Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kőkemény matematika

A történet néhány hónapja kezdődött az iskolában. Fullasztó meleg volt az osztályban, már régen becsöngettek… tiszta zűrzavar volt, ordibálás, unalom… Szandra most ezúttal kivételesen a helyén ült, elege volt, és azon törte a fejét hogyan lógjon el a következő óráról. Így gondolkozás közben volt talán a legszebb… gyönyörű kis arcocskáját tökéletesen feldobta a válláig érő kibontott fekete haja. Egy szűk kis top volt rajta, remekül látszottak nem túl nagy, ám annál formásabb mellei… keskeny csípőjével és szép köldökével őrjítően mutatott a farmerjában, ajkai olyanok voltak, mint a friss rózsabimbók, s a szeme, az a gyönyörű nagy barna szem… hiába… 16 éves volt, a leggyönyörűbb kor.

Ekkor lépett be Ő az osztályba: az új matektanár, kb. 26 éves lehetett. Eleinte kissé szigorúnak tűnt, ám ahogy teltek a hónapok egyre inkább megenyhült, mindannyian rettentően megszerették. Szandra számára viszont nem csak pusztán az „új matektanár” volt. Nem tudták elkerülni figyelmét Péter tanár úr szexi izmai, izmos feneke, magas termete és – amiért kifejezetten szégyellte magát – a farmeron át is remekül látszódó nagy fallosza. Valahányszor csak volt ideje fantáziálgatni, mindig elképzelte hogy Ő meg a tanár úr szeretkeznek, hogy megfoghatja azt a jó nagy farkat, csókolgathatja, majd magában érezheti… ilyenkor mindig benedvesedett, tiszta lucskos lett a bugyija… Tudta, hogy ez nem szerelem, szimpatizálnak csupán, de rettentően kívánta a férfit. Egy szombati napon amikor Szandra osztályának kellett bemennie, és feldíszíteni a gimnáziumot a ballagó diákok számára, Péter tanár úr volt a felelős azért, hogy a munkálatok rendben menjenek.

Szandra épp a folyosón állt, segített felrakni egy tablót a falra. A tanár is odalépett, akaratlanul is, de nem tudta levenni a szemét a lány formás kis kerek popsijáról… majd alig láthatóan egy pillanatig elmosolyodott, s elterelte gondolatait.
- Szandra, légy szíves, gyere segíts kihozni a fizika előadóból azokat a kartonokat, meg át is kéne nézni őket kicsit, hogy mégis melyiket tegyük fel. - Szandra szó nélkül engedelmeskedett. Bementek a fizika előadóba, Szandra felállít egy székre, hogy elérje a kartonokat..
- Iszonyú poros itt minden, tanár úr.. ezek azok a kartonok amikre gondolni tetszett? - Ahogyan ezt Szandra kimondta, hirtelen odahajolt Péter tanár úr, egy pillanatig rápillantott a poros papírokra, majd Szandrára nézett. Gyönyörűnek látta, Szandra mélyen a férfi szemébe nézett s meglátta a vágyat… a kéjvágyat, amint az ajkait figyeli. Egyre közeledtek az ajkaik, már nem bírták tovább, vadul csókolózni kezdtek… felfedezték egymás száját, kavarogtak a nyelveik, egybeforrt a lélegzetük, mélyen sóhajtoztak. Ekkor a tanár elhúzódott, le nem véve a szemét az előtte álló lányról becsukta az ajtót, s halkan elfordította benne a kulcsot.

Ismét odalépett Szandrához, aki ekkor már borzasztóan izgatott volt, szaporán vette a levegőt, hullámzottak szép mellei. Péter megcsókolta, közben a hátát, fenekét kezdte el simogatni, markolászni. Hátrálni kezdtek a tanári asztalig, ahova Szandra egyetlen mozdulattal felkerült. Péter felfedezőútra indult a lány testén: megcirógatta ajkait, csókot lehelt a nyakára majd egyetlen gyors mozdulattal levette a pólóját. Markolászni, fogdosni kezdte a gömbölyű ciciket melltartón keresztül, majd ujjai lassan kikapcsolták a csatot… pompás látvány volt, két dombocska, a tetején az izgalomtól égnek álló, feszes bimbókkal. Péter a mutató és hüvelykujja közé szorította ez egyiket – Szandra felszisszent ettől – a tanár ezután azonnal szájába vette hol egyiket, hol másikat, Szandra hatalmasakat sóhajtozott, mikor a tanár a nyelvével körzött érzékeny bimbóin, szívogatta, szopogatta, kínozta őket. Majd elindult lejjebb, belenyalt a tökéletes köldökbe, s most a nadrágot fejtette le a lányról… ekkor Szandra felült és elkezdte kigombolni a matektanárja ingjét, majd segített levenni mindent róla… most ott volt előtte, a hatalmas pénisz, kőkeményen meredezett. Így még nagyobb, mint amilyennek látszott – gondolta. Egy pillanatig ismét egymás szemébe néztek, majd Szandra leguggolt, kezébe vette a „remek példányt”. Nem először volt most férfival, így tudta, hogy mit csináljon… megmarkolta, gyengéden megcsókolta a makkot, keringőzött rajta nyelvével, izgatta. Ekkor a tanár kéjesen felnyögött, s Szandra fejét fogva segített neki a bólogatásban. A lány közben masszírozni kezdte a heréit, szinte tövig bekapta a nagy faszt, szopogatta, nyaldosta, mint a legédesebb nyalókát, majd érezte, hogy megdagad a szájában a farok – belelövellt a forró geci, nem bírta olyan gyorsan lenyelni, mint ahogyan jött, így lefojt az állára, majd a melleire, hasára.

Ezután szó nélkül felfektette Péter az asztalra, majd mesteri gyorsasággal leszedte a kis bugyit róla, s vadul csapkodva nyelvével elindult a forróság központja felé. Először jól belenyalt a nedvességtől csicsogó punciba, majd elérte a már borsónagyságú csiklót, szájába vette, szívogatta. Szandra ívben megfeszítette a hátát, kezeit a tanár hajába fúrta – annyiszor elképzelte már ezt, ahogyan Péter nyelve nyalogatja ott, kényezteti, egyre vadabbul, végül már nem bírta tovább és egy apró sikkantással elélvezett. Még fel sem eszmélt teljesen, vmi keménységet érzett nedves barlangja bejáratánál: a matektanár egy lökéssel beléhatolt, Szandra azt hitte mindjárt szétszakad, soha nem érzett még ehhez foghatót a hüvelyében. Egyre gyorsuló tempóban majd újra lelassítva kicsit kúsztak a gyönyör felé. Péter ismét szopogatni kezdte a kőkemény mellbimbókat, harapdálta, miközben Szandra már önkívületi állapotban léve az orgazmus küszöbén állt. Ekkor Péter kivette belőle falloszát, rákönyököltette a lányt az asztalra, s hátulról tette magáévá Szandra szűk segglyukát, miközben szabad ujjaival dörzsölgetni kezdte a csiklót.

A lány hirtelen felnyögött, amikor a matektanár a seggét kezdte dugni, fájt neki, ám egy-két lökés után fantasztikus élvezet öntötte el, forróság, végigkúszott a gerincén, megfeszültek hüvelyizmai, és kéjes nyögések közepette borzasztó nagyot élvezett. Péter tanár úr még időben kijött a lányból, s amint Szandra észrevette, odafordult tanárjához, húzott kettőt-hármat farkán, belenyalt a makkba és most hatalmas sóhajtással még nagyobbat élvezett Péter a szorgos kis diákja szájába. Szandra ezúttal az utolsó cseppig lenyelte forró nektárt.
- Amióta megláttam a tanár urat csak erre vágytam, hogy ilyen jól megkeféljen..
- Amióta észrevettelek nem telt el úgy nap, hogy ne rád gondoltam volna miközben kivertem… de ugye tudod, hogy csak ennyi lehetséges, sőt, még ennek sem lett volna szabad, de nem tehettem mást, az ösztöneim, kívántalak s nem csalódtam.
- Tudom. Csak ennyi, se több, se kevesebb.
- Okos kislány – mosolyodott el Péter, majd ismét megcsókolta Szandrát. - Miután sikerült újra magukra ölteni ruháikat, elhagyták a termet.. Ugyan egyikőjük sem tervezett folytatást, de annyit elárulok, ami késik, nem múlik… :-)
Hasonló történetek
26060
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
25079
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Angyalka ·
Nekem tetszett a sztori bár némelyik kifejezés kissé elrontotta, meg anál után szopás... na mind1

globelia ·
Ezen a lapon a Te történeted volt az elsö, amit elolvastam. Azóta már többször átolvastam, és még mindig nagyon tetszik. Most eljutottam oda, hogy pontozzam is.

Tanárnö vagyok, bár alsóban tanítok, látom, hogy a negyedikes kicsi lánykák is szinte megvadulnak egy-egy férfi tanárért. Nem is hiszitek el, hogy mi mindenre képesek, hogy felkeltsék a figyelmüket. Gondolom, hogy a tanár fantáziáját, és egyebet is megmozgatja a tizenéves szinte érett nö.

Ezen kívül én is voltam diák 17 évig.

Kevés jobb történetet olvastam, ezért 10 pont.

kicsimanó ·
Hát szerintem ez nagyon gáz volt. Semmi különleges nem volt benne, ráadásul az első szövegek közt olvastam el, amióta beléptem ide, szóval kis időre még a kedvem is elment az olvasástól...vulgáris, ocsmány szavak, de ha valkinek ez tettszik...tanár-diák kapcsolat létezik, vannak ismerőseim, akik már a gimiben összejöttek a tanárukkal, de volt annyi eszük, hogy titokban és az iskolán kívűl folytatták az intim életüket...nem a szertárban!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: