Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kísért a múlt III. rész - Volojev rémei

Amint jelentették az emberrablásokat James Bly és csapata rögtön nyomozni kezdett és alig egy hét múlva meg is találták a végső nyomokat amelyek elvezették őket a kannibál faluba.

A nap lassan emelkedett föl. Tíz óra felé járt az idő. A kannibál faluban kezdődött a napi munka. Az asszonyok sütöttek, főztek (főleg a pár hete elrabolt lányokat) és fonták az elfogyasztott lányok haját sűrű kötéllé. A férfiak fiaikat tanították vadászni az alig szobányi méretű ketrecekbe zárt amazonokon és a Volojevből rabolt lányokon. A kisgyerekek játszottak, a tizen egy-kétéves fiúk (ahogy a föntiből is kiderül) vadászni tanultak, a lányok pedig vagy szőni, sütni, főzni vagy amelyikkőjük már tudott az nyaggatta apját hogy tanítsa meg vadászni vagy idősebb fiúkkal „beszélgetett”. A tizenöt-tizenhét éves lányok segítettek az asszonyoknak (ha még maguk nem voltak asszonyok), a fiúk pedig a foglyokkal szórakoztak. Mivel aránylag kevés volt a kannibálok között a nő és azoknak is jelentős része nem élt volna túl egy szülést a férfiak főleg a fiatal és erős amazonokat és újonnan a Volojevi lányokat termékenyítették meg. Miután a gyerek megszületett két napon belül elvették az anyjától és egy kannibál asszonyra, vagy lányra bízták. Az anyát minden nap háromszor „megfejték” és a tejét rögtön a gyereknek adták. A gyerekből kannibál és jó esetben harcos lett és néha később az anyját baszta meg. (Azért csak néha mert legtöbbször amire a gyerek olyan idős lett az anya már túl öreg lett volna és előtte megették. De mivel tizenöt-húsz éves lányokat is zsákmányoltak első gyermekeik - nem tudva anyjuk valódi kilétéről - megbaszták őket.)

Egyébként a kannibál nők azért voltak kevesen, mert a húsból először a vadászok és a törzsfőnök és családja evett a nőknek nem mindig jutott étel. Valamint ínség idején (ami gyakran - kb. két évente egy-két hónapra - előfordult) a kannibál nőket ették meg. Viszont ha egy teljesen fehér bőrű gyerek született vagy hagyták az anyjánál és később az ő sorsára jutott vagy kirakták az erdőbe csalinak vagy esetleg (nagyon ritkán, főleg ínség idején) megették. A gyerekek tíz éves korukig viszonylag biztonságban voltak. Ugyanis a kannibálok nem ettek tíz év alattiakat. A Volojevi lányok már nagyon lefogytak. Félre ne értsük a kannibálok őket nem csak fogyasztásra tartották. A ketrecükben szenvedtek. Néha jött egy kannibál és odavetett nekik egy kis húst. (Szánalomból vagy szükségből.) Hirtelen nagy ricsaj támadt a fennsík szélén angyalok, amazonok és James Bly csapata tűnt föl jócskán felszerelve fegyverekkel. A kannibálok védekeztek de hiába. A néger férfiak hullottak mint a legyek. A nők bekuporodtak a sziklafalhoz és ott remegtek. Egy tizenhét éves halvány barna bőrű lány (az anyja valószínűleg amazon volt) későn kelt és összezavarodott a harcban. Egyszerre csak egy titán páncélt viselő férfi szaltózott át az egyik sátor fölött és szemben találta magát a rémült lánnyal. A szél a lány arcába fújta fekete haját. Letérdelt, összetette a kezét és könyörögni kezdett. A férfi elővette revolverét és három golyót eresztett bele. Majd elővett egy hatalmas kelta stílusú kardot a lányhoz lépett és teljes erejével hátba döfte.

A lány felsikoltott és amint távozott testéből a kard a férfi lábába harapott. A kard nem ért létfontosságú szervet és ütőeret sem. Így a lány nem halt meg rögtön. Felállt és a férfi felé ugrott. Az elkapta, magához szorította és a kardal elmetszette a nyakát. A lány holtan esett össze. A férfi rögtön megpördült és kardjával védte a dühös apa késének szúrását. Pár ütés után az apa is holtan hullott lánya mellé. Az asszonyokat éppúgy gyilkolták mint a férfiakat. Alig fél óra múlva az összes kannibál elfogyott. Kilencen-tizen elmenekültek de a falu több száz többi lakója holtan feküdt a földön. A támadók kiszabadították a lányokat és visszavitték őket Volojevbe. A jó állapotban lévő amazonok pedig pár óra múlva visszatértek törzsükhöz.

A lányok a Volojevi kórházban rögtön infúziót kaptak és pár nap alatt stabilizálódott az állapotuk. Egy-kettőjüket már két nap múlva haza is vittek de nem mindenkit. Öt nap múlva összes lány kezdett magához térni. A nővérek sorra járták a szobákat. Etették, itatták a lányokat és lesték minden kívánságukat. Az egyik szobában egy középmagas vörös hajú lány feküdt az ágyon. Az orvosok féltek hogy a sebei elfertőződnek, ha leveszik róla a kötésként működő ruhát. Dyna volt az. Az a lány aki szökést tervezett. De amint láthatjuk nem sikerült neki. Amikor az ajtó kinyílt szemeit résnyire kinyitva odanézett. Egy gyönyörű nővér állt az ajtóban. Szőke haja hullámosan omlott a vállaira. Fehér köpenyt viselt. Mosolyogva az ágyhoz lépett. Dyna is elmosolyodott. A nővér megkérdezte hogy hogy érzi magát. Dyna halk motyogást hallatott. A nővér közelebb hajolt, hogy értse.
- Már jobban! - nyögte újra Dyna és a nővér szemébe nézett. Lassan fölemelkedett és megcsókolta a nőt. Az hirtelen nem tudta ezt mire vélni és elrántotta a fejét, de aztán visszahajolt és visszacsókolta a fiatal lányt.

Dyna fölemelte a kezét és megmarkolta a nő lábát. Óvatosan átemelte magán és az ágyra fektette a nőt. A nővér teste az övéhez simult és csókolóztak. Dyna ekkor a ruhája zsebébe nyúlt és egy kést húzott elő.
- Éhes vagyok. - súgta a nővér fülébe amikor az egy kicsit abbahagyta a csókot.
- Máris hozok enni. - mondta a nővér de nem tudott felállni. Dyna erősen magához szorította.
- Félreértettél. - mondta és a nő hátába döfte a kést. A fegyver átdöfte a nő szívét aki rögtön meghalt.
- Rád éhezem. - mondta Dyna már normális hangon. Kitépte karjaiból a gépeket és a hátára fektette a nővért és megcsókolta. Majd lejjebb ment és átharapta a nő torkát. Pár percig ette a nő húsát és ekkor hirtelen egy orvos tűnt fel az ajtóban, de azonnal össze is esett. Mögötte az a lány állt aki a faluba érkezésükkor Anettet siratta.
- Gyere Dyna! - mondta - Sietnünk kell.

A két lány összeszedte a többieket, akik szintén megölték orvosaikat vagy nővéreiket táplálékért. A kannibálok csak ember hússal etették őket és így ők is kannibállá váltak. Pár perc múlva már James Bly csapata is a helyszínen volt, mivel egy nővér aki látta a mészárlást betelefonált a rendőrségre, ám mielőtt Bly csapata megérkezett volna a lányok megölték. Az újdonsült kannibálok kiszöktek a kórházból és bevetették magukat a városba. Ám a Cyborg kommandó (ahogy Bly a csapatát nevezte) a nyomukba eredt és pár nap alatt max. negyven áldozat meggyilkolása után elkapták és lelőtték őket. Ám ezzel még nem lett vége a városi horrornak.
Hasonló történetek
7509
A Halál-sziget egy erdei tavánál egy húsz éves fekete hajú amazon lány és egy huszonöt éves magyar fiú fürdött. Bár ezt inkább nevezhetném „hancúrozásnak” mint fürdésnek. A fiú átölelte a nála húsz centivel alacsonyabb amazon lányt és megcsókolta...
7206
Egy decemberi éjszakán becsípve kullogtam haza, olyan éjfél körül... a barátnőm Emese volt aki hazavitt, nem hagyta hogy többet igyak. Ezt csak elmesélésből tudom, mert nem voltam magamnál teljesen...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Devos ·
Baszós,baszós baszós...miért?Miért írsz ilyen fosokat?Miért amazonok és miért kanibálok?Miért angyalok és démonok?Bazmeg ne-ne írj több ilyet jó?Kösz. :no_mouth:

libido ·
Szerintem ez marhajó. Baszós azóta is várom hogy írj még.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: