Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kocsikázások eredménye

Nem rég ismertem a fiút. /továbbiakban csak Tamás/ Magas, testén látszik, hogy nem edzőteremben szerezte az izmait. Először csak barátok voltunk, mivel én a barátja csaja vagyok. Sokat kocsikáztam vele és még pár barátjával, de egyszer úgy alakult, hogy ketten mentünk el kocsikázni. Elszívtunk egy "cigit". A hangulat egészen jó volt. Megálltunk egy fasornál, ahol biztosak lehettünk, hogy senki nem zavar meg minket. Én igazából nem akartam a dolgot annyira, de hagytam, hogy a vágy és talán más miatt elkezdődjön köztünk valami.

Megálltunk, már az oda vezető úton az igazán hatalmas kezét a combomra tegye. Elkezdtünk beszélgetni egy igazán érdektelen témáról, majd kezét feljebb csúsztatta és másik kezével megfogta a fejem. Magához húzott és megcsókolt. Csókjai hirtelen elborították a fejem és nyakam. Egészen lázba jöttem, hagytam magam. Szinte beleszédültem a csókjaiba. Mire magamhoz tértem, már a melleimet szívta és csókolgatta. Tamás igazán ügyesen játszadozott vele. Ez után kölcsönösen izgattuk egymást, jó volt érezni milyen hatással vagyok rá. Lassan a kezem a nadrágjába csúsztattam, és finoman ujjaimat ráfontam elég méretes hímvesszőjére.

Csak finoman simogattam a kezemmel. Addig se lustálkodott ő, már a nadrág lekerült rólam. Mivel kocsiba voltunk és elől nem igazán lett volna hely a vágyunk beteljesülésére, ezért hátramásztunk. Én hanyatt feküdtem az ülésen. Tamás addig észrevétlenül bekuporodott az előretolt ülések helyére és elragadta a puncimat és először finoman csak nyalogatta, szívta majd a játékos nyelvét bedugta. Ahányszor észrevette, hogy orgazmusom van annyiszor kezdte újra és újra. Hihetetlen érzés volt, ilyet sose tapasztaltam.

Mikor Tamás abbahagyta, én sem maradtam adósa. Finoman és érzékien nyalogattam a lüktető férfiasságát, mikor már kellő izgalomba került, akkor először csak lassan, majd egyre gyorsabban szívtam a farkát. Mikor már Tamás nem bírt magával, hirtelen az ölébe rántott és behelyezte, és én csak vonaglottam az ölében, míg el nem mentem, amit apróbb harapások kíséretében a tudtára is adtam. Erre ő lefektetett hasra az ülésre, majd megkért csináljuk hátulról. 5 perc nem telt bele, Tamás is elment.

Kicsit furcsán éreztem magam ebben a pillanatban, helyzetben. De ő magához húzott és megcsókolt. Biztosított róla, hogy nem fog erről senki sem tudomást szerezni, és megígérte, hogy lesz még ilyen!
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

JóSzellem ·
Sorozatos, gigászi orgazmusok, bepárásodott autóablak, feltételezem kényelmes hátsóülés, tiszta lelkiismeret, mindez a vágy hevében. Csak ne írtad volna oda az elejére, hogy nem igazán akartad, így olyan...hiteltelen. :confused:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: