Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Különóra télen

Én egy töri-számtech szakos tanár vagyok egy gimnáziumban, mert ez a két tárgy simán passzol. Elég laza is vagyok, szóval imádnak a diákok. Mondjuk fiatal korom miatt nem is cseszegetem őket állandóan, én is nemrég még az iskolapadban ültem. Suli után szoktam még otthon magánórákat tartani. Csak az a probléma, hogy a fiúk lusták, nem tanulnak, ezért nem is fogadok, csak lányt. A lányok valahogy fogékonyabbak, jobban befogadják azt, amit én nyújtani szeretnék. Sokan a kollégák közül kinéznek emiatt, hogy így keresek szexpartnert, de az ilyen megjegyzéseket eleresztem a fülem mellett, mert szerintem ez egyáltalán nem jellemző sem rám, sem más tanárra, mellesleg nem is igaz! A következő eset is csak egyszer, mondhatni véletlenül történt meg velem. Épp nem volt szép idő, a térdig érő havat még tetézte, hogy akkora köd volt, hogy egymásnak mentek az emberek a járdán, az idő pedig olyan lassan múlt, mintha 2 perc alatt csak egyet lépett volna a nagymutató. Erre onnan jöttem rá, hogy csend volt, s nagyon jólesett, hogy egyedül élek, mert utálok beszélgetni bárkivel.

Sajnos nem tehettem meg, hogy fejest ugorjak az ágyba fürdés nélkül, inkább felvettem a mackónadrágom és a mamuszom, mert a padlófűtést szétrágták a szarvasbogarak. Estére jött egy magántanítványom, egy lány, akitől reméltem, hogy okos, és örömmel elfogadja azt a tudást, amit én nyújtani tudok neki. Már készültem a téli különórára, a franciaágyat felhuzatoltam frissen mosott ágyneművel, biztos, ami zicher. Nem valami jó az arcmemóriám, de azt tudtam, hogy lány jön ma este, más meg nem érdekelt, szóval meg is nyugodtam rögtön. Egyébként gyakorlatilag amúgy profi író vagyok, s ilyen nyugodt pillanataimban rögtön előkapom a pennát, s vések pár sort, nehogy elszálljanak a nemkülönben igencsak értékes gondolataim, amiket egyszerű, érthető mondatokban írok le, hogy az egyszerű értetlen emberek is értsék. Mialatt fantasztikus regényem írtam, valaki dörömböléssel próbálta zavarni alkotásom. Mintha rugdosták volna az ajtót. Rögtön tudtam, hogy ez csak Nóra lehet, azonnal beugrott, hogy mit kell neki mondanom, és persze, hogy tartozik 10 Ft-tal, mert múltkor bevásárláskor én raktam a bevásárlókocsiba pénzt, ő meg kivette.

De egy igazi agglegényt nem ver át egy bugyuta nő! Ajtót nyitottam, és azonnal észrevettem, hogy éhes. Kérdeztem, hogy parancsol-e valamit. Erre ő csak annyit mondott, hogy ne fáradjak, ha esetleg van valami itthon, akkor azt elfogadja, de ne álljak neki most konyhatündérkedni. Éppen teának forraltam vizet, de gondoltam, dobok bele egy másfél marék lisztet, egy csipet sót, és kész az egyszerű és gyors vacsora. Már csak azon izgultam, hogy vajon van-e itthon Katica étbevonó, mert anélkül mégse az igazi! Szerencsére volt, úgyhogy gyorsan kaptam a sajtreszelőt és lereszeltem az egész táblát. Ezalatt pont elkészült a vacsi is, úgyhogy gyorsan tálaltam is. Mialatt sürögtem-forogtam, Nóri ezt kérdezte:
- Mi eeeez? – nyújtotta el hosszan.
- Mi mi? – kérdeztem értetlenül.
- Te mindig visszakérdezel?
- Ki, én?
- Szerinted kire gondoltam?
- Miért, gondoltál valakire?
- OK. Te tudod.

Miután mindent megbeszéltünk, nekiláttunk a vacsorának, majd a történelemnek. Történelem zseni vagyok: 1, nálam jobban senki nem imádja; 2, nálam jobban senki nem ismeri; 3, nálam jobban senki nem vetít. Minden felvágás nélkül mondhatom, hogy jól csinálom. Csak pörgött a nyelvem végig, szerintem szegény lány egy szót se értett, viszont ő is személyesen tapasztalta, hogy nem akárkivel ül szemben. Biztos veletek is előfordult már, hogy annyira éles az eszetek, hogy nem tudja a szátok követni. Egész óra alatt nem történt semmi, ez kezdett egy kicsit elkeseríteni. Kapóra jött a hideg, mondtam Nórinak, hogy dobjunk be egy csöpp 80%-os Erdélyi Rögtönölő pálinkát, nehogy nekem megfázzon ekkora kutya hidegben. Előkerültek a vizes poharak, de csak félig töltöttem, utána pedig jóízűen megittuk. Néhány perc múlva észrevettem, hogy Nóri kipirult. Egy vastag garbó volt rajta, kénytelen volt levenni, mert szerintem már izzadt is. Nemhiába hívják rögtönölőnek ezt a derék italt.

A következő pillanatban elkaptam kissé üveges tekintetét, majd jó mélyen belenéztem. Ezalatt megpróbált felállni, de talpai hirtelen kigömbölyödtek és elvesztette egyensúlyát, majd padlót fogott. Felsegítettem, és kérdeztem, hogy mivel megy haza, mintha nem tudnám, hogy csak busz jár erre, az is naponta csak kétszer, reggel és este, de az estit már lekéste, mert fél órával ezelőtt ment el, én pedig nem megyek ki a Zastavával ekkora hóba! Mondta, hogy busszal, de már csak a reggelit éri el.
- Ha gondolod, maradhatsz.
- Izéé, kösz. – mondta szinte érhetetlenül.
- Jó, akkor merítek még egy adag sógyurmát, ha még nem száradt meg, úgyis marad reszelt csoki, ne csapódjon ki a kakaóvaj rajta! – mondtam vidáman. – Addig, ha gondolod, nézd meg a folyóirat-gyűjteményem, ott van a polcon. Kimentem a konyhába és húsklopfolóval próbáltam a vacsorát összezúzni, mert sajnos időközben megszáradt.

Öntöttem még rá egy kis vizet, dobtam még bele sót, mert sajnos nem volt íze. Ez a művelet eltartott kb. fél óráig. Ezalatt Nóri rábukkant a Playboy gyűjteményemre, ami visszamenőleg az elmúlt 8 év összes példányát jelenti. Lapozgatta kicsit, majd megtalálta a méltán híres Végtelenül véres harcok 8. című akció-horror-thriller regényemet, amit egy Chuck Norris film ihletett.
- Nem is tudtam, hogy te ilyeneket irogatsz. – mondta meglepődve.
- Hát figyelj, én egy profi író vagyok. De azt hittem ezt eddig is tudtad… - éreztettem vele szellemi fölényemet. Majd elővettem az első hét részt is, mert azok is mind komoly munkák. A kiadóban azt mondták, ezzel a címmel tarolni fogok. Majd megkérdezte, hogy hány nőm volt eddig. Ez a kérdés pont idevágott. Mondtam neki, hogy nem tudom megmondani, mert annyi volt, mind égen a csillag.

Hazudni nem akartam neki semmiben, sajnos én ilyenkor túlzottan őszinte vagyok. Majd azt mondta, hogy szeret, és nem tudja mi a különbség a szexben, ha valaki olyannal csinálja, akibe szerelmes vagy olyannal, akibe nem. Felemeltem az ágyról, ahova az Erdélyi Rögtönölő ledöntötte, majd megtöröltem az arcát, mert rátette a poros Playboyokra, és hihetetlenül gyengéden megcsókoltam. Érzéki csókolózásba kezdtünk, megszűnt minden körülöttünk, csak egy dologra tudtam már koncentrálni, hogy végre sikerült a tervem! Ezután pillanatok alatt eltávolítottam testéről a ruhákat, majd nemi szervemmel mozogni kezdtem benne. Így jutottunk el a csúcsra. A csodálatos szeretkezés végén úgy éreztem ez az igazi, nagybetűs szerelem, ami közöttünk kialakult, szerelemmel szeretni a legfantasztikusabb érzés a világon.
Hozzászólások
További hozzászólások »
AnDrOiD ·
Ria kedves!



A Marvinból is értettem, hogy rám célzol! :-)))



42!



Üdv.



AnDrOiD

Annia69 ·
Sziasztok! Keresek egy férfit egy kellemes találkozóra. Részletek a honlapon -> www.teensfk.site

Materdoloroza ·
Többször is elolvastam, mi volt az a vacsora?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: