Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kuplerájban dolgoztam

Már nem dolgozom az azon a munkahelyen hála a jó istennek! Képzeljetek el egy olyan céget, ahol nők a főnökök és nem a munkával, hanem egymás kitúrásával vannak elfoglalva. Ráadásul az egyik nyomorék, a másikat meg a mentő viszi el rendszeresen, mert nem bírja és ő a mártír.

De miért kupleráj? A női tagság három részre szakad: a fiatalok, akik „jó nőnek” hiszik magukat, és az öregek. Az első két kategóriát rendszeresen szét kúrják, a harmadik meg pletykál róla. A legnagyobb ribanc a főnökasszony - második kategória - 10 évvel fiatalabb bikát tart és csodálkozik, hogy megcsalja. A holland főnöknek az elsőn van berendezve a dugószoba. De a legnagyobb ribanc a raktáros csaj, az Enikő. Kefél az fűvel-fával a TMK-sal a szerszámot és a benzint lopja, a dagadt Misivel a rongyot. Nem válogat a faszban, sokak szerint a dagadt is megdugta, de azt majd máskor. Most elmesélem nektek szó szerint azt, amit a Lajos gyerek a szállító mesélt, merthogy ő is megdugta.

Tombolt a nyár és Lajos fejében már elég régóta az motoszkált, hogyan szerezzen magának egy újabb trófeát, hogyan dugja meg a Enikőt. A lány állandóan kétértelmű megjegyzéseket tett és folyamatosan flörtölt, jó nem csak vele. Lajos úgy gondolta, eljött az idő, másnap Hollandiába kell mennie - ilyenkor Enikő engedi be a céghez - és a lány férje meg a gyerekei lenn vannak Balatonon. Meg is beszélt a lánnyal egy kis „bulit”, hogy elmennek iszogatni, beszélgetni, tudta a lány erre kapható. Már előre kitervelte az egészet, és a Metro melletti parkolóba hajtottak.

Lajos megpróbálkozott egy pár körrel, de a lány nem akart még kötélnek állni. Elmentek hát a közelben levő sörözőbe. Lajos rendelt. A lány sört kért, ő arra hivatkozva, hogy vezet még üdítőt ivott. Beszélgettek. Beszéltek mindkettejük családjáról, gyerekeiről, a melóról, a főnöknő legújabb szerelmi ügyeiről, de Lajos esze egészen máshol járt. Nézte a lány kemény mellét és elgondolta amint a szájába szorítva játszadozik vele, majd nyalja és szívja, gyúrja és eljátszik az isteni gömbökkel. Vonzotta a lány illata és az az átható pinaszag, ami így estére mindig áradt belőle. Most is érezte, pedig a lány egyre többet dohányzott. Nem igazán foglalkozott azzal mit mond a lány, hanem elképzelte mit fog vele művelni. Persze a beszélgetést, mindig arra a balfék férjére terelte, akiről azt se tudta mi is vele a baja a lánynak. Ha kellett helyeselt és közben mintha csak véletlen tenné, megsimogatta a lány kezét. Enikő nem állt ellen, sőt mintha még hálás is lett volna a figyelmességért. Lajos közelebb húzódott, na te szemüveges barom reggelre akkora szarvad lesz, hogy ki se tudsz majd jönni a faházból.

Egyre többször érintette meg a lányt és az egyre jobban, hagyta, hogy simogassa. Tudta hogy sínen van, ráadásul a lány már eléggé elázott. Lajos úgy gondolta nagyon vicces, bár nem is tudja mit mondott, csak a lány járt az eszében és az, hogy mennyire meg fogja dugni.
- Na most már menjünk aludni - mondta Enikő. Lajos majd félre nyelte az üdítőt. A lány meg sem próbálkozott azzal, hogy vigye haza.
- Fáradt vagyok reggel, meg pakolni kell neked is vagy nem?
- De igen!
- Akkor igyuk meg és menjünk!
- Elférünk ketten is a kocsiban?
- Majd egy kicsit összebújunk - mondta Lajos, a lány nem tiltakozott. Beszálltak a kocsiba, és az alvásra kiképzett helyre mentek. Mindketten neki kezdtek vetkőzni, a lányon csak a bugyi és a póló maradt. Vetkőzés közben a lány hanyatt borult és nevetett. Miközben fekve ugrálva próbálta lerángatni a nadrágját a bugyija is majdnem teljesen lecsúszott, majd a végén a nadrágot már csak a lábával rugdosta le magáról.
- Jól haladunk - mondta a fiú, és sokat sejtetően a lány félig kilátszó muffjára nézett.

A lány csak hosszan ránézett, majd magára rángatta a bugyit. Lefeküdtek és Lajos folyamatosan szóval tartotta a lányt, viccelődött miközben többször meg akarta csókolni, de a lány kitért előle. A fiú nem adta fel, hiszen mióta lefeküdtek „aludni” azóta végig simogatta a lányt és az nem állt ellen. Simogatta mindenhol, még a lábát is, ahol már legalább kétnapos volt a borosta. Néha hozzá ért a lány melléhez is mintha csak véletlenül tenné, amikor érezte, hogy a lány mozdulna, hogy elhessegesse a kezét, akkor folytatta máshol a simogatást. A fiú érezte azt a savanyú-édes illatot, ami a felizgatott punci sajátossága. Tudta a lány elveszett, tudta előbb utóbb célhoz ér. Aztán az egyik ilyen csóknál a lány vadul visszacsókolt. Lajos tudta, hogy győzött. Amint a lány megcsókolta belemarkolt a mellébe és elkezdte masszírozni. Ebben a pillanatban Enikő lázasan kutatni kezdett a gatyája után. Amikor megtalálta ágaskodó szerszámát, vadul rángatni kezdte. Lajosnak nem esett kimondottan ez jól de már azon a ponton volt, ahol már minden mindegy. Pár pillanatig foglalkozott csak a lány mellével és keze már be is csusszant a bugyiba. Nem kellett sokat keresgélnie a tágra nyílt forró nedves punci cuppanás nélkül nyelte el az ujjait.

Most, hogy már biztos volt a dolgába. Kivette a kezét a lány bugyijából és elkezdte lecibálni azt róla. A lány elengedte a farkát és segített neki megszabadulni a felesleges ruhadarabtól. A bugyit a végén megint csak a lábaival rugdalta le magáról. Majd félig felegyenesedve a pólót cibálta le a lányról. Újra és újra csókolta a lányt majd kezelésbe vette a lány mellbimbóit. Egy lámpa fénye pont bevilágított az ablakon szinte nappali fényt adva. Meglepődött a lány nagy mellbimbóin és fel is izgatta. Nyalta és szopta őket, miközben ujjaival újra csak a lány csiklóját masszírozta. Lajos érezte, ahogy Enikő maga felé húzza. A fiú befeküdt a lány két combja közé és mire észbe kapott volna a lány már be is helyezte a szerszámát. És a fiú nekiállt, dugta a lányt csak úgy cuppogott a lucskos pina, mintha soha nem járt volna benne fasz. A lány nyögött és belemarkolt a fiú seggébe. Lajos csak csókolta a lányt, a száját, a mellét a nyakát és közben úgy érezte, hogy a nagy forró punci elnyeli még a zacskóját is. A lány egyre hevesebben és erőszakosabban húzta maga felé. Feltámaszkodott, hogy még keményebben tudja dugni a lányt. A löketek erejétől a lány mellei vadul lötyögtek össze vissza, addig, amíg Enikő meg nem fogta őket. Egy kézzel próbálta megfogni virgonc melleit, de a másikkal a fiút simogatta. Ekkor Lajos úgy döntött, hogy visszaveszi az irányítást.

Kihúzta megmerevedett farkát majd azt mondta a lánynak:
- Fordulj meg!
- Gyere, naaa… - nyöszörögte a lány.
- Fordulj meg! - ismételte meg a fiú. A lány – most már szó nélkül - engedelmeskedett. A fiú mögé térdelt, majd a csorgó nyílásba dugta a farkát. A lány felnyögött majd elkezdett ráfarolni a faszra. Lajos felnézett a plafonra és azt gondolta: most szét kúrlak te ribanc! Dugta a lányt, ahogy csak tudta miközben markolgatta nagy seggét. A lány a hasát fogta és nyögött, látszott rajta nagyon ki van éhezve. A lány eszeveszett tempót diktált, a fiú alig tudta megfékezni, még a farka is kicsúszott egyszer, mire mind a ketten felszisszentek. Mire a fiú észre vette volna a lány már megint visszadugta a farkát, és erősen farolt rá. Ekkor vette észre a segglyukát. Meglepődött a lyukat körbefonó széles barna sávon. Ilyet még nem látott, pedig volt már dolga elég nővel. A széles barna sáv egyre jobban ingerelte őt. Olyanná tette a lány seggét, mintha egy céltábla volna, amibe neki bele kell találnia. Rákent egy kis nyálat a lány lyukára és elkezdte masszírozni, de a lány elütötte a kezét. Most már csak azért is! Megint elkezdte a lyukat izgatni, majd elrántotta a kezét az érkező tenyér elől. Folyamatosan kefélte a lányt és játszott a lyukával. Meg volt az új nagy feladat: seggbe, akarta dugni a lányt.

Mikor Lajos elérkezettnek látta az időt, kihúzta a farkát a lány pinájából és a sikamlós faszt a lyuknak nyomta.
- Nemmm! - mondta a lány és előre lódult, miközben a kezével, amivel a hasát tartotta hátra nyúlt. A fiú megfogta a lány csuklóját és visszahúzta. Másik kezével ismét a lány segglyukához igazította a dákóját. Ekkor a lány a másik kezével is hátranyúlt, ezáltal sikerült orra esnie. Ezt a kezét is megfogta a fiú és gyengéden, de ellentmondást nem tűrően ráhúzta a lányt a karóra. A lány először nagyot nyögött, majd Lajos szépen lassan elkezdte pumpálni a lány seggét. Nagyon szűk volt a lyuk és a tüzes vad kanca csodák csodájára megszelídült. Már nem vonaglott össze-vissza csak csendben tűrte, hogy a fiú megkefélje a seggét. Lajos érezte mindjárt eldurran. A szűk segglyuk megtette a hatását, elégedettség töltötte el. Elengedte a lány kezeit és kihúzta a farkát a lyukból. A lány abban a pillanatban a hátára fordult és elkapta a fiú farkát. Erőszakosan magához rántotta a fiút, majd újra a lucskos punciba gyömöszölte a fiú farkát miközben vigyorogva közölte:
- Nah! Így ni!

A fiú ismét csak meglepődött nem először ezen az éjszakán, de nem bánta. A lány közben vadul elkezdte megkefélni őt! Enikő újra őrült tempót diktált és a fiú mozdulatlanul hagyta, hogy a lány végezze a dolgát. Hatalmasat élvezett és a lány is egy kicsivel később. Egymás mellett lihegtek, majd a lány felült szótlanul papírzsebkendőt kotort elő és megtörölte a muffját. Kiábrándító volt, a fiú elfordult és elaludt. A reggel kínosan telt. Hazavitte a lányt, majd bent a cégnél találkoztak. Soha többé nem akarta megkefélni a lányt, bőven sok volt egyszer is. Most kezdte csak el sajnálni a szerencsétlent.

Azóta kiderült. Hogy ez a ribanc a férjével kiválasztatta az új házat, majd elhagyta a szerencsétlent. Szemben a Vhishayban van két fazon, aki régóta ismeri állítólag nagyon kemény csávó volt valaha. A TMK- s is csak hébe-hóba dugja most már nem igazán érdekli. Ha tetszett ezeket is elmesélem, meg azt, hogyan kefélte össze a jogsiját, amit a cég fizetett.
Hasonló történetek
30299
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
29482
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
THE jackass ·
Nem hiszitek el, de az élet a legnagyobb rendezö, és nem biztos, hogy az izlésetek szerint alakulnak a dolgok! Tudjátok amikor az ember mindent megad annak akit szeret - szabadságot, bizalmat, érzelmeket, jó szexet - akkor nem tudja, hogy miért vele történik ez! Sajnos a történet szóról szóra igaz! De egy átdolgozott nap után a legtöbb nöböl árad az az izgató édeskés punciszag, ha nem érzed rossz az orrod! Fülest leállítottam, már nem mérgez titeket. Ja, ha nem derült volna ki ÉN vagyok AZ A BAROM! És sajnos még most is szeretem! :o((

THE jackass ·
Bocs, de még néha most sem tudok összefüggöen és értelmesen beszélni! Pedig a nagy szakítás májusban volt!

WaZUpP ·
7 betű, és egy értékelés!
K
Ö
Z
E
P
E
S
10-ből 3, mert a fogalmazás jó volt.
WaZUpP

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: