Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Koncerten

Mivel nekem nagyon tetszenek az ilyen erotikus tartalmú művek, ezért úgy gondoltam megosztom veletek az én történetem. A történet előtt egy-két szó magamról, csak hogy értsétek a sztorit. Szóval elég nagy Blink 182 fan vagyok és szeretem a jó punk zenét. Ez a történés is akkor történt amikor a helyi szórakozóhelyen épp egy Pro sectura koncertre alapoztunk 2 haverommal. Mivel anyagilag nem voltam teljesen rendben ezért úgy döntöttem nem iszom, csak a jókedv határáig. Közeledett a 10 óra és a zenekar lassan felállt. Nem szeretem a nagy anarchista punkokat épp ezért rajtam a nekem legkényelmesebb ruha volt. Ezért is vette mészre a pultnál magában álló csodát! Nekem teljesen kitűnt a tömegből ezért vettem észre. Kis idő múlva megint megnéztem és azután egyre többször. Észrevette a fürkésző tekintetem, de Ő is viszonozta ezt. A koncert már ment és én úgy döntöttem odamegyek hozzá. Gyönyörű rövid fekete haja volt, fekete szeme és egy fekete szoknya. Úgy nézett ki, mint egy fekete angyal. Ahogy szokás megkérdeztem hogy hívják meg az ilyenkor szokásos köretkérdéseket.

Szóval a lányt Katának hívták és mint kiderült ugyan oda járunk suliba. Ezután a koncertről és a zenéről próbáltunk kommunikálni, de ezt a nagy hangzavar miatt nem nagyon lehetett, úgyhogy úgy döntöttem megkérdezem tőle nincs-e kedve elmenni valamerre. Azt mondta, hogy lenne. Kimentünk és elindultunk sétálni. Ekkor úgy éreztem megkérdezem tőle van-e barátja. Azt mondta nincs. Mivel folyamatosan vezettem rá a témára így már Ő se volt olyan félénk, bátrabban kérdezett. Nemsokára leültünk és én félénken megfogtam a kezét. Ez sikerrel járt mert Ő meg hozzám bújt. Mondtam neki nincs-e kedve elmenni valami csendes meleg helyre. Benne volt és negyed óra múlva már nálam voltunk. Anyámék elmentek valamilyen bálba. Belépve a lakásba levette a kabátját és előtárulkozott szép kerek melle a fekete topjában, amit a clubba nem lehetett annyira látni. Leültünk a szobában inni egy üdítőt. Ekkor éreztem hogy meg kell ragadni a pillanatot és lassan megcsókoltam. Hagyta magát. Ahogy elkezdtem a szájában kutatni hirtelen valami érdekes dolgot éreztem. Nagyon erősen elkezdett csókolni és szorítani. Én persze engedve a vágynak hagytam magam és elkezdtem én is szorítani.

Kezemmel lassan magamra húztam és már ott is ült rajtam. Ekkor elkezdtem simogatni a fenekét. Majd egy hirtelen mozdulattal kigomboltam a melltartóját. Ezután hagyta és levettem a topját. Elővillant csodálatos melle, mely a vágytól kezdett jól megkeményedni. Elkezdtem csókolgatni a nyakát és egyre lejjebb haladva a mellét is. Láthatóan nagyon élvezte mert tiszta forró volt a teste. Eközben megpróbálta levenni rólam az inget meg a pólót. Ekkor már mintha bennem is megmozdult volna valami. Ezt meg is érezte és lassan leszállt rólam, hogy szemügyre vegye mi volt az... Elkezdte kigombolni a nadrágom. Nem mutatta félénkségnek a jelét sem mert a boxerrel együtt lehúztam rólam a nadrágot. Ekkor én is elkezdtem azt a kis szexi szoknya zipzárját lehúzni. Elővillant a bordó tanga amit viselt. Ettől is megszabadítva felfektettem a fotelra és megint elkezdtem a csókolni a forró testét. Egyre lejjebb haladtam a szájától. Ekkor már a melle olyan volt, mint egy nyárs. De én ettől is lejjebb mentem. Lassan kezdtem közelíteni az ugyancsak gyönyörű szeméremdobja felé, ami fazonra volt borotválva. Lassan elkezdem simogatni a combja belső részét amit bőre libabőrössége jelezte, hogy élvezi. Egyre beljebb simogatva elértem a nagyajkaihoz amit teste beleremegése jelzett.

Elkezdtem szépen lassan masszírozgatni. Ekkor már hallható volt egyfajta halk zihálás. Közbe a csókolgatással egyre lejjebb haladva elértem a kezem. Nyelvemmel egyre jobban megpróbáltam beljebb hatolni csiklójába. Folytattam ezt addig míg tiszta nedves nem lett. Láthatóan élvezte. Testéből, mint egy kis jégcsapról, elkezdett csöpögni a kéj materializált mása. Ettől megszabadítva lassan felálltam és Ő már tudta is mit szeretnék, kezével lassan elkezdte simogatni a heréim, miközben csókolgatta a mellem. Helycserés támadással leültem a fotelbe és figyeltem mit szándékozik tenni. Szájával egyre lejjebb haladt, míg el nem érte az ekkor már elégé ágaskodó férfiasságom. Elkezdte először csak csókolgatni majd ajkai közé vette. Nyelvével nagyon rutinosan izgatni kezdte a makkom. Nagyon élveztem a helyzetet, eddig ugyanis nem volt ilyen élményben részem. Kezdtem átadni magam a helyzetnek és már majdnem elélveztem amikor érezve péniszem lüktetését, abbahagyta és felült rám. Csókolóztunk még egy darabig majd lassan maga alá nyúlt és besegítette férfiasságom a mostanra megint nedves csiklójához, majd egy ügyes csípőmozdulattal már bent is voltam szinte teljesen. Nagyon tetszhetett neki a felül lét mert látszott rajta, hogy élvezi az irányítást. Ezután csak csókolóztunk és a mellét simogattam meg csókolgattam.

Amikor már közeledett a vég szóltam neki de Ő már nem válaszolt hanem egyre csak erősebben szorított a combjával. Tudtam, hogy mindjárt elmegyek de láthatóan nem érdekelte ezért nem is foglalkoztam vele. Még 5-6 mozdulatot tett és hirtelen nagyot rándult. Teste olyan forró lett, hogy azt hittem eléget a melle. De ekkor már én is nagyon közel voltam és 2-3 lökés múlva be is következett a vég. Mint egy óriási görcs olyat éreztem. Észrevette és finoman elkezdett lassítani. Majd abbahagyta és rám borult. Fekete haja az arcomba ért és éreztem a két izzadt test egymáshoz simulását. Különös, mámorba ejtő, felemelő érzés volt. Tudtam, hogy ezt nem lehet más lánnyal többször érezni. El tudtam volna aludni akkor. És ez később az ágyban meg is történt. Másnap reggel közöltem vele, hogy szeretném ha ez a dolog még nagyon sokszor megismétlődne. Azt válaszolta, hogy Ő is ezt szeretné. Ez történt körülbelül 1,5 éve. Egy év 5 hónapig jártunk. Nagyon szerettem és azt kívánom mindenkinek, hogy találjon magának egy olyan csajt akivel az a bizonyos gyomorremegés a szeretkezés közben megjelenik.

Magában a szex ugyanis nem minden és csak akkor lehet nagyon átélni ha ez megvan. Ez volta Kata és az én történetem.
Hasonló történetek
29416
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
25029
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: