Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Korrepetálás

Hát az egész azzal kezdődött hogy én amikor ált.isk. 7. osztályában jártam szinte mindenből jó tanuló voltam kivéve a történelmet. A töri tanárom úgy kb. 45 éves lehetett, félkövér és a haja vörös volt de a lényeg az volt hogy én bukásra álltam és mivel egész évben csöndbe voltam ezért az év végén 2-essel átengedett. Amikor 8-os lettem egy új töri tanárt kaptunk az osztállyal, ahogy megláttam egyből megtetszett nekem a neve Ildi volt. Ő most végzett a főiskolában kb. úgy 23-25 éves lehetett. Nagyon szigorú volt az év végén bukásra álltam és akkor megkértem hogy korrepetáljon engemet töriből. Megbeszéltük az időpontot, szerda 15:00 volt. Mikor már 10-edszerre járt nálam (akkor nagyon meleg volt) és megkérdeztem hogy kér-e valami innivalót. Azt mondta hogy kér, én felajánlottam neki hogy van itthon ásványvíz és tej. Egy pohár tejet kért és amikor bevittem tudtam, hogy lesz közöttünk valami (persze a tejet direkt egy törlőronggyal vittem be) és az ajtónál volt egy küszöb és pont szemben volt velem a tanárnő.

Ekkor direkt úgy csináltam, mintha megbotlottam volna pedig nem. A tanárnőt végig nyakon öntöttem és azt mondta, hogy miért nem tudtam jobban odafigyelni. Ekkor odamentem a törlőronggyal és elkezdtem törölni a mellénél a topját és ekkor rám nézett és ezt mondta: szerintem ezt te direkt csináltad. Én mentegetőztem mint egy állat és amikor töröltem a mellét rám nézett és én is ránéztem kb. úgy fél percig néztük egymást az után pedig elcsattan közöttünk egy csók. A nyelvével az én számban a nyelvemet pásztázta, míg én elkezdtem vetkőztetni. Mikor leszedtem róla a topját, egy kék melltartó lapult a gyönyörű dombocskáján. Elkezdtem simogatni a jobb kezemmel a mellét, a ballal pedig a combját pásztáztam. Ő is elkezdett vetkőztetni engem, levette a pólómat és simogatta a mellkasomat. Én gyorsan elkaptam a kezét, felállítottam az ágyról és széthúztam az ágyat (mert kihúzhatós volt) és finoman lefektettem az ágyra, forrón csókolózni kezdtünk. Egy kis idő után elindultam lefelé először a mellét masszíroztam és szopogattam, aztán egyre lejjebb mentem és a köldökét nyalogattam mikor viszont a feszülős farmerjához értem elkezdtem kigombolni és megláttam alatta a fehér félig átlátszó tangáját, ami alatt egy szőke szőrű jól gondozott puncikát láttam.

Elkezdtem nyaldosni a szemérem ajkát, ezt ő sikítássokkal viszonozta, miután már a puncija nedvet csorgatott annál hevesebben nyaltam és ujjaztam, amit persze már elég heves karmolással és hatalmas sikítással viszonzott. Ez után felült és elkezdte letolni a sortomat. Akkor már félig felálló szerszámom ott volt a boxer alatt és ő a keze ügyébe vette a munkát. Először csak simogatta aztán amikor már úgy állt, mint egy Eiffel torony a nyelvével kezdte izgatni a farkamat. Föl-le mozgott a feje, mint egy libikóka, néha pedig erőteljesen cuppantott rajta, mikor már majdnem elsültem mondtam, hogy hagyja abba. Ekkor széthúztam a combját és a merev farkammal beléhatoltam egyre hevesebben tunkoltam az Ildit, ő pedig csak annyit mondott, hogy gyerünk, gyorsabban. Amikor már közel volt a vég, hogy kiengedjem a szellemet a palackból, akkor kihúztam a farkamat a tocsogó puncikájából és újra nyalni kezdtem. Amikor ő elsült felült és a farkamat kezdte verni és szopni, és éppen szopott mikor kiengedtem a nedüt a szájába. Lenyelte az egészet és azt mondta, hogy ez egy isteni szeretkezés, volt persze az év végén átengedett engem töriből és ez az egész történés kb. úgy 3 héttel ezelőtt történt meg.

U.i.: az egész történet igazságon alapszik!!!
Hasonló történetek
18039
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
26044
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: