Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kettős gyilkosság

Jeges szél fújt, a tüskés bokrok marcona képpel vacogtak a rájuk rakódott zúzmara alatt… Ameddig a szem ellát, hó és jég, mindenütt… lány békésen léptetett a hatalmas pej kancán. Mosolygott… pont az ilyen délutánokat szerette… nem volt túl hideg, de azért érezni lehetett, hogy tél van. A táj csodaszépen szikrázott, bár a nap már épp eltűnőben volt. Szőrén ülte meg a lovat, fázó kezeit a nyakán melengette… érezte, hogy az állat nem bánja a kései túrát… Őzek futottak ki egy bokorból, halkan suhantak a közeli erdő felé. Csend volt.
Hirtelen hatalmas dörrenés futott végig a hegygerincen… lány felnézett a dörrenés irányába, de nem volt ideje végiggondolni, mi volt az. A ló összerogyott alatta. Leugrott és meglátta a vérfoltokat a havon… vért, ami a kedves állat szügyéből csöpögött még mindig. Kabátját levéve próbálta csillapítani a vérzést, mialatt mobiltelefonján a lovardatulajdonostól kért segítséget. A ló megpróbált felállni, de ismét összerogyott. A lány kétségbeesetten szorította lassan átvérző kabátját a kanca testéhez, mialatt halk szavakkal csitítani próbálta. És dühöngött. Hol késhet a segítség?… Pdig alig néhány perce telefonált, s a lovarda messze volt.

Látta, hogy az állat egyre gyengébben lélegzik. Halkan imádkozott Istenhez, hol fohászkodva, hol szitkozódva, hogy ne… mégis megtörtént. Sírva borult a tetemre. Ekkor ért oda a vadász. Tajtékzott a dühtől. Belerúgott a halott állatba, és ordítva követelte a lánytól, hogy tüntesse el a dögöt, mert a szag elriasztja a többi vadat. A lány felállt. Erőt vett magán, és halkan megkérdezte a vadásztól, ő lőtte- e le a lovat. A vadász ismét ordítva felelt. Elsüvöltötte az ilyenkor szokásos szöveget, hogy akár a lányt is eltalálhatta volna… de a lány már csak nagyon távolról hallotta a szavait. Felnézett a férfi szemébe:
- Maga gyilkos! – mondta halkan.
- Hiszen ez csak egy ló! –mordult megvetően a vadász, arrébbrúgva az élettelen fejet. – Hogy döglöttél volna meg máshol. – köpött egyet és újabb golyót eresztett a kancába.
A lánynak ez volt az utolsó csepp. Kikapta a vadász kezéből a puskát, és iszonyatos erővel lesújtott rá a tussal. A férfi álla porrátört az ütéstől, és a földre rogyott. Az első ütést újabbak követték. A lány beleadta minden dühét, minden keserűségét és fájdalmát.
A kiérkező lovardatulajdonos szörnyülködve csavarta ki a dühöngő lovas kezéből a fegyvert, majd a vadász mellé térdelt. Ám elkésett. A férfi eltorzult arccal, holtan feküdt a havon.
- Gyilkos vagy! – mondta a lovardatulajdonos a lánynak.
- Hiszen ez csak egy ember - hangzott a megvető válasz…
Hasonló történetek
10181
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
4424
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Antonio ·
Nos! Második lettem :) A bíráknak is nagyon tetszett, mondták, hogy a sok lapos könyvismertető meg életrajzi biszbasz között az én szövegem (vagyis a Tiéd) nem volt unalmas, hanem figyelték a történetet.
Szóval még egyszer gratulálok! :heart_eyes:
szöszke ·
kösz!
Én is gratulálok neked!

Antonio ·
köszi!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: