Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Képzelt valóság...

Forró nyári nap volt. Fülledt, mint a többi... Akkor már 2 hete tartott az a szörnyű kánikula, ami forróságával nem csak az állatokat és a növényeket taglózta le, de őt is. Éppen egy bögre jeges teát iszogatott, amikor hirtelen rátört az ismerős érzés. Valami hiányzott neki már napok óta, bár maga sem tudta, hogy pontosan mi is az. A legváratlanabb helyeken tört rá és ilyenkor forróság futott át a testén, majd kiverte a víz, remegett... Azóta tartott, amióta meglátta azt a srácot abban a bevásárlóközpontban. Ruhát mentek vásárolni a barátnőjével, ma már nem bólintana rá olyan könnyen. Mert azóta kínozza a vágy. Most is a gép előtt ült, mint mindig, de az esze máshol járt. Lazán öltözött, mint mindig, már csak a forróság miatt is. Ahogy ott ült kék bugyijában és fehér trikójában, nem is volt tudatában annak, hogy akármelyik férfiben képes lenne azonnal felébreszteni a vágyat.

Sosem gondolkozott ilyesmin, mindig is a saját feje után ment, az öltözködésben, a beszédben, stílusban és a szexben is. Csinos volt, gömbölyű, de egyáltalán nem kövér, olyan van mit rajta fogni típus. Tenyérbeillő mellein megfeszült kedvenc macis trikója. Gyönyörű, barna bőre volt, erre mindig kényesen ügyelt. Zöld szemei, amik mindenkit megigéztek, aki csak vette a bátorságot, hogy beletekintsen. Gondolatai most is szabad utat jártak, ahogy mindig. Az a srác. A kék szeme azonnal megfogta. Sosem hitt abban, hogy létezik szerelem első látásra. Viszont fizikai vonzalom, az az édes bilincs annál inkább. Az volt az érdekes, hogy nem az a kigyúrt, izomagyú fazon volt. Egyáltalán nem. Viszont volt benne valami, ami megfogta, talán a kisugárzása, az egyénisége. Ahogy segített neki a polcról levenni azt a dobozt...

Gondolatai a srácon jártak most is, amint a teából kihalászott jéggel bíbelődött. Imádta a jeget, amint forró bőrével érintkezik. Ahogy lassan, nagyon lassan végighúzta a nyakán, a mellkasán, a hasán keresztül egészen testének legforróbb pontjáig. Az édes álmodozásból a kilincs zörgése zavarta fel. Ki lehet az, hiszen senki sincs otthon. Pillanatokkal később megoldódott a rejtély, amint a fehér, poszterekkel teleragasztott faajtó kinyílt és ott állt a srác. A srác a bevásárlóközpontból. Nem hitt a szemének. Valahol, valaki meghallgatta a könyörgését, ahogy annyiszor már, de ez
akkor is lehetetlen. Hirtelen ráébredt, hogy mitől önti el olykor a forróság, hogy miért viselkedik úgy, mint egy csitri.

A srácnak a puszta látványa is beindította a fantáziáját. Úgy érezte, ha hozzáér, azonnal elolvad, mint az a jégdarab az előbb. A fiú csak állt az ajtóban és mosolygott, végigmérte a lányt. Csinos, állapította meg, de mégis több annál... Ahogy ott állt előtte, kissé hiányos öltözetben, úgy hatott rá, mint a sivatagban haldoklóra egy pohár víz. A lány egyre hevesebben vette a levegőt, s a testhezsimuló trikója könnyen engedett az alatta található csinos féldinnyék erejének. A srác közelebb lépett és akkor hirtelen minden megszűnt létezni, egymás szemébe bámultak, szavak nélkül, pusztán mozdulatokból sejtve, hogy mit szeretne a másik. A következő pillanatban egy szenvedélyes csókban forrtak össze. A srác keze lassan haladt végig a lány testén. A feszes fenekén, a derekán, a vállán, majd a mellein.

Kezeit lassan becsúsztatta a póló alá, hogy elérje azokat a feszes kebleket. Erős kezeivel megmarkolta a kemény féldinnyéket. A lány felnyögött a gyönyörűségtől. A fiú egyelten rántással letépte a trikót, a leheletfinom anyag engedett az erős kéznek. A lány mellbimbói keményen meredtek előre, amint a férfi nyelvével lassan, körkörösen ingerelni kezdte. Közben kezével már a lány lábai között járt, lassan, óvatosan húzva félre a kék fehérneműt, amely az imént átélt pillanatoktól már nedves volt. A lány térdei megremegtek, majd érezte, hogy lassan elönti a kéj, ahogy a fiú ujjával lassan egyre mélyebbre hatolt a vágytól égő ölében. A srác felemelte, majd óvatosan lefektette a lányt az ágyra.

Lassan csókokkal kezdte beborítani a testét. A vádliját, a lábfejét, térdét, combjának belső vonalát, lassan haladva felfele a hasán, a mellein, majd elérve a forró ajkait, újabb szenvedélyes csók következett, a lány teste megvonaglott, ahogy a fiú nyelve a szájában körözött. Erre vágyott már régóta. Kimondva, kimondatlanul, kellett neki a törődés, a gyengédség. A srác tudta ezt, így megpróbált gyengéd lenni, de a vágy őt is fűtötte, érezte ágyékán, hogy majd szétveti a tűz. Ugyanazon az útvonalon visszaaraszolt a lány lüktető kelyhéig, miközben útját forró csókokkal kísérte. Amikor a férfi nyelve a szeméremdombjára tévedt, a lány nem tudta tovább türtőztetni magát. Teste megfeszült, majd robbanásszerűen tört rá a kéj, zihált, kezével kapaszkodót keresve beletúrt a srác hajába.

A férfi nyelve egyre sebesebben pergett a lány csiklóján, mennyei örömökhöz juttatva őt. Az egész pár percig tartott, mégis óráknak tűnt. Sírni tudott volna a gyönyörtől, de elfojtotta. Most rajta volt a sor, a hátára lökte a fiút, majd egyetlen rántással széttépte rajta az inget, nem igazán tudta, hogy mit tesz, teljesen elvette az eszét a kéj. Mohón vetette rá magát a férfi mellkasára, vadul csókolva, egyre lentebb haladt. Most a férfi indult el azon a bizonyos hullámvasúton úgy érezte, nem sokáig bírja. A lány tudta ezt, így lassabb tempóra váltott. Lassan kigombolta a srác farmerját, utat engedve ágaskodó férfiasságának. Óvatosan kezébe vette a férfi szerszámát. Gyönyörködött keménységében, majd lassan nyelvével végigsimította. A srác felnyögött a gyönyörtől, ahogy a lány lassan a szájával ingerelni kezdte a hímvesszőjét.

Először csak lassan, majd egyre gyorsabban, a nyelvét is bevetve. A srác teste pattanásig feszült, úgy érezte, nemsokára eléri a csúcsot, de akkor a lány hirtelen abbahagyta. Több ösztönzésre nem volt szüksége, lerúgta a farmerját, a hátára gördítette a lányt, majd lassan odahajolt hozzá. A lány lehunyta a szemét, amint a férfi lassan beléhatolt. Egész testében remegett, ahogy átadta magát a mindent elsöprő érzésnek a férfi lassú, ütemes mozgásba kezdett, miközben a lány nyakát csókolgatta, mialatt ő átkulcsolta a lábával a derekát. Minden olyan tökéletes volt, hihetetlen és gyönyörű. Ahogy ott akkor az egymáséi lettek, megszűnt a külvilág. A város zaja, a gép zúgása. Csakis az ő sóhajaikat lehetett hallani, ami akkor és ott szebb volt minden zenénél.

A lány érezte, hogy közeledik a csúcspont, ahogy a férfi egyre ütemesebben mozgott. Sóhajtásai elmélyültek, majd átadta magát
teljesen a gyönyörnek, teste megfeszült és egy rövid sikoly hagyta el a száját. A férfi úgy döntött, ideje váltani. Átfordultak félig, így a lány oldalra került, háttal neki. Lassan csókolgatva a nyakát és a vállát, újra ütemes mozgásba kezdett, ám ezúttal gyorsabban. Folyamatosan simogatta a melleit, majd keze lentebb csúszott szeméremdombjára. Csiklóját kitapintva izgatni kezdte a lányt, mialatt egyre gyorsabban mozgott. A lány elérte a csúcspontot, de most sokkal erőteljesebben, mint az imént. A férfi érezte és látta kedvese orgazmusát, ekkor
elengedte magát, utat hagyva az ő beteljesülésének. Egyszerre élték át.

A legszebb, ami férfi és nő között történhet, gondolta a lány. Lassan megfordult. Fáradtan ölelték át egymást, hatalmas csókban összeforrva. Nézték még egy ideig egymást, miközben a férfi simogatta a lány arcát. Aztán mindkettőt elsodorta az édes álom. Álom egymásról, nyugodtságról, távolságról. A lány, mint minden nap egyedül ébredt. Szétnézett maga körül, kereste kedvesét. Semmi nem utalt a szobában arra, hogy pár perce, órája (ki tudja?) ez a szoba egy szenvedélyes szeretkezés helyszíne volt. Felült, körülnézett és megpillantotta a teásbögrét. Felkelt az ágyról és odalépett az asztalhoz, belenézett a csuporba. A jég már rég elolvadt. Tovatűnt a forróságba, pont úgy, mint az álma. Mert álom volt csupán. Ahogy erre ráeszmélt, lassan kezdtek neki derengeni a dolgok. Mérhetetlen ürességet érzett. Visszazuhant a valóságba. Hiszen az a bevásárlóközpont sok száz kilóméterre volt, a nyaralás alatt jártak arra. Messze, csak úgy, mint az a srác és talán messzebb, mint ez a régóta dédelgetett, édes álma...
Hasonló történetek
29418
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
24235
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: