Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Korok játéka / Lencseszemek

Vázlatban megíródtam.

Kiborítottam a fazekat, lábost, anyámat. De nagyon. Sőt még annál is. Azontúl rájuk találok, múlt századbeliek, elmúlófélben akarják tudatni magukat, kimosandó zománchegyek.

Negyvennégyet töltötte. Augkilenc. én. Ezzel bevezettem önmagam. Szevöntínt múltam. Tova.

Hegyekbe visznek az egyszerű szózatok, ott magamra hagynak egy tál lencsével. Most ezt számolgatom.

Nyolcvannyolc darabot veszek ki a tömegből, talán elnevezem őket: neveden szólítottalak, karjaimba zártalak, örökre enyééém vagy.

Kisgyerek jön kérni belőle. Támogatom (a cigányságot). Tizennégyet kap. Huszonháromnak nevez. Csókolomoz.

Ez sok nekem. Bánt - elnézést kér, én csak bocsánatot adok. Bemutatja önmagát.

Szenvtelen - az idő vasfogával üldözöm el. Utánaharapnék, inkább a kővé fagyott kenyér mellett döntök.

Beteledett. A lónak ugatnak: hó. A lovakat ugratják. Engem át egy kerítésen. Én át őket, mint bárány - felhők álmaim füvén tükröződnek.

Sok a rag. Ragos. Raggeas (regis?). Bluesos. Lefejtem róla. Csodálom az erotikát.

Ahogy leng, ahogy gurgulázik, ahogy szeret.

Kezik.

Ring.

lordáfdö Ring.

Kincsem értékes, érzelemmell teli. Nyolcvancés. De csak messziről csodálhatom.

Névtelenül, képtelenül, lehetségtelen.

Idegen szavak, melyek belőlem zubognak fel.

Harminckétszer vallom magam, pedig még nem töltöttem be.

Őmagát.

Tessékelném szívesebben, kéz’csókolnám, nem csak testét.

Kedvenc szavunkká a finomat tettük. Egymásból. Egymástól.

Csak ritkán vagyunk együtt. Közelben, valamint távol is. Egyszerre.

Így jó nekünk. Talán jó. Nekem jó volt. Titokban őrzöm. Mint a lencsét. Minden szemet. Élvezem.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Whym ·
Lám az idő érésében egyre többet kapizsgálok ebből ahogy újra és újra nekifutok.
Még nem mondom hogy, minden tiszta, hogy miért hogy, de az eleje már megvan. Olyan ez mint azoknál a képeknél ahol az ember előszőr néz de csak zagyvaság jön ki, aztán rászólnak hogy szét kell húznia szemét és kínai módra és máris kirajzolódik az érthető.

Januárban újra elolvasom.

:flushed:
Whym ·
Hát ha ehetek baszott jó pogácsát mindenre készen állok. Bar az irodalomhoz nem értek, sem a kortársakhoz. A viszkivel még csak csak elbeszélgetek.

(kényszerítettek?)

:flushed:
Inopier(Tatyi) ·
noh egyszer-egyszer én is eltévedek és beírom az explorerbe hogy ezt a címet és itt vagyoik nézem szóltak-é hozzám és szóltak és beírtak nah én is beírok ide mert elég messze vagyok már a netes közlésektől, publikálásoktól no mindegy szóval amit szerettem voltna mondani az tán csak ennyi hogy boldog új évet és még egy dolog hogy kapizsgálni jó dolgokat mert az olyan hogyha már elkezded akkor megyen az magától is mert ennek így kell mennie szóval ennyi kábé és megyek is majd talán ezévezredben még visszanézek bye és minden szépet-jót (ahogy régen is tettem) Balázs
Whym ·
"kösz, buék, csá" 7 sorban :)

:flushed:

Manila ·
Hm, érdekes újévi lencse (vagy lelki) gazdagság? Furcsa volt, de jó!!! Pont jó a hossza, "buldózerirodalomból", ahol minden sor ütni akar és értelmezést kíván, nem is kell egyszerre több:).

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: