Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ki hitte volna?!

A szombatom nem túl jól indult. A tervezett programomat már kora délelőtt feldúlta a nagynéném telefonja. Megkért, hogy az unokahúgom hadd töltse nálam az estét, mert az osztályával valami színielőadásra mennek, ami elég későn ér véget ahhoz, hogy már ne érje el az utolsó buszt. Sajnos nem mondhattam nemet. Ritkán szoktak kérni valamit, és a családunkban amúgy sem divat elutasítani a másikat. Utálni viszont utálhattam. Akkor már kb. két hónapja elmúlt, hogy kirúgott a barátnőm és már komoly elvonási tüneteim keletkeztek, hiányzott a jó szex. Arra az estére netezést terveztem. A párkereső oldalon, amit látogattam, már eléggé előrehaladott állapotban volt a levelezésem egy lánnyal, végre dűlőre szerettem volna vinni a dolgot. Erről le kellett tennem. Tényleg nem voltam boldog a gondolattól sem.

Az unokahúgommal Beával, amúgy sem volt túl jó a viszonyom. Ő tizenhét volt én huszonöt ez is lehetett az oka annak, hogy nem találtunk közös hangot egymással. Nem haragudtunk egymásra, csak más körökben mozogtunk, mást tartottunk érdekesnek. Őszintén szólva egy kis libának tartottam. Bár azt el kellett ismernem, hogy jól nézett ki, már tizennégy éves korában is harmincas pasik dongták körül, amit ő nagyon élvezett. Hosszú fekete haj, ártatlan nagy kerek szemek, és érzéki vastag ajkak. Az alakjában sem találhatott senki semmi kivetnivalót, gyönyörű közepesen nagy mellei voltak, keskeny dereka és pont arányos csípője. Szóval érthető volt a pasik rajongása.

A nap nagyobb részében igyekeztem a lakást elfogadható állapotba hozni őhölgységének, nehogy a végén abból legyen családi balhé, hogy kupleráj van nálam. Arra is jó volt a takarítás, hogy kiadjam a mérgemet. Estére mire mindennek végeztem már egészen beletörődtem a megváltozhatatlanba. Úgy fél tizenegy felé érkezhetett meg. Csöngetett és miközben belibegett a lakásba végigmértem. Egy alig combig érő miniszoknya és egy fehér áttetsző blúz volt rajta, ahogy a kivilágított folyosóról a sötét előszobába lépett kirajzolódtak a mellei a blúz alatt. A farkam rögtön merevedni kezdett, hát még mikor hozzám hajolt, hogy megpusziljon. Teljesen plátói puszi volt, de mivel magasabb vagyok nála, egy pillanatra a mellei a mellkasomhoz értek.

Átszaladt rajtam a forróság, de gyorsan lehűtöttem magam. Rokonok vagyunk és még csak nem is kedvelem.
- Szia! –mondta mosolyogva – Kösz, hogy befogadtál ma estére!
- Semmiség, ezért van a család –válaszoltam immár a megszokott társalgási stílusunknak megfelelően, kissé kínos udvariassággal.
- Tiéd a nagyobb szoba. Kérsz vacsorát? Van egy kis édes-savanyú csirkemell. –kérdeztem
- Aha! Igen, az jó lenne. Tudod a színház elég uncsi volt és még a büfében sem volt semmi jó.
- Oké! – válaszoltam és fordultam is be a konyhába, hogy megmelegítsem.
- Lezuhanyozhatnék? – jött utánam
- Persze! Találsz bent tiszta törülközőt.
- Kösz! - Ezzel eltűnt a fürdőszoba irányában. Miközben a kaját készítettem, azt vettem észre, hogy a fürdőszobai neszeket figyelem az összes idegszálammal. Elgondolkodtam egy pillanatra, mikor meghallottam a víz csobogását odabentről. „Miért ne leshetnék be? Legalább ennyi pozitívum legyen a mai estében!

Úgy sem tudja meg soha senki!” Ezután a kulcslyukhoz óvakodtam. Szerencsére régi típusú a zár rajta, aminek még jó nagy kulcslyuka van és a kulcsot is elhagytam már rég. Még a lélegzetemet is visszafojtottam, miközben odahajoltam. „Óriási botrány lenne, ha lebuknék” – gondoltam- de ez valahogy csak izgalmasabbá tette az egészet. Szerencsére az ajtó pont a fürdőkáddal szemben található, tehát maximális rálátásom volt, ahogyan meztelenül áll a kádban és a fürdőszivaccsal simogatja magát! Csak bámultam és éreztem, hogy a szívdobogásom átlépi a percenkénti százas határt, lassan elkezdtem izzadni. Mondanom sem kell a farkam majd szétdurrant, annyira merev volt. Bea teljesen nyugodtan zuhanyozott, de amikor a lábai között kezdte dörzsölni magát a szivaccsal, majdnem elélveztem. Villámgyorsan elhátráltam az ajtótól és szinte menekültem vissza a konyhába. Ott egy kicsit elszégyelltem magam, de még így is kényszeríteni kellett a gondolataimat valami semleges felé, hogy lehiggadjak. Féltem, hogy ha végez és így talál, rögtön lebukom. Szerencsére sikerült össze szednem magam.

Pár perc múlva jött ki egy nagy törülközőbe csavarva.
- Tudnál adni valamit, amiben alhatnék? –kérdezte – A hálócuccról megfeledkeztem.
- Persze! –válaszoltam és elindultam a ruhásszekrényem felé. Miközben elmentem mellette, megcsapott a frissen zuhanyozott női illata, aki érzett már ilyet, az el tudja képzelni rám milyen hatással volt. Főleg az előzőek fényében. Gyorsan odahajítottam neki egy régi pólómat, ami elég nagy volt, hogy hálóingnek lehessen használni. Miután felöltözött megvacsoráztunk, ekkor már ismét vissza tudtam térni a megszokott önmagamhoz és kizárólag semleges témákról, család, időjárás, ilyenek beszélgettünk. Gondoltam kaja után befekszik a szobába és tévézéssel tölti az idejét míg el nem alszik. Én pedig végre nyugodtan leülhetek a gép elé. Tévedtem.

A vacsora végén újabb kéréssel állt elő:
- Megtanítanál internetezni? A suliban foglalkoztunk vele, de ott nem volt rá túl sok idő.
„Na, a mai estémnek végképp annyi” – gondoltam, de hangosan csak annyit mondtam, hogy „Persze! Gyere.” Viszont ezzel a húzásával sikerült ismét maga ellen hangolnia, így nem volt gond, hogy amikor leültettem a gép elé, és az alapokat magyaráztam, időnként öt centire volt a fejem a különféle izgalmas testrészeitől. Hamar megtalálta a neki tetsző honlapokat, amik engem egyáltalán nem érdekeltek. Így hát míg ő elmerült a böngészésben én az ágyamon ülve olvasni kezdtem. Úgy fél egy magasságában elunta a gép előtti üldögélést és felém fordult. Beszélgetni kezdtünk, először a netről és a netezőkről folyt a társalgás, de innen csak egy ugrás volt, hogy a társkereső honlapokra és a szexoldalakra terelődjön a szó.

Volt néhány téveszméje ezzel kapcsolatosan, de mivel láttam, hogy kivételesen érdekli a téma, elmagyaráztam, neki néhány dolgot, miközben megmutattam az oldalakat. Ezekkel ismét el volt egy ideig én pedig visszavonultam a könyvemhez. Egyszer csak felállt és sétált pár lépést a szobában, közben nyújtózkodott egyet. Ahogy hátrafeszítette a vállait egy pillanatra feljebb húzódott a pólója és kivillant a fenekének a legalja, és a mellei gyönyörűen kidomborodtak. Szerencsére lehunyta a szemeit, így nem vehette észre az enyémek mekkorára tágulnak. Ekkor már én is egy szál bokszer alsóban és pólóban ültem az ágyon és nehezen tudtam úgy rendezni a lábaimat, hogy ne váljon egyértelművé a hatás, amit kiváltott belőlem a látványa. Miután végzett a nyújtózkodással az ágy mellé a padlószőnyegre kuporodott és újra beszélgetni kezdtünk. Továbbra is az szexoldalak és a társkeresők voltak a téma, de most már inkább a saját tapasztalataimról faggatott. Én pedig, még az előzőek hatása alatt, szabadon kezdtem mesélni neki a kalandjaimról, amik megestek velem, illetve az okokról, amiért a férfiak ezeket az oldalakat látogatják.

Beszélgetés közben önkéntelenül is kihúzódtam az ágy szélére, hogy közelebb kerüljek hozzá. Innen mivel lefelé néztem rá időnként teljes belátásom volt a póló nyakán át a melleire. A lábammal és a könyökömmel hála istennek sikerült eltakarta a farkam, pedig az ismét kezdett maximális méretűre változni. Beszélgetés közben egyszer csak minden bevezetés nélkül a combomra helyezte a kezét és csillogó szemmel rám nézett.
- Szerinted én sikeres lennék ezeken az oldalakon? Vagyok olyan jó nő, mint a te barátnőid? - A kérdés megállt a levegőben ő nézett fel rám a kissé kinyitott ajkaival a szemeiben csillogó vággyal. Ekkor valami őrület vett erőt rajtam, a kezemmel megsimogattam a haját aztán belemarkoltam és szinte erőszakosan megcsókoltam. Ő rögtön visszacsókolt, bár ez inkább egymás marcangolásának tűnt. Hihetetlen vágy vett erőt rajtam, miközben csókoltam és haraptam azt a gyönyörű ajkát, a másik kezemmel a mellét markoltam meg ruhán keresztül.

Fenomenális érzés volt. Puha és mégis feszes. Bea keze eközben átcsúszott a combom belső felére, majd az alsóm szárán becsúszva megragadta az ekkor már teljes harci díszben ágaskodó farkam. Hirtelen elszakította az ajkait az enyémtől és rám nézve csak annyit mondott:
- Akarlak! - Amint kimondta, már hajolt is rá farkamra és amennyire csak tudta a szájába gyömöszölte. Soha nem éreztem még ilyen jónak az orális szexet, pedig volt benne bőven tapasztalatom. Most csak ernyedten hátradőltem és élveztem, ahogy a rudam ki-be jár a telt ajkai között. Valami fenomenális volt, ahogyan a nyelvével nyalogatta a makkom, időnként pedig tejesen a torkára eresztette, de ilyenkor is simogatta, szívta teljes erővel. Mikor éreztem, hogy közeledik a vég ismét belemarkoltam a hajába és irányítani kezdtem a mozgását. Hosszan és lassú tempóban dugtam meg a száját, teljesen a torkáig lökve a farkam. Fokozatosan gyorsítottam a tempón és ő eközben egyre inkább szorította a szájával.

Miközben elélveztem igyekeztem a lehető legmélyebben ledugni a torkára, de Bea ütemesen nyelte le a nem csekély mennyiségű anyagot. Egy cseppet sem hagyott kárba veszi. Úgy éreztem teljesen kiürültem, hanyatt dőltem az ágyon és csak élveztem, ahogy tisztára nyalogatja a lassan ernyedő férfiasságom. Teljesen kész voltam. Ő miután végzett lassan felállt és büszkén rám nézett.
- Na milyen vagyok? Volt olyan jó, mint amilyen a netes csajokkal? – Kérdezte kihívó hangsúllyal és miközben kérdezett, lassan felemelte a pólóját és levette. Mire az utolsó szótag elhangozott ott állt előttem mindössze egy kis fekete csipke tangában. Mintha kötélen rántanának úgy pattantam fel az ágyról. Magamhoz rántottam és ismét csókolózni kezdtünk, a kezeimmel közben a fenekét markoltam és a hátát simogattam. Eszméletlen hatással volt rám, valami állati vágyat éreztem, hogy magam alá teperjem és a magamévá tegyem. Ő eközben az én pólómat húzta cibálta le rólam, majd mikor nagy nehezen sikerült levennie rólam, az ágyra dőltünk.

Végre birtokba vehettem a melleit, csodás volt! Még fekve is felfelé ágaskodtak, éreztem, hogy a mellbimbói majd szétszakadnak, ahogy nyalogatom és harapdálom őket. Most rajta volt a sor, hogy a hajamba markoljon, nyögött és nyöszörgött miközben egyre csak szorította rá a fejem a mellére. Nem tudtam betelni a csókolásukkal és a simogatásukkal. Aztán erőt vettem magamon és a tempót lelassítva tovább haladtam a testén lefelé, kínzó lassúsággal nyalogattam végig a hasát, elidőzve a köldökénél, majd ugyanilyen lassan haladtam lefelé a combján a kettő között oda-vissza cikázva. A térdéhez érve széthúztam a lábait és visszafelé kezdtem haladni immár a combja belső felét csókolgatva harapdálva. Bea ekkor már hangosan nyöszörgött a kéjtől, és időnként görcsösen dobálta a testét. Ez, ha lehet, még jobban felizgatott, imádom a hangos nőket! Mikor a puncijához értem megálltam és felnéztem egy pillanatra.

Behunyt szemmel feküdt a fejét ide-oda forgatva egyfolytában csak azt ismételgette:
- Gyere! Gyere már! - Újra elvesztettem a fejem, a kis bugyit egy rántással téptem le róla és rögtön az előbukkanó puncijára vetettem magam. Alig értem hozzá, mikor hangosan felsikított és elélvezett! Görcsösen vonaglott az ágyon, alig bírtam leszorítani, miközben a nyelvemmel a lehető legmélyebbre hatolva nyalogattam és szívtam a pinusát. Miután túl volt az első orgazmuson és is lassítottam a tempón. Óvatos kis nyelvcsapásokkal izgattam tovább felderítve minden kis hajlatot és rést a combjai tövénél. Csodás illata volt, egyszerűen nem tudtam abbahagyni a nyalogatását és a csókolgatását, mikor újra kezdett izgalomba jönni –felhangzottak a már ismert nyögések- megszólalt:
- Fordulj felém! Én is akarlak! - Ilyen invitálásnak nem tudtam, és nem is akartam, ellenállni. Megfordultam és klasszikus Francia pózba helyezkedtünk.

Ahogy megéreztem a száját a farkamon, ismét leszállt rám az őrült vágy köde. Szinte harapni és marcangolni kezdtem, és ő viszonzásul, ha lehet még keményebben kezdett szopni, mint először, a nyelvével és a szájával bilincsként szorította a farkam, éreztem, hogy szinte minden alkalommal a torkának ütközöm. Nem kellett sok egyikünknek sem, hogy szinte egyszerre elélvezzünk egymás szájába. Kissé kifulladva szálltam le róla, és felé fordulva egy lihegő gyönyörű lányt láttam magam előtt fekve. A teste fénylett az izzadtságtól, a szemei csillogtak az iménti orgazmustól és vágyakozva néztek rám. Éreztem, hogy bennem is lassan újra feltámad a vágy. Mellé feküdtem az egyik kezem a feje alá téve újra csókolózni kezdtünk, miközben a másik kezemmel a melleit kezdtem simogatni, gyűrögetni. Bea a mellkasomat és a fenekemet simogatva csókolt vissza, lehunyt szemmel. Egyelőre csak lassan nyugodtam izgattuk egymást, maximálisan kiélvezve a másik érintését.

Amikor éreztem, hogy a mellbimbói kezdenek lassan újra megmerevedni, a kezemmel lassan elkezdtem lefelé haladni a hasán keresztül az ágyéka felé. Finoman elsőre csak felületesen simítottam végig a gyönyörű pinusát, aztán egyre erőssebben, mélyebbre hatoltam a rajta levő szőrbozont közé. A légzése kezdett ismételten lihegésbe átcsapni, már nem csókoltuk egymást. A kezével ő is megragadta az újra feléledt farkam és ütemesen verni kezdte. Egyre jobban belemelegedtünk az egymás kézzel való izgatásába először egy majd két ujjam merült el a gyönyörök forrásában, mikor hirtelen megszorította a farkam és megállt. Kérdőn ránéztem, de ő szó nélkül a hátamra lökött és a lábát átvetve rajtam fölém helyezkedett. A mellkasomon megtámaszkodva finoman magába vezette a farkamat. Élvezettel néztem, ahogyan lassan ráereszkedik. Egy pillanatra megállt miután egy nyögés kíséretében magába fogadta. Aztán csukott szemmel lassú lovaglásba kezdett. A mellei fel-le hintáztak előttem.

Egy rövid ideig csak gyönyörködtem a látványban, majd megmarkoltam őket. Amint a kezem hozzáért, valami történt Beával. Megfeszült egy pillanatra megállt, majd eszméletlen tempóra váltva kezdett lovagolni rajtam. Lihegett, nyögött és sikítozott, olyan volt, mintha megszállta volna valami. Végül egy óriási nyögés után rám omlott és remegve elcsendesedett. Néhány percig csak feküdt rajtam, majd felnézett és csapzott mosollyal az arcán megcsókolt.
- Isteni volt - mondta -, de most te jössz! - Ezzel lassan leszállt rólam az ágy széléhez húzott és a már begyakorolt pózban a lábamhoz guggolva a szájába vette a még mindig merev farkamat. Most lassú alapossággal kezdett el kielégíteni, de ahogy egyre jobban belejött úgy gyorsította ritmust. Nem sokáig bírtam. Éreztem, hogy szétrobbant a vágy, újra benne akartam lenni. A hajába markolva leállítottam s kivettem a szájából a farkam. Meglepetten nézett rám, de én szó nélkül rávetettem magam a szájára és miközben megcsókoltam ledöntöttem a földre.

Hanyatt fekve szó szerint magam alá gyűrtem és a térdeimmel a széttárt térdei közé furakodva belevágtam a farkam a pinájába. Nem bírtam magammal, rögtön gyors tempóra váltva szó szerint szét akartam baszni. Abban a helyzetben szó sem volt szeretkezésről. Mindkettőnket valami ősi ösztön hajtott előre, inkább valamiféle harc volt ez. Egyre hangosabban lihegve, bámultunk egymásra miközben őrülten szeretkeztünk. Én a nyakát harapdáltam, ő a hátamat karmolta, míg a végén üvöltve elélveztünk. Én úgy éreztem magam, mintha maratont futottam volna. Össze voltam törve, semmi erőm nem volt. Még az is lehetetlennek tűnt, hogy az ágyig elvánszorogjak. Bea sem volt jobb állapotban. Miután legördültem róla a karjaimba fészkelte magát és rövidesen elaludt.

Így ért minket a reggel a padlószőnyegen feküdve. Ezek után nálam maradt egész másnap, szinte végig szeretkeztük a napot, a lakás minden pontját kipróbálva, hol lassabban, hol ugyanolyan vadállati módón, mint előzőleg.

2002.06.30.
Hasonló történetek
29874
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
15293
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

janoska ·
Nem rosssssssz!
Sőőőőőőőőőőt:)
Jó a sztori a fogalmazás+minden:)
Csaóóóó

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: