Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Közös Megegyezés

1.


Forgószélként toppan az irodába, szinte a kezében mard a kilincs.
- Pisti, már megint nem jól van kitöltve ez a rohadt számla, nem lehetne egyszer az életben normálisan kiállítani, hogy ne velem üvöltözzön a könyvelés?- Lila köd ül a fején, szinte szétrobban a haragtól.
Már a harmadik ilyen számla ezen a napon. Az új csaj egy istencsapása, gondolja magában. Honnan a fenéből van Pistinek ennyi türelme hozzá?

- Bocs, bocs, ne haragudj, máris kijavítom, mi történt? - sebesen pattan oda a kolléga és összedugják a fejüket a papír fölött.
- Nézd meg, a teljesítés dátuma megint nem egyezik meg! - mutatja a papírt.
- Tényleg. Ne haragudj, máris újra kiállítatom vele, egy pillanat.
Pisti elviharzik, már rajta is látszik a türelmetlenség.
A lány leveti magát a gép elé, és meredten bámulja a képernyőt. Idegesen húzgálja a lábán a túl rövid szoknyát. Fenébe ezzel az átkozott hivatalossággal, mennyivel jobb a kényelmes nadrág meg a kötött pulóver. Így jár az ember, ha cégvezető: néha reprezentálni is kell...
Kattan a kilincs.
- Szia - hátra sem fordul - Pisti mindjárt jön, csak épp számlát sztorníroz, ez a lökött Edit megint eltolta.
- Jó napot - hallja a tengermély hangot - meghoztam az anyagot.
Meglepetten fordul hátra. Szinte bizsereg minden porcikája.
- Jó napot. Tegye csak le ide a papírokat és várja meg a kollégát. Órák kérdése és itt lesz - válaszol, majd visszafordul a képernyő elé.
- Nem igazán érek rá, nem lehetne, hogy maga intézze?
- Nem. Ne haragudjon, de nem az én munkaköröm, sajnos nem segíthetek - bámulja tovább a villódzó fényeket - magában kuncog: minek nézi őt ez a tag?
- Miért, maga csak a kávéfőzőhöz ért? - csattan a gunyoros hang - Nem emelné meg a fenekét? A sofőröm lerohadt a semmi közepén, helyette jöttem, és két tárgyalásra várnak még ma.
- Nem csak a kávéfőzőhöz értek, profin fénymásolok például, de a maga dolgával nem tudok foglalkozni, ne haragudjon - vág vissza azonnal.
Dühösen néz a férfira. Mit képzel ez az alak, még hogy kávé? Felrémlik előtte a saját határidő naplója a ma délutáni könyvvizsgálói audittal, és kirázza a hideg.
- Vagy vár még két percet vagy fogja a cuccot és menjen át vele maga a raktárhoz. Ott is meg tudják csinálni.
- Nem megyek - replikázik a férfi. - Ide küldtek, és itt is fogják megcsinálni. Semmi kedvem kavarogni ezen a nyavalyás telepen!
- Nekem úgy is jó, a maga ideje - rántja meg a vállát a nő.
Nyílik az ajtó, Pisti viharzik be.
- Tessék Petra, itt a számla. Bocs, de...
- Nyugi, nincs gáz, majd csak megszokom, hogy nem a szívemre kellene hallgatnom a munkaerő felvételnél. Most rohanok, nem sokára jönnek a könyvvizsgálók. Este?
- A szokott helyen, a szokott időben.
- Rendben, akkor kilenckor a Pöttyösben. Pá picim - integet a meglepett idegennek és kivonul.

- Auditorok? Ki volt ez a nő, Pisti? - kérdezi meglepetten a magas alak.
- A főnök. Ki más lett volna? Miért, mi gondoltál? - néz rá meglepetten a számlázási részleg munkatársa.
- Ebben a cuccban valami kis titkárnőcskének néztem.... - válaszol hűdötten.
- Miért, te még nem találkoztál vele? - hökken meg Pisti.
- Nem, a papírmunkát az ügyvédem végezte, hozta-vitte, én csak aláírtam - magyarázza a férfi - de nem szólt a Doki hogy ilyen csinos az ügyfél. Atyaég, még be is szóltam neki, na, azt hiszem ennyit a szerződés hosszabbításról...
- Á, ne hidd, nem harap, csak a könyvelők miatt kicsit ideges ma. Estére el is felejti, hidd el. - legyint Pisti.
- Hol van az a Pöttyös? - kérdezi hirtelen a szállító.
- A buszpályaudvar háta mögött. Mert?
- Söröző? Étterem?
- Dehogyis! Tulajdonképpen diszkónak mondanám, de mégsem. Élő zene van, nagyrészt rock zenekarok játszanak, ma is Flexim koncert lesz. A főnök imádja.
- A Fleximet? Na ne... - csodálkozik a pasas.
- Hát pedig.. Tud bulizni, nekem elhiheted! Mindig ő a társaság középpontja, az első perctől kezdve rendszeresen együtt járunk bulizni, sose voltak allűrjei, ha érted... - mosolyodik el Pisti. Látszik rajta a feltétlen odaadás.
- Ha te mondod, Pistikém.. Na, gyere, szedesd le ezt a cuccot innen, mehetnékem van, a Dezső lerohadt a négyesen és vár a mentésre.
- Akkor ugorjunk neki, Tamásom, mert sose szabadulsz.

Mire Petra odaér, már dübörög a zene a Pöttyösben. Levágja magát az asztalhoz.
- Bocs, Pisti, kicsit elhúzódott a megbeszélés. Hol tartunk? - dobja le a kabátját a székre.
- A Géza telefonált, hogy Tündi még sminkel. Ez volt fél órája. Gabi a pultnál van, rendel, mindjárt hozza a vörösborodat. Edit is itt van valahol...
- Jaj ne.. - vág közbe a lány - muszáj volt?
- Ő is a munkatársunk - sóhajt Pisti.
- És Lilla? Nem jön? - kérdezi Petra.
- Ma nem. Valami ingatlan prezentációra készül. Hivatalosan. De lefogadom, hogy megint a sorozatait bújja a neten - vigyorog Pisti.
- Érdekes páros vagytok ti - mosolyog a lány - Kár. Hiányozni fog, kivel táncolok ma?
- Ha nem bánja, velem táncolhat - áll meg mellette egy magas alak.
Petra meglepetten néz fel, és ott találja a délelőtti férfit.
- Maga mit keres itt?- kérdezi elhűlten.
- Tamást én hívtam, ha nem bánod. Kicsit elhúzódott a pakolás és lekéste a megbeszélését, gondoltam, kárpótolom - siet megmagyarázni Pisti a dolgokat.
- Tőlem... - von vállat Petra - de magával nem hinném, hogy táncolni fogok. Magának erről a táncról lefogadom, hogy fogalma sincs.
- Ne ítéljen előre, előbb talán kipróbálhatná - mosolyog a férfi.
- Én? És ezt pont maga mondja? - háborodik fel a lány.
- Oké, igaz, de mentségemre legyen mondva, hogy elég ideges voltam a kolléga miatt - hárít a férfi.
- Tényleg, Tamás, mi van a Dezsővel? - kérdezi Pisti.
- Milyen Dezső? - vág közbe Petra.
- A sofőröm. Lerobbant a kamion a négyesen, és nehezen talált műszaki mentést. Ezért voltam ideges- magyarázza Tamás.
- Ó, már értem. Na igen, ha probléma van, az ember mindig stresszel - mosolyodik el a lány - egye fene, megbocsátok.
- Rendben. Akkor.. Koccintunk?- emeli fel a poharát Tamás.
- Hogyne. Egészségedre. Petra vagyok.
- Tamás. Táncolunk?
- Biztos vagy benne? - kérdezi a lány - Ez nem angol keringő.
- Bízd rám, menni fog.
Kézen fogja a lányt, és a táncparkettre vezeti.

Petra kicsit idegesen néz körül. A Flexim rock banda, de most épp egy közönség kedvenc latinosabb számot játszanak. Ajjaj.. -gondolja magában - ez meleg lesz... Kiveri a víz arra a gondolatra, hogy szorosan összesimulva táncoljanak erre a zenére.
- Nos? - néz rá gúnyosan a férfi - Valami baj van?
A lányban feléled a dac.
- Az égvilágon semmi, de azt hiszem, ez mégsem a te műfajod - már hátat fordítana, mikor a férfi elkapja a kezét, és magához rántja.
- Fogadjunk. Lássuk, mennyire nem az én műfajom? - és vezetni kezdi. Petra meglepődik, Tamás tényleg elsőrendű táncos. Szorosan összesimul a lábuk és a csípőjük a zene ütemére. Petra egy pillanatra nem kap levegőt, saját magát is meglepi az elemi erővel rátörő forróság. Tamás vezeti, pörgeti, ha kell, és forrón összesimulva lépked vele, ha látja hogy a lány kezd kifulladni.
A zenekar egy romantikusabb rock- balladára vált. A lány lépne hátrébb, de a férfi már nem engedi.
Puha vörös fellegként teríti őt be a felhevült női test illata, legszívesebben itt helyben magáévá tenné a lányt. Szorosan magához vonva vezeti, lábuk, combjuk, csípőjük összeér. Tamás meglepődve és kissé kínosan veszi észre, hogy a teste egyre inkább kikerül az irányítása alól.
Hirtelen félbe hagyja a lépést, elnézést kér, és az asztalhoz vezeti Petrát.
- Bocsánat, egy perc, csak egy telefont sürgősen el kell intéznem - hebegi, majd ellép az asztaltól.
- Hát ezt meg mi lelte? - néz utána meglepetten Edit.
Petra bosszúsan állapítja meg, hogy máris hiányzik neki a férfi.
- Semmi, biztosan tényleg fontos - vonja meg kényszeredetten a vállát.
- Aha.. Biztosan - nevet fel Gabi sátáni kacajjal - majd szétveti őt a nagy hevület.
Petra rögtön elérti a célzást.
- Gábor!- csattan fel - akarsz új munkakört? A címkézőben üresedés van!
- Ne hülyéskedj, Főnök, csak vicceltem- szeppen meg Gabi - de le se lehet tagadni, hogy az ujjad köré csavartad a pasit - vigyorog.
- Gondolod?- kérdi Petra tettetett tanácstalansággal. Máris körvonalazódik benne a folytatás. Elemi erővel vonzódik Tamáshoz, ez nem kétséges. Eszében sincs elszalasztani az alkalmat.
- Hidd el, Főnök, a pasi teljesen oda van tőled - vigyorog Edit és Pisti is.
- Ha még egyszer Főnöknek hívtok, kirúgom az egész link, lusta bagázst. Mars táncolni - nevet rájuk.

Edit és Gabi felpattan. Pisti csendesen mosolyog. Hirtelen megcsörren a telefonja.
- Szia, mondd.... Aha... Oké, rendben, átadom....Persze, persze..... Jó,szia! - Géza volt. Lemondták, a gyerek rosszul van, épp az ügyeletre tartanak vele - újságolja Petrának.
- Fenébe. Pedig annyira készültek végre, most, hogy a nagyi tud vigyázni a gyerekre.
- Rájuk fért volna.- bólogat Pisti.
Tamás közeledik az asztalhoz.
- Elnézést, tényleg nagyon sajnálom.. - kezdi.
Petra leinti:
- Ugyan, hagyd, semmi baj. Valami gond mindig van. Ha az ember egy percre kiteszi a lábát, máris csőstül jön. Táncolunk? - mosolyog csábosan a férfire.
- Őőő.. hogyne... - áll fel meglepetten Tamás.
Visszamennek a parkettre, Edit és Gabi őrült módjára ropják. Petra egy óvatlan pillanatban kicsit nagyobbat lép,ezzel kikerülnek a tömegből.
- Nos.. - kezdi - valóban jól táncolsz, ne haragudj, hogy kételkedtem benne. Mindenben ilyen profi vagy? - néz fel a férfira csábosan mosolyogva.
Tamás meglepődik egy pillanatra a nyílt kihíváson, de hirtelen felvillan a szemében a ragadozó mosolya.
- Mindenben. A végletekig maximalista vagyok. Addig csinálom a dolgokat, hogy a végén mindenki igényeit maximálisan kielégítsem.

Petra közben, ha lehet, még közelebb húzódik a férfihoz. Már nem a zene ütemére táncolnak, hanem a saját elvarázsolt ritmusukban mozognak. Szorosan Tamáshoz simul.
- Bármit megadnék érte, hogy ilyen emberekkel legyek körülvéve - suttogja.
Arcuk már majdnem összeér, szinte tapintani lehet a feszültséget, amikor a férfi szinte a lány ajkai közé suttogja:
- Én pedig bármit megadnék, hogy minden kérésedet teljesíthessem - és keményen megcsókolja a lányt.
Petra körül forogni kezd a világ. Végigvág a gerincén az érzés, bele remeg a lába, a keze, a gyomra, az öle, minden porcikája.
- Fekete Saab- suttogja, mikor újra magához tér a csókból - Ott áll hátul, a jegypénztárnál.
- Meg fogom találni, nyugodt lehetsz - suttogja vissza a férfi és elindulnak az asztaluk felé.
- Srácok, ne haragudjatok, nekem mennem kell, holnap tárgyalásom lesz - köszön el a férfi az asztaltársaságtól.
- Máris? - kérdezi meglepetten Pisti - hiszen még korán van!
- Lehet, de nekem reggel fél nyolcra az irodában kell lennem, tudod, a mai megbeszélés meghiúsult - tárja szét a karját Tamás.
- Én is megyek, Pistikém, hosszú volt a mai nap. Tamás, kocsival van?- fordul a férfihoz Petra ártatlan tekintettel.
- Igen, köszönöm, kint áll az autóm.
- Akkor hát: köszönöm a mai estét, remélem még találkozunk - nyújtja kézfogásra a jobbját, és beleremeg az érintésbe.
- Biztos lehetsz benne - néz rá a férfi perzselő tekintettel.
Elköszönnek, és kifelé menet két irányba indulnak el.


2.


Petra zihálva esik be az autó kormánya mögé.
Lehajtja a fejét egy pillanatra, hogy megnyugodjon. El sem bírja képzelni mi lesz a mai estéből, csak abban biztos, hogy ilyet még sosem érzett, sosem tett, de ha belehal, akkor is: ma este odaadja magát ennek a férfinak, mert beleőrül, ha nem érezheti magán a kezét, az ajkát, a simogatását.
Apró koppanás a szélvédőn, nyílik az ajtó, mohó száj tapad az ajkára, meleg kezek keresik - kutatják a bőrét.
- Ne haragudj, nem bírtam ki... - suttogja bele Tamás a nyakába - megőrülök az illatodtól.
Petra eltolja magától a férfit, kikászálódik a kocsiból. Örül, hogy nem magassarkú cipő van rajta - biztos, hogy nem bírná el a lába.
Nekitámasztja hátát a kaszninak, és magához szorítja a férfit. Összeér a csípőjük, egyszerre sóhajtanak fel. A férfi újra megcsókolja, mohón falják ajkai a lány bőrének minden szabad centiméterét. A keze már a könnyű pamutblúz kivágásában, a lány mellét simogatja - meglepetten és örömmel tapasztalja, hogy Petrán nincs melltartó.
A lány kutató kezei a férfi fenekét és combját simogatják, tétován. Tamás előrébb tolja a csípőjét, egész a lányhoz. Petra érzi a lüktető türelmetlenséget.
Kibontakozik az ölelésből.
- Ne... ne itt, gyere utánam - suttogja a férfinak kuncogva. Tamás egy pillanatra az égre emeli az arcát, nagy levegőt vesz, és szó nélkül bólint. Petra bepattan a kocsiba és indít. A férfi ezüstszínű Opelja szorosan a háta mögött van végig a kihalt városon.
Idegességében elfelejt indxelni a sarkon, és dühösen veszi észre, hogy a háta mögött haladó autó csak az utolsó pillanatban veszi be a kanyart.
- Fenébe - sziszegi - hülye vagy, Petra? Nyugi. Felnőtt nő vagy, nincs ebben semmi. Bekapcsolja a lejátszót, dübörögni kezd körülötte a zene. Lassan enged ki, ahogy elhagyja a várost. Tíz percnyire lakik, de most minden pillanat óráknak tűnik. Szinte másodpercenként ellenőrzi a háta mögött haladó fényszórókat. Kíváncsi, vajon a férfi mit érezhet?
- Hülya vagy, mit érezne? Lesz egy jó estéje, nem? - nevet fel hangosan.

A kihalt éjjelben semmit nem látni az út melletti fákon kívül, mégis maga elé képzeli a nappali fényben fürdő búzamezőt, nádast és szántóföldeket, csak hogy idegességét csillapítsa. Dúdolni kezdi a Van Halen dalt.
Lassan begurul a kapubeállóra. Kikacsolja a motort, lejjebb veszi a hangerőt, égve hagyja az autón a világítást és vár. Az ezüst Opel elmaradt valahol az utolsó kanyarban, aggódva figyel: vajon nem fordult-e vissza.
Hallja a motort és a kavics ropogását. Tamás a lány autója mögé áll szorosan az Opellel.
Petra kikászálódik, bezárja az autót, és a férfira ügyet sem vetve, idegesen sétál befelé a langyos éjszakában a ház felé. Remeg a keze. Szinte pánikban gondolkodik azon, mit tegyen, ha beérnek a lakásba?
A férfi azonban két lépéssel utoléri, és a teraszon hevesen magához rántja.
- Azt hittem, sosem érünk ide - suttogja kifulladva két csók között - majdnem elnéztem azt az istenverte kanyart, mert csak arra tudtam gondolni, milyen puha és forró a szád - mormolja.
Petra nagyot sóhajtva adja meg magát a birtokló kezeknek és ajkaknak a sötétbe borult teraszon.
Tamás óvatosan lefejti róla a blézert, és szorosan átfogja a derekát. Összesimul a csípőjük, szinte sistereg a ruhájuk.
Petra lefejti a férfiről a vékony kötött pulóvert, és kibontja a nyakkendőjét.
- Ez egy merőben felesleges ruhadarab, rock koncertre nem járunk nyakkendőben - magyarázza a férfinak. Már az inget gombolja.
- Ez sem kell. Legközelebb vegyél fel egy fekete pólót, egy szűk farmert, az sokkal megfelelőbb viselet - suttogja bele Tamás nyakába.
- Ezen felül - folytatja Tamás - a pamut blúz is teljesen felesleges az adott helyzetben - simítja le a ruhadarabot a lány válláról - Csak útban van - nyög fel, és ráborul a lány melleire. Harapja, csókolja, szívja a puha halmokat, közben keze már a lány szeméremdombját simogatja. Petra hátradől, amennyire a helyzet engedi, szinte ráfekszik a férfi másik karjára.
Keze a hátát simogatja, majd a tarkóját, és a hajába túr. Magához húzza a férfit.
- Azt hiszem, ez is csak útban van. Persze, könnyebb levenni, mint a farmert, de… - nem fejezi be a mondatot, gombolni kezdi a nadrágot, a puha szövet szinte magától csúszik le a földre.

A saját testével tolja hátrébb Tamást a sötétben. Ő tudja, amit a férfi nem: a háta mögött ott áll egy karfa nélküli nádtámlás szék. Tamás meglepődve hátrál, míg végül megérzi a széket a háta mögött, de nem ereszkedik rá, ahogy Petra várja, hanem egy mozdulattal magához húzza a lányt, megfordul vele, és Petra találja magát a széken. Nincs ideje megdöbbenni, a férfi mohó ujjai már a combját és az ölét simogatják. Tamás a lány elé térdel egy kopott nyugágy matracra, és finoman csókolgatni kezdi a mellét, míg ujjai a legérzékenyebb pontján köröznek. Petrának szinte fáj a gyengéd kényeztetés. Ösztönösen tolja előrébb a csípőjét, és Tamás ugyanebben a pillanatban hajtja rá ajkait a lány csiklójára, először finoman ingerelve, majd egyre hevesebben izgatva. Ujja becsúszik a lány nedves hüvelyébe, és finoman mozogni kezd. Petra öntudatlanul is még közelebb vonja magához a férfit, keze a hajába túr, fejét hátra veti, és lehunyt szemmel élvezi a férfi kényeztetését. Tamás megadja a módját, nem siet: minden mozdulata csupa kiszámított figyelem, szinte feltérképezi a lány minden egyes rezdülését.

Amikor érzi az izmok egyre görcsösebb feszülését, a kutató ujjak egyre hevesebb simogatását, a lábakon végigfutó apró remegést, óvatosan mozdul. Jobb keze a lányt simogatja, míg bal keze a nadrág zsebében tapogat. Futó sóhajjal nyugtázza, hogyan nem hagyta el a csomagot. Foggal tépi fel, és már nyúlna a saját öle felé, mikor a lány hirtelen lefogja a kezét.
- Kérlek.. Még ne.. - előre hajol, felhúzza a férfit magával, és a székre ülteti.
Mohón csókolja végig az izmos mellkast, kezei elkóborolnak a csípőn, tudatosan elkerülve a férfi szerszámát.
Tamás egyre jobban zihál, de nem mer szólni. Vár.
A lány lassan közelít apró csókokkal a lágyékán át, nyelve már a bőrét simogatja. Végig húzza egyetlen ujját az ágaskodó szerszámon, és apró csókokkal követi az útját. Lassan, szinte kínozva a férfit, szájába veszi először csak a makkot, aztán az egészet.
Tamás felhördül, és bele kapaszkodik a székbe. Kezében még ott az apró csomag. Teljesen elfelejtkezett már róla. Előrébb tolja magát, hogy a lány teljesen magába fogadhassa. Petra már bátrabban mozog a férfin, finom ujjai közben a bőrét simogatják.
Tamás lehunyt szemhéja mögött csillagok kápráznak, a lány minden érintése felér egy édes ostorcsapással.

Petra kezei elkalandoznak föl a férfi combján. Tamás meglepődve veszi észtre, hogy a kis csomag eltűnt a markából.
Petra óvatos, finom mozdulattal simítja végig a férfi testén a leheletnyi anyagot és felemelkedik.
Kézen fogja Tamást, és maga mellé húzza a nyugágy párnákra. Fölé hajol, átveti a lábát a férfi csípőjén, és lassan magába engedi őt.
Tamás egy pillanatra megdermed a sosem tapasztalt érzéstől, szinte ráborul és beborítja őt a kéj.
A lány lassan mozogni kezd rajta. A férfi a kezét a nő csípőjére szorítja, és segít neki mozgásban.
Petra nem kapkodja el. Fokozatosan engedi magába a férfit, Tamás arca szinte földöntúli a homályban, ahogy közeledik a csúcshoz.
Petra megáll egy pillanatra, és ölében ringatja Tamást. Mellkasára hajtja a fejét, érzi és hallja a dübörgést. Nem tudja eldönteni, melyikük szíve ver erősebben és zaklatottabban: az övé vagy a férfié?
Tamás aprót mozdul, Petra kéjesen felnyög. A férfi a hátára fordítja, és fölé hajol. Szó nélkül nézik egymást, ahogy újra elkapja a testüket a hév. Tamás egyik keze folyamatosan a lány arcát, haját, vállát, mellét simogatja, másik kezén támaszkodik.
Petra lábait lejjebb veszi a férfi csípőjéről, sarkát leteszi a földre és széttárja a combjait, amennyire csak tudja. Tamás felhördül az élvezettől, szemében újra ott csillog az a ragadozó fény. Előbújik a Hold, és ezüst ragyogásba vonja őket. Petra tisztán látja, ahogy a férfi aranybarna szeme csokoládészínűre változik, majd szinte éjfeketévé sötétül, ahogy öle lüktetni kezd. A lány finoman megemeli a csípőjét, hogy segítse szerelmesét.
Tamás egyre hevesebben mozog, ahogy megérzi a női test követelőző reakcióját. Látja az elmélyülő tekintetet, a teste még csak sejti a pillanatokon belül robbanó élvezetet, mikor a tudata már tökéletesen tisztában van vele, látja, tudja a lány szemeiből, hogy másodperceken belül a csúcsra ér.

Petra magához vonja a férfit, és az utolsó előtti pillanatban még mohón megcsókolja.
Tamás utolsót nyög, majd hangos zihálással temeti arcát a lány nyakába.
Petra teste ívbe feszül, szinte fájdalmasan, ahogy eléri a csúcsot. Még egy utolsó mozdulat, Tamás egy pillanatra arrébb mozdul a lány ölétől biztonságos távolságra, oldalára fekszik, karjaiba temeti Petrát, és összefonódik vele.
Petra csak jóval később eszmél a bódulatból.
Szinte öntudatlanul bontakozik ki a férfi karjaiból. Kétségbeesetten keresi a táskáját, szinte hangtalanul a sötétben. Visszanéz a teraszra, Tamás mintha aludna. Nyitva hagyja a terasz ajtaját, beáramlik a lakásba a kellemes nyári éjjel mámorító illata.
Lassan lépdel a fürdőszoba felé a sötétben, mikor megérzi, szinte a tudatalattijával, hogy macskaléptekkel közeledik valaki a háta mögött. Hirtelen megfordul.
Tamás keze már a derekán, szorítja magához, és csókolja ahol éri.
Petra nevetve próbálja eltolni magától a férfit, és hátrál a fürdő felé. Húzza maga után a férfit.
Hevesen csókolózva állnak be a forró vízsugár alá.Tamás finoman masszírozni kezdi a lány vállát habfürdős kézzel.
Petra szinte dorombol.
- Mmmmm... Mennyei. Tényleg maximalista vagy - nevet fel.
- Tudom. Megmondtam, nem? - csókol bele a nyakába a férfi - Sajnos azonban hamarosan itt kell hagynom téged. Tudod, a tárgyalás reggel...
- Hát nem csak kitaláltad? - kérdezi a lány elszomorodva.
- Nem. Kénytelen vagyok új partnereket keresni. Lassan lejár a szerződésünk nálad és bővíteni is szeretnék.
- De hát azt bármikor megújíthatom - vág a szavába a lány.
- Nem. Nem lenne tisztességes - mondja Tamás -, másik beszállító után kell nézned. Meg aztán… Szükségem van még mindenképpen új partnerekre.
Petra elszomorodik.
- De… - habozik Tamás - privát szerződést bármikor kötök veled, akármilyen hosszú időre, még bank garanciát sem kérek hozzá - teszi hozzá hamiskás hangszínnel.
- Neked bármit aláírok, azt hiszem. Csak egy feltételem van: mindig maradj ilyen maximalista - simít végig a lány keze a férfi újra éledő vágyán.
- Ezt megígérem neked - neveti el magát Tamás.
A félhomályos fürdőben újabb fejvesztéssel ünneplik meg a szóbeli megállapodást.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Katy Mersai ·
Szerintem nagyon jó lett, bár a történetben kicsit eltévedtem, anyi név hangzott el, de tíz perc hidegvizes zuhany után rájöttem, h mi van...Nah jah, ittasan ezért nem kéne géphez ülnöm, de hát valamikor be kjell gépelnem a verseim...amiket nem fogok megjeleníteni, mert a laptopomat valaki drága (persze h tudjuk, h kire gondolok) széttörte és minden vázlatom, írásom, mindenem azon van, szal mehetek visza a régi laksába a papírokért...de elkalandoztam...
Szal, nekem nagyon tetszett, a tizeseket meg is adtam, várok még ilyeneket....na cupp gyerekek, megyek józanodni...
Mirrmurrka ·
:DDD

CSAPVÍZ!!!!!

Tuti jobb mint a viszki!!!
Katy Mersai ·
VBK meg vodka volt :D

Sztrájk ·
Tőlem kapsz harmincat. Pontot. Megnyugodam.

Mersai, egy átlagos jégkockarecept nem bonyolult? Munkanapon délután egykor?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: