Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kisz tábor

Még a '70-es években történt. Balatonszárszón a KISZ táborban. Bementem a WC-be, majd felkapaszkodtam a papír tartóra, így a falra bírtam könyökölni és tartani sem kellett magamat. Fürdött éppen kettő lány az egyik 80 kilós bálna, nem volt kellemes látvány. A másik, viszont egy szép formás 16 éves, gyönyörű mellei és dús szőrzete volt. A farkam egyből ágaskodott.

Néztem őket és közben egészen begerjedtem. A kövér lány megtörölközött és kiment, így egyedül maradt a másik, aki ki is használta az alkalmat, mert gyorsan elkezdte szappanozni a punciját, ez nagyon tetszet neki, mert hangosan zihált a kéjtől. Én meg sem bírtam mozdulni a látványtól és a helyzettől, de egyszer csak azt vettem észre, hogy megremeg a lábam és lecsúsztam a falról. Nem mertem visszamászni, mert nyílt az ajtó és bejött valaki. Ültem bent a budiban és néztem a teljesen eláztatott gatyámat.

A fürdő mellet volt egy hirdetőtábla, amelyen csupa érdektelen dolog volt, de én másnap ugyan abban az időben apróra kiolvastam, mert vártam a kis barna Szépséget. Legalább két óra művelődés után megérkezett. Bementem a fürdőbe, illetve a szélső budiba. Újra felkapaszkodtam. Most több lány is volt bent, egyik szebb volt, mint a másik. A Szépség levetkőzött, kereset egy szabad tusolót beállt és elkezdett fürödni, most csak fürdött de így is ágaskodtam egyből. És most történt valami, hirtelen rám nézett. Nem tudtam mi lesz, de Ő mosolygott és nyugodtan fürdött tovább. Elszégyelltem magam, lemásztam a falról, majd visszamentem a sátramba. Körülbelül egy óra múlva nagy kiabálásra lettem figyelmes. Jött a táborvezető meg még két felnőtt néhány lány társaságában. Az egyikük nagyon zaklatott volt. Minden sátorba benéztek, és egy srácot kerestek, aki beleselkedet a lányok tusolójába, jól megijedtem főleg, mikor megláttam köztük Szépséget.

Elhaladtak a sátor mellet az egyik felnőtt benézett a sátorba, majd mentek tovább, Én a sátor előtt álltam remegő lábakkal, mikor szépség elhaladt mellettem rám mosolygott és köszönt. Bementem a sátorba, fürdőgatyába bújtam és indulni akartam a Balatonba fürödni. Megláttam a sátram előtt szépséget, aki pólóban, rövidnadrágban és tornacipőben volt. Azt kérdezte nem volna-e kedvem kirándulni vele, mert szeretne felmenni az öszödi dombra. Természetesen volt kedvem, visszamentem a sátorba lecseréltem a fürdőgatyámat és magamra húztam egy pólót. Kézen fogva indultunk ki a táborból. Ekkor kérdeztem meg a nevét. Sz. Annának hívták. Gyönyörű kék szemei voltak. Amikor felértünk a dombara találtunk egy vadász lest. Anna azt javasolta menjünk fel szétnézni. Előre mászott a létrán, én utána, ahogy mászott felfelé gyönyörködtem a popsijában és a bőszárú forrógatyájából kilátszó édes puncijában. Mire felértünk már keményen állt a farkam. Anna észre is vette, mert megkérdezte, hogy ilyen gyönyörű a táj, vagy minek a jele látszik ott? És rámutatott. Gyönyörűnek gyönyörű, de nem a táj, mondtam neki.

Meg akarod csodálni közelebbről is? Kérdezte és már tolta is le magáról nadrágot, majd levetette a pólót is. Tátott szájjal bámultam csodálatos ciciket. Elkezdte simogatni a gatyámat, majd lehúzta. Csak úgy pattant ki a farkam belőle. Megkérdezte, hogy szűz vagyok e még? Mondtam, hogy igen, majd visszakérdeztem és az Ő válaszai s igen volt. Ki jelentette, hogy szeretne az is maradni ez egy kicsit meglepett, de nem firtattam az okát. Elkezdtem puszilgatni a cicijét egészen beindult, megkeményedtek a bimbók. Megfogta a farkam és húzogatta, ami lüktetet és egyre közelebb voltam a csúcshoz, majd a következő pillanatban a markába élveztem. Nézegette a nyúlós anyagot, majd megnyalta, hogy milyen íze van. Anna simogatni kezdte a punciját. Én meg a kemény fenekét és még mindig nyaltam a ciciket felváltva. Megremeget, alig sikerült elkapnom, hogy nehogy kiessen a korláton.

Leültünk egymás mellé és pihegtünk. Megkérdeztem tőle, hogy miért nem árult el a tusolóban? A válasza az volt, hogy szimpi voltam és gondolta jó leszek a céljaira. Kérdeztem milyen célokra? Elmondta, hogy, kipróbálja milyen, lehet egy férfival, de a szüzességét nem akarja elveszteni még, ezért választott engem, mert gondolta, hogy én megértem, a problémáját. (Nem értettem.) Mondtam, hogy szerencsés vagyok és megsimogattam a punciját, amit Ő azzal viszonzott, hogy megfogta a farkam, ami most csak egy kis kukac volt. Mosolygott. Mondtam, hogy ernyedten ekkorra, de tud tenni ellene, ha bekapja meg nő. Letérdeltem elé és elkezdtem nyalni a punciját, amit most láttam ilyen közelről először és gyönyörű volt. Széthúztam a nagyajkait úgy nyaltam, és közben be-bedugdostam neki egyre mélyebben. Eszembe jutott, hogy a csikló nagyon érzékeny, ezért azt is elkezdtem nyalogatni egyre gyorsabban.

Elkezdett rángatózni, majd beszorította a fejem a lábai közé és sikongatott az élvezéstől. Én csak nyaltam egyre gyorsabban, egyszer csak nagyot rándult és szinte elájult. Majd odabújt hozzám és megcsókolt. Újra megfogta a farkam, ami most harckész állapotban volt. Szemügyre vette közelről, majd bekapta és szopni kezdte. Egyszer csak észrevette, hogy kezd puhulni, megkérdezte mi történt. Mondtam hogy nem elég erősen szorítja és így nem ingerli kellőképpen. Ő félt hogy fájdalmat okoz vagy megharapja, de mondtam, hogy szólok én, ha fáj. Két perc múlva a szájába mentem el, amit élvezettel le is nyelt, majd tovább akarta szopni, de én szóltam, hogy kellemetlen, így abba hagyta. Nem tudta mi a baj, felvilágosítottam, hogy regenerálódni kell neki. Zajt hallottunk, gyorsan felöltöztünk és nézelődtünk a magas lesről. Jött egy vadász a kutyájával. Mire oda ért lemásztunk. Mondta, hogy nem kell lejönni, mert Ő nem jön fel, de mi már nem mentünk vissza.

Elindultunk vissza a táborba. Útközben beszélgetünk. Nem akart még visszamenni. Így bementünk a bokrok közé, ami túl egy kaszáló volt. Egy árva lélek se járt arra. Kitalálta, hogy napozzunk. Ledobáltuk a ruháinkat és kifeküdtünk a napra. Gyönyörű volt és izgató a teste. Észre vette, hogy bámulom és meredezik a farkam. Megkérdezte ráülhet-e? Mondtam, hogy el fogja veszteni a szüzességét. Akkor csak bekapja. Elkezdte szopni, majd alányúltam és magam felé fordítottam a kis seggét és benyaltam neki. Cikáztam csiklóján Ő meg ügyesen, keményen szopott. Egyszer csak abba hagyta és arra kért, hogy mégis dugjam be neki, de csak a hegyét és majd szól, ha túl mélyen bent vagyok. Ez nekem is tetszet, mert még midig nem járt punciban a farkam. Hanyatt feküdtem, és Ő rám ereszkedet. Így guggolgatott néhányat, majd szóltam szálljon le, mert elélvezek, és nem akarom teherbe ejteni. Újra elkezdtünk franciázni. És ekkor észrevettem, hogy véres a puncija. Jól kinyaltam, amitől nagyot élvezett. Én is elmentem és nekem is nagyon csodás volt.

Visszaindultunk a táborba. Útközben elmondtam, hogy vérzett. Kicsit meglepett volt, de ő is érezte, hogy egyik lökésem erősebb volt. Nem bánta, csak szerette volna megtartani az "igazinak".
Hasonló történetek
29454
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
18035
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: