Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Képtelenség 1.rész

Délután 4 óra volt. Végeztem a munkámmal és már szálltam be a kocsiba mikor megszólalt a telefonom. Petra hívott,hogy menjek el Szamihoz,mert ő nem tud és szakítottak a barátjával emiatt nem válaszol sehol. Se facebookon ,se telefonon. Mivel és dolgoztam így észre se vettem ,hogy legjobb barátnőm aki egyben a titkos szerelmem is nem válaszol semmire. Emlékszem még arra a napra mikor megismerkedtünk. Petrával (aki amúgy a testvérem) egy rendezvényen voltunk és Szami volt a színpadon a konferáló. Szakadt fekete farmert viselt fekete Converse tornacipővel és piros kockás inggel.Nem volt az a husis típus de anorexiásnak sem mondanám. Szemei feketén csillogtak,mogyoróbarna haja hátradobva pihent a vállán. Csak úgy ontotta magából a poénokat. Rendezvény után a szerencse úgy hozta lerobbant a kocsija és mi vittük haza. Ott megadta az elérhetőségeit mondván ,hogy jó fejek vagyunk és szívesen beszélgetne velünk. Ez 4 éve történt és azóta is legjobb barátok vagyunk. Vonzalmat körülbelül 1 éve kezdtem iránta érezni. Tudtam ,hogy biszexuális de sose mertem hozzá közeledni és egy-két pasi mindig körbelengte őt. Így magamba fojtottam az érzelmeimet és néha néha Petrának kisírtam magam. Felkaptam a kocsikulcsot az anyósülésről és indultam a barátnőmet összekaparni a földről. Egész úton az ideg kerülgetett mert tudom ,hogy ha szomorú nagyon bújós tud lenni. Félek,hogy nem fogok bírni magammal ,de muszáj mennem nehogy kárt csináljon magában. Nehezen kezelte az ilyen dolgokat. 20 perces kocsi út után megérkeztem a háza elé. Mivel Rufus a kutyája kint volt a kertben tudtam ,hogy itthon van. Elővettem az ő házához tartozó kulcsot és elindultam befelé. 1 hete nem láttam és már nagyon hiányzott. Rufus nagyon örült nekem, alig engedte ,hogy bemenjek. Mikor odaértem az ajtóhoz kopogtattam és vártam hátha kinyitja az ajtót. 2 perc várakozás után meg is jelent és nekem elállt a lélegzetem.Oké ,oké láttam már fehérneműben de akkor ott volt Petra is. Most meg egyedül voltam nála ő meg ajtót nyitott egy szál bugyiban és egy feszülős topban. Szemeim rögtön végig futottak a hosszú sportos lábain ,a feszes hasán ami a top alól kicsit kilátszott, a 75C-s mellein ,fel az arcára amikor is megláttam kisírt szemét. Rögtön a nyakamba borult és elkezdett sírni. Megcsapott a csodálatos illata és lehet ez egy gonosz dolog ,de örülök ,hogy szakítottak Dáviddal. Lassan betámogattam a nappaliba és leültünk a kanapéra. Rögtön hozzám bújt,átölelt és csak sírt. Nyugtattattam őt is ,meg a lábam közötti éhes kis férget ,hogy nyugodjon le. Miután megbeszéltük a dolgokat megkért ,hogy aludjak nála. Belementem a dologba és felajánlottam neki,hogy ha gondolja kiveszem a következő hetet szabinak és itt tudok vele lenni. Csinálunk csajos dolgokat amikre néha Petra is eljön és elfelejtettjük vele Dávidot. Lelkesen bólogatott az ötletre,így felhívtam a főnököm aki ismerte Szamit és azt mondta nem is kell kivennem a hetet ,ő majd elintézi az osztályomon. Rámosolyogtam Szamira ,hogy ilyen sok embert ismer és mindent megtud oldani a neve. Visszamosolygott rám majd megkért,hogy csináljunk kaját utána nézzünk valami filmet. Beleegyeztem és neki álltam a híres spagettim elkészítéséhez. Szami mondta ,hogy megy átvesz egy kényelmesebb felsőt és jön is. Már majdnem kész volt a Spagetti mikor lejött egy másik szexibb bugyiban és egy bő pólóban ami alatt nem viselt melltartót. Nagyot nyeltem a látványra.Odasétált mellém és megpuszilt.
-Köszönöm,hogy itt vagy mellettem -mosolygott rám.

-Hol máshol lennék ilyenkor? -mosolyogtam rá.

-Ünnepeljünk jó? -mondta pajkos tekintettel.

-Mit?

-Hogy Dávid végre megtalálta a hozzáillő ribancot -nevetett és elővett egy üveg fehérbort.

Miután megettük a vacsorát és dobtam egy gyors minden okés üzenetet Petrának , leültünk filmet nézni. A bor is jócskán fogyogatott a film közben és egyre többet nevettünk.A film közepe felé járhattunk mikor Szami lehalkította a tv-t és teljes testével felém fordult. Rajtam is már csak egy bugyi volt meg a pólóm. Kezét a combomra tette nekem pedig elállt a lélegzetem. Félve néztem rá és szemében láttam csillogni az alkohol mámorító ködét és a huncutságot. Tudtam ,hogy az alkohol csinálja ezt vele és hiába akartam én is már mióta elvettem a kezét a combomról és ráraktam a sajátjára. Szomorúan nézett rám.

-Te nem akarsz engem? -kérdezte szomorúan.

-Szami nyugodj meg csak az alkohol beszél belőled. Gyere menjünk szépen feküdjünk le -mondtam neki nyugodtan elfojtva a sírásomat ,hogy nem tudja mit érzek.

-Ez a beszéd -mosolygott rám huncutul és kezét becsúsztatta a pólóm alá. Én rögtön kivettem onnan bár vágytam az érintésére.

-Mármint aludni kis okosom -mondtam neki.
Ekkor egy kicsit csalódottan de beletörődve indult meg utánam a hálóba. Tudtam,hogy valamire készül mert soha nem adja fel ilyen könnyen. Bekísértem lefektettem az ágyra és indultam kifelé a vendégszobába mikor megszólalt:

-Nem alszol velem? -És szemében megint láttam előtörni a huncutságot.

-Szami nem fogok veled aludni -Mondtam csóválva a fejem ,de nagyon nagy akarat erő kellett ,hogy ne ugorjak be rögtön mellé. Elindultam ismételten ki mikor utánam ugrott és átölelt. Halkan suttogott a fülembe:

-Bernadett kérlek aludj velem...Bármit megteszek -majd belenyalt a fülembe én pedig megborzongtam. Tudtam,hogy ha befekszem mellé abba az ágyba nyert ügye van és nem akarom,hogy az alkohol miatt feküdjön le velem. Így szépen megfordultam visszalöktem az ágyra.

-Aludj Szami -parancsoltam rá.

-Ne már... -toporzékolt ami iszonyatosan aranyosan állt neki. Rámosolyogtam majd az ajtóból jó éjszakát kívánva átsétáltam a vendég szobába,ledőltem az ágyamra és azonnal elnyomott az álom.

Másnap 8 fele ébredtem fel. Kiszálltam az ágyból és indultam kávét csinálni. Az én 25 éves korosztályom általában futással indítja a reggelt. Nos én is kocogtam. A kávéfőzőig és az asztalig. Lefőztem magamnak a kávét amit lassan elkortyoltam majd elmosogattam a tegnap ott hagyott tányérokat. Körülnéztem a házban és rájöttem ,hogy nem ártana egy kis takarítás mert Szami nem nagyon foglalkozik ezzel a dologgal. Bementem a szobámba az iPodomért és zene hallgatás közben neki álltam takarítani táncolva. Körülbelül fél órája takarítottam mikor két lágy kéz szorítására lettem figyelmes a derekamon. Tehát Szami felébredt. Kivettem a fülhallgatót a fülemből és megfordultam.

-Jó reggelt álomszuszi! -mosolyogtam rá- Tegnap jól kiütötted magad.

-Annyira nem -mosolygott rám és egyfolytában a számat nézte -Tudod nem voltam annyira kiütve. A részeg ember csak igazat mond.

Én teljesen ledöbbenve néztem két fekete szemébe ami cikázott a szemem és a szám között.Közelebb hajolt majd elkezdett motyogni a fülembe:

-Tudod iszonyatosan vonzó látvány volt mikor kijöttem és azt láttam,hogy egy gyönyörű lány bugyiban és pólóban felém rázogatja a fenekét -Itt ráfogott a fenekemre én pedig halkan felsóhajtottam. Ekkor mélyen a szemembe nézett majd megcsókolt.

Ha tetszik a történet hamarosan folytatom. :)
Hozzászólások
További hozzászólások »
mozgi ·
Jöhet a folytatás!!

Lexi21 ·
Már beküldtem a 2.részt. Az adminoktól függ mikor lesz kint :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: