Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kellemes Meglepetés

Addig is Ha párom nem aludt itthon,sokszor maszturbáltam,bisex filmekre,meleg pornora,és odáig jutottam,hogy ujjaim helyett párom popo vibrátorával sokszor megdugtam magam.Élveztem,főleg amikor számba sikerült spriccelnem magam,majd neten ismerkedtem.Novemberre össze is jött......
Szeptember körül ismerkedtünk meg az oldalon........olyan magas mint én,sportos,mint én,fiatalabb,és nagyon igényes,nyitott és franko,farka sexy vékony 16/4cm enyém szerinte neki való 22/5 Dávidnak hívják.......6éve fiuval sexel,de csak neki tetszövel........9szinte,vannak vágyai pl:3fiu velem akarja majd megismerni!!!Nos két honap alattt össze haverkodva neten egymás faszát videon nézve vertük ki,mondtuk egymásnak mocskosabbnál mocskosabb szavakat!
Megbeszéltük nála a elsö találkozást!!!
Szép kis lakásba várt feszülös boxerbe,poloba,nyitott ajtot én tréning ruha,passzos polomba,és kis táska alsonadrággal és babaolajjal,vodkával tele,és persze alsonemü nélkül.Megpillatottuk egymást,mosoly kisérte,majd egymást egyszerre csokolva meg......levettem cipöm,szobába hangulatfény,tv-n megbeszélt kedvenc homo porno,asztalon Füves cigi,vodka,és gyertya.körbevezetés fürdöbe ami tusolo de van hely ülve is tusolni,tükör fürdöbe tussal szemben,majd egy jo pohár vodka,csokok,popo fogdosás,majd leülve cigit gyújtunk,melegem van,pulcsi le,polom testem látva jelzi hogy jo sexy vagyok,mire én te is és tetszik a fehér boxer rajtad,,látszik minden jol......fasza félig merev,popo kerek,és sexy.kérdi nadrág miért nem veszem le,mondom neki hogy semmi nincs alatta.....felálit,látja hogy farkam mereven kezd lenni,és finomna lehuzza a tréninget,rolam......majd forgatja testem,seggem nézi,látja a frissen borotvált lukam,faszom,hasam,majd felál és csokolozni kezdünk!!!!Füvezve Vodkázva,csoko,kezek izgatva,nézzük amint a filmben két srác egymás után elélvez a másik ajkaira,szájába.....mire én közlöm,hogy most Én jövök!!!Kanapéra ülve elöttem Dávid Áll,boxeren keresztöl izgatom,kemény fasza boxer leveszem,arcomba fasza,majd ajkaimhoz érve,nyitom szám és elösször faszt érzek benne,finoman tanulom a technikát,szinte felizgulok szopás közben,amit egyre jobban élvezek,és csinálok,ezt ö mondja,ill.gyorsabb tempo és beljebb a számba,kb fele.majd takomra két keze,és ránézek és párat huz a fejemen majd felállit és kezeibe veszi a farkam,helycsere helyett hagyat fekve ö elöttem térdel,kezeim popoja közé,heréit,fogdosom,majd kemény farkét mire ö ugy kezd szopni hogy nem is gondoltam,ekkor felizgatva rám fordul farka számnál,farkam szájába,majd 69pozban,egymást szopjuk le,ugy hogy egyikünkse kérdezi,akarom e a számba élvezést!!!SZinte egyszerre öblik bele szánkba a sok sperma.......elsö menet vége!!!Folytatás késöbb!!!
Hozzászólások
Freakyspider ·
Rosz kategória, az áprilisiba kellett volna.

bobo54bobo ·
borzasztó

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: