Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Különös éjszaka

Különös éjszaka - Válasz Jenő 31-nek!

A lány a bárpultnál üldögélt, néha bele-bele kortyolt az italába. Kicsit fásultan nézte barátnőjét, aki igencsak kellemesen érezte magát barátja társaságában. Irigyelte a szerelmeseket. A lány úgy érezte, neki már nem lesz ilyenben része, alig tette túl magát egy korábbi kapcsolatán. Míg ezek a gondolatok cikáztak fejében, érezte, hogy valaki figyeli. Felnézett, majd oldalra pillantott. Egy barna hajú fiatalember legeltette rajta a szemét. Milyen jóképű! - gondolta magában a lány, és állta a pillantását, kacéran rámosolygott. Várta mit fog reagálni erre a férfi, ám ő maga nem volt kezdeményezős hangulatban.

A férfi már legalább tíz perce figyelte, és - talán az ital hatására - oldódni kezdtek gátlásai. Közelebb ült a lányhoz, majd megkérdezte, kér-e egy italt. A lány igennel felelt. Beszédbe elegyedtek. Valami apró, de növekvő tűz kezdett fellobbanni közöttük. Ezt mindketten érezték. A lány hosszú hullámos haját hátrasimította, keresztbe tette lábait, mosolya csábító volt. Rövid szoknyája alig takart valamit. Fehér blúza sejtetni engedte mellének ívét. A férfi alig tudott betelni az elé táruló látványtól. A lány a férfi kezét figyelte. Nagyon markáns férfikéz volt, de ápolt. Mindig a kezét nézi meg először egy férfinak, az sokat elárul. A hangulat a bárban a tetőpontra hágott, a lány csak beszélt, beszélt, a válluk minduntalan összeért.

A testi kontaktus, és a néhány pohár Captain Morgan már éreztette hatását. A lány azon gondolkodott, milyen jó lenne megcsókolni. Kissé félrefordította fejét és csillogó szemekkel nézett a férfire, aki nem sokat teketóriázott, lágyan kezébe fogta a lány fejét, és finom csókot lehelt rá. Ez olyan érzékire sikeredett, hogy már mindketten ziháltak, szinte alig kaptak levegőt. A lány kézen fogta, és húzta maga után egy távol eső sarokba, ahol nyugodtan folytathatták mit sem törődve a többiekkel. Vadul csókolták egymást. A férfi finoman odavezette a lány kezét a nadrágja domborulatához. Ő nem tétovázott, simogatni kezdte. A férfi közelebb húzódott, határtalan vágyat érzett, hogy megérinthesse a lány formás combját, kerek mellét.

Míg a lány a férfi cipzárjával foglalatoskodott, ő óvatosan csúsztatta kezeit a selymesen hívogató combokra, majd annak belső oldalán folytatta. Egyre feljebb vándorolt keze, mígnem elérte hívogatóan lüktető, selymes, frissen borotvált punciját. A lány vágyakozóan széjjelebb tárta combjait, a férfi ujjaival óvatosan félrehúzta a piciny tangát, mely már teljesen nedves volt, majd finoman simogatni kezdte a nedvedző ajkakat. Kezei megtalálták azt a kicsiny pontot, ami vadul lüktetett a vágytól. A férfi gyakorlott mozdulatokkal vándorolt a szűk résben. A lány keze sem tétlenkedett, simogatta a hatalmasra nőtt péniszt, amit szeretett volna magában érezni. De akkor hirtelen beleremegett, becsukta szemét, egyre szaporábban vette a levegőt. Úgy érezte, forog vele a világ, majd néhány pillanat múlva mindent elsöprő orgazmust élt át.

A férfi rámosolygott, lágyan átkarolta, és csókokat lehelt keblére. Boldog volt, hogy a csúcsra röpíthette a lányt, aki csillogó szemmel fordult felé, csókra várva. Megszűnt körülöttük a világ, csak ők ketten voltak. A lány lesimította szoknyáját, majd kézen fogta a férfit, és kivezette a kerthelyiségbe. Odakint langyos nyári éjszaka volt, sehol senki, csak ők ketten. Egy hársfa tövében megálltak, a férfi finoman benyúlt a lány blúza alá, a melltartójából kihámozta gyönyörű melleit. Nyelvével csókolgatta, szívta, mintha sohasem akarná abbahagyni. A lány kéjesen felnyögött, újra bizsergető érzés járta át testét. A férfi a fának támaszkodott, alig bírt magával. A lány leguggolt, és előhalászta a vágytól duzzadó péniszt. Lágyan markolászni kezdte a zacskóját, csókokkal halmozta el a férfi hatalmas farkát. Először csak a végét kényeztette, lenyalta az édes nedveket, majd teljesen szájába vette. A férfi felnyögött, mindkét kezével a lány fejét fogta, mintha sose akarná elengedni. Amikor érezte, hogy már közel a beteljesülés, megfogta kedvese derekát, fölemelte, majd a fának támasztotta.

A lány szájával a férfi száját kereste, kéjes mámorban csókolták egymást, csípőjük ringatózott. A férfi megfogta a lány combját, a lábát a dereka köré fonta, fölemelte picinyke szoknyáját. Előbb csak a farka végével simogatta, játszadozott, míg a lány már könyörgött, hogy teljes egészében szeretné élvezni. Mikor már nem bírta ő sem, hirtelen tövig nyomta lüktető péniszét. A lány felsikoltott, karját a férfi nyaka köré fonta. Előbb lassan, majd egyre gyorsabb ütemben mozogtak, szinte eggyé váltak. A kéj mámorában eszüket vesztették, azt sem tudták hol vannak. A lány lába remegett, szinte alig bírt állni. A férfi tartotta erősen, mígnem elérték a beteljesülés pillanatát. Ilyen élményben még sohasem volt részük, még percek múlva sem tudták elengedni egymást. A férfi csókokkal kényeztette a lány testét, becézte, ölelte szorosan. Csak akkor tértek magukhoz, mikor a lányt barátnője nevén szólította. De ők ketten csak egymásra néztek, és kitört belőlük a boldog nevetés.

ANCSA
Hasonló történetek
24264
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
30283
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
További hozzászólások »
ciko ·
Azert Ruppi,mert ha arrol irnanak trötenetet,aki-

nek akkora a futyije mint egy negyevesnek,es

meg a cel elött megadja magat logomellu baratnöjenek azt senki nem talalna erotikusnak......

RealMan ·
Kedves ciko!



Nem hiszem, hogy mú nem lehet erotikus, csak akkor ha a férfinek nagy a farka, a nö meg frissen borotválta... És mivel nem ez az elsö ilyen mú amit olvasok szerintem egy kicsit sablonos is!



RealMan

ciko ·
Kedves RealMan,

Ha netan az enyemekböl olvastal,remelem

tudod,en sem igy gondoltam.Egyszeruen azt akartam erzekeltetni,hogy itt az emberek a legszebb emlekeiket es almaikat irjak meg,nem

feltetlen a mindennapokat....

Egyebkent azt hiszem az erotikus törtenetben semmivel sem fokozza az erotika elmenyet a meretek,es az apro reszletek leirasa.Mindenki azt kepzel möge,amit akar...

Bocs,ha rosszul fejeztem ki magam,csak olyan

h-u-lyen jött ki Ruppi reakcioja...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: