Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kulcs a zárban...

17 éves lány vagyok. Hajadon, egyedülálló, szingli. Bár ezt nem mindig mondhatom el magamról. Nem vagyok egyedülálló. Van valakim. Bár ezt sem mondhatom. A két eset között vagyok. (de ez egy nagyon hosszú és bonyolult történet) Van is valakim, meg nincs is. Én viszont mindenképpen vagyok. Hol jól, hol rosszul. Most éppen -Köszönöm szépen!- jól. Ezért is írom le ezt a történetet

A lány én vagyok. Partneremet a történetben "Férfi"-ként emlegetem. 27 éves, jóval tapasztaltabb nálam. :)
Egyszer megismerkedtünk. Nagyon boldog voltam. Most is az vagyok, mert felhívott. Találkozni szeretne velem. Ilyenkor mindent rózsaszínben látok. Senki nem dühíthet fel.
Tehát, alig 18 óra választ el Tőle, a Férfitól, akit már nagyon szeretnék megölelni, megcsókolni. Akinek szeretném hallani az édes történeteit, a perverz gondolatait... Mindent.
Elkezdek készülődni. Borotválkozom.... stb. De ezt most ugorjuk át... :))
Mostmár csak 5 perc. 5perc és újra a számat csókolja. Egy hónapja nem csókolt meg. Sem Ő, sem más... Mindig attól félek, hogy elfelejtem, hogy hogyan kell csókolózni... :))

Megérkezett. Véletlenül pontos volt. Ez nála ritka! Megcsókol és rájövök, hogy nem felejtettem el. Beülünk a kocsiba. Elindulunk. Az autóban mindketten nyugodtak vagyunk. Bal kezem a jobb kezén van. Együtt váltunk. Kellemesen cseverészünk. Hétköznapi dolgokról. Zene, suli, munka... Ilyenkor nem nagyon figyelek másra csak Rá. Sajnos ezért (rendszerint) nem tudom, hogy hol vagyunk. Most is egy sötét utcában haladunk előre. Az autó lefékez egy nagy emeletes ház előtt, majd üresbe rakjuk...
- Megérkeztünk!- fordul felém.
- Örülök! - mondom, és tényleg nagyon boldog vagyok.
- Akkor menjünk!- szól, és mindketten kiszállunk a kocsiból.

Bezárjuk az autót és elindulunk az épület bejárata felé. Megfogja a kezem. Mikor beérünk az előtérbe egy fiatal fiú fogad minket. A Férfi intézi a formaságokat. Itt aláír, ott aláír kulcsot kap és megyünk tovább.
-A folyosó végén a lépcsőn fel és onnan nem téveszthetik el- Mondja a portás fiú. Megköszönjük az információt.
Kulcs a zárban...
Bejutottunk. Mindketten kint hagytuk az ajtó előtt a gondokat, bajokat. Csak mi vagyunk. A Férfi és a lány. Körülnézünk a szobában. Csak, hogy húzzuk az időt... A "kötelező körök"... de nem bírjuk sokáig. Pillanatokkal később már egymást vetkőztetjük az ágy mellett. Csókokkal borítjuk egymás testét. Megszűnik az idő, megszűnik a körülöttünk lévő hely. Biztonságban vagyunk. Lecsókol az ágyra. Néha erősen magához szorít, néha csak gyengéden simogat. Élvezem minden érintését és megpróbálom viszonozni azt, amit Ő ad nekem; nyugalmat, vágyat, érettséget....

Újra felfedezzük egymás testét. Lehúzza rólam a bugyimat és elé tárul nedves ölem. Én leveszem Róla az alsónadrágot és kezembe veszem meredező férfiasságát. Egyszerre kényeztetjük egymást. Nyelvével tolakodóan, mégis gyöngéden nedves puncim mélyére furakodik, közben ujjaival a popsimban jár. Utána a fenekemet nyalogatja és puncimban süllyednek el ujjai. Közben hangosakat nyögünk mindketten. Ezalatt én falloszával játszom. Nyalogatom, szopogatom. Először csak a makkot kapom be, majd lassan elnyelem tövig. Mindketten remegünk a gyönyörtől.
-Kicsim! Gyere!- mondja az élvezettől elcsukló hangon, és megfordít. Hátamra fektet és felém hajol. Egyik kezével nagyon szorosan magához ölel, másik kezével gyengéden, de türelmetlenül benyomja kemény farkát a puncimba.

Közben egy pillanatra sem veszi le a szemét a tekintetemről. Azt látom, hogy nagyon nagyon - nagyon vissza kell fognia magát, nehogy széttépjen. Az érzés kölcsönös. Izgató, finom vad és félelmetes így együtt... Bármelyik pillanatban robbanhatunk. Tűzforrón lihegünk egymáson. Heves és vad szeretkezésünk végén pontosan lüktető csiklómra spriccel, még mindig kemény farkával szétkeni rajtam mindenfelé és visszabújik a puncimba. Rám fekszik és élvezem ahogy egyszerre dobog a szívünk. Lassan mindketten megnyugszunk. Izzadtan fekszünk egymáson.
- Lezuhanyzom! Jössz? - kérdezem.
- Persze! - hallom a választ. Együtt megyünk be a fürdőbe. Megnyitom és beállítom a vizet. (hogy ne legyen nagyon meleg és ne is legyen hideg). Beállok a zuhanyrózsa alá és élvezem, ahogy a nagy kövér vízcseppek mellemre esnek, és folynak végig egész testemen. Elkezdem lemosni magamról Kedvesem magját.

- Gyönyörű vagy! - szól hátam mögül a férfi. Kezemre teszi a kezét és segít a mosakodásban. Másodpercek múlva a tusolás átmegy simogatásba és csókolózásba. Legugolok és szopkodni kezdem kemény farkát. Fejemre teszi kezét és elkezdi kemény szerszámát ütemesen ki-be húzogatni a számból. Közben magamat simogatom.
- Állj fel és fordulj meg! Szeretnék a popsidba élvezni! - mondja teljesen elvadult hanggal. Felállok, a párás, nedves csempére teszem kicsit terpesztek és várom, hogy popsimba hatoljon. Hogy végre hátulról is magáévá tegyen.
- Várj! Inkább menjünk az ágyba. Feküdjünk le! - jut eszébe, és mielőtt bármit is szólhatnék elzárja a vizet, ölébe vesz és visz az ágy felé.

Lerak az ágyra és fölém hajol. Nagyon mélyen bedugja lüktető kemény farkát a szűk, tűzforró fenekembe. Közben egészen felhúzza lábamat a nyakamig. Lassú körkörös mozdulattal minden pontot végigjár bennem. Belülről simogatja végig a még számomra is ismeretlen kéjpontjaimat. Én lassan bedugom az ujjamat a puncimba. Érzem, ahogy popsimban dolgozik. Olyan mintha falloszát fognám. Addig, addig játszuk ezt, addig körözik bennem, amíg pattanásig megfeszülten remegve együtt elélvezünk. Miután telistele spricceli a popsim gyorsan kirántja a farkát és az arcomra is ráz a rengeteg spermából..... Mellémzuhan és csak szuszog. Kapkodva vesszük a levegőt... Mindketten teljesen megvadultunk.... Hosszú perceken keresztül fekszünk így.

Helyreáll a légzésünk. Felállok és a fürdőbe sétálok. Lemosok magamról minden "édes bűnt"... Mikor kimegyek a férfi megcsókol és bemegy a fürdőbe. Felöltözöm és leülök a fotelba. Hallgatom a kiszűrődő hangokat. A vízcsobogást a derékszíj csattjának csörgését. Elnyom az álom. Miközben alszom a férfi elkészül. Kijön a szobába és mellém guggol. Arra ébredek fel, hogy erős kezével kezemet simogatja. Megcsókol és megkérdezi - Mehetünk kicsim?
- Nem akarlak itthagyni! - válaszolok... elcsuklik a hangom. Egy könnycsepp csordul végig az arcomon. Szerencsére nem látja meg. Gyorsan letörlöm, és folytatom - Hiányozni fogsz!
- Tudom, Te is nekem, de nemsokára megint találkozunk! - Megölel és hosszan megcsókol. Mindketten felállunk és elhagyjuk a szobát.

Kilépünk a sötét folyosóra. Kifizetjük a szobát, leadjuk a kulcsot és távozunk. Beülünk a kocsiba és a férfi hazavisz. Hazafelé megintcsak nyugodtam cseverészünk. Lassan visszazökkenünk a megszokott életünkbe. A házunk előtt elbúcsúzom Tőle. Kiszállok az autóból és nézem, ahogy a kis utca végén lekanyarodik és könnyek szöknek a szemembe. Egy óra múlva írok Neki egy üzenetet:
- Hiányzik az illatod! Te hiányzol!...
Nem jön rá válasz. Már nincs egyedül. Ilyenkor csak én vagyok egyedül...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Zazie ·
GYerekek, Felnőttek!

Olyan jó,hogy Mindenki átélt már ilyen kapcsolatot. Jó lenne ha én is látnám már ennek a bizonyos alagútnak a végét. Sok sok okosságot mondotok. És mindegyiken elgondolkozom. Egytől egyig... :))
Leticia! A "lecsókol az ágyra" az nálam hasonló mint a ledönt az ágyra csak közben csókolgat is... :))

:)) Üdv!
Zaz
leticia_63 ·
Ízlelgetem, ízlelgetem a lecsókolni szót, és egyre jobban tetszik:)

Igazatok van.

tanárúr ·
Szivacs úr, azért remélem a könyvet átveszi?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: