Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kurvát csináltam a feleségemből

A munkahelyemen, ahol dolgoztam, volt egy fiatal srác. Tudni kell, hogy nemrégiben nősültem, és ez a srác, feltűnően bámulta örökké, a feleségem. Mondjuk, nem csoda, mert szerintem is nagyon jól néz ki, ezzel ő is tisztában van, és örömmel mesélgeti, hogy nyaranta, mikor félmeztelenül járkál a strandokon, és sok férfi nézegeti, szinte büszkeség tölti el. Nem is volt nehéz rábeszélni, hogy belemenjen a kitervelt játékomba! Egyik nap, mikor kettesben voltunk a sráccal, megkérdeztem;tetszik a feleségem? Ő, erre a váratlan kérdésre, nagyon meglepődött, csak habogott. Szerintem, nagyon is jó ízlésed van, remélem, nekem is akad még egy ilyen szuper nő. Gondolom, láttad már a strandon félmeztelenül, mit szólsz hozzá? Sajnos erre még nem volt szerencsém, de ahogy látom, mármint őt, sokaknak megadatott a szerencse, hogy nézegethessék! Mit szolnál hozzá, ha te, teljesen meztelenül láthatnád, és simogathatnád, vagy megcsókolhatnád a melleit, netán még a pináját is. Na, ne ez nagyon durva. Tisztában vagy azzal, hogy a feleségedről beszélsz, nem pedig egy holmi kurvárol? Természetesen. Én, csak megkérdeztem. De, ha nem, hát nem. És mégis, mit kérnél cserébe? Mert, hogy valamit, abban biztos vagyok. Sokat nem tévedtél. Anyádról és a nővéredről szeretnék meztelen képeket kapni. Hát ennél misem könnyebb. Amint beváltod az ígéretedet, máris, megkapod a képeket. Ugyanis, nálam vannak. Neked már vannak ilyen képeid? Na ná, hogy vannak. A nővérem kért meg, hogy csináljak egy pár pucér képet róla, de adjam neki a negetívokat. Meg is kapta, csak én, több képet csináltam, amiket persze elraktam. Anyámról pedig úgy sikerült készíteni képeket, hogy akkor lestem meg, mikor nem is gondolta volna. Tudtam, hogy van egy pasija, aki néha"meglátogatja", nagyokat kefélnek, úgy, hogy ne lepődj meg, ha néha pornográf felvételeket is találsz. De, különben, igazad van, ha nem volna az anyám, én is megbasznám! Na, de térjünk vissza az ajánlatodra! Arra gondoltam, hogy 9 felé úgy is már alszik, és mivel nyár van, csak könnyű hálóinget visel, teszek az italába egy kis altatót, és mikor elalszik, levetkőztetem, és élvezheted a testét! Nem rossz. Mikor? Akár holnap! Mindent megbeszéltem a feleségemmel, aki nagyon is belement ebbe, szerintem jobban várta az estét mint én. Úgy fél kilenc felé jöhetett, a feleségem gyorsan ágyba bújt, és úgy tett, mintha mélyen aludna. Csendre intettem a srácot, és óvatosan benyitottunk a szobába. A takarón feküdt, világoskék, teljesen átlátszó hálóingben, ami szinte a pinájáig volt"felhúzva". Ráadásul, olyat vett fel, ami elöl végig gombos volt, így könnyedén kitudtam"bontani". Ott feküdt, teljesen meztelen, gyönyörű teste volt, a srác, szinte ámulva nézte. Én simogattam a mellbimbóját, a srácra nézve, majd intettem a fejemmel, hogy ő is csinálja. Még ő a melleit simogatta, én széthúztam a pináját és bele csókoltam. A fejemmel jeleztem, hogy kövesse a példámat. élvezettel nyúlt be neki és örömittasan csókolgatta a pinát, de láttam, hogy igencsak meredezik a szerszámja a nadrágban. Halkan, a fülébe súgtam;tetszik? Nagyokat bólintott, és tovább csókolta a pinát, szinte kinyalta. Arra gondoltam, ez a feleségemet is izgatja, hirtelen, egy prűd gondolat jutott eszembe, amit rögtön közöltem is a sráccal. Megbasznád? Hülye kérdés. Na ná! Akkor, baszd meg! Először, azt hitte hülyéskedek, de igyekeztünk minél csendesebben lenni, előkapta a"szerszámját", és berakta a feleségembe! Nagyon fellehetett izgulva, mert egy pár lökés után, hatalmasat élvezett a feleségembe! Hű, az anyját! Remélem, nem haragszol, hogy telegeciztem a feleséged. Remélem, még megbaszhatom. De most, hadd csináljak róla egy pár képet. Ígérem, a feje nem fog látszani. De szeretném megörökíteni, amint a geci kifolyik belőle. Te is kapsz belőlük, meg ígérem. Tudtam, hogy nagy fotós, megengedtem, hogy pár képet készítsen! Mikor elment, a feleségem"felébredt", majd nekem esett! Csak arról volt szó, hogy a barátod le skubiz. Erre föl, a te beleegyezéseddel, még meg is baszott. Nem beszélve arról, hogy képeket is csinált, amin minden kolegád"csámcsogni"fog. Nem, egészen. Különben is. Jó volt, vagy nem! Ha tudni akarod, egyáltalán nem. Legközelebb, ha egyáltalán lesz ilyen, olyat hozzál, aki legalább nem élvez el olyan gyorsan! Két nap múlva találkoztam a sráccal, hozta a fotókat, először az általam kérteket mutatta, amikre csak egy futó pillantást vetettem és elraktam őket a zsebembe. Jobban kíváncsi voltam a feleségemről készült képekre. Az első képeken, csak a csodálatos meztelen teste látszott, majd az, amikor folyik ki belőle a geci, de, ezen már, igaz csak félig, látható az arca is. A következő képen teljesen meztelenül, a szemét, egy fekete csík takarta, de csak az nem tudta kit ábrázol, aki nem akarta. Na, erről, nem volt szó, azt mondtad, hogy olyan képeket készítesz, amin nem lesz felismerhető. Ezeken a képeken, csak a hülye nem ismeri fel. Remélem, más nem látta még ezeket. Sajnos, igen. De szerintem, büszke lehetsz, hogy ilyen testű nő a feleséged! De, mégis kinek mutattad őket? Nem soknak. Csak egy pár embernek. Egyébként meg szereztem neked egy kis fizetésemelést. Csak nem! ? De igen. Majd meglátod. Másnap, a főnököm hivatott az irodába. Sok felesleges duma után, rátért a lényegre! Úgy látom, nincs megelégedve a fizetésével, ezért még úgynevezett , finoman fogalmazva, "másodállást", vagyis, hogy pontosabb legyek, nők"bérbeadására" is vállalkozik. Nem egészen értem, mire célozgat. Nem? -és elém vágta a feleségem pornóképeit, amin teljesen felismerhető volt! A szemét-gondoltam-! Nos, látom, igencsak szép felesége van. Mit szólna hozzá, ha kicsit megemelném a fizetését, mondjuk, a felével, de összehozna ezzel a szép nővel! Persze otthon mindenről beszámoltam a feleségemnek, aki közömbösen vette a történteket, és csak annyit fűzött hozzá;Ha már kurvát csinálsz belőlem, remélem nem akarsz az ágyam mellett gyertyával álldogálni? Nos, az-az igazság, sokan megbaszták, de ezt magamnak köszönhetem, büszke voltam, hogy ilyen nő a feleségem, büszkén mutogattam, de nem számoltam azzal, hogy kurvát csinálok belőle. Mindenki megbaszhatta, de ha jó napja volt, rám is sor került!
Hozzászólások
További hozzászólások »
Mylady ·
Förtelmes, silány, civilizálatlan sz@rság.

Tschudin ·
Nagyon remélem, hogy ennek a sztorinak minden egyes eleme fake (nem volt gyomrom végig olvasni, kedves írò, mert màr a címnél rosszul lettem.......)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: