Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Két nap alatt

Két nap alatt

Két nap alatt rengeteget változott a világ. Bárhova léptem mindenütt gyilkos szörnyetegek voltak. Miután fellőtték a K1-et a világ elsötétült, de nem csak az ég, hanem az emberek agya is. Raboltak, loptak, gyilkoltak, tehát aki nem tudta megvédeni magát meghalt. Én 18-éves voltam mikor ez bekövetkezett. Sokakhoz hasonlóan nem tudtam megvédeni magam, mert lusta voltam tanulni. Aztán eljöttek a robotok. Teljesen úgy néztek ki, mint az emberek, csak erősebbek voltak nálunk. Soha senki nem tudhatta mikor, és hol vannak. Ez persze olaj volt a tűzre. Az emberek mindenkire gyanakodni kezdtek, senkiben sem bíztak meg.

Kitaszított voltam, rongyokban jártam és minden honnan elkergettek. Az utcákat jártam és próbáltam magamtól megélni. Aztán megláttam egy gyereket, amint valaki a falhoz vágta. Odarohantam és a gyerek elé álltam. Az idegen felmért, már tudtam, hogy robot. Nem vártam meg míg félre lök.
- Ha három ütésedet túlélem, elengeded a gyereket?- kérdeztem. Magamat nem számoltam bele, hiszen nekem mindegy, de ő még élhet.
- Három ütés? Rendben, ha kiállod, elmehet a gyerek, és magadért nem állsz ki?- kérdezte ironikusan. A gyerek közben a faltövében ült és könnyes szemmel figyelt.
- Ma este egy embert úgy is meg kell ölnöd, miért ne legyek én? Különben is két élet három ütésért kevés lenne neked. - mondtam.

Néztem az arcát, de nem tudtam kiolvasni belőle semmit. Közelebb mentem hozzá, hogy elérhessen, aztán gyomron vágott. Úgy vágódtam a falhoz, hogy egy ötven centis bemélyedés is maradt utánam. Vér csorgott a számból és gyanítom máshonnan is, de felálltam. Újra a szemébe néztem és próbáltam vigyorogni, de csak egy fájdalmas grimasz lett belőle. Közben a gyerek megpróbált elfutni, de a csontjai valószín?leg eltörtek, így a futás csoszogásba ment át. A robot megint ütött, most az arcomba kaptam az öklét. Megint találkozott a hátam a fallal és már nem csak a számból, az orromból is ömlött a vér. Az orrom tropára tört, a szám kicsattant, a bőröm szintúgy.

Már csak az éltetett, hogy egy van hátra, aztán meghalok. Meghalok, az biztos, egy ilyen robotember egy kézzel felemel egy autót és méterekre hajítja azt. A fal segítségével nagy nehezen felálltam, vettem egy mély szaggatott lélegzetet és megfordultam még mindig a falnak támaszkodva. Majd ellöktem magam tőle és két lépést sántikáltam a robot felé. Már nem voltam képes grimaszolni sem, megérttettem, hogy ez a vég. Mély nyugodtságot éreztem s a fájdalom is csendesedett. Végül megkaptam az utolsó ütést. Újra a falon landoltam, úgy éreztem, mintha szétfolyna az egész testem a szerveim, a vérem, az életem és gyanítom úgy is volt. Minden sötétségbe borult és a világ eltűnt örökre.


~Vége~


A.C.G.
Hasonló történetek
26057
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
29475
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?
Bert ·
Szerintem túlságosan sok benne a spirituális eszmények.......
Egész jó történet lenne ha nem túloznád el a szörnyeket, robotokat, stb..az emberek nem kíváncsiak már az ilyen túlhajszolt élvezetekre mint e történet....sokkal több valóságalapja legyen egy történetnek...támaszkodjon a valóságra és akkor az emberek is könnyebben olvassák majd könnyű szívvel.......

Sze@Sze ·
A stiláris hibákon lehetne javítani, még a gondolati kuszaság is rendbe hozható, de egyáltalában, miért írtad?

A.C.G. ·
Tényleg nem igazán jó, de csak elkezdtem írni és ez jött ki bel?le. 10 perces munka volt és
inkább a halált próbáltam leírni semmint a gépeket.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: