Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kézfogás

Egy pillanatra csend lett, ahogy összefonódott a tekintetünk. A kezek rutinosan kapaszkodtak össze, noha csak a vicc kedvéért választottuk az üdvözlés ezen formáját. Lepillantottam, és láttam, ahogy hosszú, fehér ujjaid ráfonódnak az én bütykös maszatos kezemre. A szemed szikráiból tudtam, téged is mulattat a látvány: a lovász, és az író..
Egy pillanat tört részéig érezhettem az egész életed, a sorsod, az örömöd, a fájdalmadat, mert összesimultak a barázdák a tenyerünkben. És kezed vonásai beleégették lenyomatukat a tenyerembe, ahogy a létezésed is kiolvasható volt már onnan egy ideje… Nem emlékszem, hideg volt-e a kezed, csak arra a furcsa érzésre, ami tetőtől talpig végigbizsergetett.
Egy negyed másodperccel tovább tartott, mint egy egyszerű üdvözlés. Vonakodva engedtem el a kezed. Nem szabadott volna. Hagyni kellett volna még egy kis időt a vonalaknak, hogy összeforrjanak, hogy ugyanarra görbüljenek és párhuzamosan fussanak a végtelenbe, ahol összetalálkozhatnak…
Hasonló történetek
22523
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
15345
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Manila ·
Veledszületett dolog lehet ez a pillanatonként megélni tudás, csoda és bizonyosan átok is, olvasni mindenesetre finom.
szöszke ·
:wink:

Charlotte ·
Csak úgy az én stílusomban:
CSUDIJÓ!!!

szöszke ·
Örülök, hogy tetszett:) Kedves ismerős;)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: