Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kemping

Egy spanyolországi kemping strandján látták meg egymást. A lány éppen olvasott az árnyékban, a fiú pedig a haverjával beszélgetett. Egy hirtelen témaváltással közölte: milyen gyönyörű! A másik srác először nem értette, de aztán követte a tekintetét, és észrevette a csodálat tárgyát:
- Ja. Az. De nem magyar, mit akarsz tőle?
- Miért ne lehetne akár magyar is?
- Angol könyvet olvas…
- Tényleg. De azért van, amihez nem kell beszélni...
- És hogy magyarázod meg, hogy mit akarsz tőle?
- Majd intenzíven gesztikulálok...
- Szerintem attól inkább kitöri a frász.
- Olyan elképzelhetetlen, hogy fantasztikus testemtől elaléljon?
- Olyan...
- Most nincs kedvem megsértődni, úgyhogy hagyjuk, húzzunk fürdeni.

Mire kijöttek a vízből, a lány már nem volt ott.
- Hagyd már a francba, felejtsd el. Ennyire azért nem jó nő.
- Persze, igazad van- sóhajtott a fiú.
- Na gyere, visszamegyünk a sátorhoz, iszunk egy sört, és mindjárt normálisabb leszel. - Ahogy mentek, észrevették, hogy a lány egy idősebb párral beszélget. „Nyilván a szülei”- gondolta a fiú, és mintegy véletlenül arrafelé kanyarodott. Amikor közelebb ért, meghallotta, hogy beszélgetnek. Magyarul…
- Semmi kedvem bemenni a városba. Inkább maradnék strandolni. – mondta a lány.
- Biztos vagy benne? Unatkozni fogsz.
- Á, majd legfeljebb olvasok. De nagyon meleg van, megmozdulni sincs kedvem.
- Te tudod. Mi mindenesetre csak késő este jövünk haza. - Jó, mondtam, hogy megleszek. Sziasztok. – és ezzel belépett a lakókocsiba.

A fiúk is továbbmentek.
- Szóval mégis magyar...
- Na de a könyv...
- Nyelvtanulás... Rémlik valami?
- Végül is mindegy. Az a lényeg, hogy szabad a pálya, lehet ráhajtani.
- Ugyan már, úgysem tetszem neki.
- Pont neki ne?
- Jól van, menj aludni. Lehet, hogy én még lemegyek ma a strandra... - Alighogy leterítette a törülközőjét, már jött is a lány. A fiú vett egy nagy levegőt, és odament hozzá. Elkezdtek beszélgetni. Kiderült, hogy a lány nem csak szép, úgyhogy a fiú egyre jobban érezte magát. Órák óta ültek a parton, és már senki nem maradt rajtuk kívül, egyre hűvösebb lett. A lány megborzongott, a fiú az ölébe kapta, és átkarolta. Erőtlen tiltakozás volt a válasz.
– Ne hülyéskedj már. Nem akarlak bántani, csak látom, hogy fázol.
– Jó, de akkor sem kéne... Nem is ismerlek!
– Meg akarsz fázni?
– Hát azt azért nem...

A fiút elbűvölte a törékeny test, amit az ölében tartott. Egyre kevésbé tudott a beszélgetésre figyelni, minden gondolatát lekötötték a domborulatok, a bőr és a haj puhasága, illata. Egyre izgatottabb lett. Nem bírt parancsolni a kezeinek, elkezdte simogatni a lány derekát, karját, vállát. A lány hirtelen elhallgatott. Aztán felsóhajtott, és azt mondta:
- Ezt azért már tényleg nem kéne... De a teste készségesen simult bele a fiú tenyerébe.
– Miért ne? Olyan csodálatos vagy.
– Nem ismerlek...
- Ez igaz. De jólesik, ahogy simogatlak, nem? - Csak egy halk sóhaj volt a válasz.

A néma beleegyezés felbátorította a fiút. Először csak a tarkót csókolgatta, de amikor érezte, hogy az utolsó ellenállás is megszűnt, és a lány teljesen ellazult, akkor maga felé fordította az arcát, és megcsókolta. Csak puhán érintette az ajkát, majd mikor az megnyílt, óvatosan behatolt a nyelvével. Milliméterről milliméterre fedezte fel a lány száját, és egyre inkább elöntötte a vágy. A lány is egyre mélyebben vette a levegőt, és meg szorosabban simult a fiúhoz. Készségesen viszonozta a csókot, mindenről megfeledkezve kóstolgatták egymás száját. Aztán a fiú ráfektette a lányt a törülközőre és ránehezedett. Már nem a száját csókolta, hanem elkalandozott az arcára, a fülére, a nyakára. A lány egyre nehezebben kapott levegőt, keze a fiú tarkóját, hátát simogatta, aztán felbátorodva lejjebb is kalandozott.

A fiú kikapcsolta a fürdőruha felsőrészét, és kezébe vette a melleket. Pont belefértek a tenyerébe, egy darabig nézegette, simogatta őket, majd hirtelen ráhajolt az egyik rózsaszín bimbóra, és a szájába vette, nyalogatta, szopogatta, szívogatta, a lány pedig egyre hevesebben dobálta magát, és szorította a fiú fejét a mellére. Ezalatt a fiú keze rátalált a másik bimbóra, és morzsolgatni kezdte. A lány már alig kapott levegőt, amikor a fiú hirtelen abbahagyta a kényeztetést, és lejjebb vándorolt. A lány szemrehányóan felnyögött, de a fiú szája eltökélten haladt a célja felé. Kicsit elidőzött a lapos hason, de csak addig, amíg a fürdőruha alsó részét is levette. Széttárta a lány lábait, megcsókolta a szeméremajkakat, majd elkezdte nyalogatni őket. A lány csak sóhajtozott, két kezével görcsösen markolta a törülközőt. Amikor a fiú rátalált a csiklójára, hangosan felnyögött, és még szélesebbre tárta a lábait. Miközben a fiú a csiklót szopogatta, egyik ujját bedugta a szűk résbe, és simogatni kezdte. A lány egyre jobban dobálta magát, és mikor a fiú második ujja is beléhatolt, már csak valami szikrázást látott, és remegve elélvezett. A fiú feljebb csúszott és ismét a száját kezdte csókolni, és gyengéden simogatta az egész testét.

Ekkor a lány összeszedte magát, hátára fordította a fiút, és most ő kezdte csókolgatni. Minden porcikáját végig akarta kóstolni, simogatta a széles mellkast, csókolgatta a hasát, majd lehúzta róla a fürdőnadrágot, és kezébe vette a falloszát. A fiú felsóhajtott a gyönyörtől, és amikor látta, hogy a lány ráhajol, és szájába veszi a makkot, minden erejére szüksége volt, hogy megőrizze az önuralmát. A lány nyalogatta, szopogatta a makkot, közben kezével a golyókat és a gátat simogatta. Mosolyogva nézte, ahogy a fiú próbálja nem elveszíteni a fejét. Aztán a golyókat vette a szájába, és a kezével játszott a rúdon. A fiú hirtelen eltolta a fejét, majd felhúzta magához, és mikor egyvonalban volt az arcuk, vágytól rekedten, akadozva mondta:
- Benned akarok lenni! Kérlek! - A lány nem szólt semmit, csak mosolygott, kézfejével végigsimított a fiú arcán, majd beleegyezően bólintott, és a hátára fordult. A fiú amennyire csak lehetett, széttárta a lány lábait, és lassan beléhatolt. A lány vágytól elhomályosult szemmel szorította magához. A fiú lassan, ütemesen mozgott, és mikor érezte, hogy a lány körmei a hátába hasítanak és elélvez, kihúzódott belőle, és forró magját a lány hasára engedte. Gyorsan letörölte a törülközővel, majd ellazulva ráfeküdt, és arcát a nyakába temette.

Pár percig feküdtek mozdulatlanul, de mikor végre megint képes volt gondolkodni, a fiúba belehasított a felismerés, hogy bárki megláthatja őket. Felöltöztek, és egymást átkarolva visszamentek a kempingbe. Mielőtt elváltak volna, szorosan magához ölelte a lányt, és a fülébe súgta:
- Szeretlek! - A lány rámosolygott, megcsókolta, és elszaladt. Éppen akkor állt meg a szülei autója a lakókocsijuk előtt. A fiú elgondolkodva megérintette a száját, majd ő is elmosolyodott, és visszament a sátorba.

Pár év múlva már a nászútjukon tértek vissza Spanyolországba.
Hasonló történetek
15292
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
18009
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: