Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kolis kalandok

A szobában általában hatan voltunk de volt egy kivételes hét amikor csak ketten voltunk.A többiek betegek voltak.Én vasárnap hat órára értem a barátom már ott volt előbb.És gépezet az este nagy része izgalmak nélkül telt el.Már úgy 10 óra körül lehetet az idő amikor takarodó volt,hát ahogy más is misem tartottuk be. hanem kockoltunk  1 ágyban amikor elkesztünk beszélni a csajokról ö hozta fel a témát.És észrevettem hogy áll neki jól lehetet látni mert mind ketten alsóban meg egy pólóban voltunk,lesem tudtam venni róla a szemem ami neki is feltűnt,és rá kérdezett hogy mit nézek , nem rögtön válaszoltam de mielött válaszolni tudtam volna elővette a farkát,ere csak ööööö-ni tudtam a látványtól,aztán megkérdezte hogy tetszik-e .Én elkelesztetem nyúlni a farka felé ,a kezemet elvette még mielőtt hozzá érhettem volna és anyitt mondom hogy most én mutatok,kérlelnie nem kelet többet egyből toltam le az alsómat és a pólómat.Az ö pólóját is le vettem.
És a farka felé kezdtem hajolni először meg érintettem és a bőrt a makrol elkezdtem
le húzni és bekaptam a makját és a nyelvemmel körkörös mozdulatokal be nyálazni,még nem kaptam be teljesen hanem a tövet úgy mint egy fagyit elkezdtem nyalni amikor már nyálas volt az egész bekaptam és elkeztem szopni nem sokáig bírta igy még mielőtt elélvezett volna abba hagytam hogy több ideig tartson  és a fejét elkeztem húzni le a farkamhoz először csak kóstolgatta a nyelvével és nyalogatta a farkam.Amikor már az egész a nyáltól tocsogott elkezdet szopni,párszor megpróbált mély torkozni.
Mivel nagyon jól csinálta elhúztam a fejét és megcsonkoltam onnan kezdtem egyre lejeb és lejeb menni a honaljáig,ott nyaldostam csókolgattam és a köldöke fele vettem az irányt ,ott szintén csókolgattam és halrapgáltam  persze finoman hogy ne fájón neki,és kicsiket nyögőt és élveszkedet . lejjebb haladva a köldökénél időztem még egy kicsit, és a farka mellet végig puszilgattam a heréjét pedig be kaptam.Elértem a segét háton feküdt és a lábait szét tetem jobban és a lyukát ingereltem nyalogattam a farkam még nyálas voltmamikor már a luka is nyálas volt oda szegeztem a farkam,és a szemébe néztem láttam egy kis félelmet a szemében igy megcsókoltam és mondtam neki hogy nyugi lazits és lassan befele nyomtam mindig egy kicsit apránként hogy hozzászokjon amikor már teljesen belenyomtam elkezdtem dugni ugyan úgy először lassan és egyre gyorsaban , nagy nyögéseit visszafogta mivel ugye koliban voltunk és nem lett volna olyan jó ha benyitnak.Már egy ideje dugtam nem bírtam tovább és bele élveztem egy nagyot majd rá dőltem és csak sóhajtoztam.De ö következet amit jelzet is és 69 pózban én szoptam ö pedig elkezdet kinyalni amikor már jól be izitotuk újra egymást hátra feküdtem, a farkát a lyukamra szekezte és a segét markolásztam és elkeszte  befele nyomni nekem könnyben ment fel ,lehajolt amikor már teljesen bent volt megcsókolt a szemembe nézet majd elkezdet dugni jól ütemesen egyre gyorsabban és gyorsabban közben a szemebe nézet végig csodálatos pillanat volt egyszer csak belém élvezet és éreztem ahogy folyik ki a geci a lukamból még párat lökőt a farkával és rám borult megcsókoltuk ágymást én átkaroltam  és aludtunk,reggel csokal keltett fel és ragyogó szemekkel néztük egymást ,még pár csók elcsattant ki keltünk az ágyból majd felkészültünk a napra.
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!
A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE
Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció.
Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Ingyenes regisztráció csak most.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: