Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Lángoló szívek 8. fejezet

Írta: rgjohn
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének időpontja: 2003. március 15.

****************************************************************************

Samre ismét rátörtek az erotikus álmok. Meleg kezek simogatták a melleit, nyögéseket csalva elő torkából. Kezek nyúltak felé minden irányból, simogatták, izgatták. Aztán a szemei lassan kinyíltak és rájött, nem is álmodik. Egy mosolygó arc tűnt fel felette és Sally kezei a melleire tapadtak.
Sally mögé bújt és saját mellei a nő hátához simultak. Amikor rájött, hogy Sam felébredt, elengedte a melleit és a hónaljához nyúlt.
- Sally! - kiáltott fel Sam és arrébb gördült az ágy szélére.
Pár pillanat múlva egymásra vetették magukat és úgy bírkóztak és csikizték egymást kacagva, mint két tini lány. Teljesen összegyűrték a lepedőt és Sam azon kapta magát, hogy a hasán fekszik, Sally pedig a derekán ül.
- Most az enyém vagy - kacagott a lány és gyengéden rácsapott Sam fenekére.
- Sally, te kis szemét! - nyögte a nő. - Eressz.
Közben azonban meg se próbált szabadulni.
- Nem, nem. Azt hiszem, szeretek itt - vigyorgott Sally. - Azt hiszem, a tanárnéni is megérdemel egy kis büntetést - paskolta Sam fenekét.
- Sally! - kacagott a nő.
A paskolás abbamaradt, ahogy a lány a kipirosodott bőrre nézett. Gyengéden végigsimított rajta és a félgömbök remegő közét bámulta. Hangosan felnyögött, ahogy tekintete a nő ánuszára szegeződött. Lejjebb csúszott, hogy belásson Sam alá is pelyhes szeméremdombjára.
A nevetés azonnal elhallt, ahogy Sally megérintette a forró bőrt és gyengéden markolászni kezdte Sam fenekét.
- Sally! - nyögött fel a nő, most már szenvedélytől átitatott hangon. Halkan felnyögött és érezte, hogy Sally kezei gyengéden szétfeszítik farpofáit.
Gyengéden végigsimított a combjai között, majd visszatért a kiinduló ponthoz. Amikor ismét megérintette a telt félgömböket, gyengéden széthúzta őket, majd ismét felnyögött, ahogy Sam ánuszát bámulta.
Egy ideig csak bámulta. A kis rózsaszín luk szinte hívogatta őt. Sally előre hajolt és gyengéden megcsókolta az egyik félgömböt.
- Sally!... Mit művelsz? - nyögött fel Sam.
A lány nem válaszolt, csak óvatosan széttolta a nő combjait és Sam hátára ült, hogy helyben tartsa őt.
- Sally… - szólalt meg ismét Sam. Szíve egyre hevesebben vert.
A lány előre hajolt, nyelvét lassan közelítve a most már lüktető nyíláshoz.
- Ne! - tiltakozott Sam, de a teste egészen mást mondott.
Amikor Sally nyelve ánuszához ért, egész teste remegni kezdett.
Sam felnyögött és hirtelen egész testét elöntötte a bizsergés. Agya hevesen tiltakozott, ahogy rádöbbent, mit akar Sally tenni.
A lány lassan körözött nyílása körül, majd enyhe nyomással kényszerítette azt, hogy kinyíljon.
Sam ismét felnyögött, ahogy Sally belé hatolt. Tiltakozott az elképzelhetetlen szituáció ellen, de ugyanakkor teste minden porcikája élvezte azt. Ha a konzervatív barátai rájönnének erre az egészre, a közelébe se jönnének.
Ágyéka lüktetett és nedvei ismét megjelentek szeméremajkai között.
Sally nyelve ki-be mozgott, nyála benedvesítette Sam nyílását, a nő pedig beleremegett az élvezetbe.
Sam elveszett az élvezet tengerében. Már elméje is képtelen volt tiltakozni. Teljesen átadta magát annak, ami a lábai között történt. Aztán érezte, hogy Sally keze teste alá csúszik és ujjai az ő másik lukát keresik. Ahogy belé hatolt, Sam teste megfeszült és hangosan felsikoltott.
Az egész Sally számára is új volt és hihetetlenül izgató. Érezte, ahogy Sam járata az ujjára feszül. Az ő csípője is mozogni kezdett, ágyékát Sam hátához dörzsölte. Teste megremegett és érezte, hogy már ő is közel áll a gyönyörhöz.
Néhány perc múlva már egymás mellett hevertek, levegő után kapkodva. Sam felemelkedett és magához húzta Sallyt, hogy átölelje.
- Hihetetlen vagy - mosolygott, majd előre hajolt, hogy gyengéden megcsókolja a lányt. A csók hamarosan szenvedélyes nyelvpárbajjá vált és ismét egymás testét simogatták.
Végül Sam elhúzódott és kimerülten a párnára roskadt.
- Váó! - sohajtott. - Azt hiszem, jobb lesz felkelni, hm?
Sally tiltakozva felnyögött.
- Ha ebben az ágyban maradunk, azt nem fogjuk túlélni - kacagott Sam.
- De hova menjünk? - kérdezte Sally, miközben Sam egyik megkeményedett mellbimbójával játszott.
- Mit terveztél mára? - szorította meg gyengéden Sam a lány kezét.
- Síeljünk megint! - ült fel Sally. - És szeretnék hóembert is építeni.
- Oké. De előtte… nem vagy éhes?
Sally ismét tiltakozva felnyögött.
- Ugyan már! Az ember nem élhet csak szeretkezésen.
- De meg lehet próbálni - kuncogott Sally.
Sam elnézően rá mosolygott.
- Csinálok valami reggelit, te meg addig lezuhanyzol, oké?
Sally nyögött egyet és ismét Sam melle után nyílt.
- Viselkedj! - csapott játékosan a kezére Sam és mosolyogva felkelt.
Reggeli után Sam is elment zuhanyozni, amíg Sally elmosogatott.
Miközben magát mosta, Samnek huncut ötletek jutottak az eszébe. Ahogy kilépett a zuhany alól, keresett egy ollót. Csak egy kicsit talált, de a célnak az is megfelelt. A wc-csésze fölé állt és óvatosan megszabadult annyi szőrtől, amennyitől csak tudott. Aztán visszament a zuhany alá és gyengéden megmosta a lecsupaszított területet. Mire végzett, ágyéka sima lett és selymes.
Ismét kilépett a zuhany alól és megtörölközött, hogy aztán megnézze magát a tükörben. Kuncognia kellett a látványtól. Fura volt csupaszon látnia magát. Végigfuttatta ujjait az ágyékát és felnyögött.
Kerített egy kis babaolajat és bekente vele szeméremajkait, mielőtt magára vette a sídresszét és bezipzárazta. Közben Sally arcára gondolt, amikor meglátja, mi rejtőzik a ruha alatt.

Folytatása következik!
Előző részek
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: