Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Lány a szomszédból

Aznap is meglestem. Gyönyörű hosszú barna haja volt, kecses alakja, hosszú lábai. Bikiniben feküdt udvarukon, egy fűre leterített pokrócon. Őrülten tetszett a látvány, alig bírtam nyugton maradni - s egyben észrevétlen. Régóta vártam erre a napra: tavaly nyár óta most először láthattam Ágit ilyen lengén napozni. Borzongtam, reszkettem - kívántam a lányt. Négy éve ez ment, mióta a mellettünk lévő házba költöztek. 12 éves volt akkor, én 13. Egy nyári délutánon láttam meg őt napozni. Első látásra megtetszett - de nem csupán úgy, mint akármelyik más lány az iskolából. Első ilyen élményem után vele álmodtam, s ugyanezen az éjjelen történt meg első magömlésem. Innentől kezdve óriási vonzalmat éreztem iránta, ha tehettem, leselkedtem utána - egy-egy sikeres akció után pedig "könnyítettem" magamon és túltengő hormonjaimon. És most újra őt bámulom titokban, a két udvart elválasztó sövény közül.

Csodálatos nővé lett az évek folyamán. Sóvárogva figyeltem, ahogy felült és napolajjal kenegette magát. Kedvem lett volna odamenni hozzá, és magam simogatni az olajat enyhén kreolos bőrére. De nem mertem. Hiába a közelség, hiába a szomszédság - képtelen voltam megszólítani őt. Gátlásaim voltak, féltem, hogy komolytalan lesz, esetleg kinevet. Volt okom a félelemre - ő volt a suli egyik legnépszerűbb csaja, a legtöbb fiú álma; és ez bizony nála hatalmas önbizalommal, már-már beképzeltséggel párosult. Neki már számtalan barátja volt, nekem még csak egy barátnőm se. Illúziók nélkül, saját örömömre bámultam szépségét.

Ez a nap más volt. Valami feszült a levegőben, valami megfoghatatlan izgalom, nyugtalanság. Nem bírtam magammal - máskor kivártam, míg bemegy a házukba és csak utána nyúltam magamhoz. Most viszont ösztöneim erősebbek voltak: szaporán masszíroztam éledező hímtagomat. Ekkor történt az, amitől a kezdetektől fogva tartottam: zajt csaptam a sövény ágaival. Ági azonnal észrevett:
- Mit csinálsz te ott?
- Háááát...semmit... csak épp hűsöltem az árnyékban - szóltam elvörösödve.
- Tényleg? És ahhoz így bebújtál a sövény közé?
Felkelt és felém indult. Próbáltam a saját udvarunk felé hátrálni, de a sűrű ágak megakadályoztak. Menthetetlen helyzetben álltam púposodó rövidnadrágban. Ági megfogta a karom és kisegített:
- Azt hiszem ebbe az irányba könnyebb!
- Köszi... izé.. mennem is kellene... - dadogtam vörös fejjel
És ekkor jött a lebukás!

- Jézusom, neked... neked áll a... - kiáltotta rémülten - hát ezért voltál ott??? Rám maszturbáltál??? Uramisten!
- Ne haragudj... megyek is... bocsáss meg...
Ági megérezte bűntudatomat és abbahagyta vádjait.
- Miért csináltad ezt?
- Hát... az az igazság, hogy...
- Bökd már ki!
- Szóval hát... nem tudom mit is kellene...
- Tetszem neked? - szegezte nekem a kérdést, megunva dadogásomat.
- Szóval... hát... igen... nagyon... de most haragszol, ugye?

Elgondolkodott egy pillanatra, majd válaszolt: "Végülis nem." Megdöbbentett, amit mondott, s nagyjából fogalmam sem volt, mi jöhet most. Ági leültetett maga mellé a pokrócra és kérdezgetni kezdett, hogy feloldja bennem a szorongást. Meglepődött, hogy nincs barátnőm (és hogy még nem is volt), majd mesélni kezdett. A beszélgetés egyre pajzánabb témák felé tolódott: elmondtam, mióta is nézegetem őt, ő pedig szüzességének két évvel azelőtti elvesztéséről mesélt. Hihetetlenül meglepett, hogy ilyesmiről társalgunk, mivel számomra ez a téma szinte tabu volt, főleg egy lánnyal szemben - ellentétben vele, aki gátlástalanul megosztotta velem titkait.

Egyszer csak abbahagyta a sztorijait és kérdőn nézett rám:
- Láttál már meztelen női testet?
- Háááát... élőben még nem... miért kérdezel ilyet?
- Segíteni szeretnék - mondta huncut mosollyal - meg aztán rám is rámférne egy kis játszadozás!
Ezzel egyidőben kikapcsolta bikini felsőjét, majd az alsót is szép lassan lehúzta - szóhoz sem tudtam jutni. A tény, hogy előttem sztriptízel a lány akit évek óta csupán leselkedés útján láttam, elborította az agyamat. Kellett kis idő, míg a szemem tudatos felfedező útra indult Ági meztelen testén...

Folyt. köv.
Hozzászólások
További hozzászólások »
PanniP ·
Nem rossz, de kár volt föltagolni. Tényleg bírunk többet is olvasni egyszerre. De most még a szendómat sem tudtam megenni, olyan gyorsan vége lett!
Hidrox ·
Én éppen meg tudtam enni, de nagyon kellett sietnem vele. Meg nem is volt nagy a szendvics.

Tahó ·
...aztán bekapta löncsödet és huss, belelőttél a szájába. Ő meg lenyelte... :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: