Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kollégista kalandok 1.

Sziasztok, 4 évig kollégiumban éltem, gondoltam megosztom veletek ottani élményeimet. Mert az van pár.
Tudnotok kell, hogy a kollégium előtt minimális szexuális élményben volt részem csak. Egyszer jutottam el egy lánnyal odáig, hogy megengedte, hogy kézzel kielégítsem. Jó volt, tetszett, de ő nagyon féltette a szüzességét, és így nem jutottam el vele tovább.

Ezek után bekerültem egy pesti főiskola kollégiumába, amiről kb. azt kell tudnotok, hogy 300-an laktunk benne, és ebből 200 lány volt és 100 fiú. Meglehetősen jó arány, nem? Ennek a kolinak köszönhetem én is, hogy 4 év után komoly szexuális tapasztalatokkal hagytam el e helyet, ebből fogom leírni most az elsőt, amikor elvesztettem a szüzességemet.

A főiskola elindulása után hamar szereztem barátokat, és az egyik csoporttársnőm történetesen kollégista volt. Hamar nagyon jóba lettem vele, és rendszeresen mentem fel hozzá a szobájukba dumálni, tanulni, stb… Neki volt egy harmadéves szobatársa, nevezzük mondjuk Heninek. Jóba lettem vele is heteken belül, és sokszor órákig dumáltunk így hárman. Történt egyszer, mikor fent voltam a szobájukban, hogy erősen sikamlós témákról kezdtünk el beszélgetni, ki hány fiúval/lánnyal volt már, ki hogyan szereti a szexet, stb. persze én nem árultam le, hogy még szűz vagyok. Aztán befejeztük a beszélgetést, és Heni elindult zuhanyozni, én pedig a szobám felé. Fél perc múlva jött csalódottan, hogy tele a zuhanyzó és hogy jön velem, mert a mi szintünkön mindig van hely a zuhanyzóban..

Mondtam neki, hogy oké és viccből hozzátettem, hogy megyek megmosom a hátát. Mire ő, hogy oké, akkor vár, és akkor a zárható zuhanyhoz megy. (ugyanis a szintünkön voltak vendégszobák is, és miattuk voltak kulcsra zárható, 2 személyes zuhanyozók is. Persze erősen meglepődtem és nem igazán hittem, hogy lesz ebből valami, de azért besiettem a szobámba levetkőztem boxerba (így sokott mindenki zuhanyozni menni), magamhoz vettem egy törölközőt és irány a zuhanyzó.
Odaértem a 2 személyes zuhanyzóhoz. Zárva volt. Bekopogtam, és Heni nyitotta ki az ajtót. Egy törölköző volt már csak körbetekerve rajta. Teljesen ledöbbentem, hogy ilyen létezik, és csak álltam ott. Ő gyorsan behúzott a zuhanyzóba és kulcsra zárta belülről az ajtót…

Mintha mi sem lenne természetesebb, levette maga körül a törölközőt és ott állt előttem egy tangában. Gyönyörű volt. Nem volt nagy melle, de iszonyúan formás volt. És az alakja is bámulatos volt. Odajött hozzám, teljesen hozzá simult a melleivel a mellkasomhoz, lágyan megcsókolt és levette a tangáját is. Azt hittem, álmodom. A puncija teljesen borotvált volt, és gyönyörű. Majd beállt a zuhany alá és megeresztette magára a vizet. Én közben még mindig ledöbbenve álltam és akkor kajánul megkérdezte: Nem vetkőzöl, kis fiú? Akkor levetettem a boxeromat, a farkam persze már vigyázban állt. Bementem a zuhany alá én is, és elkezdtem simogatni Heni gyönyörű mellét. De ő eltolta a kezeimet és mondta, hogy először ő vesz kezelésbe. Majd leguggolt, és miközben a víz pont a fejére csorgott, kezelésbe vette a farkamat. Mennyei volt.

Először csak a farkam hegyét kezdte nyalogatni, a kezeivel meg a golyóimmal játszott. Éreztem, hogy ezt nem sokáig fogom bírni. Aztán egyszer csak teljesen hirtelen, tövig bekapta a farkam, és keményen szopni kezdte. Nem telt bele egy perc, és éreztem, hogy élvezek. Szóltam Heninek, mire ő abbahagyta a szopást, majd farkamat a mellére irányította és én odaspricceltem az egészet.

Akkor felállt és mondta, hogy most én jövök azzal a fejemet a puncijához irányította. Még soha nem nyaltam puncit, de a látvány lenyűgözött. Óvatosan megérintettem a nyelvemmel az ajkait és elkezdtem nyalni. Heni felnyögött. Az ujjaimmal óvatosan szétnyitottam a punciját és a nyelvemmel benyaltam a kis résbe. Ő megremegett, tehát tetszett neki. tovább nyaltam és hamarosan ő is elélvezett. Közben már a farkam is újra ágaskodni kezdett. Észrevette ő is, és elkezdte verni a kezével.

Majd kijöttünk a zuhany alól és odamentünk a padhoz, ahova alapesetben a cuccainkat tesszük. Lesöpörtünk mindent róla, de ahelyett, hogy lefeküdt volna rá, mondta, hogy feküdjek én hanyatt rajta. Szó nélkül engedelmeskedtem neki. lefeküdtem a padra, ő pedig ágaskodó farkam fölé hajolt és elkezdte újra szopni. A farkam már iszonyú keményen állt. Egy idő után abbahagyta, és mondta, hogy most bemutatja a kedvenc figuráját. Soha nem gondoltam volna, hogy így fogom elveszteni a szüzességemet…
Egyik lábával átlépett a padon és rajtam, és nekem háttal a farkam felé állt. Ekkor esett le, hogy rá fog ülni!!! Így is volt. A puncijával a farkam felé helyezkedett és lassan elkezdett ráülni. Teljesen ráereszkedett, majd a kezeimet a mellére tette. Fantasztikus érzés volt, ahogy a szűk puncija körülzárta a farkam. Egy percig csak ült ott rajtam, miközben a mellét simogattam. Majd lassan elkezdett mozogni…
Így szeretkeztünk és ő egyre vadabbul lovagolt rajtam. Egy pár perc múlva hatalmasat élveztem és telepumpáltam a punciját… fantasztikus élmény volt.
Ezek után még együtt lezuhanyoztunk és mentünk aludni…

Ha tetszett, hamarosan leírom a következő élményemet is…
Hozzászólások
További hozzászólások »
mandula ·
Szerintem ne add fel,a második kalandod bizti jobb lesz.Ezek a mai lányok... :wink:

Búzás Ferenc ·
Jó volt ez, szívesen lettem volna a helyedben, remélem ilyen jó lesz a folytatás is :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: