Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kettős esés

A történet, amit most elmesélek, a nyáron esett meg velem. A szüleimmel és néhány ismerős családdal voltunk nyaralni Dél-Franciaország tengerpartján. Nem sok kedvem volt lemenni, mert a barátnőm nem jöhetett, és az ember 22 évesen már nem szívesen játssza a „anyuci és apuci aranyos kicsi egyetlen fiacskája” szerepet, és rosszul is tűröm, ha ebbe bele akarnak kényszeríteni. Az ismerős családokban csak nálam fiatalabb gyerekek utaztak, a legidősebb közöttük Zita volt, egy 17 éves gyönyörű leány, akivel gyerekkorunkban nagyon sok időt töltöttünk együtt, de az utóbbi években már csak havonta találkoztunk, akkor is inkább csak futólag. Nem voltunk soha rossz viszonyban, de én az egyetem miatt már szinte folyamatosan Pesten éltem, és egyszerűen megszűnt közöttünk az igazán jó baráti viszony. Gyönyörű lány volt, hosszú barna haj, csodálatos, értelmes barna szemek. Bőre finom és puha, mellei teltek, a dereka karcsú, a feneke szépen domborodott, és nyáron mindig úgy öltözködött, hogy a tangája vonalait a nadrágon vagy a szoknyán keresztül látni lehessen. Mindezek ellenére sohasem kezdtem ki vele, számomra ő mindig a kicsi Zitácska maradt, aki kisebb korunkban volt. Ismertem a barátját is, három éve voltak együtt, kapcsolatuk látszólag rendkívül harmonikus volt.

Első este, egy szombati napon, az édesapja átjött hozzánk, és megkért, hogy vigyem már el Zitát bulizni, mert egyedül nem akarja elengedni. Értésemre adta (amit korábban is sejtettem már), hogy nem szeretné, ha a lánya eleresztené magát, és minden este más fiúnak adja oda magát. Tudtam róla mindig is, hogy igen szigorú ember, és „rövid pórázon” tartja a lányát, akinek még sohasem engedték meg, hogy egy szobában (nem hogy egy ágyban) aludjon a barátjával. Szerintem abban a hitben ringatta magát, hogy a lánya még mindig szűz. Pedig tudhatná, hogy nem olyan nehéz helyet és alkalmat találni, ha az ember csak egy kicsit is keresi. Mindegy, igent mondtam, kissé vonakodva, mert mindig is utáltam babysitterkedni, pláne ha egy diszkóban kell mindezt. Átmentem vele az ő szobájukban, és megbeszéltem Zitával (pontosabban az apja közölte vele), hogy másnap este 11-től 3-ig bulizni fog, mégpedig velem. Kicsit korainak éreztem a kezdést, a módszert pedig diktatórikusnak, de Zita alázatosan igent mondott. De amikor az apja elfordult, cinkosan rám mosolygott. Nem tudtam mire vélni, de visszamosolyogtam. Másnap egész nap nem láttam Zitát a strandon, az apja szerint bement a városba szétnézni. Ezen nagyon csodálkoztam, de végül is nem foglalkoztam vele. Este háromnegyed 11-kor átmentem hozzájuk, Zita nyitott ajtót, egy roppant csinos és szexis ruhában. Egy pillanatra megmozdult bennem valami, de azután az jutott az eszembe, hogy az apja (ha már egyszer ilyen szigorúan fogja), miért engedi ilyen ruhában járni.

Elindultunk a diszkóba, ami csak néhány sarokra volt a szállodánktól. Az este kellemes volt, tipikus tengerparti nyári este. Tengerillatot hozott a szél, éppen ideálissá varázsolva a hőérzetet. A diszkó egy ház alagsorában volt, először azt hittük be van zárva, mert semmiféle hangot nem hallottunk, de 6 euroval és két hangszigetelt kapuval később egy roppant hangulatos, hatalmas, légkondicionált, megfelelően hangos zenével, de beszélgetős boxokkal ellátott teremben találtuk magunkat. De rajtunk kívül alig tízen voltak, a kidobók (értelmes tekintetű, kedves, de hármasszekrény méretű, jól öltözött srácok) szerint fél egyig ne is számítsunk semmire. Vettünk két Chivas Regalt, és leültünk beszélgetni. Főleg Zita beszélt. Elmondta, milyen rossz a hangulata, most, egy nappal az elutazás előtt veszett össze a barátjával. Aztán beszélt az apjáról, a korlátokról. Megkérdeztem, miért nem jött le a strandra. Az este folyamán először őszintén elmosolyodott, és annyit mondott:
- Mert a szállodai szoba erkélyén lehet meztelenül napozni.
Mondanom sem kell, mikor a következő pillanatban végignéztem rajta, ruha nélkül láttam a lelki szemeimmel. És tetszett a látvány. Ezután elkezdett arról beszélni, hogy milyen nagy gondot fordít arra, hogy a testének minden szeglete és hajlata szépen, egyenletesen legyen lebarnulva. Én persze egyre inkább felizgultam. Láttam rajta, hogy élvezi. Észbe kaptam: szándékosan fel akar izgatni! Végiggondolva, az egész beszélgetés afelé irányult, hogy elcsábítson! A dolog egy pillanatra abszurdnak tűnt, de ösztöneim győztek, és elkezdtem belemenni a játékba. Egy negyed óra múlva, mikor már kezdett hangulat lenni, mi is táncoltunk. Roppant érzékien tudott táncolni. Mozdulatai, pillantása, véletlennek tűnő érintések és simogatások izgattak. Értett hozzá. És nagyon élveztem. Melyik srác nem élvezi, ha egy gyönyörű lány ezt csinálja vele. Úgy döntöttem, én is játszom.

Kettőkor azt mondta, elege van a diszkóból, menjünk haza. A tánc után kicsit furcsa volt az egész, de azt mondtam, jó. Végül is mindketten kiszórakoztuk magunkat, engem otthon vár a barátnőm, ő pedig jól érezte magát. Felértünk a legfelső emeletre, ahol a szobáink voltak. A két család két, egymással szemben lévő, két hálószobás apartmant kapott. Odahajoltam, hogy jóéjt puszit adjak, de mikor az arcunk összeért, ő átölelt, a fejét elhúzta tőlem, és mélybarna szemeivel a szemembe nézett. Pillantásában sütött a vágy. Megcsókoltam, mert akartam, és tudtam, hogy ő is akarja. Visszacsókolt, és egyre szenvedélyesebben tettük. Még a csók közben elővettem a mi szobánk kulcsát, majd - mikor szétváltunk - kinyitottam az ajtót, és kézen fogva Zitát bementünk a szobámba. Szerencsére a szüleim szobájának ajtaja be volt csukva, és szobáinknak nem volt közös fala. A szobámban felkapcsoltuk a villanyt, és ott folytattuk, ahol a folyosón abbahagytuk. Lefeküdtünk az ágyra, és csókok közben elkezdtük felfedezni egymás testét. Ő nem sokat teketóriázott, keze azonnal a nadrágomban tévedt, és a már őrjítően feszülő farkamat kiszabadította börtönéből, és miközben csókolóztunk, verni kezdte. Mozdulatain látszott, hogy nem először csinálja, nem nagyon tudtam visszatartani, és egy perc múlva el is élveztem. Mikor érezte, hogy megtörtént, hirtelen elhúzódott tőlem, és az ágyon a fal felé fordult. Nem értettem.
- Mi történt? – kérdeztem. – Mi a baj?
- Azt hittem, végre lesz egy jó estém, de te elsietted. – A hangján hallottam, hogy a sírással küszködik. Amit mondott, azon nagyon meglepődtem, és férfiúi mivoltomban sértve éreztem magamat.
- De miért gondolod, hogy végeztünk? – értetlenkedtem.
- Hát, mert elélveztél… – hangzott az értetlenkedő válasz.
- Igen, de ettől még tudom folytatni!
- Tényleg? – Felémfordult, arcán a meglepődés, szemeiben könnyek. – De Tamás sohase folytatta…

Most én vágtam meglepett arcot. Tamásnak a barátját hívták. Az a szerencsétlen soha nem élvezett el kétszer egymás után? Nekem néha még háromszor is sikerül. Nagyon megsajnáltam Zitát. Szegény talán sohase szeretkezett addig, amíg jó esett neki. Válasz helyett, elkezdtem csókolgatni, a sós könnyeket az ajkammal felitatni. Lassan megnyugodott, és én egyre lentebb folytattam a csókokat. Szépen lassan megszabadítottam a ruháitól, elborítottam csókokkal azokat a gyönyörű melleket, végig a hasán, eljátszadoztam a köldökével, majd pedig lentebb húzódva lehúztam róla a nadrágot és a tangát. Tényleg szépen egyenletesen volt lebarnulva, mindenütt. Puncija szépen borotvált, csak egy fekete csík. Megnyálaztam az ujjaimat, és simogatni kezdtem a csiklóját. Ő halk nyöszörgéssel és dorombolással válaszolt. Mikor felnéztem, láttam, hogy teljesen kipirult, és csukott szemmel élvezkedik. Kezei hol a lepedőt gyűrték, hol a hajamban túrtak. Lábait egy idő után felemelte, és a vállaimra támasztotta. Éreztem testének minden remegését. Ágyékát először lágyan, majd egyre határozottabban nyomta felém. A csikló ingerlését rábíztam a bal kezemre, a jobbat pedig óvatosan befúrtam a hüvelyébe, hogy a G-pontját megtaláljam. Hamarosan ráakadtam, és mikor izgatni kezdtem, Zita remegni kezdett, kezei a hajamban ökölbe szorultak, és szinte benyomták a fejemet a puncijába. Majd lassan ez abbamaradt, izmai elernyedtek, és kezei ismét a simogattak. Igyekeztem az ő ütemében maradni, és mikor teljesen elernyedt, akkor én is abbahagytam az izgatását, és felültem. Ő rám nézett, és mosolyogva csak annyit mondott:
- Ez nagyon finom volt.

Felkeltem, hogy megcsókoljam, de megcsúsztam, és nagy robajjal leestem az ágyról. Rá-estem egy a földön heverő könyvre. Piszkosul fájt, szerencsére nem keményborítós könyv volt, de éreztem, hogy a hátizmom napokig sajogni fog. Zita, fájdalomtól eltorzult arcomat látva, azonnal odaugrott, és segített felkelni. Iszonyatosan fájt a hátam, inkább lefeküdtem az ágyra. Minden szexuális vágyamat elvette az a rohadt könyv. És nem csak nekem, Zitának is. Ápolgatott egy kicsit, majd segített felvenni valami alvóruhát, majd maga is felöltözött, megcsókolt, és visszament a szobájukba.

Másnap délelőtt befutott a barátja, hatalmas virágcsokorral. Zita bocsánatárért esedezett, aki megbocsátott neki. A nyaralás elmúlt minden folytatás nélkül, és azóta nem is találkoztunk. Kicsit sajnálom.
Hasonló történetek
29937
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
18047
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Cicus ·
Szervusztok



Szilárd úr köszönet a segítségért, megkérem a barátomturkáljon bennem. Ha érdekel az élmény elmondom!



Köszönöm, hogy meghallgattatok.



Szervusztok

Cicus ·
Szervusztok!



Kedves Szilárd! Örömmel tudatom veled, hogy sikerrel jártam és nem a barátom, hanem én. Egy kedves olvasó társunk levélben felvilágosított, hogy magamon, hogy segíthetek.

A gúnyt pedig úgy érzem te kezdted! Mivel? "Kepzeljuk el huvelyedet mint egy barlang" Te, mint reagálnád ha azt írnám neked, hogy a kettétört fokpiszkáló nagyságú szerszámoddal ne akarj barlangászni! Ugye sértö? De folytattad: "adig keresgel" Mi az én cuncikám egy üzlet ahol keresgélni kell? Asszociációról nem hallottál?

Tehát ennyit a gúnyról és a piszkálódásról. A fentiek mellett is köszönettel tartozom neked azért, hogy megmutattad a helyes irányt és sikerült egy nem mindennapi örömben részesülnöm. De ez már egy történet lenne és nem írom le ne hogy megint szívességet kelljen tenned nekem ("Elmenyed ird le es kuldd be , ugy esetleg elolvaslak")



Köszönöm, hogy meghallgattatok.



Szervusztok.

Cicus ·
Szervusztok!



Szilárd! Köszönöm a romantikus felvilágosítást. Ezen hozzá szólásodban semmi kivetnivalót nem találtam és követni fogjuk az utasításaidat.



Köszönöm, hogy meghallgatatok.



Szervusztok

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: