Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kollégiumi éjszaka

Sem szakmunkás éveim alatt, sem a középiskolában nem voltam kollégista. Ezek után pedig munkába álltam. Jó négy éves munka után, mint derült égből a villámcsapás jött a felismerés: főiskolára akarok menni. Természetesen a kiválasztott szak közel s távol nem volt a környéken, így hát irány a kollégium.
Havonta négy nap a kollégiumban lévén levelezős szakra jelentkeztem.
Mikor ezekre, a napokra gondoltam nem tudtam, mire számítsak. A nagy bulikra, hajnalig tartó dorbézolásra, vagy a dög unalomra haverok híján.
Mit mondjak az első éjszaka után el tudtam dönteni, milyen is a kollégista életem. Osztálytársaimmal hajnalig beszélgettünk a legkülönfélébb témákról.
A suliról, a nőkről meg is lepődtem, hogy mekkora véletlen hogy két azonos érdeklődésű sráccal kerültem egy szobába.

Szóval igen jó élményekkel értem haza és alig vártam a négy napot a következő hónapban.
A suliról nem írok semmit, nem érdemes.
A következő hónap négy napja nem kezdődött olyan jól.
Az egyik srác nem érkezett meg és úgy hallottuk nem is jön többször, munkát kapott külföldön.
A szobába egy másik srác került egy másik szakról. A hangulat már nem volt olyan fesztelen. Hamarabb is hajtottuk fejünket álomra.
Gyorsan el is aludtam nem volt miért ébren maradnom.
Hajnali egy óra lehet mikor halk suttogásra kezdtem ébredezni.
- Ssss, halkabban ne ébresszük fel őket.
Egy lány hangja?
Mit akarnak ezek?
- Ne aggódj már annyit! - suttogta újdonsült szobatársunk.
Mély alvást tettettem, nehogy abbahagyják, amit elkezdtek.
Ilyen élményben még úgy sem volt részem. Szememet résnyire nyitottam hadd lássam már a lányt, de még félhomály is alig volt, semmit sem láttam. Minden fényt az ablak alatt álló lámpa biztosított.
Minden bátorságomat összeszedve mindkét szememet kinyitottam.

A lánynak szép hosszú haja volt hogy milyen színű azt lehetetlen volt megállapítani.
Nem volt kétséges mire készülnek, hiszen a lányon csak egy póló volt, amit viszont nem akart levenni legnagyobb sajnálatomra.
Miután bebújtak a paplan alá rájöttem, hogy nem tudok semmi mást a lányról, mint hogy kellemesen szép hangja van, hosszú haja nem tudom milyen színű és szép feszes gömbölyű fenekét, már megmutatta.
Hogy ez számomra mennyire volt érdekes és izgalmas azt meredező farkam jelezte.
Hosszú percekig nem hallattak hangokat már-már azt hittem visszaaludhatok, amikor újra hallhatón kezdtek suttogni.
- Van nálad gumi?- kérdezte a lány.
- Van a táskámban. - suttogta alig hallhatóan a szobatárs.
- Előveszed?
- Nem szeretnék zörögni. Nem akarom, hogy a srácok felébredjenek.
Na ezzel egy kicsit elkéstél, gondoltam magamban.
- Én pedig nem szeretnék babát. - és már kezdett is felállni a lány, hogy elmenjen.
- Jó-jó várj, megpróbálom halkan elővenni.

Elkezdett kotorászni bár nem mondhatnám hogy túl halkra sikeredett. Ráadásul érzékletesen szitkozódott is mikor elsőre nem találta.
Valahogy olyan érzésem támadt, hogy nem szeretkezni akar, hanem csak dugni egy jót ezzel a lánnyal.
Persze lehet hogy a lánynak sem voltak nagyobb elvárásai.
- Megvan!
- Add oda és feküdj le!
Szobatársam lefeküdt, a lány pedig magukra húzta a paplant.
- Látom nem zavar a gumi. - hallottam a paplan alól sóhajtozó szobatársam hangját.
Hamarosan a paplan életre kelt és ütemesen mozogni kezdett.
- Jó így neked? – kérdezte a lány.
- Nagyon jó. – nyögdécselte a fiú. - néhány percig nem láttam mást csak a paplan emelkedését, süllyedését.
- Rád ülök, ha te is akarod.
- Rendben.

A paplan lekerült a róluk, majd a lány ráült a fiúra és lovagolni kezdett. A póló még mindig rajta volt így nem láttam a melleit, pedig szívesen megnéztem volna.
Farkam már majd szétdurrant de szándékosan nem nyúltam hozzá.
Amilyen peches vagyok, észrevették volna és abbahagyják.
A lovaglás nem tartott sokáig, ismét pózt váltottak és most a fiú hátulról közelített az ágyon térdelő lányhoz.
Nyögdécselések, halk sóhajok…. aztán semmi.
A fiún látni lehetett hogy elélvezett. Kicsusszant a lányból és eldőlve az ágyon fáradtan vette a levegőt.
A lány viszont csak egy nagyot sóhajtott és az ágy szélére ült.
- Elélveztél? – kérdezte a lány.
- Iiigeeen. Remélem neked is jó volt.
- Mielőtt átfordultunk, elmentem. Elmegyek zuhanyozni.
- Jó. Visszajössz?
- Ha szeretnéd?
- Igen.

A lány maga köré tekert valami ruhadarabot és kiment a szobából. A szobánk közvetlenül a közös férfi zuhanyzó mellett volt. Női zuhanyzó nem volt, mert azokban a szobákban, amiket a lányok kaptak volt zuhanyzó, és persze másképp is néztek ki.
A szobatárs is felült az ágyon lehúzta gumit beletekerte egy papír zsebkendőbe és bedobta a táskájába.
Visszafeküdt és szerintem el is aludt.
A farkam még mindig meredezett. Tudta terveim vannak vele. Úgy gondoltam visszajön a lány, odafekszik társa mellé és elalszik. Én pedig kimegyek a WC-re és könnyítek magamon.
A lány visszajött odafeküdt a társa mellé de nem aludt el.
- Ébren vagy? – kérdezte. Nem volt válasz
- Alszol? – próbálkozott újra. De mindhiába szobatársam olyan mély álomba merült a jelek szerint hogy reggelig szólongathatta volna a lány akkor sem reagált volna egy- egy nagyobb szuszogásnál többet.
A lány megint mocorogni kezdett, felállt maga köré tekerte a már megszokott ruhadarabot és az ajtó felé indult.
- Elmész? – Így utólag belegondolva ma már nem tudom honnan is szedtem elő ekkora bátorságot hogy a szoba csendjét e szó suttogásával megszaggassam. De megtettem.
- Felébresztettünk? Ne haragudj. - és már indult is tovább az ajtó felé.
- Elmész? – kérdeztem újra
- Miért tudsz jobbat?
- Van kedved beszélgetni?
- Mi?
- Van kedved beszélgetni? –nem akartam hangosabban suttogni csak a kezemmel intettem neki. S csodák csodája hosszúhaj (magamban így neveztem el) felém indult és néhány lépés után már ágyamnál állt és fentről nézett le rám.
- Az előbb még szerettem volna beszélgetni de, úgy látom Viktort, nagyon lefárasztotta az elmúlt fél óra.
- Szó mi szó kitettetek magatokért.
- Igen de azért megvárhatott volna… mindent hallottál?
- És mindent láttam is. – leült az ágyam szélére, de olyan hirtelen hogy a lábam alig tudtam félre rakni.
- Pedig igyekeztünk csendben maradni.
- Lehet, hogy te igyekeztél de, a szobatársam nem igazán zavartatta magát.

- És milyen érzés volt egy szeretkezést végig nézni?
- Hát nagyon ööö érdekes és és jó volt. – jaj ne hogy már most kezdjek el össze vissza
beszélni korholtam magam .
- Jó-jó nyugodj meg nincs semmi baj.
- Totál nyugodt vagyok. – próbáltam meggyőzni a lányt s persze magamat is. – Még sohasem volt alkalmam végig nézni egy szeretkezést.
- Úgy érted végig kukkolni.
- Mit kellett volna tennem „bocs srácok ébren vagyok, és nem akarom végignézni, hogyan szeretkeztek” persze.
- Na és milyen volt?
- Mondtam, jó volt nézni.
- És melyik rész tetszett a legjobban?
- Hát nem az, amikor a paplan alatt voltatok, nem láttam semmit. De amikor lovagolni kezdtél…..
- Tetszettem?
- Igen. Én csak egy valamit hiányoltam. Nem vetted le a pólódat.
- Nekem fel sem tűnt. Szeretnéd, hogy levegyem? – hirtelen nem tudtam mit mondani kicsit meglepett a lány nyíltsága. Nem ez volt az eddigi tapasztalataimból leszűrhető.
Némaságomat hosszúhaj igennek vehette, mert már húzta is felfelé pólójának alsó részét.
Nem volt rajta melltartó úgy hogy rögtön szembeülhettem kebleivel.
Nem voltak nagyok nem voltak kicsik.
Olyanok voltak, amik ha póló alá bújnak teljesen hétköznapiak. Nem keltenek feltűnést, nem vonzzák a férfi szemet.

Ám ha a póló lekerül róluk, akkor szinte perzselik az emberi szemet.
Olyan gömbölyűek olyan tökéletes formájuk van. A bimbók is pont középen vannak s nem túl nagyok nem túl kicsik.
Bevallom én eddig a nagy melleket részesítettem előnyben de, mióta hosszúhajét láttam érintettem csókoltam, kicsit máshogy nézem a nőket.
- Mi a baj nem tetszenek?
- Ó dehogynem, és ha neked nem baj szabadjára engedem a kezeimet.
- Tessék?
- Semmi.- és nem törődve a ténnyel hogy nem kaptam rá engedélyt ujjbegyeimmel cirógatni, kezdtem domborulatait.
- Megcsókolsz?- kérdezte. Válasz nélkül hagytam a kérdést. Lassan odahajoltam hozzá és egy félénk puszit nyomtam ajkaira. Ám az ajkak szétnyíltak. Nyelve nyelvemet kereste, és meg is találta. Csók szünet ismét csók. Kezem közben melleit kényeztette. Mellei közben kezemet kényeztették.
Az ő kezei?
Kezei betévedtek a paplanom alá és mellkasomat simogatták. Miután már mellkasomat teljesen felderítette a két simogató kéz, lejjebb kezdett vándorolni.
Mikor megtalálta, amit keresett ajkát elhúzta az enyémtől.
- Hát téged mi izgatott fel ennyire? – kérdezte huncut mosollyal.
- Nos történt egy s más az elmúlt egy órában, ami nem hagyta nyugodni - és a paplan alá pillantottam.
- És nem nyúltál magadhoz?
- Féltem abbahagyjátok, ha látjátok, hogy mozog a paplanom.
- És ha csináltad volna, így csináltad, volna? – majd ezzel abbahagyta farkam simogatását, és ütemesen húzogatni kezdte makkomon a bőrt. Nagyon finoman, szinte félve csinálta.
- Nem teljesen így csináltam volna .
- Nem akartam fájdalmat okozni. – mentegetőzött.
- Megcsókolhatlak?

Nem válaszolt csak behunyta a szemét és láttam a száján, hogy kívánja az enyémet.
Nekem azonban más terveim voltak. Odahajoltam a melléhez és apró csókot adtam rá. Ennek hatására elengedte a farkamat, és fejemet melléhez húzta.
- Megismételnéd?
Odahajoltam hát még egyszer és még egy apró csókot adtam de most a másik mellére. Nem érte be ennyivel. Mikor próbáltam elhúzni a fejem, mindkét kezével nem túl erősen de határozottan magára húzta csókjaimat.
- Szeress!

Rendben gondoltam magamban, nincs ennek semmi akadálya, hiszen jobban kívántam most a lányt, mint bármit a világon. Nagyon kellett hogy az enyém legyen.
Kellett hogy csókolhassam. Kellett hogy átölelhessem és kellett, hogy megdughassam.
Nem érdekelt hogy nem vagyunk egyedül nem érdekelt, hogy egy órával ezelőtt még más karjainak ölelését élvezte Nem érdekelt, hogy az a más most a másik ágyon alszik
Ezek a dolgok nem jutottak el tudatom olyan részre hogy elvonják figyelmem a lányról és annak vágyakozó meztelen testéről.

Csókokkal halmoztam el hát ezt a testet. Melleinél időztem el a legtöbbet. Nyelvemmel köröztem rajta egészen addig, míg bimbójához nem értem. Számba vettem szívtam rajta egyet majd a másik melléhez araszoltam, és csókolózni kezdtem vele.
Kibontakozott csókjaimból és befeküdt mellém az ágyba, majd fölém kerekedett
és magunkra húzta a paplant
- Most folytathatod.
Nem tértem vissza a melleihez legalábbis nem rögtön.
Szájon csókoltam erősen, vágyakozva, nyelveink játszottak egymással melle a mellkasomat érintette, és ahogy rajtam feküdt ágyékomnál éreztem ágyékát.
Kibontakoztam a csókból és átfordítottam. Most én voltam felül. Újra szájon csókoltam aztán a nyakát kezdtem kényeztetni majd melleihez érve mindkét bimbóját, megszívtam. Ám most nem időztem sokat a kebleknél lejjebb indultam.
Hasához érve átöleltem a derekát s kicsit megemeltem. Ajkam tovább siklott és végre ágyékához érkezett.

Lábait összeszorította, mintha nem akarná, hogy közelebb juthassak, de amikor csókommal arra a részre értem ahol összeszorított combjai már nem engedtek tovább, hirtelen szétnyíltak a kaput jelentő lábak és csókjaim tovább siklottak egészen csiklójáig.
Nyelvemmel kényeztettem. Maga a gondolat is izgató volt hogy egy lány csiklóját izgatom a számmal. Kezem hol a mellét masszírozta hol a fenekére tévedt és megemelve azt még közelebb húztam magamhoz.
Légzése mélyebb lett és gyorsabb. Kezével a fejemet simogatta. Elélvez, gondoltam magamban.
Aztán a következő pillanatban eltolta a fejem.
- Van nálad gumi ugye?
- Van, a nadrágomban?- és már nyúltam is érte.
- Felhúzhatom én?
- Úgy ahogy neki?- újra én voltam alul. Ismét megcsodálhattam melleit.
- Ahhha. – kivette a gumit a kezemből, kibontotta majd az üres csomagot visszaadta és eltűnt a paplan alatt.
Szájába vette a farkam. Hát ezt is megértem. Nem nyalogatta nem játszadozott vele. Hátrahúzta a bőrt és nagyon mélyen a szájába vette. Húzott rajta néhányat majd felhúzta rám a gumit.
- Lovagolnék egyet, ha neked nem baj.
- Dehogy baj. - hebegtem. Fölém térdelt és lassan beigazította magának

Rácsusszant, aztán le s fel. Csípőmmel követtem minden mozdulatát kezemmel, pedig teste domborulatait követtem, melleinél megint többet időzve. Aztán kezem a csípőjére csúsztattam. Magamra húztam és megcsókoltam. Átfordítottam hogy ő legyen alul. Farkam kicsusszant de nem engedte, hogy én helyezzem vissza. Eltolta a kezem és saját magának illesztette be újra. Mikor minden a helyére került mélyen beléhatoltam. Mozogni kezdtem, s bár csak most kezdtük, éreztem hamarosan itt a vég.
- Ne haragudj de az elmúlt másfél óra egy kicsit sok volt nekem, azt hiszem, nem bírom sokáig.
- Rendben de szeretném, ha előtte nagyon dugnál.
Gyorsítottam a tempón, lökéseim hosszabbak lettek és mélyebbre hatoltak. Láttam, rajta hogy nagyon élvezi és szeretné, ha tovább csinálnám, de elfogyott a visszatartó erőm. Utoljára nagyot löktem rajta és benn is, maradtam szorosan öleltem magamhoz, talán túl szorosan is
Elélveztem, hosszan és nagyon mélyről jövően.
Csak szorítottam és szorítottam a lányt.
Aztán elernyedtem.

- Ne haragudj! Nem bírtam tovább.
- Ne hibáztasd magad másfél órája fel vagy húzva, nem csoda hogy nem bírtad tovább.
- Nem kell, hogy vége legyen.
- Mire gondolsz?
- Hát…. – kihúztam ernyedőfélben lévő farkam a lányból, és most én tűntem el a paplan alatt.
A lány szétrakta a lábát tudta, hogy most mi következik.
Újra nyelvemmel kezdtem el izgatni csiklóját melynek eredménye képen a lány magasra felhúzta lábait, még több teret engedve nekem.
Néhány perc után lábait már nem felfelé húzta, hanem teljes erejével megfeszítette, és lefelé szorította, eltolva ezzel fejemet.
Elélvezett.
- Most tényleg elmentem. – mosolyogta. Odafeküdtem mellé és percekig csak egymás légzését hallgattuk.
- Megint el kellene mennem, zuhanyozni.
- Elkísérhetlek?
- De akkor meglátsz meztelenül. – megint mosolygott.
- Azt hiszem ez után az éjszaka után, már megérdemlem, nem?
- De igen. Menjünk.
Szép lassan kikászálódtunk az ágyból én egy törölközőt csavartam magam köré ő a szokásos ruhadarabját.. Halkan kilopóztunk a szobából, be a zuhanyzóba.
- De hiszen ez az én pólóm - mutattam a ruhadarabra.
- A földön találtam a szobában.
- Vedd le, de azonnal! – mondtam némi élcel a hangomban
- Ahogy akarod. – és lekapta magáról pólómat.

Végre világosban is szemügyre vehettem.
Belépett a zuhany alá és megengedte a vizet.
- Te nem jössz?- és rosszallóan a törölközőmre nézett.
Szó nélkül levettem a törölközőmet és beléptem mellé a kellemes melegvíz alá.
- A mai éjszaka különleges volt – mondta.
- Tudom.
- Különleges egyedi és egyszeri.
- Értem mire gondolsz - szemébe néztem, és úgy folytattam.
- Sohasem volt egyéjszakás kalandom, és valahogy ezt a néhány órát sem tekintem annak.
Számomra ez egy élmény volt.
Lefürdettük egymást, élvezve a másik testének érintését, majd visszamentünk a szobába ő ”társa” mellé feküdt én a helyemre. Néhány percig egymás szemébe néztünk aztán hosszúhaj, becsukta szemét és elaludt. Én még néztem egy kicsit, és én is elaludtam.

Hogy mi történt másnap az ebbe az írásba nem fér bele.
De ha van rá igény azt is szívesen „papírra vetem”.
Hozzászólások
További hozzászólások »
sjoci ·
A francba! Hát nem kétszer sikerült elküldeni?! BOCS mindenkit?l ezért.:-)

borsmenta ·
Szép munka.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: