Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kollégiumi avatás - az első este

Amikor felvételt nyertem az egyetemre és még a kollégiumba is kaptam helyet, nagyon boldog voltam. Minden egyenesben volt. 19 éves egyetemista lettem, várt rám az élet. Barbynak hívnak, szőke, félhosszú hajjal, szolizott szép bőrrel, igen megnyerő adottságokkal. A pasimmal nemrég szakítottunk. Szabad voltam, így vártam is, hogy pezsegjen az élet körülöttem.

Négyen kerültünk egy szobába. Dóri, Nóri, Györgyi meg én. Csinosak voltunk, és elég belevalók… vártuk, mit hoznak nekünk az új körülmények. Épp csak kezdtük megszokni a kollégiumi légkört, mikor végzős csajok, kopogtak be. Négy lány jött be a felső emeletről: Noémi, Eszter, Vanda, Kriszta. hogy szóljanak holnap este kollégiumi avatás lesz a fiú szárnyban, a 109-es szobában. Behívtuk őket, hogy érdeklődjünk, mire számíthatunk, de azt mondták, erről csak annyit mondhatnak, hogy velük együtt fogunk menni, párokban leszünk, és négy fiú tartja az avatást. Legyünk csinosak, és tegyük meg, amit kérnek, higgyük l, jobban járunk. Mosolyogtak, a szemük csillogott, így mi sem nyugtalankodtunk.

Másnap szépen felöltöztünk, készülődtünk. akkor vettem jobban szemügyre a szobatársaimat: Györgyi viszonylag magas lány volt, olyan modell alkat. Formás mellek, hosszú lábak, egyenes szőke haj, fehér bőr. Szép volt, még női szemmel is kívánatos. Nóri alacsonyabb, barna, kicsit kreol, olyan bevállalós, fiú csaj, vékony alakkal, formás popsival, kis mellekkel. Szerintem minden pasi meg akar kapni egy ilyen nőt legalább egy éjszakára. Dóri barna, fürtös hajjal, hebrencs természetével, kerek melleivel és kerek fenekével, jó alakjával az egyik legjobb csaj volt köztünk. Olyan szája volt, hogy még én is lecsókoltam volna. Mikor elkészültünk, meg is érkeztek a felsős csajok, igen kihívóan öltözve. Mind jó csaj volt, csak néztem, mi lesz itt. Noémi nagy mellekkel, sportos alkattal, Eszter kismellű, de formás, Vanda igazi dögös cuccban, Kriszta meg erősebb alkat, de olyan mozgással és fomákkal… húú…
Na, átérünk a fiúkhoz, a lányok kézenfogtak minket… Dórit Noémi, Gyöngyit Kriszta, Nórit Vanda, engem meg Eszter kapott el. Bementünk, nem volt bent senki… félhomály, kellemes zene, illat. A lányok a négy emeletes ágyhoz vezettek minket, odahúztak a ágy oldalsó állványához, hátratették a kezünket, és finom selyemkendővel el kezdték összekötni a kezeinket. Nem értettük, Györgyi aggódott is, hogy ez meg minek, de olyan kedvesek voltak velünk a felsősök, hogy nem gyanakodtunk. Mikor készen voltak, telefonáltak, majd nem sokkal később megjött négy fiú. Gondolom a szoba lakói. Bejöttek, és az egyik elkezdett beszélni. Dávidnak hívták. Megköszönte a lányoknak, hogy idehoztak minket, és nekünk meg elmondta, hogy a szokásos kollégiumi avatáson veszünk részt, ne aggódjunk, ebben a kollégiumban már sokan átestek rajta.

Ahogy beszélt, éreztük, hogy kiválasztottak vagyunk. Dicsért minket, odalépett hozzánk, meg-megsimogatta a vállunkat. Jó érzés volt, és a pasi is igen dögös volt.

Végül kiderült, hogy az avatás három estés, mindhárom este itt találkozunk. Felhívta a figyelmünket, hogy inkább jöjjünk magunktól, és ne próbáljunk meg kimaradni. Ez kicsit fenyegetően hangzott. Az első feladatunk – mondta a második srác, Gábor – igyuk meg a pertut! A négy felsős lány üveget vett elő, poharakat, és töltöttek 12 dupla adag vodkát. Dóri mondta, hogy ennyit nem kér, de Noémi csak mosolygott, hogy meg fogja inni. Láttuk, hogy nem érdemes tiltakozni, és mondták is, hogy jobb, ha megtesszük, amit kérnek… mindenki megitta az italt, ami azonnal hatott… éreztük, hogy meleg lesz a szoba, és tompább a fejünk. A második feladatban – mondta a harmadik csávó, Zoli, nem kell csinálni semmit, csak figyelni. A négy felsős lány odament egy-egy fiúhoz, és elkezdtek táncolni nekik… Noémi ment Dávidhoz… A fenekét egyből a fiú ölébe nyomta és dörgölőzött. A srác kezeit a derekára vezette, majd fel a melleire.

Alig hittük el, mi történik. De senki nem mozdult. A zenét felhangosították, csak úgy dübörgött. Noémi széttárta a lábait, és bevezette Dávid kezét a miniszoknyája alá. Ahogy odaért a fiú keze, Noémi felnyögött. Eszter Zolihoz ment és lesmárolta. Úgy játszott a nyelve a szájában, hogy szinte összeolvadtak, majd a heves nyelvcsapások hatására összegyűlt nyálát a srác arcára csurgatta, majd lenyalta… őrjítő volt… ott álltunk ijedten és egyben izgatottan, megkötözve, tehetetlenül… Kriszta Gáborhoz ment… és nem teketóriázott. Belépett a lábai közé, lehúzta a toppját, ami alatt nem volt semmi csak kicsi, de formás, hegyes mellei, égnek meredő barna mellbimbókkal… ráhúzta Gábor fejét, a srác meg nyalogatta a szemünk láttára… nyála csordogált a csaj hasán, az meg szétkente… Vanda ment a negyedik sráchoz, akit Robinak hívott… Levette a gyerek pólóját és elkezdte nyalni a srác mellbimbóit… harapdálta, kényeztette. Közben saját melleit markolászta, kiszabadította őket és két ujjbegyével a bimbókat izgatta, melyek hamar meg is merevedtek… Hihetetlen látvány volt. A négy lány annyira kihívó volt, gátlástalan és csodálatos szerető, hogy csak néztünk ott összekötözve egymásra. Egyre gyorsabban vettük a levegőt, én még fel is nyögtem. Pedig ez még csak a kezdet volt…

Amikor már tisztán látszott, hogy mind a négyen izgatottak vagyunk és tanácstalanok, a négy lány újra töltött és megitatott minket. Már nem tiltakozott senki. Elöntötte a fejünket a pia…
A lányok visszajöttek hozzánk, ahogy be is vezettek minket. Lehúzták a felsőjüket, a fiúk tapsoltak. Még a ruhából is kibújtak, csak a bugyi maradt. Odaálltak elénk, a négy fiú meg mögéjük. Hátulról átölelték fogdosták őket, ott az orrunk előtt. Markolászták a csöcseiket, nyalták a nyakukat, paskolták a feneküket, benyúltak a bugyijukba, ujjazták őket. Azok meg vonaglottak, nyögtek, sikkantottak. Mi is teljesen kész voltunk, az oszlophoz kötve rángatóztunk… A lányok térdelésbe húztak minket… majd egész közel húzódtak…
Dávid szólalt meg:
- Most már szopjanak ők is!
És a lányok finoman megfogták a fejünket és a melleikhez hajtották. Nem tudom, a többiek csináltak-e már ilyet, de mi 19 éves kiéhezett csajok úgy szoptuk a felsős lányok csöcseit, hogy csak. Kriszti hangosakat nyögött, ahogy Györgyi bele-bele nyalt a bimbóiba. Noémi tartotta szép nagy melleit Dóri ajkai előtt, az meg körbe-körbe nyalta az bimbók udvarát, beszívta… Vanda méretesebb melleit rázta Nóri előtt, aki már annyira be volt indulva, hogy többször ráköpött a ringó mellekre, majd nyalt gyors nyelvcsapásokkal… Eszter kis mellei is nagyon szépek voltak. Eltűntek a számban, ahogy nagyra nyitottam őket, és szívtam, kényeztettem őket. Eszter igen hálás volt érte, simogatta a fejemet, és halkan nyögdécselt…

De a fiúk sem sokáig tudtak kimaradni a játékból. Hátulról megmarkolták a lányok melleit, úgy tolták őket a szánkba… Benyálazták az ujjukat, azzal az ajkunkat, majd kicsit szopatták az ujjunkat. Ez volt az első érintkezésünk a srácokkal…. nem is volt sokkal több, mert azok, mintha megbeszélték volna, befeküdtek a lányok alá, félrehúzták a kis tangákat, és kinyalták a pinájukat. Azok meg már nyögtek az élvezéstől hangosan, a fejünket járatták hol a csöcseiken, hol belecsókoltak a szánkba… de egyébként nem értek hozzánk… őrjítő volt… tudta mindenki, hogy ez addig nem ér véget, míg a négy lány el nem élvez… egymás után adták meg magukat, és remegve, élveztek a sziúk szájára. Hallani lehetett a nyálas nedves pinájukon hogy csapódik a fiúk nyelve… Kriszta megállította lefogta Gábor fejét, és saját magát húzogatta a száján… ő volt a legvadabb, de Gábornak tetszett a játék. Noémi nedve végigcsorogtak Dávid arcán, mikor elélvezett és felállt, Dávid képe tiszta pinalé volt. Vanda nem bírta és saját csiklóját is izgatta… Eszter pedig a legszolidabban, halkan, fejemet a mellére szorítva élvezett el, majd lágyan megcsókolt… a lányok hátradőltek, pihegtek… mi meg sóvárogtunk…

De tudtuk, hogy itt még nem lehet vége, hiszen a négy fiú még kielégületlen… és nem fogják annyiba hagyni… A magam részéről már alig vártam, hogy négy duzzadó kemény farkat lássak… Nórin inkább úgy láttam, ő azt várja, hogy őt is kielégítsék… Györgyi tiszta nyálas volt… az arca, a nyaka… Kriszta őt is elintézte… de nem sajnáltam, inkább irigyeltem. Dóri meg szinte szerelmes szemmel nézett Noémira, látszott, hogy megérintett a köztük történt aktus…

A lányok, mikor összeszedték magukat, újabb kendőket vettek elő, odajöttek hozzánk és bekötötték a szemünket. Ez félelmetes volt és izgalmas, nem tudtuk mi következik…
- Gyertek fiúk – mondták –, most ti következtek…
- Most kibontjuk a nadrágunkat – és hallottuk, az öveket, a farmer suhogását… azt hittem megőrülök…
- Na, szerintetek lányok kinek nagyobb a farka? Vagy vegyék le az alsót is?
- Nem lányok – azt már ti veszitek le, gyertek szépen…
Mi nem tudtuk mikor ki beszél, mert nem is ismertük a hangjukat, csak izgató volt, amit hallottunk, nyögdécseltünk és nagyokat nyeltünk…
- Hú, micsoda szép látvány… neked aztán van méreted!
- Kemény faszok, ágaskodnak, remegnek egy érintésért….
Tudtuk, hogy minket ebbe nem vesznek be, csak az volt a cél, hogy húzzák az idegeinket… szörnyű volt ott lenni, megkötözve egy ilyen este után, mikor négy fasz ágaskodott valahol előttünk, de még csak nem is láttuk őket!
- Na, mi lesz lányok? – kérdezte az egyik srác.
- Gyertek, élvezzetek ránk! Gyertek, kínáljatok meg minket fasszal!
- Verjétek ránk…
Lépéseket hallottunk, helyezkedtek…
- Hova akarod- kérdezte az egyik…
- Gyere a cicimre! Gyere kicsim! Akarod, hogy én csináljam?
- Igen! Verd ki nekem! A szép cicidre! Verjed rá!
Noémi volt az, gondolom Gáborral…
- Gyorsan szeretnéd? Vagy húzzalak még? Mondd!
- Már nem bírom! Csak verd ki, egyszerűen…
- Gyere fölém, és nézd a melleimet, nézd őket! A tieid! Akarod őket, ugye? szeretnéd, ha ráengedhetnéd, ugye?
És közben hallottuk, ahogy ütemesen veri a faszt Noémi… gondolom maga fölött… talán fekve… csattogtak a herék, úgyhogy adhatott neki. Nem is tartott az egész sokáig!
- Gyere, engedd rám, gyere, kérlek, teríts be!
És nagy kiabálással a srác élvezett…
- Finom meleg a gecid… ahogy rámcsurog… beteríti a mellbimbóm, gyere, kend szét rajta, masszírozd bele a nedvedet! Ez az!
Másodiknak a félénkebb Eszter szólalt meg!
- Azt akarom, hogy most rém élvezz! És a fenekemre akarom! Hallod! Azt akarom, hogy verd rá a popsimra magad! És ne várj, türelmetlen vagyok! Ez az, idefekszem a földre, állj ide! Ne térdelj! Azt akarom, hogy állj. És verd rám, ahogy a hasamon fekszem! Vanda, gyere ide te is! Segíts kérlek! Húzd szét neki a seggem, hadd lásson valamit! Gyere, te csődör! Látom a pinám? Oda célozz! Verd ki! Gyere már! Akarlak! Vanda, még jobban feszítsd szét! Hadd lássa a seggem lyukát… Ez az… Csináld! Ah! De meleg… és de sok… Hm… finom sperma a popsimon… Ezt szeretem!

A srác elélvezett ezek szerint.. már a második, és semmit nem láttunk belőle… De a szavak megtették a hatásukat! A kendő már vágta a kezünket, ahogy rángattuk magunkat…
És Eszter, nem is gondoltam, hogy így is tud beszélni… vadító volt, nem csodálom, hogy srác hamar ürített! Elképzeltem, ahogy a popsiján csordogál a fehér, sűrű váladék… olyan állapotban voltam, hogy le is nyalogattam volna… Ha jól hallottam Vanda következett…
- Én a kezembe akarom… a tenyeremet tartom neked… és én akarom csinálni!
- Oké. Fogd meg a farkam! Jó nagy, ugye? – beszélt az egyik srác. Simogasd meg! Húzogasd! De vágyom már rád! Mutasd azt a szép kezed, belecsókolok… A másikkal csináld… Lassan csináld… a fejét masszírozd… igen… most a heréimet… lágyan ütögesd… ah!

A pasi mindent mondott, Vanda meg csak hallgatott, néha kuncogott… De csinálta, azt hallani lehetett!
- Most fog marokra! Két kézzel! És pumpáld. Verd a faszt… kislány… egész belering a cicid is… keményen verjed! Nézd, nézd közben a farkam… az az… Most tedd alá a kezed… Á!!! Pumpáld még… jön… … azt a kurva… kifolyik a tenyeredből… az ujjaid közül… a combodra csorog…
És végig közvetített mindent… Nóri nagyokat hörgött… Györgyi két lábát összeszorítva próbálta izgatni magát…
Már csak egy srác maradt, Krisztáé. Kriszta további meglepetést okozott:
- Az arcomra akarom… a nyakamra… folyasd rám!
A srác vette át a szót:
- Térdelj ide elém… Gyere… simogasd a csöcseid… ringasd nekem – és már verte is olyan sebességgel, hogy csak úgy csattogott a farka… Nyisd ki a szád és nézz rám… fogd a cicidet és tartsad!
- Igen… a tiéd vagyok… gyere rám… engedd rám… a gecidet kérem!
- Ez az, könyörögj!
- Kérlek, verd rá az arcomra… gyere, kérlek, könyörgöm a finom gecidet engedd rám… gyere…
Hatalmas ordítás szólalt meg… A srác elélvezett…
- Meséld el nekik… - mondta a fiú!
- Rám élvezett… az arcomra… a számra… csurog végig a nyakamon és csöpög a combomra… a szaga… egy kiéhezett csődöré… az izé… finom, nyers… és sok… a hajam is olyan lett!

Aztán nem beszélt tovább senki… csak a zene üvöltött tovább… Nyitódott az ajtó és többen kimentek… Azt hittük, már itt hagytak minket, mikor Eszter megszólalt:
- Szerdán lesz a második este! Este 10-re itt legyetek! Ne kelljen értetek menni! Most eloldozlak benneteket! Szedjétek össze magatokat, és menjetek!

Eloldozott minket, mosolygott. Kedvessége megnyugtatott minket… Ernyedten, nedves bugyival, szótlanul mentünk vissza a szobánkba. egy ideig nem beszéltünk semmit. De mindenki tudta, hogy a második este még tartogat meglepetéseket!
Hozzászólások
További hozzászólások »
Muffy ·
Mikor lesz folytatása?

Tapaizsofi ·
Nagyon jó folytasd kérlek!!! :grinning:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: