Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kontroll utóhatás

Helyszín: metró. Késő esti órák.

Kinyílik az ajtó. „ Népliget „.
Lassan cammogok előre. Két szemhunyás között, szembetűnik két vörös karszalagos. Én már akkor tudtam, ide valami jó történet kell. Kezemben a Ferenciek terén kezelt jegy. Éppen az ellenkező irányból kacskaringózom a kegyetlen kijárat felé.
- Gondolkodj! Gondolkodj!
- Mindig el tudod adni magad, ha muszáj. Lazíts! Dobd fel az arcodra, a megnyerő villogó fogas mosoly trükköt!
Közben haláli nyugodtan közeledem a hatalmas tátongó pokolhoz., rejtve össze-vissza cikázó gondolataimmal, hogy amikor szükség lesz rá, előránthassam és lehengereljem az utamba állókat. Mérlegelek, felmérem a két reményvesztett ellenőrt. Néhány évvel lehetnek idősebbek. Vegyes felvágott, üres tekintettel végzik munkájukat. Körbenézek. A lelkek ma este máshol járnak. A néhány embert, akik e szakaszra tévedtek, beleélés nélkül ellenőriznek, vagy engedik tovább útjukra. Nem sietek, tisztában vagyok vele, hogy kiszúrtak, az utolsó nem kerülheti el végzetét. Kitűnik, ha akarja, ha nem. Szemkontaktus. Fürkészem a nő kopott-kék szemeit. Vele kell beszélnem. Hatással vagyok a nőkre, érzelmeket váltok ki belőlük. Jellegtelen, átlagos maszkja van, le sem tagadhatja foglalkozását. Most már azt is tudom, nincs visszaút, meg fog állítani. Lassan készenlétbe helyezem a jegyet. Utolsó halk szívdobbanás. Persze én hallom, nem olyan halk. Egy szerelvény erejével lüktet.
- Estét! – mondom szelíden.
Visszamosolyog. Automatikusan átadom a jegyet. A férfi teljesen kiesik a világom látómezejéből.
Most dől el minden.
A nő kérdően rámnéz.
- A másik irányból érkezett! – tudatja.
„ Mintha én nem tudnám „.
- Az úgy történt – belenéztem mélyen a szemébe.
Láttam, hogy érdekli a folytatás.
- Szóval, az úgy történt, hogy a kedvesemmel felszálltunk a Ferenciek terén, és épp utaztunk haza. Ő az Ecseri útig utazott, én a Népligetnél kellett volna, hogy elhagyjam a járművet. – folytattam.
- De annyira belefeledkeztünk egymás ölelésébe, hogy a figyelmeztető hang is csak a távolból muzsikált. És miután véletlenül meglöktek, kapcsolódtunk vissza a jelen világába.
- Szép mese! – de ez nem mentség.
„ Na… Nekem mondja. Még szép, most találtam ki. „
Mint, aki beismerte valós és vélt bűneit, lesütöttem szemeim.
- Mit csináljak most magával? – kérdezte.
Sikerült elbizonytalanítanom.
- Nem látszik hölgyem, hogy egy lépéssel a talaj felett járok? Ma volt a …
Ismét egymás szemébe néztünk.
- Rendben, de más alkalommal…, na tűnjön el a szemem elöl!

Gondolom kiszámolta az eltelt időt, és mégis hihető mesének tűnt.
Én pedig, mielőtt feleszmél, siettem tovább a dolgomra.
Halkan köszöntem, és elkaptam a férfi és nő között egy összefonódó tekintetet.
Aztán a nő, még utánam szólt: - Boldog Valentin napot!
Ahogy félig hátratekintettem, felfigyeltem arra, hogy közelebb húzódnak, miután az utolsó lélek is elszállingózott. Kellemes érzés ölelt át. Nagyot sóhajtottam.
Hasonló történetek
4432
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
6643
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Hétköznapi nő ·
Nekem tetszett.

Aludtteya ·
Az élet néha különös dolgokat produkál. :wink:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: