Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Képtelenség 2.

Hirtelen nem tudtam hogyan reagáljak. Az a lány akibe szerelmes voltam megcsókolt. A szavain gondolkodtam. ,,A részeg ember csak igazat mond."
Képtelenségnek véltem ,hogy ő tényleg szerelmes belém. Túlságosan ismerem. Valószínűleg ki van éhezve. Esetleg így akarja megoldani azt,hogy még azt tudja,hogy Dávid mással kefél addig neki is legyen valakivel. Nagyon nagy akaraterőre volt szükségem ,hogy eltoljam magamtól. Nagyon fájt,hogy csak ezért akart. Mikor eltoltam magamtól megdöbbenést,hihetetlenséget és csalódottságot láttam a szemeiben. Én már alig láttam a könnyektől ,de sikerült valahogy befutnom a szobába. Magamra zártam az ajtót és csak sírtam,sírtam és sírtam. Mikor viszonylag megnyugodtam kopogtatásra lettem figyelmes. Tudtam,hogy Szami lesz az és beszélni akar. Ő sajnos nem az a fajta,hogy úgy tesz mintha mi sem történt volna.Lassan odasétáltam az ajtóhoz és kinyitottam.Kisírt szemmel nézett rám és rögtön átölelt. Tudtam,hogy ez nála a sajnálat jele. Nem tudta,hogy érzek és remélem nem is jött rá. De nagyon jól esett ez a gesztus tőle. Vagy 10 percen keresztül csak álltunk és öleltük egymást majd elhúzódott. Megfogta a kezem és  húzott maga után. Fogalmam sem volt hova visz ,mert teljes eksztázisban voltam,hogy megfogta a kezem. Jó. Párszor már fogta a kezem,de soha nem így. Mire feleszméltem már a nappaliban ültünk és lelkiztünk.

-Bernadett én...-habozott-szóval én..nagyon sajnálom amit csináltam. Gondolom még az alkohol utóhatása és kicsit ki vagyok éhezve úgyhogy elnézést..Soha többet nem csinálok ilyet..Ha csak nem te is akarod..

Elakadt a lélegzetem. Mi van ha tényleg vonzódik hozzám? Mi van akkor ha tényleg bejövök neki.Remegve nyitottam ki az ajkaimat.

-Semmi gond. Csak tudod váratlanul ért-rámosolyogtam és megöleltem.

-Örülök,hogy ezek után nem rohansz el tőlem-nézett rám megkönnyebbülten.

-Nincs kedved ma elmenni moziba? Most adják az új horrort.

-A Démonosat?

-Aham.Elmenjünk rá? -kérdeztem meg óvatosan. Bár nem randira hívtam még se szeretném ,hogy visszautasítson.

-Menjünk! -mosolygott rám boldogan majd elment felöltözni és én követtem a példáját.

*4 órával később*

-Iszonyatosan jó volt ez a film. Istenem..ezért szeretek veled moziba járni. Végig pofázod a filmet és mindenki a te véleményeden röhög. Egy horrort néztünk meg még is mindenki röhögve ment ki. Te egy állat vagy -röhögtem mellette miközben sétáltunk a West End parkolójában a kocsimhoz.

-De most nem tehetek róla ,hogy Valek a démon úgy nézett ki mint egy pap és nem tudtam magamban tartani. Tudod mit. Nem is pap,inkább apáca.
Itt kipukkant belőlem a röhögés és kinyitottam a kocsi ajtaját.

-Meg amikor a kis srác bement a konyhába. Hogy is hívták?

-Johny volt nem?-kérdezte.

-Ja igen. Mikor bement a konyhába ,hogy elüvöltötted magad,hogy Johny poweeeer. Meg Johny kemény. Komolyan te nem vagy normális -mosolyogtam rá.

-Szeretnél ha nem lennék ilyen? -vigyorgott rám önelégülten.
Én bárhogy szeretlek téged. Mondtam magamban persze.

-Szerintem úgy is szeretnélek -mosolyogtam rá kedvesen.

-Helyes.

Ezután az utat végig nevettük visszaemlékezve a filmre és a beszólásokra. Este 8 volt mire hazaértünk ,mert megálltunk vacsizni a mekiben.

-Mész zuhanyozni vagy menjek én? -kérdeztem tőle.

-Nekem jobb ötletem van.

-Mégpedig? - néztem rá kíváncsian.
Megfogta a karomat és a fürdő felé húzott majd belökött az ajtón.
Meglepődve néztem a szemébe ami eltökéltséggel és vággyal tele csillogott.

-Ma tisztázni fogjuk kettőnk dolgait. Ha akarod ,ha nem. Kezdhetem én,de kezdheted te is. Nekem oly mindegy.

-Szami..én..-dadogtam.

-Tudod mit. Inkább rákérdezek. Te kedvelsz engem?
A meglepődéstől kitágult a szemem.

-P-p-persze ,hogy kedvelek. A legjobb barátom vagy.

-Én nem úgy értettem.

-Hanem ,hogyan? -kérdeztem vissza remegve.
Ekkor a falnak lökött ,a két kezét a fejem két szélére tette és közel hajolt. Ajkai szinte súrolták az enyémet.

-Vonzódsz hozzám? Esetleg szeretsz engem? -nézett mélyen a szemembe.
Nagyot nyeltem a közelsége miatt.Nem tudtam,hogy elmondjam-e neki.Mi van ha csak szórakozik hisz..Hisz..Ez nem lehet. Nem is ivott ma. Semmi olyat nem csinált.Ekkor tudatosult bennem,hogy ő hogyan érezhet.

-Igen Szami. Vonzódok hozzád. És szerelmes is vagyok beléd-mondtam ki eltökélve és mélyen a szemébe néztem.
Percekig csak nézett. Csak nézett és mosolygott.Majd lassan közelebb hajolt. Az én fejem is automatikusan közelített az övé felé.
Mikor már csak egy hangyányi hely volt a szájaink között ajtó csapódást hallottunk.


Folytatás hamarosan! :)
Előző részek
Hozzászólások
NancyCallahan ·
"Eltökélve"?!?!?! :open_mouth: :confounded:
Te jó ég, pont mikor kezd érdekessé válni a történet.. nagyon kérlek, olvasd át párszor, mielőtt beküldöd!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: