Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Különös segítség...

Egy nyári délelőttön történt velem ez az eset, melynek pillanataira még most is tökéletesen emlékszem. Az egész esemény annyira váratlan és meglepetés-szerű volt, hogy szinte beleégette magát az emlékezetembe. Unalmas napnak indult a reggel, álmosan ténferegtem a konyába. Anyu épp a reggelimet készítette. Az ízletes tojásrántotta illata egészen átjárta a helyiséget. Mélyet szippantottam a levegőből és elégedetten dőltem hátra a kényelemes széken. Azon tűnődtem, mivel is fogom eltölteni a napot, amikor Anyu megszólalt:
- Kérhetnék tőled egy kis szívességet? – kérdezte. Nem szerettem ezt a kérdést, ilyenkor mindig valami unalmas házimunkára kényszerültem alávetni magam. Ingerült hangon kérdeztem vissza, hogy mi is lenne vajon az a kis szívesség. Szinte már láttam magam, amint épp belépek egy kis cédulával a boltba, hogy megvegyem a szükséges élelmiszereket az ebédhez.
- Tudod, az egyik munkatársam Kamilla, most vett egy számítógépet és nem igazán ért hozzá, hogyan is kell feltelepíteni a programokat.

Én megígértem neki, hogy te elmész és segítesz neki. Ugye megteszed? Kamilla neve hallatán felkaptam a fejem és felidéztem magam előtt az arcát. Szép nő volt. Úgy is mondhatnám, külsőre olyan nő, akit bármely férfi megkívánna. Kamilla 28 éves elvált asszony volt, aki egyedül nevelte 4 éves kisfiát. Furcsa érzés fogott el amikor rágondoltam. Egyszer-kétszer már beszélgettem vele és nagyon szimpatikus és értelmes nőnek ismertem meg. Az idősebb érett asszonyok mindig is felébresztették a fantáziámat, és a köztünk lévő 7 év korkülönbség most is ezt váltotta ki belőlem.
- El tudsz ma menni hozzá? Úgy sincs semmi dolgod. Elmehetek! Válaszoltam unott hangon, persze belül bizony izgultam egy kicsit. Összeszedtem mindenféle programot, felkaptam egy normálisabb pólót és egy rövidnadrágot, közben anyu már fel is hívta, hogy nemsokára ott leszek nála. Beültem a kocsinkba és öt perc múlva már ott is voltam a lakása előtt. Becsöngettem és feszülten vártam. Mintha csak az ajtóban várt volna, szinte azonnal ajtót nyitott és bájosan mosolygott.

És akkor megpillantottam őt teljes egészében, tekintetem végigszaladt alakján. Magas nő volt tökéletes testi adottságokkal. Egy kék kis rövidnadrág és egy fehér laza póló volt rajta, de a póló lazasága sem tudta teljesen elfedni női mivoltának kerekded idomait. Hosszú barna combjai arányaikban majdnem tökéletesnek látszottak. Fekete haja kontyban volt összetűzve, jól kiemelve nyakának erotikus görbületét.
- Szia XXX.! Köszi, hogy eljöttél! Én egyedül nem értek hozzá annyira.
- Szia Kamilla! Ugyan már, szívesen segítek neked! Úgy sem volt ma semmi dolgom. - válaszoltam vidáman.
- Gyere be! - mondta és beljebb lépett az előszobában. Én is beléptem és becsuktam az ajtót. Ott állt mellettem és én tökéletesen éreztem az illatát.
- Gyere! Ismételte mosolyogva és elindult az előszobából vezető lépcsőn felfelé.

Ahogy lépett feneke érzéki ringatózással domborodott ki orrom előtt. Nem tudtam tekintetem levenni róla.
- Ez az én kis lakásom! Hogy tetszik? Még nem is voltál nálam! - mondta, s közben nőiesen kihúzta magát, minek köszönhetően a laza póló alatt rejtőző mellbimbók bizony felfedték körvonalaikat. Kicsit meglepődtem. Nem is gondoltam, hogy ilyen telt keblei vannak. A lakása meglepően ízléses és rendezett volt. Bevezetett a számítógépes szobába. Én leültem a gép elé, közben ő kisurrant a konyhába és készített nekem valami üdítőt, közben hangosan kérdezgetett az egyetemről, Pestről és egyéb dolgokról. Én közben elkezdtem a gép vizsgálatát és telepítgetését. Nagyon meleg volt nála, legszívesebben ledobtam volna magamról a ruhám. 10 perc múlva már ő is belépett a szobába két pohárral meg egy tálca sütivel a kezében. Én éppen a nyomtatót próbáltam ki, amikor odarakott mellém egy széket és fordítva ült rá támlával a hasa felé, majd elkezdte nézni a monitort. Tekintetem végigszaladt ismét az alakján. Lábait enyhe terpeszbe rakva egyenes derékkal ült ott.

Feneke egészen kikerekedett és a szék támlája leszorította a hasánál a fehér rövid ujjút. Tökéletesen lehetett látni melleinek mesterien formás alakját. Észre sem vettem, hogy én az ő melleit nézem, ő pedig engem. Hihetetlenül zavarba jöttem és elkaptam a tekintetem. Éreztem, ahogy fejemet elönti a vér. Egészen biztosan elvörösödtem és ő egészen biztosan észrevette, hogy a melleit bámulom. Nagyon égtem. Elkezdtem valamit magyarázni neki a nyomtatóról, de hangom elég furcsán vibrált. Éreztem magamon a tekintetét, ahogy méreget. Nem kellett aggódnom, hogy csalódni fog alakomban, az úszás megteszi hatását. A telefon csörgése mentett ki a kényelmetlen szituációból.
- Mindjárt jövök - mondta furcsa mosollyal és eltűnt a szobából. Egészen megizzadtam az elmúlt percekben. A nyomtató próbája után, míg ő telefonált elkezdtem telepíteni neki egy autós játékot, amit kért tőlem. Jó néhány perc múlva tért vissza a szobába és szökkenő mozdulattal székem mögé lépett. Na hogy állsz a játék telepítésével? - kérdezte duruzsoló hangon.

Közben kezeit nagyon finoman rátette vállaimra és egészen közel állt a székemhez. Egyszer csak valamit megéreztem a fejem búbjánál és rájöttem, hogy az bizony az egyik mellbimbója, amely keményen szegeződik hajamnak. Hirtelen izgalom öntötte el egész testem, vér tódult minden porcikámba és éreztem amint a nadrágom szűkössé kezd válni számomra. Nagyon kényelmetlen volt, mert a nyári nadrágokhoz nem szoktam alsónadrágot húzni és így bizony egy-kettőre domborodni kezdett a szövet. Izgultam, nehogy észrevegye, de a méretkülönbség már szemmel látható volt. Izzott a fejem zavaromban. Erre Kamilla közelebb hajolt a monitorhoz, hogy jobban lássa a telepítés állapotát. Ekkor már mindkét mellét éreztem, ahogy nekinyomódnak és bársonyos lágyságukkal közrefogják a fejem. Azon gondolkodtam vajon tudatosan csinálja? Közben elindítottam a játékot. Erre ő előre lépett székem mögül és azt mondta: Előbb én szeretném kipróbálni! - s, még mielőtt feltudtam volna állni a székről beült az ölembe háttal nekem, mint ahogy egy lóra szokott az ember felpattanni.

Feneke pont férfiasságom domborulatára nehezedett. Vidám kacajokkal kezdett el játszani. Ahogy ment a pályán az autóval, úgy csavarta csípőjét és fenekét az ölemben, de az egészet úgy csinálta, mintha nem is lenne tudomása arról, hogy az ölemben riszálja magát, és ami a lába között nyomja, az nem a zseblámpám. Ekkor már teljesen tűzbe hozott, de nem mertem megérinteni. A csípőmozgása egy idő után már nem volt összhangban a kanyarokkal és az autó felett is kezdte elveszíteni az irányítást. Végül nyomott egy esc-et és felém fordult. Macskás szemei érzékien mélyedtek tekintetembe. Vörösen izzó ajkai megbabonázták elmémet. És ekkor megtört a jég. Kamilla a következőt mondta : - Dávidért csak 2 óra múlva kell mennem az oviba! Erre megfogta a kezem, felemelte és lágy mozdulattal ujjaimat ajkai közé illesztette és nyalogatni kezdte őket. Míg másik kezem nagyon lassú mozdulattal a jobb mellére helyezte. Tenyeremmel nem tudtam átfogni teljesen, olyan nagy volt. Egyszerre éreztem keménynek és lágynak is. A nagy mérete ellenére tökéletesen ruganyos és feszes volt.

Egymás szemébe néztünk, ami eltartott néhány pillanatig. Ebben a szemkontaktusban minden benne volt. Megértettük egymást, egymás gondolatát, a titkot melyet őriznünk kell, a vonzalmat. Vad csókolózásba kezdtünk. Ő nekem tapadt és nyelvét mélyen számba dugta. Kezeim végigkalandoztak a hátán egészen le a fenekéig, majd lágyan megmarkoltam farát és még jobban magamhoz szorítottam. Erre ő ajkaival lágy csókokat nyomott nyakamra, majd átkalandozott a fülemre és nyalogatni kezdte. Nagyot sóhajtottam, mert egy pillanatra elöntött a kéj. Egyik kezem beszabadult a pólója alá és végre kezemben érezhettem bársonyos bőrének finomságát. Most már mindkét kezem a ruha alatt volt. Megborzongott érintésemtől. Lágyan a fülembe lihegett és hagyta, hogy levegyem a pólót. Meg kellett csodálnom azt a leírhatatlan gyönyörűséget mely szemem elé tárult. Melleinek szépsége és keménysége tovább fokozta izgalmamat. Levette az én rövid ujjúmat is és ő is megvizsgált. Büszkén mutattam neki felsőtestem, és boldog voltam, mert láttam, hogy tetszik neki.

Nyelvemmel izgatni kezdtem melleit. Körkörös mozdulatokban táncolt a mellbimbó körül. Kamilla beletúrt a hajamba és hosszú kéjes hangokat adott ki magából. Hol hangosabban, hol pedig egészen halkan nyögött. Testének különböző hajlatain megjelentek az izzadság cseppek melyek tovább fokozták izgalmamat. A következő pillanatban felállt és lágy mozdulattal húzni kezdte a nadrágom. Ahogy előkerült férfiasságom büszkesége, azonnal kézbe vette és nyelvével izgatni kezdte. Majd szájának szívó erejével fokozta örömömet. Tudtam, ha sokáig engedem neki, hogy folytassa hamar végem lesz ezért felállítottam és csókolni kezdtem. Ő mindkét kezével megfogta fegyverem és elindult a hálószobába. Ahogy beléptünk ő ráheveredett háttal az ágyra enyhe terpeszben és várta hogy jöjjek. Odatérdeltem lábai közé és lassú mozdulattal lehúztam róla a rövidnadrágot. Nem volt rajta bugyi ezért azonnal megpillanthattam csodálatos kertjét, melynek gondozott formája ámulatba ejtett. Fekete erdő borította, melyen a harmat már javában állt.

Csókolgatni kezdtem köldökét majd szép lassan lejjebb lépegettem. Végül odaértem duzzadt csiklójához, melyet olyan lágyan, ahogy csak tudtam, nyelvemmel izgatni kezdtem. Nem tudott uralkodni a testén. Olyan volt, mint a tenger melynek nyugalmát hullámok korbácsolják széjjel. Szinte már féltem folytatni, de izgató nyögései megnyugtattak. Szerelemnedvének illata egészen megbolondított. Ő egyre vadabbul tekergett kezeim közt majd egyszer csak ezt mondta elhaló hangon gyöngyöző homlokkal.
- Kérlek dugj meg!!! Alig hallottam ezt a rövid mondatot és kicsit meg is lepődtem egyszerű fogalmazásán, de nem sokat törődtem vele. Fegyverem odahelyeztem a bejárathoz, és a támadás előtt néhányszor nekidörzsöltem csiklójának, mire ő hangosan felnyögött.
- Kérlek! – ismételte most már parancsolóan. Behatoltam és éreztem bensőjének nedvességét és melegségét. Teljesen rátapadt szerszámomra és alig tudtam mozdítani, de szerencsére bőséges szerelemnedve megolajozta mozdulataimat.

Meglepett barlangjának szűksége, de ez csak fokozta izgalmamat. Ő átkulcsolta lábait a derekamon és úgy lihegett a fülembe. Lassan csináltam, finom mozdulatokkal, mert azt éreztem mindjárt végem. Ő egyre jobban szorított s egy pillanatban már nem volt ura testének irányítására, ekkor már én is gyorsítottam. Mindketten hangosan nyögtünk s ő felsikoltott összerándult, körmeit hátamba mélyesztette, s elakadt lélegzettel szorított magához. Átlépett egy másik világba, a szerelem világába. Néhány pillanat múlva én is követtem őt. Hatalmasat élveztem s éreztem, hogy megtelik velem teste. Nem váltunk szét ennek ellenére, hanem így feküdtünk még hosszú percekig. Megszűnt a világ és megszűnt minden. Nem voltak határok és szabályok, csak ő volt és én, mint a tenger és a part, egymásba gabalyodva, egymásba olvadva, eggyé válva önfeledt mámorban.
Hozzászólások
További hozzászólások »
gyak ·
Tetszik.

AnDrOiD ·
Nekem kicsit talán kevés! 9

dzsinii ·
Nekem nagyon tetszett a történet. Talán a legjobb volt az eddigiek közül.Max pont.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: