Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ki az úr a házban?

Anna már lefektette a gyermekeit, éppen végzett a rakott burgonya elkészítésével, közben forgott a mosógép.
Ekkor jött haza a férje részegen, mint általában, maga elé tette a jénai tálat, s falni kezdte a rakottkrumplit.
- Várj, szedek tányérba neked!- szólt Anna, erre a férje dühösen ordítozni kezdett:
- Paraszt vagyok neked, büdös paraszt!
Megfogta a jénait, s földhöz vágta. A konyha bútorai és padlója megtelt az étel maradványaival, s üvegtörmelékekkel.
Annát kitette egy szál kombinéban télen az udvarra, majd becsukta kulcsra az ajtót.
Anna állt az ajtó előtt dideregve, benn szétmosta a mosógép a gyerekek ruháit. Ezt látva rácsapott az ajtóüvegre, dermedt kezével nem érezte az ütés nagyságát. Kitört az üveg, Anna jobb keze véres lett a szilánkoktól, az üveg jókora húst is kiszakított tenyeréből
Átment a bátyjához, sógornője felkeltette a férjét, hogy Anna felöltözhessen, s felvitte az ügyeletes orvoshoz, aki furcsán nézett rá, csak a szemeit figyelte.
Hajnalban a férj dolgozni indult, Anna nekilátott a törmelékek feltörléséhez, kikapcsolta a mosógépet, befejezte a mosást, felöltöztette a kicsiket, elvitte őket az óvodába, majd elindult a munkahelyére.
Bekötött kezével írta a jelentéseket, jegyzőkönyveket.

A kérdésekre azt válaszolta:
- Megvágtam a kezem véletlenül egy üvegben.
Hasonló történetek
4135
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
3799
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Nem tudom, miért kapott kevés pontot, pedig jó írás. Olyan, mint egy érzelmek nélküli tárgyilagos jegyzőkönyv, csak az előzmények maradtak le. Így aztán –azon kívül, hogy az ember elítéli a brutalitást-, nem sok beszélni való van róla.
Vagy mégis? Lehet hogy gumicsont, ahol az ember bármilyen előzményt odaképzelhet, aztán indulhat a vita? :-)

Engem inkább az zavar, hogy az írója egyetlen egy hozzászólást se köszönt meg az írásaiban, pedig illene.

No0oB ·
Undorító dolog szerelmesnek lenni: érettségin összekevered az Elbát a Neissével, és mikor rájössz, elkezdesz fuldokolva nevetni.

Hát élet ez?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: