Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kta és az eső

Kata a szomszédlány sokszor elgondolkodtatott, annyira szép volt, hogy még nekem is megakadt rajta a szemem. Szőke, hosszú haj, hatalmas kék szemek, fitos orr, baba arc, keskeny derék és szép kerek mellek.
Átlagos kinézetemhez, 170 cm, barna haj és szem tartozik. A barátommal két hónapja szakítottam akkor, amikor Katával afférunk lett.
Azon a napon az eső kegyetlenül esett, elázott verébként léptem a lépcsőházba, folyt belőlem szinte a víz, a ruhám hidegen tapadt a bőrömhöz. A szüleim csak késő délutánra voltak hazavárhatóak, a húgom pedig moziba ment barátnőjével, ez nem is lett volna gond, ha meg van a kulcsom. De nem volt sehol!
Kifordítottam a zsebeimet, kínomban a táskámat is, tankönyveim, bérletem, és mind a padlóra hullott.
Kulcs sehol.
- Segíthetek valamit?
Kata volt, szintén elázott ruhában, de testére tapadó textilben is gyönyörű.
- Te is megáztál-mormoltam.
- Hirtelen jött a nyári zápor- vacogta, talán még nálam is jobban remegett. - És neked nincs meg a kulcsod?!
- Hát nincs, emlékszem már, a könyvtárban felejtettem.
- Gyere fel, apám csak késő este ér haza, adok valami ruhát, és készítek egy forró teát.
- Csábítóan hangzik, nem bánom. - még mosolyogni is tudtam.
Pár perc múlva az idegen zuhany alatt álltam, ám Kata meglepett. Bejött mellém. Libabőrös teste gyönyörű volt.
- Majd megfagytam, bocs, de elférünk itt ketten is. - mondta, és én még örültem is neki.
Elkezdtük egymást habozni, a tusfürdő kézről-kézre járt.
A mosó mozdulatok simogatássá lettek, kezdett bennem felszínre törni a vágy. Kata mosolygott, majd puszit nyomott a számra, lehajtotta a fejét és bekapta az egyik mellbimbómat. Végigjárt a vágy, remegni kezdtem a forró víz alatt. A másik bimbómat is bekapta, közben ahogy hozzám ért a  teste, még inkább feltüzelt. Aztán lecsúszott a borotvált, sima puncim elé, egyik lábamat vállára tettem, hogy hozzám férjen.
Még sosem volt dolgom lánnyal, de akkor ott, minden olyan természetesnek hatott. Nem csináltam semmit, csak hagytam, hogy nyelvével dolgozzon rajtam. A csiklómon, szirmaimon, hogy felvezesse mutatóujját az ánusomba. Szörnyen nagyot nyögtem, amikor elélveztem. Nedves tincseibe markoltam, felhúztam magamhoz, és életemben először csókoltam meg egy lányt.
- Köszönöm - suttogtam neki, majd megint csókolóztunk, míg Kata szirmai közé nyúltam, és addig izzítottam a kezemmel, míg el nem élvezett ő is.
Megittuk utána azt a teát, kicsit csókolóztunk, és végre csörgött anyám, hogy hazaért, én hol vagyok…
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: