunyt szemmel, miközben a teste a szőnyegre csúszott.
- Már nagyon benedvesedtél nekem - duruzsolta Laura. - Ha így szoplak, mindig benedvesedsz.
- Szopj még!
- Mmmm, így?
- Ó... igen! Ó, Laura!
- És így?
- Ahnggnnn! Oh! Unh!

Barbara puncija nedves lett, és Laura keze már oda is kúszott, miközben tovább szopta a lány aranyos kis melleit.
- Jobb, ha nem élvezel el, mielőtt megkóstolom...
- Akkor... jobb lenne, ha sietnél - nyögte Barbara.
- Akarod?
- Igen.
- Könyörögj.
- Kérlek... Laura.
Barbara szemében megcsillant a vágy.
- Kérlek, Laura, nyalj ki, kérlek! - de Laura csak nézett rá. Barbara ránézett, telve a vággyal és a szerelemmel Laura iránt, és az mind összeadódott. - Nyalj ki, te ribanc - könyörgött. - Rhondának sosem kellett könyörögnöm, hogy kinyaljon.
- Aha, most bedurvulunk, mi? - mosolygott Laura. Egyik fogát az egyik nagy, lüktető mellbimbóba mélyesztette.
- Owch! Unghh!
Laura gyorsan végigsiklott a finom, sima, fekete testen. Barbara puncija már annyira nedves volt, hogy a comjai között is folydogált. Laura az ujjaival szétválasztotta a lány vastag ajkait, s a rózsaszín résbe dugta a nyelvét.
- Ahhnngg! - sikoltott fel Barbara hátraengedett fejjel.
Laura tudta, hogy a lány pár másodperc múlva el fog élvezni. Kihúzta a nyelvét, közben hozzáért Barbara megvastagodott csiklójához. Aztán keményen támedni kezdte a nyelvével, ütögette és nyalogatta. Barbara szinte felrobbant.
- Auungghhiieieee! - sikoltotta, gyönyörű teste vadul rángatózott a gyönyör hullámaitól. - Ohnnngg! Unh! Oh . . . Laur . . . unngghiiieee!

Laura gyorsan felegyenesedett, hogy átölelje a lányt, s a nyelve helyére a kezét dugta, közben megcsókolta Barbarát és ujjazta még egy kicsit, amitől Barbara megint elélvezett, s ezúttal sokkal több több nedv jött ki belőle, mint az előző alkalommal. Ezúttal halkan nyögdécselt, aztán mikot véget ért, Laura szemébe nézett.
- Laura, mindig ezt csinálod velem. Mikor már úgy érzem, folytathatom nélküled, nincs rád már szükségem, ezt csinálod... meg fogok így halni.
- Ugyan, hagyd már - mosolygott Laura. - Egyszerűen csak kétszer elélveztél, ennyi az egész.
Barbara legyűrte Laurát és rámászott. Mélyen, szenvedélyesen megcsókolta.
- Senki sem szeretkezik úgy, ahogy te, Laura - suttogta. - Senki.
Azzal nekilátott, hogy visszaadja Laurának az ajándékot. S a következő órákban Laura már nem gondolt Rinára, vagy Trinára. Csak Barbara volt, és Barbara az egyik orgazmusból a másikba kergette, míg vagy hatszor el nem élvezett, és már a karját sem tudta mozgatni. Barbara úgy játszott Laura testével, mint egy hangszerrel.

Mire véget ért, Laura már mozdulni sem tudott.
- Pihennem kell - panaszkodott. - Túl sok vagy nekem.
- Jó volt, mi? - mosolygott Barbara.
- Utoljára már azt hittem, szétszakad a testem. Érezted?
Barbara bólintott.
- Nagyon jó volt, de majdnem túl intenzív.
- Úgy érted, jól csinálom...
- Az biztos, kis huncut. Adj öt percet, és megint készen állok majd.
- Mmmmmm - mosolygott Barbara, és lenyúlt a padlóra, egy bőröndbe. - Elhoztam Mr. Dákót.
Laura szemei elkerekedtek. Mindenkinek megvan a kedvenc játéka. Kimnek a pillangó alakú vibrátora. Karennek a vékony, hajkákony korbácsa. Barbarának ott van Mr. Dákó.
Összeszedték Laura ruháit... jó móka lesz megint szétdobálni őket. Aztán ittak egy pohár bort a nappaliban.
- Undorító, mocskos kis majmok - viccelt Barbara. - Még csak be se mennek a hálószobába. Szexmámiások, a padlón szeretkeznek.
- Jajj, megint felizgatsz - vigyorgott Laura. - Hát nem bírtunk várni, az igaz...
- Néha a munkahelyen egyszerűen csak be szeretnélek rántani a budiba és szeretkezni - vallotta be Barbara. - Nem bírok magammal.
Laura szemei nagyra nyíltak. Érezte, hogy a teste, ami pár perccel ezelőtt égett ki, újra forrósodni kezd. Egyeszerűen csak szeretek szeretkezni ezzel a nővel, gondolta.
Két különböző székben ültek. Laura letette a borospoharát, és Barbarához ment, letérdelt elé és simgatni kezdte a combjait és a térdét.
- Most sem bírok várni - suttogta. - Egy percre azt hittem, elég lesz, de sosem lehet elegem belőled.
Mostmár Barbara szemei is fellángoltak. Szétterpesztette a combjait, előreengedte a fenekét a székekben, valósággal Laura szájába nyomta fekete ajkú, rózsaszín punciját. És most Laurán volt a sor, hogy bevesse minden tudását, hogy Barbara olyan hosszú, erős orgazmust élhessen át, hogy a szava is elakadjon.

Aztán bementek a hálószobába, és eltöltöttek egy órácskát Mr. Dákóval. Ez volt az első alkalom, hogy Laura (Sholandra és Barbara nyelvén kívül) valami mást is a puncijába engedett Eric és Rob masszív, kemény szerszáma óta, és egy kissé meg is volt ijedve. De minden simán ment, egyáltalán nem fájt, kivéve, amikor a végén a szerszám egy kis fájdalommal kevert gyönyört szerzett. Barbara szakértő kezeinek hatására nagyot élvezett.
Mikor Barbarára került a sor, a lány a fenekébe akarta.
- Rhonda sosem akar ezzel seggbe kúrni - mondta. - Szerinte undorító, vagy ilyesmi. Nekem sem engedte.
Laura felemelte Mr. Dákót, és mindketten rámeredtek. Tényleg nagy szerszám volt, végig kis, puha dudorokkal. Punciban csodálatos és hatalmas élmény volt, de Laurának egyszer már volt a fenekében, és az élmény inkább brutális és fájdalmas volt, igaz, gyilkos orgazmusban is végződött.
- Kissé nagy hozzá - mondta.
- Tudod, hogy kell csinálni - felelte Laura. Van nálad olaj, ugye?
- Egy évre is elég lenne - mosolygott Laura.

Így hát Barbara a hasára fordult. Hihetetlenül szép teste volt, kerek, finom feneke, kemény és izmos párnácskákkal, mint Chanitráé, amitől Laurának összefutott a szájában a nyál. Barbara Laurára nézett.
- Mondd, hogy nem akarod Mr. Dákót a seggembe nyomni - vigyorgott.
Laura habozott. Megadta magát, nem tudott tiltakozni. Barbara feneke, a fekete félholdak a megtestesült szépségként meredeztek előtte, közöttük a hívogató kis nyílással. Nyalni akarta, szopni és bántani, jó mélyen bele akarta nyomni Mr. Dákót. Ennél szebb segge már csak Chanitrának volt.
- Nem utasíthatlak vissza - mondta lágyan a lánynak.
Kinyitotta az éjjeliszekrény fiókját, és kivett belőle egy kis olajat. Barbara egész teste megremegett, mikor meglátta. De Laurának megvoltak a saját tervei, mielőtt használni kezdené a síkos anyagot. Ki volt éhezve erre a gyönyörű fekete popsira, és nem akarta érintetlenül átengedni Mr. Dákónak.
Letette a felbontatlan műanyag palackot a dákó mellé, és ciróhatni kezdte Barbara különleges fenekét. Simogatta a gyönyörű gömöcskéket, masszírozta a kemény és rugalmas húst, gyönyörködött benne. Aztán csókolgatni kezdte, és végignyalogatta. Ez hihetetlenül feldobta Barbarát, és nyögdécselni kezdett.
Laura tudta, hogy barátnője puncija megint benedvesedett, be is dugta kezét a feszes combok közé.
- Unh! Oh... Laura!
Ekkor Laura nyelve már a fekete lány hátsó nyílását kóstolgatta, próbált beljebb kerülni. Szézhúzta a félfömböket, és Barbara ánuszába nyalt.
- Annghieee - kiáltotta a lány. - Oh...
Mostmár Laura felizgult. Bekente az ujjait az olajjal, Barbara fenekébe nyomta, és keményen baszni kezdte, hogy táguljon egy kicsit, de ettől barátnője csak még jobban bevadult.
- Ohnn.. El fogok élvezni! - nyögdécselt. - Ha így folytatod, el fogok élvezni, Laura! Kérlek! Kérlek!
- Megkapod, amit akartál, szivi - mosolygott Laura, miközben beleharapott a gyönyörű, meztelen fenékbe. Ettől Barbara eddig is nagy élvezete még nagyobbá vált, a lány már majdnem megőrült, fel-le mozgatta a fenekét Laura kezében, és nyögött, sikoltozott, könyörgött. Laura közben szabad kezével a lány nedves punciját is simogatta, a másikkal pedig a fenekét baszta.

Úgy tűnt, Barbara készen áll Mr. Dákóra.
Laura pár másodpercre elengedte fekete húst, míg bekente a hosszú műfaszt, de Barbara tudta, hogy mi fog történni.
- Gyorsan... gyorsan! Gyerünk! - suttogta, és az ajkába harapott.
Mikor Laura elkészült, szétterpesztette Barbara gusztusos fenekét, és becsúsztatta Mr. Dákót.
- Awwoonngggg! - nyögött a lány, miközben a dákó vagy nyolc centire süllyedt a fenekében. - Ohhnng... a francba!
Laura hátulról megragadta barátnője combjait, és lassan elkezdte ki-be mozgatni a hatalmas szerszámot a fenekében, amitől Barbara szeméből könnyek hullottak. Egy perc múlva forgatni kezdte a vastag dákót, miközben ki-be nyomogattam hogy tovább fokozza Barbara gyönyörét. A fekete lány teste ekkor már remegett a fájdalom és a gyönyör keverékétől, a bőrét pedig izzadság borította.
Laura érezte, hogy ez a látvány és ezek a hangok annyira felizgatták, hogy már egy érintéstől is elélvezne. De azt is tudta, hogy ez nem fog sokáig tartani. Barbarának már majdnem orgazmusa volt, és Laura már irigyelte.
A nagyobb hatás kedvéért a lányra feküdt, a melleit a bőréhez nyomta, és suttogni kezdett a fülébe, miközben még vadabban forgatta a faszt a lány táguló fenekében.
- Megbaszlak, drágám - nyögte. - Megbaszom a segged. Unh!
- Auughnn!
- Unh!
- Auughnn! Unghh! Oh... Laura ungghh! Aungghh! - nyögött a lány.
- Keményen megbaszlak! Nagyn jó... szétkúrni... ungh!.. a gyönyörű... segged!
- Auugnhh! Ohnngghh... - Barbara már sikoltozott.
- Igen, igen!- kiáltotta Laura, és határozottan mélyrenyomta a szerszámot.
- Onngggh! Most! - ordította Barbara.

Hatalmas orgazmus futott rajta végig. A lány teste csak rázkódott, remegett és rángatózott, az erős anális orgazmus hullámokban szaladt rajta végig. A torkából kétségbeesett kiáltás tört elő, és az arcát a kéj teljesen eltorzította. Laura már tapasztalatból tudta, mit érezhet a lány, milyen lehet egy anális orgazmus, és mennyire átjárja az ember testét.

Barbarának szüksége volt pár percre, hogy magához térjen. Fáradtnak tűnt, Laura óvatos mozdulatokkal egy törülküzővel megtörölgetett mindent. Mire visszafeküdt a fekete lány mellé, úgy tűnt, Barbara egészen összeszedte magát. Áltölelte barátnőjét.
- Drágám, olyan, mintha egy hatalmas bölény ment volna át a seggemen - suttogta.
- Te akartad - emlékeztette Laura.
Barbara bólintott.
- Mr. Dákó érti a dolgát. Nem is tudom, élveztem-e már ekkorát.
- Azt hiszem, máris elélveznék, ha egy picit rászívnál a csiklómra - ajánlotta Laura. - Mr. Dákó nagyon feltüzelt.
- Biztos nem akarod, hogy feldugjam neked? - kérdezte Barbara.

Laura elmesélte neki, mit élt át Robbal és Erickel, főleg, holy milyen volt egyszerre két fasz a puncijában. Elmondta neki, hogy egyelőre elege van a kemény szexből.
- De ugye nem baj, ha egy kicsit szopogatlak? - mosolygott a fekete lány, és Laura testére csúszott.

Lassan, gyöngéden hozzálátott, hogy meghálálja Laurának a történteket. És az orgazmusokat. Úgy félóráig dolgozott a barátnőjén, aztán Laura mélyet, nagyon kielégítőet élvezett, nem olyan hatalmasat, mint Barbara, de ahhoz elég volt, hogy békésen és kielégítve menjen haza.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pusheen ·
Mostanában találkoztam az oldalon pár Laura fordítással. Az egyik még viszonylag rendben volt, a másik kész káosz... Akkor véglegesen le is írtam ezt a történetet, mondván zavaros az egész. Csakhogy Sinara kommentben is megírta,hogy te is lefordítottad (habár a másik fordításnál a szerző szerintem nem rád hivatkozott, mert még egy ember küldött be ilyen részeket, de tőle nem olvastam) így kíváncsi lettem.
Te is találomra fordítottál le fejezeteket,de itt világlik ki, mennyit számít az,ha az ember átgondolja mit küld be és mit nem. Ugyanis - számomra- teljesen érthető volt ez a történet, nem volt zavaró,hogy nem ismerek előzményeket. Érdekes volt! Nem olyan sok a szóismétlés, zagyvaság. Úgy látszik ennyit ér egy jó fordítás! Tetszett.
Pavlov ·
Köszönöm a dicsérő szavakat!

Pavlov ·
Pavlov Uraság néven mostmár a Facebookon és a Google +-on is elérhettek!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: