Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Koncert

Persze megint egy nap, és én megint este fél nyolckor bent vagyok a munkahelyemen, természetesen mindez nem akasztott volna ki ennyire, mert nem volt újdonság, ebben a hónapban a negyedik alkalommal voltam bent szombaton is. Persze megint az az átkozott szerver, és persze megint rossz az idő. Az elmúlt napra gondolva finoman kifejezve szarul éreztem magamat, hiszen nemcsak egy rossz bulival töltött este után voltam, hanem akkor hagyott el kedvesem, remekül időzítve a dolgot. Indok: van valaki más! Halleluja! Nem ez lesz az első, hasra esésem, csak azért három év, és egybeköltözés után nem erre vágytam. Haza sem jött velem, azt mondta, hogy ma a cuccaiért jön, és hogy ne haragudjak rá. Hát persze! Mit is várhattam én. Reggel alkoholbűzösen ébredtem, a céges telefonom folyamatos szűnni nem akaró csörgésére, és nem túlzott lelkesedéssel vettem tudomásul, hogy nekem kell személyesen elvégezni a munkát. Próbálkoztam otthonról is, csak éppen nem lehetett elérni a hálózatunkat, úgyhogy némi morgás, és csoszogás kíséretében elkészültem, és bementem a munkahelyre. A munka elfeledteti veled a bánatot, mondaná valaki okos, de sajnos nem így történt, hiszen egész nap arra gondoltam, hogy talán most van ott nálam, talán most ment el, talán most szeretkeznek az új barátjával, és a többi zavaró gondolat ott kavargott a fejemben, mire végeztem hulla voltam testileg lelkileg!

Ezt nem lehetett józanul kibírni. Vettem a telefont, és felhívtam legjobb barátaimat, akiknek a fele a barátnőével volt, és nem akart kimozdulni ilyen időben, a másik fele meg moziba akart menni, és alkoholról nem beszélt. Borzalom! Mennyi rendes tisztes ember. Úgy döntöttem hogy felhívom ezeréves barátomat. Gyuri álmos hangon szólalt bele a telefonba, és közölte, hogy rendben, de mindenképpen el akar menni koncertre. A zenekar aki játszott nekem is kedvencem volt, és mivel tudtam, hogy ott tudok majd inni, és elég közel laktam a helyhez ahol felléptek egészen felvillanyozódtam. Hazamentem, átöltöztem lazába, majd megvártam Gyurit, és együtt elmentünk a koncertre! Nagyon sokan voltak. Tízre volt kiírva a kezdés, ami éjfélnél előbbi zenét ugye nem jelent, így hát tizenegykor még vidáman ittuk első sörünket, és hangosan beszélgettünk. Végre feloldódtam.
Egész napos izgatottság, és bizonytalanság után végre felüdülést jelentett, hogy itt lehetek ennyi ember között. Az alkohol elkezdett nem érdekelni, és végiggondolva, már nem is tűnt olyan szörnyűnek a helyzetem. A koncert hamarosan elkezdődött, és mivel a tömegnek nagyon jó hangulata volt, a terem megtelt élettel, ahogy a zenekar egyre jobban játszott. Nem vagyok kis darab ember, és bizony úszóöv is akad egy kevés, ezért sokat izzadok, de mindez nem zavart, hiszen nem nőzni mentem oda. A levegő úszott a nedvességtől, a hátamon patagzott a víz.

A koncert egyre jobb lett. A zene teljesen feloldotta a feszültségeimet, gondjaim tovatűntek a távolban, nem maradt más, csak a hangok, és az érzések. Gyurinak el kellett mennie még a vége előtt, mert másnap dolgozott, ugyanis az egyik nagy bevásárló központban volt boltvezető, és sajnos ez hétvégi munkával is járt. Én tovább hajszoltam magam, míg a végkimerülésig nem jutottam. Fülig érő hajam a fejemhez tapadt, és teljesen nedves volt pólóm átázott rongyként függött rajtam, mire vége lett a koncertnek. A felkapcsolt fények bántották a szememet, és nem akaródzott kilépnem a zene, és a gondolataim birodalmából. Ránéztem az órámra, már több mint három óra. Jézusom elég sokáig játszottak. Körülnéztem, és meglepve tapasztaltam, hogy mennyi fiatal és szép lány van körülöttem, még akkor is ha éppen most mennek kifelé a teremből. Ahogy nézelődtem egyszer csak megfordult az előttem lévő lány, akinek sűrű mogyoróbarna göndör haja volt, és rám nézett. Szeme - halvány zöld szeme - szikrázott, és ragyogott, ahogy rám nézett. Meg kell hagyni elakadt a lélegzetem, de ahelyett, hogy bármit csinálhattam volna, a szem becsukódott, és a teste elhagyta magát, előrezuhant, pont a két kezembe. Nem volt nehéz, és nem esett nehezemre elkapni, mert az ösztönöm működésbe lépett. Kétségbeesetten körülnéztem, kerestem valakit aki esetleg a lányhoz tartozik, de a legtöbb amit kaptam az maximum egy együtt érző pillantás volt.

Megvontam a vállam, és a terem széléhez húztam. Pulzusa rendben volt, és teljesen úgy nézett ki mint aki alszik. Alkohol szagot, vagy fűszagot sem éreztem a leheletén. És azok a szép telt ajkak. Szétfeszítettem a szemét, hátha kómába esett, de a gyengéd erőszakra a kezem elhessegetése volt a válasz. Megvontam a vállamat, és a karomba kaptam a lányt, és odamentem az első security emberhez. Az elirányított az elsősegélye ahol közölték velem, hogy nincs semmi baja, csak mélyen alszik. Most mit csináljak. Embertelen dolognak tartottam volna, ha ott hagyom, úgyhogy inkább fogtam, és kicsit kikutattam, nemsokára megleltem a ruhatár bilétáját, úgyhogy nagy erőkkel levittem a ruhatárthoz, és a legközelebbi székre ültettem, míg kibányásztam a ruháit. Olyan hülyén éreztem magamat, míg szép ápoltam aludt, és belebújtattam a pulóverébe, és a dzsekiébe, a közelemben mindenki rajtam röhögött, legalábbis akkor így éreztem. Mikor én is felöltöztem, felkaptam, és terhemmel elindultam hazafelé. A lány kitartóan aludt a karomban. Most mondhatnám, hogy férfiasan hazáig, rezzenéstelen arccal vittem, de az igazság az hogy már az első pár méteren elzsibbadt a karom, úgyhogy többször is igazgatnom kellett, és halk de heves szitkozódással adtam tudtára magammal, hogy teljesen hülye vagyok, és ezt nem kellene megtennem. Mire a lakásba értünk (a bejutás még viccesebb volt, mint minden eddigi dolog) a kezem az zsibbadt volt, a lábam meg fáradt (persze mikor dögöljön be a lift, ha nem vasárnap hajnalban).

Bevittem az ágyra, a fűtést magasabbra állítottam. Levettem a kabátomat, és bementem a fürdőszobába. Istenem fél négy elmúlt. Megmosakodtam, és bementem a hálószobába, ahová az ismeretlen lányt fektettem, majd nekiálltam levetkőztetni. Igyekeztem illemtudóan viselkedni és nem tudomást venni ébredező férfiasságom fölött, éppen ezért úgy döntöttem, hogy nem veszem le a farmerét (akkor sem! Nem teszem meg és kész! Képzeld mi van ha nincs rajta bugyi... Lehet hogy kényelmetlen lesz így aludnia!). Ex kedvesem kiköltözött, de a paplanját hagyta szerencsére, úgyhogy betakartam vele, és én is lefeküdtem aludni. De nem ment. Nem vagyok sajnos túl jó alvó, és hányatott álmaimban, hogy göndör hajú nők, hol ex kedvesem arcai tűntek fel, akik néha kinevettek, néha szeretkeztek velem, néha pedig űrhajókon utaztunk a teljes bizonytalanságba. Így ébredtem reggel kilenckor, ideiglenes hálótársam még mindig aludt (szája résnyire nyitva, és halk szuszogással) és karjával átölelve tartott. Óvatosan kihámoztam az öleléséből magamat. Tudtam, hogy csak este fogok elaludni, ezért nem is törődtem az álmatlansággal, kimentem a konyhába, és nekiálltam a kávénak, kiolvastam a Hócipőt, és szokás szerint nekiálltam a reggeli procedúráknak. A hálószobából egy nagyon kicsi nappali nyílik a lakásban nincs benne semmi másnak hely, csak egy pár könyvnek, néhány videó kazettának, két fotelnek, a számítógépnek, és a TV-nek, úgyhogy reggelimet (ami tojásrántotta volt) itt költöttem el. Lezuhanyoztam, majd azon melegében bekapcsoltam a TV-t is és a gépet is, had menjen.

Volt egy kis írni valóm, meg hát régen voltam az Indexen, meg kellett nézni a napi sajtót, ha már nem volt újság nálam. Az HBO-n valami bugyuta amerikai vígjáték megújította az életem, és félig rá, félig a netre figyelve lassan belefeledkeztem a napba. Úgy dél tájékán nekiálltam főzni, amit ex kedvesem is nagyon kedvelt. Nem tudom, szeretek elpepecselni a konyhában, és szeretem tudni, hogy el tudom magamat látni bármikor, ha szükségem van rá. Ma nem akartam ünneprontó lenni, hiszen az egyetlen igazi szabadnapom volt (vasárnap), ezért a nélkülözött gyomromnak is kell valamit adni, nekiálltam csirkét sütni, rizst készíteni, és tartárt varázsolni az asztalra. A konyhában sürögtem, mikor rendesen megijesztett a hang a hátam mögül.
- Szia! - Akkorát ugrottam, hogy a csirke kicsúszott a kezemből, és bevertem a fejem a konyhaszekrénybe. Halk kuncogás mögülem. Hátrafordultam, és a zöldes szemű lányt láttam magam előtt, úgy ahogy beraktam az ágyba, csak kicsit gyűrött, de mégis bájos arccal.
- Ne tedd ezt újra kérlek, mert akkor a konyhában kell berendeznem a WC-t! - tettetett haraggal néztem rá, és láttam hogy vidám fény gyűlik a szemében. – Android! - nyújtottam útközben letisztított kezemet a lány felé.
- Bogi! - viszonozta a kézszorításomat egy kedves mosollyal - Kicsit meglepődtem, mert kórházban szoktam ébredni!
- Mit szedsz? - valahogy nem odaillőnek éreztem a kérdést, de már kicsúszott a számon. Viszont ő nem sértődött meg, csak kuncogott egyet.
- Semmit! Sajnos elő szokott fordulni, ha nagyon kimerülök, akkor álomba ájulok... Szó szerint, úgyhogy legutolsó emlékem a te szemed, aztán az a kényelmes ágy - kissé megnyugodtam, hogy egy ilyen gyönyörűség nem drogozik.

Csend telepedett ránk, nem volt kényelmetlen, csak éppen nem tudtunk mit kezdeni egymással. Éreztem hogy vonzódik hozzám, és biztos voltam benne, hogy érzi, hogy nekem is tetszik.
- Meghívhatlak ebédre? - lazán beszéltem, és ez mosolyt csalt az arcára újból (jaj nekem! Mosolyráncai is vannak! Mit ráncok gödrök! Megeszem őt ebédre).
- Hát ilyen jó kiszolgálást még nem láttam. Felhozol egy vadidegent a lakásodba, és még étellel is kínálod? Igen elfogadom, és köszönöm.
- A fürdőszoba ott van, van bent egy meglehetősen nagy póló, meg némi boxeralsó. Ha valami kényelmeset szeretnél hordani itt, akkor nyugodtan használd azokat, a radiátoron meg ott egy törülköző használd azt - félmosoly (tudjátok ez bejött Herryson Fordnak is!)
- Aha! És még gondolatot is olvasol! - azzal eltűnt a fürdőszoba felé.
Koncentráltam a csirkére, hiszen ha másra koncentrálok, akkor feltépem a fürdőszobaajtót, és nem túl gyengéd erőszakot alkalmazok. Ehelyett remek csirkét csináltam, még hozzá curry szósszal, (az íze érdekes lett, de kicsit erős) és ezt tálaltam fel, két személyre. Mire végzett a fürdőszobával, már ott állt készen az ebéd. Had írjam le mit láttam, mikor kijött a szobából. Emberesen végigmértem, mert a teste kíváncsivá tett. Az arca kedves volt, mosolygödörrel, és némi szeplővel, a nyaka és a válla ... hm… pont kedvemre való volt.

Melle nem lehetett túl nagy, de illett hozzá, combjai kerekek voltak, és formásak. Megmosta a haját is, és éreztem a fogkrém illatát, ahogy leült az asztalhoz. Nem kérdeztem semmit. Ebéd közben nekiálltunk társalogni, megtudtam, hogy kispesten lakik, hogy nagyon szereti azt a zenekart aminek a koncertjén voltunk, hogy az Államigazgatási Fősuliba jár, és hogy huszonegy éves (hál istennek). Kedves volt, őszinte, és érdeklődő. Egyáltalán nem volt hülye az informatikához, úgyhogy általános dolgokról elbeszélgettünk. Az ebéd lassan fogyott, és mi egyre többet nevettünk, kinyitottam egy üveg Medinát, és közölte hogy ízlik neki, a második pohár után kicsit ki is pirult. Közben egyre jobban izgett-mozgott a széken.
- Mi a baj? Kényelmetlen a szék?
- Nem csak valószínűleg elaludtam a hátamat, mert kicsit fáj, de lehet hogy nem attól van.
- Ha gondolod, elég jól tudok masszírozni - mondtam merészen. Ez egyébként igaz is volt. Meg van a trükkje. Ha megkérdezed, hogy hol fáj, és elképzeled, hogy neked ilyenkor mi tenne jót, akkor már meg is van, hogy hogyan kell masszírozni az illetőt! Ráadásul mind ezt érzéssel! A párodnak nagyon jó érzés!
- De jó lenne! - és tényleg komolyan is mondta.
- Mennyünk a szobába, az ágy megfelel neked? - nem kis kajánsággal ejtettem ki ezeket a szavakat, és ő értett is belőle, kicsit mosolygott, és bólintott, felállt, és beszaladt a szobába. Némi meglepetéssel láttam, hogy mire beérek már hason fekszik hosszában, és a póló lekerült róla. Elmosolyodtam!
- Krémmel, vagy krém nélkül? - kicsit bosszantott, hogy nem tudtam, hogy ex kedvesem hagyott-e nekem valami krémet itthon, de a válasz megnyugtató volt.
- Krém nélkül!

Fölé ereszkedtem, és hozzáértem a hátához. Én a melegvérű emberek kategóriájába tartozom, -10-ben is melegek a végtagjaim, viszont az ő háta forró volt. Lassan kezdtem! Az ujjbegyeimmel és a tenyeremmel masszíroztam a hátizmát, a gerince mellett, lassan óvatosan haladtam a vállig, gondosan kerülve a „csiki” pontokat, mert az engem is nagyon tud idegesíteni. Két ujjal masszíroztam a vállát, és a nyakát, majd újra visszatértem a hátához, végig a gerinc egyik, majd a másik oldalán. Jutalmam egy jó adag libabőr volt, ami meghazudtolta a szoba tényleges hőmérsékletét. Az ujjbegyeimmel körkörösen végig nyomkodtam a hátát a gerince mint két oldalán, majd az egyik és másik vállat is jó alaposan, de még is gyengéden megnyomkodtam. Közben a szoba hőmérséklete jól érzékelhetően megnőtt, sőt amikor a vállát masszíroztam kicsit, alig hallhatóan felnyögött. Hirtelen ötlettől vezérelve egészen közel hajoltam a hátához, és számból forrón végigleheltem a vállát és a nyakát. A teste megfeszült, újra libabőrös lett, és kicsit gyorsabban lélegzett. A lapockájával is elvégeztem ugyanezt a műveletet, és a jobb karját sem hagytam ki. Nem nézett rám, hanem a fejét belefúrta az ágy szivacsába. Már én is remegtem a vágytól, de még tartottam magamat. Nem akartam abbahagyni a játékot, amit ő adott a kezembe. Elhajoltam tőle, és újra sokkal érzékibben kezdtem masszírozni. A háta után az oldalát, finoman hozzáérve a melle széléhez, aztán a hónalját cirógattam meg, amire halk kacagás volt a válasz, végigszántottam a tíz ujjammal a kezét, és a gerince mellett a fenekéhez közelítettem hüvelyk ujjammal.

A csípőjét lazán fogtam, miközben egyre lejjebb és lejjebb hatolt a két ujjam, de nem jutottam el a fenekéig. Azt a részt megcsókoltam, majd egészen lentről felfelé elkezdtem végig puszilni, nyalogatni a hátát, mikor a vállához értem már hangosan zihált, hirtelen ötlettől vezérelve, beleharaptam a vállába, ott ahol a nyaka kezdődik. Hangos nyögés zihálás, és a kezét rátette a fejemre, de én nem hagytam magam, ugyanezt megcsináltam a másik oldalon is, és végigcsókoltam a nyakát. Hirtelen hátrafordult, és megláttam, azt amit egész eddigi életemben nem tapasztaltam. Bogi vágytól elhomályosult szemmel nézett rám, és magához húzott. Szenvedélyesen csókolóztunk egy darabig, az idő elvesztette a jelentőségét. Simogatta a hajamat a hátamat, a mellkasomon a szőrt, és teljes hévvel szorított magához. Az ágyra döntöttem újból, és végigcsókoltam az arcát, a homlokát, az orrát, a fülét az állát, az arcélét, és végigcsókoltam elöl is a nyakát, aztán lejjebb, a kulcs csontot, finoman de erővel szívogattam a bőrét, és a nyelvemmel izgattam minden egyes porcikáját. Azután még lejjebb. Hangosat sikított, mikor számba vettem a mellbimbóját. Melle nagyobb volt, mint gondoltam, de nem sokkal, pont a kedvenc méretem. A nyelvemmel köröztem a bimbó körül, finoman megharapdáltam, és folyamatosan simogattam. Néha elállt a lélegzete. Kezem lejjebb siklott a hasára, majd követte a nyelvem. Fantasztikus hasa volt. Olyan amit mindenki csak kívánhat, feszes ruganyos, és bársonyos.

Kicsit elidőztem a köldökénél, és végig nyalogattam az egész hasát. Közben ő a fejemet simogatta, vagy szorította, ahogy neki jól esett. Lehámoztam róla a boxeremet, és elállt a lélegzetem. Szőrzete kicsiny volt, de nem borotvált, ez látszott rajta. Kis szőrpamacs, de egyébként teljesen csupasz bőrön, izgató volt, és illatos, tudtam, hogy itt most minden eldőlt, megtaláltam valamit amit nem tudtam elveszteni. Ő volt álmaim asszonya, és itt volt velem, jó volt ezt érezni. Gyengéden magam felé fordítottam, és szét nyitottam a lábát. Nem köröztem, nem tettem mást, csak beleízleltem a félelmetesen édes finom punciba. Ahogy behatolt a nyelvem, éreztem hogy kedvesem nedve ráfolyik a nyelvemre. Óvatosan szétnyitottam a szeméremajkait a nyelvemmel, majd nekiálltam fel-le nyalogatni, hol a nagyajkait, hogy a csiklóját. A kéjtől összerándult Bogi, és hangos zihálással elélvezett. Izmai ugyan elernyedtek, de nem hagytam abba a kényeztetést. Nyelvem érintésére nem sokára megint felnyögött. Bevetettem az ujjamat is. De csak simogattam először. A kis szőrt aztán végig a csiklón, végül a mutatóujjamat, kicsit beledugtam a lyukba. De nem nagyon, és elkezdtem a nyelvemmel a csiklóját izgatni, mindeközben azon igyekezett, hogy az ujjam egy kicsit beljebb csússzon, de nem engedtem, csak mikor már tényleg szinte ordított a kéjtől, akkor csúsztattam be teljesen az ujjamat, amitől újra elment. Nem tudom mennyi ideig, de hosszú percekig csak sikoltozott. Nem számoltam, de elég sokszor összerándult, én pedig kitartóan nyalogattam.

Felemelte a fejemet, és rám nézett. Én megcsókoltam. Olyan erővel, mint amit még nem tapasztaltam, szinte letépte rólam a pólót, és a boxeremet, és kezébe kapta a szerszámomat. Finoman simogatta, ott ahol a legfinomabb a bőröm, ezt addig csinálta, míg már nem láttam a gyönyörtől. Finoman hátradöntöttem, és folyamatos csókolgatás közben beléhatoltam, és éreztem, ahogy ő is egyre jobban felmelegedett. Nem mozdultunk, csak élveztük, hogy egymáséi vagyunk. Szerszámom finoman lüktetett, és puncija nem sokkal később átvette ugyanezt a lüktetést. Fantasztikus érzés volt. Az élmények birodalmában jártunk, és nem akartuk megfosztani a másikat a tapasztalattól. Aztán elkezdtem mozogni. Ahogy gyorsult a tempó, a lábát behajlította, és a sípcsontját a mellkasomnak támasztotta, így én kényelmesen tudtam diktálni, a gyors tempót. Mind a ketten a fokozódó tempó mellett lihegtünk ziháltunk, és élveztünk. Aztán kinyújtotta a lábát, és majdnem a feje mellé tette, és pedig teljesen fentről, fekvőtámasz állásból kezdtem mozogni. Éreztem, hogy elkaptam valamit, mert nem sokkal később elment kedvesem, és nem is egyszer. Nem emlékszem meddig tartottuk a pótunkat, de lehetett vagy félóra. Valószínűleg rátapintottam a G pontjára, mert folyamatosan élvezett, számomra pedig külön élvezetet nyújtott látni, vonagló testét, és a szemét, ami elárulta, hogy nem tudja hol van, nem is érdekes, csak csináljam. Leeresztette a lábát végül, és kicsúszott belőlem, és kiment a nappaliba, én követtem érdeklődve.

Rám nézett, és hátat fordított nekem, én mögé léptem és csókolgattam ott ahol érem, ő pedig pihegve élvezte. Aztán odalépett az egyik fotelhez, és háttal nekem, szembe a háttámlával a karfára térdelt és hátranézett rám vágyakozó tekintettel. Nekem sem kellett több, odaléptem, és szép finoman behatoltam hátulról. Soha nem éreztem még ilyet. Finoman szűk volt a puncija, és nagyon formás feneke volt, ami külön lázba hozott. Így álltunk egy darabig újból, míg a lüktetés nem kényszerített a cselekvésre. Megfogtam a fenekét, és elkezdtem mozogni. Ő rátámaszkodott a háttámlára, és halkan sikoltozott. Nem bírtam sokáig. A forró szűk punci, és a csodálatos fenék látványa mindent elsöpört bennem, hangos nyögésekkel adtam tudtára, hogy mindjárt kitörök, de nem nagyon figyelt, hiszen éppen ő is az orgazmus csúcsán volt, és akkor.... Akkor megérkezett. Kozmikus erővel lövelltem kedvesembe, és hörgések közepette adtam ki magomat, hogy aztán újra, és újra összerázódjon a testem, és hogy érezzem, Bogi testét is, ahogy rázkódik a kéjtől. Lábam ereje elhagyott, majdnem ráestem, de az utolsó pillanatban megálltam, épp idejében, hogy észrevegyem, hogy Bogi elernyed, és a kezem közé zuhan. Szeme csukva még hangosan zihál, de egyre halkul, és egyre jobban alszik a karomban.... Elmosolyodtam, és visszavittem a szobába. Betakartam, és megcsókoltam. Még egy pillanatra felébredt, rám mosolygott, mondott egy szót és elaludt. Én betakartam, kimentem a konyhába, elkezdtem mosogatni, és közben az visszhangzott a fejemben, hogy „Szeretlek!” És ugyan ezt éreztem én is!
Hozzászólások
További hozzászólások »
bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: