Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Krizantém

Minden meghal egyszer bennünk. S minden egyes halállal valami meg is születik ott, hogy készakarva öljük ki magunkból, vagy csak egyszerűen kikopik belőlünk, eltávozik, mert kitöltötte az idejét bennünk, majdhogynem teljességgel lényegtelen.

Hiába bánjuk, hiába csinálnánk vissza ezerszer, az, ami meghalt, amit kiöltünk magunkból, végérvényesen a múlt egy darabjává fakul.

Megfakul, s jeltelen sírján csak krizantém-könnyeink gyöngyöződnek, mígnem minden magunkból kiölt, vagy bennünk elhalt érzés mellé fekszenek, az emlékezet tömegsírjába veszve…

Mert boldogságunk ugyanúgy, mint minden más is, halandó. Vagy mi magunk végzünk vele, vagy csak egyszerűen elmúlik, mert kitelt az ideje. Kevés az a boldogság, mely örökké tart…

Vagy örökre szól,…öröknek indul egyáltalán.

Kevés, ezért meg kell becsülni azt az egyet, ami örök. Nehogy egy fáradt reggelen arra ébredjünk, hogy még annak az egynek,…az utolsónak is, csak az emlékét kergetjük.

Hogy annak az egynek, az utolsónak, a valódi boldogságunknak a sírjára szedjük az utolsó szál krizantémot. Vigyázzunk az utolsó szál krizantémra… őrizzük meg, ha lehet életünk végéig, hogy azt már más hozza utánunk…
Hasonló történetek
26008
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
18009
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Niobé ·
hát ezt sem ismertem eddig, de le a kalappal, lenyűgöző!!!!!!!!!!!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: